Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - primus inter pares

Σελίδες: 123 ... 5
1
Δεν ξέρω αν είναι νόμιμο αλλά αν θέλουν αν ασκήσουν κοινωνική πολιτική με τα ΣΔΕ, θα μπορούσαν να θέσουν εισοδηματικά κριτήρια π.χ. μέσο ετήσιο δηλωθέν εισόδημα την τελευταία πενταετία, ο μέσος όρος του οποίου θα οδηγούσε σε αποκλεισμό από τους πίνακες κάποιους που εισπράττουν π.χ. πάνω από 20.000 ευρώ κατά μέσο όρο ετησίως. Αλλιώς, και ένας πολυεκατομμυριούχος μπορεί να έχει 5 παιδιά και να θεωρούνται πολύτεκνοι. 

2
Το κρίσιμο είναι η ερμηνεία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, που θα κληθεί να ερμηνεύσει για τους άλλους. Ίδωμεν.

3
vasilikits δεν είμαι καλός στην ερμηνεία των νόμων. Το απόσπασμα του νόμου που παραθέτεις το ερμηνεύεις ως τι; Ότι κάνουν όλοι αίτηση ή όσοι είναι στο μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ; Εγώ καταλαβαίνω το δεύτερο

4
Αναφέρομαι σε αυτό: "Στην παρούσα διαδικασία επιλογής δικαίωμα συμ- μετοχής έχουν όλοι όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις των παραγράφων 14 και 15 του άρθρου 27 του ν. 4186/2013/ A ́ 193 όπως ισχύει.")

5
Καταλαβαίνω από το νόμο ότι αίτηση μπορούν να κάνουν όσοι είναι γραμμένοι στον ΕΟΠΠΕΠ. "Προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης είναι η εγγραφή του υποψήφιου εκπαιδευτή στο ΥποΜητρώο Εκπαιδευτών Α.Ε.Κ.,
το οποίο τηρείται από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.". Έχουν κι άλλοι την ίδια εικόνα με μένα;

6
Mε μπακαλίστικους υπολογισμούς, η όλη δομή των ΣΔΕ για να λειτουργήσει (αμοιβές + λειτουργικά + πάγια) απαιτεί περί τα 15 εκ. ευρώ ετησίως. Δεν είναι κάποια πολύ σοβαρή δαπάνη για τον κρατικό προϋπολογισμό. Βούληση χρειάζεται. Να πιέσουμε ώστε να περάσει στο κράτος, με την ταυτόχρονη δημιουργία ειδικής κατηγορίας εκπαιδευτών ενηλίκων με νέα προκήρυξη και με οργανικές στα ΣΔΕ μέσω ΑΣΕΠ.

7
Συμφωνώ ότι το τι συνιστά έναν καλό καθηγητή είναι περισσότερο ταλέντο, αλλά και επιμόρφωση-μελέτη, παρά ζήτημα εργασιακής σχέσης. Ταυτόχρονα, μπορούμε να βρούμε λύσεις για ιδέες που τρέχουν, αλλά δε βλάπτει να ονειρευόμαστε το μετά... ή και να το σχεδιάζουμε. Πολλά ζητήματα είναι και πολιτική βούληση, αλλά και πίεση.

8
Νιώθω ότι το πρόβλημα στελέχωσης των ΣΔΕ είναι δυσεπίλυτο ως έχει, και ότι όλες οι πλευρές έχουν τα δίκια τους. Οι μόνιμοι δεν έχουν πολλά τυπικά προσόντα γιατί τη δεκαετία του 80 που σπούδαζαν διορίζονταν πιο εύκολα οπότε δεν ήταν απαραίτητο να κάνουν 2 μάστερ και 3 ξένες γλώσσες. Και βεβαίως η μονιμότητα λειτουργεί ή μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά/αποτρεπτικά προς περαιτέρω επιμόρφωση. Από την άλλη, εμείς οι ωρομίσθιοι, σπουδάσαμε γιατί το σύστημα έχει ανοίξει, η εκπαίδευση δεν είναι πια για λίγους, σπουδάσαμε γιατί μας αρέσει, σπουδάσαμε για να βρούμε μια καλή δουλειά, επειδή ξέρουμε ότι με απλό πτυχίο και lower δεν πάμε πουθενά (ακόμα και με δύο μπαρμπάδες στην Κορώνη), σπουδάσαμε επειδή οι βολεμένοι γονείς μας που ευθύνονται εν μέρει για τη σημερινή κρίση, που κατέστρεψαν τη σημερινή γενιά απομυζώντας αδίκως τους 14 παχυλούς μισθούς τους για δεκαετίες (γενικά μιλάω) και τους διέθεταν για να μας συντηρούν μέχρι τα 30 (με τη φωτεινή εξαίρεση των εργαζόμενων από ανάγκη φοιτητών) έβαλαν τις πλάτες για πολλές σπουδές. Με όλα τα παραπάνω θέλω να πω ότι αν θεωρητικά υπάρχουν δύο γενιές στα ΣΔΕ, οι ωρομίσθιοι (πιο νέοι) και οι μόνιμοι (πιο παλιοί) είναι και οι δύο προϊόντα της εποχής τους. Ποια η πιθανότητα να κάνω διδακτορικό αν διοριστώ μόνιμος στα 22; σημ.: τα παραπάνω χαρακτηριστικά των νέων και των παλαιών που περιγράφω είναι ιδεοτυπικά και ουχί προσωπικά.
Όταν λοιπόν έχουμε ένα τέτοιο πρόβλημα και επειδή η συζήτηση είναι ατέρμονη για το ποιος το έχει μεγαλύτερο...το βιογραφικό  και ποιανού είναι ποιοτικότερο το βιογραφικό, καλό θα ήταν να κοιτάξουμε να θέσουμε τις βάσεις για τη δημιουργία νέων όρων ενός προβλήματος που μπορεί να επιλυθεί. Αντί να τσακωνόμαστε για την υφιστἀμενη κατάσταση, να δημιουργήσουμε μια νέα κατάσταση. Και καταλήγω εκεί που από ώρα θέλω:Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ; Γιατί όχι να περάσουν τα ΣΔΕ στον κρατικό προϋπολογισμό ή τέλος πάντων σε ένα καθεστώς εξασφαλισμένης χρηματοδότησης;Γιατί όχι δημιουργία και άλλων 100 ΣΔΕ; Είδαμε πώς ένας ντὀπιος υφυπουργός φύτεψε 5 ΣΔΕ στη συμπρωτεύουσα, σχεδόν πιο πολλά από την Αττική. Με κατάλληλο σχεδιασμό προκύπτουν παντού ανάγκες και δημιουργούνται νέες. Στο ΕΑΠ κάνουν 40.000 ενήλικες αίτηση το χρόνο. Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ και χωριστός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τη στελέχωσή τους; Γιατί όχι και λύκειο ΣΔΕ; Αυτά θα έπρεπε να μας απασχολούν. Και όσοι πιστοί ας προσέλθουν.

9
ακόμα να γίνουν οι προσλήψεις ωρομισθίων στα σδε; θα βγει προκήρυξη; τελειώνει η χρονιά...

10
Καλησπέρα σας. Θα ξεκινήσω για πρώτη φορά μαθήματα ιστορίας γ λυκείου σε λίγες μέρες.. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες, αν υπάρχει ένα καλό βοήθημα, κατά προτίμηση με πηγές κ αναλυτικές οδηγίες ανάλυσης αυτών, καθώς και αν υπάρχουν κάπου οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος Ευχαριστώ πολύ!

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Ιούνιος 24, 2016, 01:43:57 μμ »
Τώρα που διαλύεται η ΕΕ, να έχετε το νου σας φιλόλογοι. Θα ζητήσουν να ενταχθούν στο ΠΕ02 και οι απόφοιτοι τμημάτων Ευρωπαϊκών Σπουδών, ως ιστορικοί  :D

12
Πόσες ώρες τη βδομάδα πιστεύετε ότι χρειάζεται ένα παιδί μέσου επιπέδου να κάνει φροντιστήριο στο αδίδακτο και πόσες στο γνωστό ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τις πανελλήνιες;

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 17, 2016, 03:56:08 μμ »
Πάντως είδα τώρα ότι παλιότερα που είχα ρωτήσει στο πραττων τι αγαθον τι είναι το ''αγαθόν'', η μία απάντηση ήταν πως το αγαθον θα μπορούσε να είναι και επιθετικός και το ''τι'' αντικείμενο σε αυτόν..

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 17, 2016, 03:45:39 μμ »
Κανονικά δεν γίνεται. Όταν το τι είναι σύστοιχο αντικείμενο, ξέρουμε ότι αυτό έχει προέλθει από παράλειψη του γνήσιου σύστοιχου αντικειμένου, στο οποίο η αόριστη αντωνυμία ήταν επιθετικός προσδιορισμός: συμβουλεύω τι < συμβουλεύω συμβουλήν τινα. Επομένως τι (σύστ. αντικ.) + επιθ. προσδιορισμός δεν γίνεται. Αν έχουμε π.χ. καλόν τι, το καλὸν λαμβάνεται ως ουσιαστικό και το τι επιθ. προσδιορισμός.

Τέλεια! Σας ευχαριστώ πολύ!

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.