Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dippos

Σελίδες: 123 ... 6
1
Η ΚΥΑ δεν πρόκειται να εκδοθεί μέχρι το τέλος του έτους κ γενικά άγνωστο πότε θα γίνει αυτό . Άρα στην καλύτερη περίπτωση οι πρωτες πληρωμές θα ξεκινήσουν από Φλεβάρη κ βλέπουμε ... Δυστυχώς η τραγικότητα της κατάστασης είναι άνευ προηγουμενου !

2
Δυστυχώς συνάδελφε δεν υπηρχε κανένα νεότερο μέχρι αργά το μεσημέρι απ' ότι έμαθα σήμερα από τη σχολη . Από το νέο έτος φαίνεται ότι θα δούμε το χρώμα του χρήματος κ άγνωστο κ για ποτέ ακριβώς γτ ακόμη τπτ δεν έχει οριστικοποιηθεί σχετικά με το ποσα που θα πληρωνόμαστε .

3
Καλημέρα κ καλό μήνα σ όλους . Υπάρχει κάποια ενημέρωση για ποιο λόγο το σύστημα που ανεβαίνει από τα σχολεία η μισθοδοσία μας είναι κλειδωμένο απ' την αρχή της χρόνιας κ άρα θα καθυστερήσουν αρκετά οι πληρωμές μας ; Έχει ακουστεί κάτι για περαιτέρω μείωση της ωριαίας αντιμισθιας...

4
Από τις πολλές διαμαρτυρίες μας για τα 18 χρόνια πίσω της επαγγελματικής αυτοί απάντησαν με 12 χρόνια χωρίς χρονικό όριο . Οι άνθρωποι είναι απλά γελοίοι που θέλουν να βοηθήσουν συγκεκριμένη κατηγορία ατόμων. 

7
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΟΑΕΔ

Ταχ. Δ/νση: 17456 ΑΛΙΜΟΣ

Τηλ.: 2109989196 Email: oel@oaed.gr Αθήνα 31/05/20

Αρ. Πρωτ.: 10

ΠΡΟΣ: Διεύθυνση Εκπαίδευση Α2

Γραμματεία Διοικητή

ΘΕΜΑ: «Παρατηρήσεις ΟΕΛ σχετικά με το σχέδιο διαβούλευσης για τα κριτήρια μοριοδότησης Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών»

Στις 28 Μαΐου 2020 συνήλθε το Δ.Σ. της ΟΕΛ μέσω τηλεδιάσκεψης και συζήτησε για τα κριτήρια μοριοδότησης Αναπληρωτών και Ωρομισθίων καθηγητών για το σχολικό έτος 2020–2021 στο πλαίσιο της διαβούλευσης της προτεινόμενης προκήρυξης του ΟΑΕΔ.

Αναγνωρίζουμε ως θετική την πρωτοβουλία της Διοίκησης για τη διαβούλευση της μοριοδότησης που γίνεται για πρώτη φορά. Ωστόσο το χρονικό περιθώριο για τη διαβούλευση είναι πολύ μικρό, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής χρόνος επεξεργασίας και ανάλυσης όλων των δεδομένων σε βάθος που θα συμβάλλει ουσιαστικά στην περαιτέρω αναβάθμιση της μαθητείας του ΟΑΕΔ και του διακριτού ρόλου των σχολείων μας στην επαγγελματική εκπαίδευση και τη θέση τους στην κοινωνία.

Το σχέδιο μοριοδότησης που κατατέθηκε προκαλεί σημαντικές αλλαγές κατά τη γνώμη μας στη διακριτή θέση της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ., που αναφέρεται στη μοναδικότητα της σύζευξης του συστήματος μεταξύ εκπαίδευσης και εργασίας. Παράλληλα πιστεύουμε ότι η υγειονομική κρίση που διανύουμε δημιούργησε ανασφάλεια στους Αναπληρωτές και Ωρομίσθιους Καθηγητές των σχολείων μας. Θεωρούμε ότι θα ήταν καλύτερο να προχωρήσουμε με την ισχύουσα υπουργική απόφαση για το επόμενο έτος και να πραγματοποιηθεί η διαβούλευση με μεγαλύτερη άνεση χρόνου, με σκοπό να αναζητηθούν πιθανές αστοχίες της υπάρχουσας μοριοδότησης που είναι απαραίτητο να θεραπευθούν.

Άλλωστε κάθε αλλαγή στην προς διαβούλευση προκήρυξη μεταβάλει πιθανά τη σειρά κατάταξης των ήδη υπηρετούντων αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών των σχολείων μας που στηρίζουν το θεσμό της μαθητείας επί σειρά ετών και αξιολογούνταν με διαφορετικά κριτήρια τα προηγούμενα χρόνια.

Ακόμη μια ενδεχόμενη εφαρμογή των νέων κριτηρίων θα αλλάξει και τη βάση δεδομένων αξιολόγησης των υποψήφιων Ωρομίσθιων και Αναπληρωτών Καθηγητών που έχει δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια δημιουργώντας καθυστερήσεις και επιπλέον μεγάλο φόρτο εργασίας στις Επιτροπές Αξιολόγησης, που απαρτίζονται από τους λίγους μόνιμους καθηγητές των Σχολών μας. Πιστεύουμε ότι θα ήταν θετικό βήμα η διαδικασία της ηλεκτρονικής αίτησης των υποψηφίων που θα μείωνε το φόρτο εργασίας των επιτροπών.

Όσον αφορά τα σημεία στην προτεινόμενη προκήρυξη που μας προβλημάτισαν και θα πρέπει να επανεξεταστούν μετά και από τις τοποθετήσεις που έλαβε η ΟΕΛ από Πρωτοβάθμια Σωματεία Μονίμων και Αναπληρωτών - Ωρομισθίων, από Συλλόγους Διδασκόντων και από μεμονωμένους Αναπληρωτές και Ωρομίσθιους καθηγητές είναι τα παρακάτω:

1. Η υψηλή μοριοδότηση των ακαδημαϊκών σύμφωνα με την προκήρυξη προσόντων των ΠΕ σε σχέση με το σύνολο των προσόντων τους.

2. Η υψηλή μοριοδότηση των ακαδημαϊκών σύμφωνα με την προκήρυξη προσόντων των ΤΕ σε σχέση με τους ΠΕ, η οποία δίνει σαφές προβάδισμα στους ΤΕ, στη μεταξύ τους σύγκριση κατά την τοποθέτηση 2ου καθηγητή στα εργαστήρια. Συγκεκριμένα:

· Η ίδια μοριοδότηση (βαθμός πτυχίου Χ 20) προτείνεται τόσο για πτυχία ΠΕ (πτυχία σε δεκάβαθμη κλίμακα) όσο και για πτυχία ΤΕ (πτυχία σε εικοσάβαθμη κλίμακα), δίνοντας πολλά περισσότερα μόρια στους ΤΕ.

· Η μοριόδοτηση με πολλαπλάσια μόρια των ίδιων προσόντων της γνώσης ξένης γλώσσας και της γνώσης χρήσης Η/Υ στους Τ.Ε.

· Η παιδαγωγική επάρκεια μοριοδοτείται μόνο στους ΤΕ και όχι στους ΠΕ

· Η μοριοδότηση του πτυχίου ΙΕΚ (πτυχίο κατάρτισης και όχι τυπικής εκπαίδευσης).

3. Η όμοια μοριοδότηση του βαθμού του βασικού πτυχίου υποψηφίων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν φοιτήσει σε σχολές με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας.

4. Η μη μοριοδότηση της παιδαγωγικής επάρκειας των ΠΕ

5. Η μη μοριοδότηση των χρόνων εμπειρίας που χρησιμοποιούνται για την απόδειξη της παιδαγωγικής επάρκειας των ΠΕ Υποψηφίων.

6. Η μοριοδότηση επαγγελματικής εμπειρία με απροσδιόριστο βάθος χρόνου εμπεριέχει τον κίνδυνο να λάβουν εκπαιδευτικό έργο ναι μεν επαγγελματίες παλιοί, με απαρχαιωμένες όμως επαγγελματικές γνώσεις. Η τεχνολογία αλλάζει ραγδαία.

Ευελπιστούμε ότι η Διοίκηση θα έχει «ευήκοα ώτα» για να αφουγκραστεί τις επισημάνσεις όλων των ενδιαφερομένων και θα λάβει τις σωστές αποφάσεις με γνώμονα την ομαλή και αναβαθμισμένη λειτουργία της μαθητείας του ΟΑΕΔ.

Ομόφωνα για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΗΤΡΟΣΥΛΗΣ

8
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

(Του Συλλόγου Ωρομισθίων και Αναπληρωτών Σχολών Ο.Α.Ε.Δ. Πελοποννήσου)

Οι εκπαιδευτικοί των Σχολών του Ο.Α.Ε.Δ. πανελλαδικά, είναι ανάστατοι με το νέο σχέδιο νόμου που αφορά τη φετινή προκήρυξη, η οποία ανατρέπει τα έως τώρα δεδομένα, στέλνοντας από το νέο Σχολικό Έτος, εκπαιδευτικούς που υπηρετούν επί χρόνια στις μονάδες του Ο.Α.Ε.Δ. στην Ανεργία, αν και η Διοίκηση είναι υπέρ της Απασχόλησης, όπως αναφέρει. Το σχέδιο εστάλη στις Σχολές για να συζητηθεί, σε δύο μόνο μέρες, πράγμα που διεγείρει υποψίες.

Για το λόγο αυτό ο Σύλλογος Ωρομισθίων και Αναπληρωτών Σχολών Ο.Α.Ε.Δ. Πελοποννήσου πραγματοποίησε σήμερα 29/5/20 και ώρα 12:00, παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Δ/νση Πελοποννήσου στο Ρίο, ζητώντας από την Περιφερειακή Δ/ντρια να αποσυρθεί άμεσα το σχεδίου νόμου για το νέο Σχολικό Έτος και να δοθεί χρόνος να συζητηθεί από τους άμεσα εμπλεκόμενους Εκπαιδευτικούς στις Συνελεύσεις τους, να δοθούν προτάσεις και εισηγήσεις διόρθωσής του και το επαναφέρουν στο αμέσως επόμενο Σχολικό Έτος.

Τέλος οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι θα εμείνουν στις Κινητοποιήσεις μέχρι να αποσυρθεί το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου, όπως κλείσιμο των Σχολών, μη παράδοση Βαθμολογίας κ.λ.π.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας

Κακαφώνης Παναγιώτης Καμπούρη Μαρία

9
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ – ΟΑΕΔ ΚΡΗΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 27/05/2020

ΧΡΙΣΤ/ΧΑΛΗ ΞΥΛΟΥΡΗ 64 ΓΙΟΦΥΡΟΣ

Τ.Κ 71304 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΡΟΣ : Δ/ΝΣΗ Α2

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ Γ. ΚΟΙΝΟΠ: 1. Ο.Ε.Λ. – Ο.Α.Ε.Δ.

2. ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ

ΤΗΛ: 2810 263328.

FAX: 2810 253314

ΘΕΜΑ: Ψήφισμα έκτακτης Γ.Σ 27/05/2020

Με αφορμή το Σχέδιο Διαβούλευσης σχετικά με τη νέα μοριοδότηση έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού των σχολών ΟΑΕΔ, η ανησυχία μας υπήρξε έκδηλη.

Στις τοποθετήσεις τους οι συνάδελφοι εξέφρασαν την αγωνία και τον προβληματισμό τους για τον αιφνιδιασμό λίγο πριν την προκήρυξη πρόσληψης έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Σχολικού Έτους: 2020-2021.

Με ποια κριτήρια, με ποια στατιστικά δεδομένα, με ποια επιστημονική τεκμηρίωση, χάριν ποιας αναγκαιότητας αλλάζουν άρδην την προκήρυξη; Ποια ήταν τα αρνητικά δεδομένα και βάλατε σε μια τέτοια ψυχοφθόρα διαδικασία εκατοντάδες ψυχές;

- Πως προχωρήσατε σε απεριόριστο βάθος χρόνου προσμέτρησης δεκαοκτώ ετών επαγγελματικής εμπειρίας; Είναι δυνατόν η εμπειρία ενός Λογιστή πριν την εφαρμογή της μηχανογραφημένης λογιστικής να θεωρείται μοριοδοτούμενο προσόν; Έχει λογική να μοριοδοτείται ένας Μηχανικός οχημάτων με εμπειρία σε παλαιούς συμβατικούς κινητήρες όταν το αναλυτικό πρόγραμμα αναφέρεται αποκλειστικά σε σύγχρονους; Πως μοριοδοτείται ένας Μηχανολόγος – κατασκευαστής όταν πριν χρόνια χρησιμοποιούσε λίμα και μηχανουργικό τόρνο όταν σήμερα χρησιμοποιούμε μηχανές αριθμητικού ελέγχου (CNC). Ποιας εντέλει ειδικότητας το αναλυτικό πρόγραμμα ακολουθεί τεχνικές περασμένης εικοσαετίας; Εσείς Κυρία Θεοδωρίδου δεν είχατε συμφωνήσει στο Ηράκλειο Κρήτης στα πλαίσια της Ελληνογερμανικής συνεργασίας (Π.Σ.Ε.Κ) για «Ενεργούς Επαγγελματίες»;

- Ποιος Επαγγελματίας εξαώρου απασχόλησης (πρώτος στον πίνακα μοριοδότησης) θα βοηθήσει το αχανές Διοικητικό – Οικονομικό έργο που έχουν επιφορτιστεί οι σχολές; Είναι γνωστό στο Πανελλήνιο ότι αυτές τις εργασίες τις διεκπεραίωναν επιτυχώς Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί που τώρα με τρόπο βίαιο και άκομψο εκδιώχνονται. Είναι ουτοπικό το πλαφόν των 15.000 ωρών που ηθελημένα ή άθελα ορίσατε ως μέγιστο όριο της Διδακτικής εμπειρίας. Μπορείτε να μας υποδείξετε πόσοι Ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί με είκοσι και πλέον έτη Διδακτικής εμπειρίας έχουν πλησιάσει αυτό το ανώτατο όριο; Γνωρίζετε ότι διαχρονικά η κατά μέσο όρο Εβδομαδιαία Διδασκαλία δύσκολα ξεπερνούσε τις δώδεκα ώρες;

- Για όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα που προέκυψαν από τις τοποθετήσεις των μελών του Συλλόγου μας, μονιασμένοι χωρίς μικροπολιτικές σκοπιμότητες, αποφασίσαμε ομόφωνα:

1. Να αποσυρθεί η πρόταση αυτή η οποία ανατρέπει βίαια και αιφνιδιαστικά εργασιακές σχέσεις εκπαιδευτικών που οικοδομήθηκαν επί δεκαετίες.

Να επανέλθουμε στο νέο σχολικό έτος με προτάσεις και άνεση χρόνου για διαβούλευση.

Προϋπηρεσίες διδακτικής εμπειρίας που διαμόρφωσαν το προφίλ των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας συνδέοντας με επιτυχημένο και διακριτό τρόπο την εκπαίδευση με την εργασία, καθιστώντας τη μαθητεία του Ο.Α.Ε.Δ. βασικό πυλώνα ενεργητικής απασχόλησης του Υπουργείου Εργασίας οδηγούνται στον κάλαθο των αχρήστων.

Οι εργασιακές σχέσεις δεν είναι παιχνιδάκι για να ανατρέπονται, όταν μάλιστα τα παραγόμενα αποτελέσματα από τους εκπαιδευτικούς του Ο.Α.Ε.Δ. είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα. Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να διανύσει πολύ δρόμο για να αξιολογηθεί στον τομέα της Μαθητείας. Πρώτα από όλα οφείλει να αναγνωρίσει τη διδακτική εμπειρία των εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ.,ως αναπόσπαστο τμήμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι χρέος όλων μας να αξιοποιήσουμε την εμπειρία των εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ. που είτε ως αναπληρωτές, είτε ως ωρομίσθιοι απέκτησαν τεράστια εμπειρία στο σύστημα Μαθητείας. Αντί λοιπόν να κεφαλαιοποιηθεί η εμπειρία αυτή και να βελτιωθεί με συγκεκριμένες πράξεις και ενέργειες και να ζητηθεί η συνδρομή όλων μας για το σκοπό αυτό, επιλέγονται πολιτικές βίαιης εξώθησης τους στην ανεργία και στην ανυποληψία.

2. Η Παιδαγωγική επάρκεια δεν εξαγοράζεται.

3. Η Διδακτική εμπειρία να αξιολογείται Χ2 κυρίως για να προστατέψουμε τους δικούς μας Εκπαιδευτικούς από τους αντίστοιχους του Υπουργείου Παιδείας που ως γνωστόν αναγνωρίζεται ένθεν κι ένθεν η Διδακτική τους εμπειρία, ενώ αντισυνταγματικά σύμφωνα και με γνωμοδοτήσεις του Συνηγόρου του Πολίτη η Διδακτική εμπειρία των ωρομισθίων σχολών ΟΑΕΔ δεν αναγνωρίζεται στο ως άνω Υπουργείο.

4. Η Επαγγελματική εμπειρία να αξιολογείται Χ2 τα δέκα έτη της τελευταίας εικοσαετίας δηλαδή μέγιστο όριο τα 600 μόρια από 420 που προϋπήρχαν.

5. Τέλος επιφυλασσόμεθα για κάθε αγωνιστική κινητοποίηση.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ ΕΛΕΝΗ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ

10
ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΑΕΔ

Σε σχέση με τις προς διαβούλευση προτάσεις για τη μοριοδότηση των ωρομισθίων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχουμε να επισημάνουμε ότι:

1. Για ακόμη μια φορά η προχειρότητα στο «σχεδιασμό» για τα σχολεία του Οργανισμού, η αναλγησία των διοικούντων προς τους εκπαιδευτικούς (διαγράφοντας εργασιακά δικαιώματα) καθώς και οι καλλιτεχνικές ικανότητες τους (κυρίως φωτογραφικές) είναι έκδηλες.

2. Η αποσπασματική αυτή διαβούλευση ως προς τη μοριοδότηση θα μπορούσε να αποτελεί τμήμα ενός συνολικού σχεδιασμού ανασυγκρότησης – εκσυγχρονισμού των σχολείων που κυρίως θα περιλάμβανε μονιμοποιήσεις εκπαιδευτικών. Στην παρούσα κατάσταση αλήθεια ποιος θα εκπαιδεύσει τους «νεοφώτιστους» επαγγελματίες που θα προσληφθούν στα σχολεία ως εκπαιδευτικοί και οι οποίοι πλέον θα αποτελούν την πλειοψηφία; Μήπως οι ελάχιστοι ή καθόλου μόνιμοι συνάδελφοι θα πρέπει να τους εξηγήσουν τι είναι το δυικό σύστημα, ή πως είναι η εκπαιδευτική διαδικασία αφού με τρία χρόνια διδακτική προϋπηρεσία (ίσως και πριν από 35 χρόνια) θα διαθέτουν πλέον παιδαγωγική επάρκεια!

3. Η όποια διαβούλευση ξεκινά πάντα από μηδενική βάση, με μια βασική ιδέα- πρόθεση για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση συμπεριλαμβάνοντας όλους τους ενδιαφερόμενους που θα μπορούσαν να συνδράμουν στο καλύτερο αποτέλεσμα και φυσικά με ευχέρεια χρόνου. Δεν νοείται διαβούλευση 2 ημερών στην εκπνοή του σχολικού έτους με ειλημμένες αποφάσεις. Κατ’ αυτό τον τρόπο η απόλυτη υποβάθμιση τελικά είναι σίγουρη και συνεπώς καταγράφεται με ανεξίτηλα γράμματα στην ιστορία ως «αποφασίζομεν και διατάζομεν» αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα.

4. Είναι γνωστό ότι η διδακτική προϋπηρεσία στα σχολεία του ΟΑΕΔ δεν αναγνωρίζετε τόσο από το Υπ. Παιδείας όσο και από καμία άλλη δομή. Η σε ετήσια βάση τελικά αλλαγή της προκήρυξης για την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού αποτελεί άλλο ένα καίριο πλήγμα για οποιαδήποτε ελπίδα αναγνώρισης δείχνοντας ανάλγητα στους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς τον Καιάδα.

Διεκδικούμε

v Άμεση πρόσληψη των εκπαιδευτικών που τόσα χρόνια έβαλλαν «πλάτη» στα σχολεία, είναι γνώστες του κατά τα άλλα επιτυχημένου δυικού συστήματος και οι μόνοι που δύνανται να τα κρατήσουν όρθια και παράλληλα εφαρμογή του θεσμού των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου.

v Απόσυρση άμεσα του προς διαβούλευση σχεδίου ώστε να υπάρξει ευχέρεια χρόνου για ορθή και αποτελεσματική διαβούλευση.

v Άρση του αδιεξόδου που έχουν περιέλθει τα σχολεία με τις παρατάσεις λειτουργίας, με διαβούλευση άμεσα για την αναβάθμιση τους.

Γιώργος Νούσης

Αγάπη Παχατουρίδου

Στέφανος Παπουτσής

Βασίλης Τερζάκης

Καλομοίρα Καλτσά

11
Σίγουρα τρολάρεις τώρα συνάδελφε...

Δυστυχώς είναι αργά για δάκρυα. Οι αποφάσεις έχουν παρθεί κι εμείς βλέπουμε ακόμη μόνο την αρχή...
Επίσης με τους ρυθμούς αυτούς πάμε για αιτήσεις Αύγουστο με Σεπτέμβρη στην καλύτερη (με ότι συνεπάγεται αυτό).

dimdic2 καλά τα λες... Ποιος ακούει όμως?

Καθίστε και κλάψτε την μοίρα σας τότε μέσα από το όμορφο φόρουμ
Ενημερωτικά πάντως επειδή υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις για το θέμα υπάρχει το μεσημέρι τηλεδιάσκεψη της ομοσπονδίας με τους συλλόγους ωρομισθιων

12
Θεωρώ πως μια καλή κίνηση θα ήταν όποιοι μπορούν και επιθυμούν να μιλούσαν με τους διευθυντές των σχολείων τους ωστε να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους μήπως και αυτοί συμφωνούσαν κ με τη σειρά τους να τα μεταβιβάσουν στη διοικηση αφού τους έχει ζητηθεί να στειλουν τις αποψεις τους για το θέμα. Παντως το αστειο είναι οτι ρωτάνε τους διευθυντες και τους μονιμους για το θέμα λες και τους νοιάζει. Πάντως ο σύλλογος ωρομισθίων Πελοποννήσου προτίθεται να προβεί σε κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας για το συγκεκριμένο θέμα όπως μας ενημέρωσε ωστε να συμμετέχουμε όλοι απο τα σχολεία της περιφέρειας. 

13
Μεγάλες οι αλλαγές στα κριτηρια μοριοδοτησης των εκπαιδευτικων των Επας σε σχεδιο αποφασης προς διαβουλευση που εχει σταλει στα σχολεια με μειλ . Ζητειται να αποσταλουν οι αποψεις των σχολων (!!!) μέχρι τις 28/05/2020 στην Α2.

14
Τί εννοείς η υπόθεση είναι παλιά; Του 2019 είναι η απόφαση.
Και επίσης πού διαβάσατε το σκεπτικό της απόφασης θα μπορούσατε να την κοινοποιήσετε ;
Μπράβο στους συναδέλφους που οργανώθηκαν, όμως δεν έγινε καμία ενημέρωση για την κινητόποιηση αυτή ώστε να συμμετάσχουν και άλλοι, εκτός και αν μου διαφεύγει και κάνω λάθος.
Κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με την απόφαση και το ιστορικό της υπόθεσης θα μπορούσε να δοθεί;
Αυτό εννοώ παλιά συνάδελφε. Στην ΕΠΑΣ που εργάζομαι τυχαίνει να υπάρχει μεγάλος αριθμός μόνιμων από τους οποίους κανα δυο είναι στα συνδικαλιστικά και από την πρώτη στιγμή μας είχαν φέρει την απόφαση να τη διαβάσουμε μήπως μπορούσαμε να πατήσουμε και κάποιοι από εμάς που δουλεύουμε αρκετά χρόνια στις σχολές. Το θέμα είναι ότι αφορά άτομα που είχαν εργαστεί αρκετά παλιότερα στις σχολές και αν θυμάμαι καλά υπήρχε ένα παραθυράκι για όσους είχαν αρκετές συμβάσεις μέχρι το 2004 ώστε να μονιμοποιηθούν. Αμέσως καταλάβαμε ότι δεν υπάρχει καμία τύχη για εμάς βασιζόμενοι στη συγκεκριμένη απόφαση. Πάντως αν ενδιαφέρεσαι για όλη την απόφαση μετά τις 18 θα μπορούσα να τη ψάξω και να στη στείλω.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158518
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.