Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - antidoto

Σελίδες: 123
1
Η ιστορία: αποστέλλω σε έναν φάκελο, την αίτηση αναγνώρισης της προϋπηρεσίας προηγούμενων ετών, την αίτηση της περσινής χρονιάς και την αίτηση αναγνώρισης του μεταπτυχιακού. Ταυτόχρονα επισυνάπτω το μεταπτυχιακό και την προϋπηρεσία μου.

Χθες
1ος Υπάλληλος από τη Διοίκηση του ΟΑΕΔ - Καλημέρα, μας στείλατε το μεταπτυχιακό σας χωρίς την αίτηση.
Εγώ - Μα σας έστειλα και τις τρεις αιτήσεις.
1ος Υπάλληλος από τη Διοίκηση του ΟΑΕΔ - Όχι κύριε, εγώ δεν έχω τίποτα άλλο. Λοιπόν το σκίζω το μεταπτυχιακό γιατί δεν μπορώ να το δεχτώ χωρίς αίτηση. Ξαναστείλτε τα.

Σήμερα (φυσικά δεν έχω στείλει από εχθές άλλα έγγραφα)
2ος Υπάλληλος από τη Διοίκηση του ΟΑΕΔ - Καλημέρα, έχω μια αίτηση για αναγνώρισης του μεταπτυχιακού σας, αλλά δεν μου έχετε στείλει το μεταπτυχιακό σας....

Μια μικρή εικόνα πως μεταχειρίζονται τους φακέλους μας.

2
Όχι αγαπητέ συνάδελφε δεν γίνανε όπως το παιδείας, π.χ. στον κλάδο μου (αυτό των οχημάτων) παρέμεινε η ’ ανάθεση, σε αντίθεση με το παιδείας. Μονο στα εργαστηριακά βέβαια, όπως και πέρσι, κάτι το οποίο είναι πολύ λίγο και λάθος, αλλά σαφώς διαφορετικό με αυτό του παιδείας.

3
Παρεμπιπτόντως, τώρα που κάθισε η σκόνη των προσλήψεων, είναι φανερό ότι οι αναθέσεις μαθημάτων γίνανε, πολύ σωστά, με βάση τις εγκυκλίους του ΟΑΕΔ και όχι αυτές του παιδείας. Είναι βασικό σαν εκπαιδευτικοί να διασταυρώνουμε τις πηγές μας και να μην μεταφέρουμε τι θέλουμε να ισχύει, αλλά τι πραγματικά ισχύει.

4
Πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί μια απόφαση που αφορά άλλους πίνακες και άλλα κριτήρια μοριοδότησης για την πρόσληψη στις ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔ. Μεταξύ όλων των άλλων, στις ΕΠΑ.Σ λαμβάνονται υπόψη η επαγγελματική εμπειρία, μεταπτυχιακό κ.α. Έτσι αν δεν βγει κάτι επίσημο δεν μπορεί να γίνετε αναγωγή επειδή έτσι μας συμφέρει. Αυτή τη στιγμή νομικά και ουσιαστικά δεν ισχύουν οι αναθέσεις των ΕΠΑ.Λ στις ΕΠΑ.Σ. Αν το κάνει κάποιος διευθυντής είναι ακάλυπτος και παράνομος.

5
Το θα γίνει γιατί έτσι θέλουν κάποιοι, που εφαρμόζετε συνεχώς σε αυτή τη χώρα, ποτέ δεν με συγκίνησε. Ο νόμος και οι σχετικές με αυτόν διαδικασίες πρέπει να τηρούνται σωστά . Προσωπικά, και το ίδιο καλώ να κάνουν όλοι οι θιγόμενοι συνάδελφοι, αν θεωρήσω ότι είμαι αδικημένος θα αντιδράσω.

6
Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, η διοίκηση δεν είναι αναγκασμένη να ακολουθήσει το παιδείας. Θα είναι φυσικά παράνομο να γίνουν προσλήψεις με βάση τον νόμο που αναφέρετε μιας και αυτός αφορά ΜΟΝΟ τα ΕΠΑΛ. Αν και πιστεύω ότι θα βγει ΥΑ, καθώς είναι δεδομένη η καταστροφή της επαγγελματικής εκπαίδευσης με τις αυθαίρετες ομαδοποιήσεις που γίνονται. Παρόλα αυτά έως ότου βγει κάτι συγκεκριμένο για τις ΕΠΑΣ, που θα καταργήσει τις προηγούμενες αποφάσεις, οι διευθυντές υποχρεούνται από τον νόμο να προχωρήσουν σε προσλήψεις με βάση τις περσινές διατάξεις.

7
Ελεημοσύνη ....

8
Συνάδελφε antidoto ας μη χρησιμοποιούνται βαρύγδουπα επίθετα τύπου «παράνομη».
Μια υπουργική απόφαση δε μπορεί ποτέ να είναι παράνομη.
Συνάδελφε bomb ας μη χρησιμοποιούνται βαρύγδουπα ουσιαστικά τύπου «φαγοπότι».
Παραδέχομαι ότι είναι πιθανό συνάδελφε antidoto ως μηχανολόγος οχημάτων να έχεις δίκιο, όπως είναι πιθανό να έχουν δίκιο ο ηλεκτρολόγος ή ο γενικός μηχανολόγος (όπως τον ονομάζεις). Είναι οξύμωρο όμως στο ίδιο κράτος να υπάρχουν για τα ίδια μαθήματα αναθέσεις με αστερίσκους στο ένα υπουργείο και αναθέσεις χωρίς αστερίσκους στο άλλο. Ας συνεννοηθούν οι παιδαγωγικοί ταγοί των τεχνικών ειδικοτήτων κι ας ακολουθηθεί μια ενιαία γραμμή αναθέσεων έτσι ώστε να το πάρουμε όλοι απόφαση (όποια κι αν είναι αυτή) και να σταματήσει επιτέλους η σύγχυση.

Γιατί συνάδελφε, οι υπουργοί είναι υπεράνω κριτικής; Ένας νόμος που βγήκε μετά από δημοσιευμένη προκήρυξη και μεταβάλει τις προσλήψεις είναι παράνομος. Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν ξεκάθαρα και σταθερά ανά έτος κριτήρια, για να μην μπορεί το κάθε λαμόγιο να κάνει ότι θέλει.

Για τους άλλους συναδέλφους τα μόρια δεν έχουν καμία σημασία. Αν για παράδειγμα κάποιος έχει εμπειρία σε άσχετες ειδικότητες δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος να διδάξει από έναν σχετικό με το αντικείμενο. Αλλιώς θα κάνανε ακόμα και οι φιλόλογοι μάθημα στους μηχανικούς αυτοκινήτων.

9
Δεν πρέπει να δημιουργούνται εντυπώσεις. Οι ηλεκτρολόγοι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν γνωστικά στη διδασκαλία οχημάτων. Σίγουρα όχι καλύτερα από τους μηχανολόγους οχημάτων. Το ίδιο ισχύει και με τους γενικούς μηχανολόγους. Το θέμα είναι να φτιαχτούν σχολές και τμήματα και για εσάς. Όχι να βάζουμε λάθος ειδικότητες να διδάσκουν άσχετες κατευθύνσεις. Η παράνομη εγκύκλιος του Οκτώβρη δεν βόλεψε εμάς τους μηχανικούς οχημάτων, αντίθετα μας πήρε πάρα πολλές ώρες του γνωστικού μας αντικειμένου.

10
Δε θα σου πώ πως γίνανε οι άλλοι αναπληρωτές αλλά θα σου πώ για μένα...Δεν μπήκα από την πίσω πόρτα αλλά από την μπροστινή και είχα γίνει τότε αναπληρωτής..το οτι διοριστήκανε με 30μηνο καλώς και έγινε.Το θέμα είναι γιατί μια ομάδα μόνο διορίστηκε (Υπουργείο Παιδείας ) τότε και δεν διορίστηκε και η άλλη ομάδα του Υπουργείου Εργασίας που είχε ανάλογα προσόντα και ανάλογη προυπηρεσία; Αυτή η ομάδα οχι μόνο δε διορίστηκε αλλά δέχεται επιθέσεις από ανθρώπους σαν και σένα και  απολογείται για τα αυτονόητα....οτι προηγείται πριν από σένα.......Είτε σου αρέσει είτε όχι......δε θα σου κάνουμε τη χάρη.....

Αυτό το προηγούνται πριν από εσένα έχει πολύ πλάκα. Όταν ξεκίνησα να κάνω τα χαρτιά μου πριν τρία χρόνια στον ΟΑΕΔ αναγνωριζόταν η προϋπηρεσία περισσότερο, δεν υπήρχε ανώτερο όριο για τους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης, μετρούσαν τα σεμινάρια, στα ΙΕΚ μετρούσε η παιδαγωγική επάρκεια κ.α.. Έχω υπάρξει πρώτος με διαφορά στον πίνακα και μετά από ένα χρόνο τρίτος. Αυτοί δεν είναι πίνακες, λοταρία είναι. Για να μην αναφέρω για το φετινό, που βγήκε παράνομη εγκύκλιος λίγο πριν τις προσλήψεις, που αν κάποιος στα σοβαρά έχει όρεξη να κινηθεί νομικά πρέπει να παρθούν πίσω όλες οι προσλήψεις. Οι 160 προσλήψεις αναπληρωτών είναι ΨΙΧΟΥΛΑ και έγιναν ως επί το πλείστων για να βολέψουν (προσωρινά) κάποιους.

11
Συμπλήρωση και τροποποίηση των υπ΄ αριθμ. 1224/28/09-05-2017 και 1522/29/07-06-2016 Αποφάσεων του Δ.Σ σχετικά με την ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων στις ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. και οδηγίες εφαρμογής.

https://diavgeia.gov.gr/search?query=ada:%22%CE%A97%CE%A734691%CE%A92-%CE%A7%CE%932%22&page=0

Η συμπληρωματική εγκύκλιος που βγήκε μετά την προκήρυξη και μετά τα αποτελέσματα είναι σίγουρα παράνομη. Όποιος θίγεται μπορεί να προσφύγει νομικά. Είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο να γίνεται αυτό. Είναι 100% για να βολευτούν κάποιοι. Με αυτά που βλέπω είναι μάλλον καλύτερο οι ΕΠΑΣ να μην πάρουν άλλη παράταση. ’νδρο ανομίας και βολέματος είναι.

12
Δεν υπάρχει σεβασμός λόγω ... παλαιότητας. Η παλαιότητα όμως σημαίνει μεγαλύτερη ευθύνη στην κατάντια του ΟΑΕΔ. Ο σεβασμός κερδίζεται με το πόσο διεκδικείς καλύτερη ζωή για εσένα, τους συναδέλφους σου και τους μαθητές σου. Όσον αφορά το Υπ. παιδείας που ξαφνικά τα κάνει όλα καλά, μην ξεχνάτε ότι το μόνο προσόν που αναγνωρίζεται εκεί είναι η προϋπηρεσία σε σχολείο. Ούτε μεταπτυχιακά, ούτε τίποτα. Επομένως μην μιλάμε για τον πιο απαρχαιωμένο μηχανισμό επιλογής που αποκλείει μορφωμένους και καταρτισμένους ενώ αντίθετα βάζει μέσα απλούς αποφοίτους Βουλγαρίας (βλ. Ειδική αγωγή). Στην τεχνική εκπαίδευση συναδέλφισσες και συνάδελφοι θελουμε ΚΑΙ ανθρώπους που να έχουν εμπειρία στον πραγματικό εργασιακό τομέα που θα στείλουμε τους μαθητές μας, ο οποίος δεν είναι το δημόσιο ή ο ΟΑΕΔ. Έκανα ένα σχόλιο το οποίο το πιστεύω ακράδαντα για τον κλάδο μου, αυτόν των οχημάτων. Το τεκμηρίωσα όπως πιστεύω καλύτερα. Επαναλαμβάνω και για τον ηλεκτρολόγο ότι δεν μπορεί στην αγορά εργασίας ηλεκτρολόγος να επισκευάσει ηλεκτρολογικά αυτοκινήτου, ούτε στην Ελλάδα ούτε και πουθενά. Αυτα όλα όμως που λέμε είναι χωρίς καμμία ουσιαστική σημασία. Είμαστε ο καθένας μόνος του πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Σκεφτείτε ακόμα και αυτό το φόρουμ που συνήθως έχει κίνηση μόνο οταν υπάρχει προκήρυξη ή είναι να πληρωθούμε (άραγε πόσοι από εμάς κάνανε κάτι για τους μαθητές μας που συνήθως έχουν να πληρωθούν μήνες). Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία, παρόλες τις αδικίες στις προκηρύξεις, όπως και στη ζωή, να διοριστούν έγκαιρα. Εύχομαι όμως να τους απασχολήσουν και οι μαθητές μας μετά.

13
Και επαναλαμβάνω για όσους δεν εστίασαν στην ουσία του θέματος :
το πιο ισχυρο κριτηριο πρεπει σε αυτες τις περιπτωσεις να ειναι αυτο που ισχυε πριν, δηλαδη το μαθημα το διδασκει εκεινος που εχει τα περισσοτερα μορια και που ως εκ τουτου το αποτελεσμα ειναι η καλυτερη εκμαθηση των σπουδαστων.
Με το αποφασίζουμε και διατάζουμε δεν γίνεται δουλειά.
Αν σε 2 διαφορετικούς πίνακες-ειδκότητες όπου υπάρχει  α'  ανάθεση μαθήματος και στις 2 ειδικότητες-πίνακες π.χ. ο ένας πρωτεύσας έχει 8000 μόρια(ασχέτως ειδικότητας αν είναι ΠΕ Ή ΤΕ) και ο άλλος πρωτεύσας του δεύτερου πίνακα-ειδικότητας , πάντα έχοντας και οι δυο α΄ ανάθεση στο μάθημα,  έχει  7000 μόρια (ασχέτως ειδικότητας αν είναι ΠΕ Ή ΤΕ), ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ 8000 ΜΟΡΙΑ (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ), άρα με τα περισσότερα προσόντα.
Αντ΄αυτού τι αποφασίστηκε μέσα στον ΜΑΙΟ ετσιθελικά ;
Ορίστηκαν από απόφαση δ.σ ΟΑΕΔ 1224, ποιοι από τους προαναφερθέντες δύο πχ.  θα πάρουν συγκεκριμένα μαθηματα, ασχέτως κριτηρίων (του αν έχει ο ένας πιο πολλά μόρια, του αν είναι ΠΕ ή ΤΕ που τρελένεστε πολλοί μόνο με αυτό, παρά του οτι και οι 2 έχουν α΄ανάθεση μαθήματος κι ο ένας εξ αυτών έχει πιο πολλά μόρια-προσόντα).
Με συγχωρείτε αλλά αυτό δείχνει αντιλήψεις περασμένων 10 ετιών. Με το αποφασίζουμε και διατάζουμε δεν γίνεται δουλειά.

Εύχομαι να μην χρειαστεί να σε κουράρει ποτέ ποδιάτρος για πνευμονία επειδή ... έχει περισσότερα μόρια!

14
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Απ: :
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2017, 02:00:13 πμ »
Ποιο ειναι το αυτονοητο για σενα? Να διδασκουν μαθηματα ανθρωποι με μηδενικα μορια και οχι επιστημονες που εχουν χιλιαδες μορια και που κατα κορον εχουν διδαξει αυτα τα μαθηματα στο παρελθον??
Δηλαδη μεχρι προτινος ηταν ικανοι και τα διδασκαν και τωρα ετσι ξαφινικα γιατι το αποφασισαν και το διεταξαν <καποιοι> δεν μπορουν να διδαξουν το εν λογω μαθημα.
Αγαπητε φιλε το πιο ισχυρο κριτηριο πρεπει σε αυτες τις περιπτωσεις να ειναι αυτο που ισχυε πριν δηλαδη το μαθημα το διδασκει εκεινος που εχει τα περισσοτερα μορια και που ως εκ τουτου το αποτελεσμα ειναι η καλυτερη εκμαθηση των σπουδαστων

Καταρχάς, επιστήμονας δεν είναι όποιος έχει πολλά μόρια στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ. Και ένας απόφοιτος σχολής επιστήμονας είναι. Πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες ειδικότητες που διδάσκουν σε κάθε σχολή. Ποιος μπορεί να αρνηθεί ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ οχημάτων πρέπει να προηγούνται των άλλων ειδικοτήτων στο να διδάξουν .... μηχανικούς οχημάτων; Αν για παράδειγμα ένας μηχανικός έχει προϋπηρεσία στις κατασκευές γιατί να μοριοδοτείται παραπάνω στη διδασκαλία πετρελαιοκινητήρων αυτοκινήτων; Μήπως είναι πιο συναφές ένα μεταπτυχιακό στο σκυρόδεμα από ότι είναι η δυναμική οχημάτων; Αυτό καθαρά διδακτικά, γιατί ειλικρινά αντιλαμβάνομαι τι σημαίνει ένας συνάδελφος να ανησυχεί για το μέλλον του ή πιο απλά αν θα έχει να βγάλει τη χρονιά και να φάει η οικογένειά του. Αυτό το συνδέω με αυτόν που είπε να σεβόμαστε τους παλιούς. Που αν κάποιος φταίει είναι αυτοί που δεν κάνανε τίποτα τόσα χρόνια να αλλάξει το πλαίσιο και τώρα που η κρίση έφερε χιλιάδες να κάνουνε αιτήσεις τρομάζουν μήπως χάσουν τα αποφάγια. Χίλιες φορές οι απλά νέοι απόφοιτοι από τους παραιτημένους που πάνε απλά για το βόλεμα και τον μισθουλάκο τους. Τουλάχιστον οι πρώτοι θα το εκτιμήσουν.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158519
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.