Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - apostolos76

Σελίδες: 12
1
Αναπληρωτές ΠΕ86 πέρνει μόνο στην Βθμια? Στην πρωτοβάθμια έχει μόνο μόνιμους?

2
Το γιατί επέλεξα την εκπαίδευση δεν θα κάτσω να στο εξηγήσω από τη στιγμή που θεωρείς εκ των προτέρων ότι εκπαίδευση = αραλίκι, γιατί ότι και να σου πω δεν θα το καταλάβεις. Τι διάλογο περιμένεις να κάνεις με κάποιον όταν από την αρχή τον λες τεμπέλη; Δυστυχώς είσαστε πολλοί αυτοί που έχετε τέτοιες απόψεις, ο μόνος λόγος που σου απάντησα είναι γιατί ΒΑΡΕΘΗΚΑ να μπαίνω στο forum για να ενημερωθώ και να βλέπω συνεχώς τα ΚΟΜΠΛΕΞΙΛΙΚΙΑ του κάθε ανθρωποφάγου / "να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα" style νεοέλληνα. Γιατί άραγε με αποκαλείς συνάδελφο; Είσαι εκπαιδευτικός, άρα όσα λες ισχύουν και για σένα ή εσύ είσαι η φωτεινή εξαίρεση στο αραλίκι;

Δεν μου απαντάς γιατί δεν έχεις καμία δικαιολογία. Το έχω ξαναγράψει εδώ ότι αυτό το φαινόμενο με την εκπαίδευση μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει. Μόνο εδώ έχει τόσους εραστές η εκπαίδευση. Σε άλλες χώρες πχ Αγγλία σε παρακαλάνε να πας εκπαιδευτικός Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, ενώ εδώ και η κουτσή Μαρία. Τυχαίο? Δεν νομίζω. Αυτό συνέβαινε και προ κρίσης.

Και αυτό νευριάζει ορισμένους από εμάς που θέλαμε πραγματικά την εκπαίδευση από την εποχή που δίναμε Πανελλήνιες. Είναι απαίσιο να μην βρίσκεις θέση να διδάξεις επειδή τις πήραν τα κομματόσκυλα και άλλοι άσχετοι. Εγώ ούτε μονιμότητα θέλω, ούτε διορισμό θέλω, εγώ θέλω να διδάξω όχι να βιοποριστώ.

Συνάδελφος είμαι λόγω ΠΕ19 αλλά μάλλον ως διορισμένος εσύ συναδέλφους λες μόνο τους δικούς σου.

3
Τώρα εσύ είσαι εκπαιδευτικός ή wanna be εκπαιδευτικός; Μάλλον το 2ο για να λες ότι οι εκπαιδευτικοί "παίζουν με τα παιδάκια". Άντε να δουλέψεις λοιπόν στην apple και μη χάνεις το χρόνο σου σε forum τεμπέληδων εκπαιδευτικών, σε περιμένει μεγάλη καριέρα. Ε μα πια...

Εσύ συνάδελφε γιατί επέλεξες να γίνεις "εκπαιδευτικός" ? Έχει ανεργία ο κλάδος μας (ΠΕ19) με 300,000 θέσεις coders σε όλη την ευρώπη? 'Η μάλλον η εκπαίδευση έχει καλύτερες αμοιβές? Ένας καλός προγραμματιστής με 5 χρόνια βαρβάτη προυπηρεσία πέρνει τουλάχιστον 1500€ το μήνα επί 14. Ο αναπληρωτής με  5 χρόνια προϋπηρεσία πόσα πέρνει? Ή μήπως το scratch που διδάσκεις σε παιδάκια του δημοτικού σε γεμίζει ως προγραμματιστή-πληροφορικάριο?

Μα είναι τόσοι πολλοί οι ερωτευμένοι με την εκπαίδευση στην Ελλάδα? Μάλλον ερωτευμένοι με το αραλίκι είναι! Ε μα πια...

Ο κόσμος το έχει βούκινο και εσείς κρυφό καμάρι!! Να το πείτε και στους συνδικαλιστές σας να πιέσουν για μόνιμους διορισμούς.

4
Πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που μπορεί να βρει μια σοβαρή δουλειά στην αγορά (με 14 μισθούς) να κάτσει να ασχοληθεί με την εκπαίδευση και ειδικά ως αναπληρωτής.

Πολυεθνικές εταιρείες όπως η EY, PWC, Accenture, προσλαμβάνουν πληροφορικούς, μαθηματικούς κλπ με πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά με αρχικό μισθό (14 μισθούς) λίγο πάνω από 1000 ευρώ και με την προοπτική να φθάσει σε εξωπραγματικά επίπεδα όπως 9000~10000 ευρώ το μήνα για έναν partner. Βέβαια θέλει δουλειά και όχι αστεία. Δεν παίζεις με τα παιδάκια εκεί. Πρέπει να κατέχεις το άθλημα και να μην έχεις καθόλου προσωπική ζωή.

Για έναν φιλόλογο να το καταλάβω ότι η μόνη του επιλογή είναι ή εκπαίδευση ή γκαρσόνα σε καφετέρεια αλλά όσοι έχουν πτυχία από θετικές επιστήμες χαραμίζονται στην εκπαίδευση. Πρέπει να είναι πολύ χαλαρουϊτα τυποι ή τα πτυχία τους να τα έχουν πάρει βράδυ.   8)

5
Αν υπάρχει έστω και ένας που να πιστεύει ότι αλλάξαμε ή ότι θα αλλάξουμε συμπεριφορά σαν λαός ας σηκώσει το χέρι του.  ;D

Πάω στοίχημα ότι ακόμα και οι Έλληνες που έφυγαν τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό αν γυρίσουν τα ίδια θα κάνουν σαν και μας!

Θέλει για πολλά χρόνια μνημόνιο για να ξεριζώσεις το κακό (αν το καταφέρεις κιόλας)

6
" ο κ. Γαβρόγλου αντέτεινε ότι για το υπουργείο Παιδείας είναι σαφές πως θα ανοίξει η εκπαίδευση σε νέους ανθρώπους, ενώ τόνισε ότι το θέμα των αναπληρωτών πρέπει να λυθεί με μόνιμο προσωπικό.  "

Κλείνει το μάτι προς όλες τις κατευθύνσεις ...  ;)

Και στο τέλος δεν θα ικανοποιήσει κανέναν παρά μόνο την Τρόικα

7
Μια σημείωση: εγώ δεν υιοθετώ όλες τις απόψεις που κυκλοφορούν και φυσικά η σαπίλα δεν περιορίζεται στην εκπαίδευση. Απλά γιαυτή μιλάμε εδώ. Εξυπακούεται ότι και άλλοι φορείς είναι σάπιοι ίσως και περισσότερο από τους εκπαιδευτικούς, αλλά οι εκπαιδευτικοί έρχονται σε επαφή με τα παιδιά και τους εφήβους και φέρουν τα πρώτα ερεθίσματα από την κοινωνία. Θα πρεπε να είμαστε το λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση. Αν κάποιο δεν αντέχουν πολύ απλά να πάνε να κάνουν άλλη δουλειά. Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν ούτε τους λυπάμαι. Το σχολείο θα πρέπει να είναι προς όφελος του μαθητή και όχι του εκπαιδευτικού. Οι φάπες που θα πρεπε να έχουν πέσει στους εκπαιδευτικούς θα πρεπε να είναι πολλές. Αντ' αυτού έχουμε τους συνδικαλιστές που έδιναν συγχωροχάρτι σε πολλούς και σε σημαντικά παραπτώματα εδώ και πολλά χρόνια και μια  μέρα ξυπνήσαμε και ανακαλύψαμε ότι δεν μας σεβονται ούτε οι μαθητές ούτε οι γονείς τους. Και καλά κάνουν! Κάποτε υπήρξα μαθητής και εγώ σε δημόσιο σχολείο και θυμάμαι πολύ καλά το επίπεδο που είχαν ορισμένοι μόνιμοι διορισμένοι!

8
Τον Οκτώβριο του 18 θα παρουσιαστεί το νέο σύστημα "διορισμών", θα προκυρηχθούν Χ θέσεις, θα υποβληθούν αιτήσεις και περί τον Δεκέμβριο του 18 θα βγούν τα αποτελέσματα για διορισμούς τον Σεπτέμβριο του 19.

Τον Μαϊο του 19 γίνονται εκλογές και έστω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ χάνει τις εκλογές και τις κερδίζει ο Κούλης, τι θα κάνει? Θα κάνει τους Χ διορισμούς του ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέμβριο του 19?

Η παράταξη και η λαική βάση του κόμματος ζητάει λιγότερο δημόσιο και απολύσεις απο το Δημόσιο ειδικά για τους καθηγητές που κάθονται 4 μήνες τον χρόνο και δουλεύουν 20 ώρες την εβδομάδα ενώ αυτοί δουλεύουν στις πολυεθνικές τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

Ξεχάσαμε άραγε την κατάργηση των κλάδων των τεχνικών σχολείων που έγιναν επί Σαμαρά-Βενιζέλου?

Συνάδελφοι μην περιμένετε διορισμούς, έτσι θα πάει το σύστημα. Ένας αναπληρωτής κάνει την ίδια δουλειά με ένα μόνιμο διορισμένο άλλα κοστίζει σημαντικά λιγότερο για τον προυπολογισμό.

Και έτσι πρέπει να είναι, με την εκπαίδευση πρέπει να απασχολούνται ΜΟΝΟ αυτοί που πραγματικά τους αρέσει το αντικείμενο και όχι ο καθένας αργόσχολος που είδε την ευκαιρία να τρουπώσει στο Δημόσιο και να αράξει. Πρέπει να υπάρξει σκληρή αξιολόγηση και κατάργηση της μονιμότητας. Και αυτό σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ΚΑΙ στην τριτοβάθμια.

Όλοι ξέρουμε τι σαπίλα κυκλοφορεί. Άτομα που δεν κάνουν ούτε καφέδες να ετοιμάζουν, όχι να διδάσκουν κιόλας!

9
Δεν είναι κακό να σπουδάζουν οι νέοι. Υπάρχουν και κλάδοι με μεγάλη ζήτηση όπως προγραμματιστές, coders, και μηχανικοί πληροφορικής. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει σωστός επαγγελματικός προσανατολισμός και ορισμένοι ελπίζουν ότι θα βρούν θέση πχ. στην εκπαίδευση ή ότι θα βγάζουν το μήνα 3000 ευρώ.

Το πρόβλημα το έχουν πρώτα από όλους οι οικογένειες που πολλές φορές στέλνουν να σπουδάσουν τα παιδιά τους σε αντικείμενα με χαμηλή πιθανότητα επαγγελματικής αποκατάστασης. Αν η κοινωνία μας ήταν πιο ώριμη τότε ορισμένες σχολές δεν θα μπορούσαν να συμπληρώσουν τις διαθέσιμες θέσεις τους.

Αλλά έχει επικρατήσει η άποψη ότι "πέρνα εσύ στο πανεπιστήμιο όπου να ναι και μετά βλέπουμε μωρέ". Εξάλλου κανέναν δεν ενδιαφέρει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της ανεργίας στην ολοτητά του απλά ο καθένας θέλει να βολέψει τον εαυτούλη του. "Να τρουπώσω, έτσι και τρουπώσω εγώ τρούπωσα"

Ακόμα και εμείς οι καθηγητές δεν ενδιαφερόμαστε να υπάρξει ένα δίκαιο σύστημα προσλήψεων/διορισμών απλά να διοριστούμε μας ενδιαφέρει και οι υπόλοιποι να πάνε να κόψουν τον λαιμό τους. Δεν είναι τυχαίο πως είμαστε η κοινωνία που βίωσε μια εξωτερική οικονομική επίθεση και την αντιμετώπισε με κοινωνικό αυτοματισμό προσπαθώντας ο καθένας να προστατέψει τον εαυτούλη του και τα προσωπικά του συμφέροντα. Αφού υπήρξαν και περιπτώσεις που ορισμένοι ευχαριστήθηκαν (πήραν εκδίκηση) όταν κάποιος δίπλα τους έχασε δικαιώματα/εισοδήματα/περιουσίες.

Ένας υγιείς νους κανονικά θα έπρεπε να μας σιχαίνεται.

10
Πάντως αυτό για τον Οκτώβριο το νέο σύστημα προσλήψεων/διορισμών μου φαίνεται πολύ ύποπτο. Γιατί δεν το ανακοινώνει τον Ιούνιο να ξέρουμε και εμείς τον νέο τρόπο διορισμών και γιατί δεν κάνει τους διορισμούς πριν πάρει αναπληρωτές. Δηλαδή θα πάρει αναπληρωτές με βάση τα κενά και μετά θα κάνει ΚΑΙ διορισμούς? Εκτός και αν οι διορισμοί υποτίθεται να γίνουν από το έτος 2019-20. Αλλά ο μήνας Οκτώβριος 2018 μάλλον ύποπτος είναι διότι πιο πολύ σαν μήνας εκλογών εμένα μου φαίνεται.

11
https://xenesglosses.eu/2018/03/4-351-eisakteoi-scholes-pou-odigoun-ston-klado-pe02-filologon/

Τι να σχολιάσει κανείς; Πόσοι άνεργοι φιλόλογοι πια; Ούτε το καλύτερο σύστημα διορισμών δε μπορεί να μας βοηθήσει! Είμαστε άξιοι της μοίρας μας...Αντί να μειώσουν τους εισακτέους τους αυξάνουν...Απλά τραγικοί!

Εδώ είναι η ουσία του προβλήματος. Η κοινωνία (ψηφοφόροι) αντί να ζητάει από το υπουργείο να μειώσει τις θέσεις σε κορεσμένους κλάδους ζητάει θέσεις για να περάσουν τα παιδιά τους στο Πανεπιστήμιο και ας είναι άνεργα μετά. Φαίνεται προτιμούν να τα στέλνουν στο εξωτερικό να δουλέψουν. Αλλά αν δεν υπάρχει αυτογνωσία καλά να πάθουν διότι δεν μπορείς εν έτη 2018 να περιμένεις επαγγελματική αποκατάσταση από την πχ. Θεολογία. Εκτός και αν είσαι πλούσιος και δεν σε ενδιαφέρει η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.

12
Δυστυχώς έχουμε πέσει όλοι να φάμε από την ίδια "ιερή" αγελάδα. Δεν φτάνει για όλους και η εξουσία μας εμπαίζει. Κάνε μεταπτυχιακό, κάνε παιδαγωγική επάρκεια, δώσε ΑΣΕΠ αν γίνει όποτε γίνει και περίμενε να παλαιώσεις ως αναπληρωτής (αν μπεις) όπως παλαίωσαν και οι άλλοι πριν από σένα. Ευχαριστώ πολύ. Αν είχα τα φράγκα και τους γονείς να με φροντίζουν μέχρι τα 40 ~ 50 μου τότε θα περίμενα και εγώ. Κατα τα άλλα καταργίσαμε τη επετηρίδα. Τουλάχιστον η επετηρίδα ήταν πιο δίκαιη. Αποφοίτησες τότε, θα διοριστείς μετά από 15 χρόνια. Όχι το μπάχαλο στο οποίο είμαστε σήμερα. Υποψήφιοι καθηγητές 10 ταχυτήτων με την ανάλογη διάσπαση συμφερόντων. Ο καθένας κοιτάει το μαγαζάκι του και όλοι μαζί θύματα του υπουργείου και της Τρόικας.

Το όνειρό μου ήταν να γίνω εκπαιδευτικός τρομάρα μου!

13
Γιατί άλλες χώρες, όπως η Αγγλία που γνωρίζω, δεν έχουν τέτοια προβλήματα στην εκπαίδευση? Στην Αγγλία συγκεκριμένα σε πριμοδοτούν με 25,000 στερλίνες για να κάνεις την αντίστοιχη παιδαγωγική επάρκεια (απαραίτητη για να δουλέψεις σαν καθηγητής, δεν υπάρχουν "καθηγητικές" σχολές εκεί) σε τομείς όπως τα μαθηματικά ή φυσική. Είναι πιο ανοικτοί στο θέμα το πτυχίων, δηλαδή ένα πληροφορικός μπορεί άνετα να διδάξει μαθηματικά, ένας μαθηματικός φυσική κλπ. Και η πρόσληψη γίνεται απευθείας από το σχολείο. Ούτε ΑΣΕΠ ούτε διαγωνισμοί ούτε παρέμβαση του κράτους, μόνο παιδαγωγική επάρκεια. Και παρόλαυτά σε παρακαλάνε να πάς. Εμείς γιατί το έχουμε κάνει γόρδιο δεσμό δεν μπορώ να καταλάβω? Η μάλλον καταλαβαίνω πολύ καλά.

14
Δείτε και το άρθρο 2 τότε που λέει για διενέργεια κάθε 3 χρόνια.

Αυτό άραγε δεν αποτελεί θέμα δικαστικής έρευνας. Το υπουργείο δεν παρανομεί που έχει να κάνει διαγωνισμό 9 χρόνια τώρα?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 296
Σύνολο: 315

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.