Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dorant

Σελίδες: 123 ... 11
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Αύγουστος 23, 2013, 10:09:09 πμ »
ευχαριστουμε :)

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Αύγουστος 15, 2013, 01:20:15 μμ »
Συνάδελφοι, μετά από μετάθεση τοποθετήθηκα σε οργανικό κενό που προέκυψε από βελτίωση θέσης. Σε αυτό το σχολείο η συνάδελφος που έκανε αίτηση βελτίωσης και την πήρε τελικά, και εγώ τοποθετήθηκα στη θέση της, πέρυσι είχε κριθεί λειτουργικά υπεράριθμη. Φυσικά δεν το γνώριζα όταν δήλωνα σχολεία. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου πείτε α) λειτουργικά υπεράριθμος είναι ο εκπαιδευτικος που τοποθετείται τελευταίος ή αυτός με τα λιγότερα μορια μετάθεσης? β) Μπορώ να κάνω ένσταση εφόσον με τοποθετούν σε σχολείο που χρόνια η μία οργανική σε βγάζει λειτουργικά υπεράριθμο? γ) Ποια διαδικασία ακολουθείται το Σεπτέμβρη και υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να αλλάξω οργανική?  Ελπίζω να έθεσα τα ερωτήματά μου στο σωστό θέμα.  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνάδελφοι μήπως ξέρεις κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

3
Τα κενά αυτά από ποιόν έχουν υπολογιστεί; Απο το ΠΥΣΔΕ ή από το Υπουργείο; Πραγματικά δεν το χωρά ο νους μου! Γιατί υποχρεωτική μετάταξη σε διοικητική θέση; Ας έκανε πρώτα υποχρεωτικές μεταθέσεις; Είναι δυνατόν να πάρει στη συνέχεια έστω έναν αναπληρωτή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος;

Θα πάρει και θα το δικαιολογήσει άνετα. Τότε είχα τα τάδε κενά και χρησιμοποίησα αυτούς που είχα. Τώρα μου προέκυψαν άλλα κενά και βάζω αναπληρωτές..γιατί δεν περίμενα; Γιατί δεν ήξερα τι κενά και αν θα έχω κενά το Σεπτέμβριο...ο,τι θέλουν κάνουν..απλά τώρα θα χρησιμοποιούμαστε όλοι σιγά σιγά ως αναπληρωτές με διαφορετικές ονομασίες..

4
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά γιατί δεν έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα το θέμα καθώς δε με αφορά προσωπικά;.

Γράφει:Στο ΠΥΣΔΕ του τάδε νομού περισσεύουν 19 ΠΕ06. Το ΠΥΣΠΕ έχει 9 κενά ΠΕ06 και μετατάσσονται υποχρεωτικά 9 αγγλικής.

Τότε γιατί δε δόθηκαν κενά στις μεταθέσεις; Κάποια της πρωτοβάθμιας που ζήτησε μετάθεση στο νομό και δεν έδωσαν κενά,δεν αδικείται κατάφορα;
[/quote

Οι μεταθέσεις γίνονται σε οργανικά κενά, τα συγκεκριμένα νομίζω ότι δεν είναι.

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Μάιος 30, 2013, 02:31:01 μμ »

Να συμπληρώσω πως υπάρχει μια ακόμα (εντός ορίων Συντάγματος) δεξαμενή για απολύσεις: όσοι δεν έχουν κλείσει διετία και είναι ακόμα "υπό δοκιμή".
[/quote]


γιατί φοβίζετε τον κόσμο;

6
Νομίζω ότι το έλλειμμα ή το πλεόνασμα εκπαιδευτικών για να γίνουν οι μεταθέσεις υπολογίζει όλους τους μόνιμους( και στη διάθεση) οπότε για να γίνει μετάθεση πρέπει να υπάρχει οργανικό κενό στο σύνολο των εκπαιδευτικών...

8
Πρέπει να συντονιστούμε και η ΔΟΕ..σήμερα η δευτεροβάθμια αύριο η πρωτοβάθμια..ξέρουν τι κάνουν..πρέπει να καταλάβουν οι μαθητές τι γίνεται και γιατί επέλεξαν 10 μέρες πριν τις εξετάσεις να το ανακοινώσουν..

9
Δημοτικό / Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
« στις: Μάρτιος 12, 2013, 10:22:09 μμ »
ο αρχικός πάσσαλος δεν πιάνεται; γιατί νομίζω ότι είναι 80..

10
κ. Πάνο,
Θεωρώ άδικο να κατακρίνετε τόσο εύκολα το δημόσιο σχολείο..
Ένα παιδί που βρίσκεται στη δευτέρα τάξη..ας μην ξεχνάμε ότι τις περισσότερες φορές δεν έχει κατακτήσει τον όγκο ύλης της πρώτης τάξης..τα νέα βιβλία ειδικά της δευτέρας είναι υπερφορτωμένα με ασκήσεις( οι οποίες ιδίως στα μαθηματικά είναι ατυχείς), η σωστή εργασία για μένα στο σπίτι είναι εμπέδωσης και επανάληψης όσων έχουν δουλευτεί το πρωί στο σχολείο..
Πραγματικά είναι πολύ ωραίο για κάθε δάσκαλο να μπορεί να φτιάξει ένα παραμύθι με εικόνες, να σχολιάσει ένα παραμύθι, να κάνει διαθεματικές εργασίες...αλλά δυστυχώς δε γίνεται αυτό να πραγματοποιηθεί σε εβδομαδιαία βάση.
Τα προβλήματα των μαθηματικών πλέον είναι προβλήματα από την καθημερινή ζωή..το γιατί ο εκπαιδευτικός της κόρης σας δεν το κάνει μπορεί να είναι συνισταμένη διαφόρων λόγων όχι μόνο αμέλειας δικής του αλλά και ποιότητας του τμήματος. Συγκεκριμένα αν τα παιδιά δεν έχουν κατακτήσει την έννοια των πράξεων πώς να περάσει σε σύνθετα προβλήματα;
Εφόσον η κόρη σας βλέπετε ότι μπορεί και θέλει να εργαστεί παραπάνω, ζητήστε από τον εκπαιδευτικό να της δίνει παραπάνω εργασίες. Επιτρέψτε μου να θεωρώ ότι το παραμύθι του μπομπ του σφουγγαρ. ήταν απλά παράδειγμα..διότι καλά κάνετε και επεξεργάζεστε κάποια κείμενα αλλά φροντίστε τα κείμενα που επιλέγετε να ανταποκρίνονται σε μαθησιακούς στόχους.
Σε μια τάξη 24 παιδιών δημοσίου σχολείου ( λ.χ.) σίγουρα θα υπάρχουν 3-4 παιδιά που θα είναι διαμαντάκια , ακόμη 4-5 που θα έχουν μαθησιακές δυσκολίες και ένας μέσος όρος καλών μαθητών που δυσκολεύονται σε κάποιο αντικείμενο.Μέλημα του εκπαιδευτικού δεν είναι να προχωρήσει μόνο ο άριστος μαθητής αλλά να μπορέσει ο αδύναμος να φτάσει σε ένα καλύτερο επίπεδο.
Σε μια τάξη 17 παιδιών ιδιωτικού σχολείου σίγουρα το επίπεδο των μαθητών θα είναι καλύτερο από άποψη οικογενειακού και σχολικού περιβάλλοντος..
Κατά τη γνώμη μου ζητήστε από το δάσκαλο το σ/κ να αναθέτει στο παιδί σας μια διαθεματική εργασία ή να του δίνει περαιτέρω ασκήσεις, αν σας αρνηθεί( κακώς για μένα), συνεχίστε την ενασχόλησή σας. Όμως μη γενικεύετε μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου. Εσείς παλεύετε για ένα παιδί..ο δάσκαλος για 24..
Η ικανότητα κρίσης, κυκλικής σκέψης, δημιουργικότητας και προβληματισμού όπως αναφέρετε είναι προτεραιότητα κάθε εκπαιδευτικού. Κατακτώνται βήμα- βήμα και δε φαίνονται μόνο από τη δουλειά που αναθέτει ένας εκπαιδευτικός στο σπίτι αλλά από τη δουλειά που γίνεται στο σχολείο.
Ένα τελευταίο σχόλιο οι δάσκαλοι των ιδιωτικών και των δημοσίων είναι απόφοιτοι των ίδιων σχολών...πολλές φορές μάλιστα στα ιδιωτικά δεν είναι καν απόφοιτοι.. ικανοί και ανίκανοι υπάρχουν παντού όπως επίσης ωφελημένοι και μη από το σχολικό περιβάλλον..
Με εκτίμηση

11
Οικονομικά / Απ: Δώρο Χριστουγέννων
« στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 12:19:23 μμ »
168,2 πήρα εγώ. :'(
θα πάρεις και από το περσινό σου γραφείο.Αυτά είναι ως διορισμένη.

12
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 10:55:20 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε πόση είναι η εγγραφή στο ΜΤΠΥ των νεοδιόριστων.
Στην πρωτοβάθμια μου κρατούν 113 ευρώ κάθε μήνα. Θεωρητικά είναι ένας μισθός, ωστόσο αυτοί το υπολογίζουν με βάση το παλιό μισθολόγιο όχι με τα 1092 ευρώ που είναι τώρα τα μεικτά. Δεν έπρεπε να αλλάξει η παρακράτηση ή είναι σωστοί;
Σας ευχαριστώ πολύ

13
Α/θμια / Απ: Τμήμα Ένταξης ή Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτώβριος 19, 2012, 03:25:49 μμ »
Έτσι είναι ακριβώς. Το ΚΕΔΔΥ μιλάει για παράλληλη όλη την ημέρα; Το μονο που μπορεις να ζητήσεις ειναι να κανει ο διευθυντης τα αδύνατα δυνατά για δάσκαλο παράλληλης και μετά να περιμένεις.

14
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Οκτώβριος 17, 2012, 09:10:35 μμ »
Συνάδελφε καρχαρία, λογικά μέχρι αύριο το πολύ η διεύθυνση στην οποία ανήκεις θα έχει βγάλει τη μισθοδοσία του Νοεμβρίου και το πιο πιθανό είναι οτι θα έχεις ενταχτεί κι εσύ. Μπορείς πολύ απλά να τους τηλεφωνήσεις και αν ενημερωθείς, για το ποσό που θα εισπράξεις. Κάνε και το ερώτημα για τον βαθμό και είμαι 100% σίγουρος οτι θα πάρεις την απάντηση οτι θα πληρώνεσαι με το βαθμό ΣΤ μέχρι την παρέλευση της διετίας. Κάνε έναν κόπο και γράψε ο,τι σου απαντήσαν στο φόρουμ.

Συνάδελφε περαστικε, στο άρθρο 7 παρ.4 αν το διαβάζω καλά, αναφέρει ότι η αναγνώριση προυπηρεσίας θα γίνει μετα από υπηρεσιακό συμβούλιο  έπειτα από τη μονιμοποίησή τους ή τη συνέχιση της απασχόλησης...
 στην διετία των δοκίμων  δε γίνεται μονιμοποιηση αλλά συνέχιση της απασχόλησης.
Τώρα θα καταταγούμε στο ΣΤ  και μόλις γίνει υπηρεσιακό θα καταταγούμε εκεί που πρέπει.
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.

Παράλληλα με το ίδιο άρθρο γίνεται και η κατάταξη των αναπληρωτών στην εγκύκλιο που αφορά στον'' Καθορισμό αποδοχών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών''

Σελίδες: 123 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159611
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.