85
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 86
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2017)« στις: Μάρτιος 01, 2017, 08:02:30 μμ »ΜΟΝΑΞΙΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ [/b][/b][/i][/font]https://www.youtube.com/watch?v=7cMo56Ic4EA&list=PLwipLOylRfvY-i967Byl9Fhrt2nu78ejn Στιχοι:Δημητρης Χριστοδουλου
Μουσικη :Ζωρζ Μουστακι Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης πρώτη εκτέλεση το 1973 δεύτερη φωνή η Μαρία Δημητριάδη 87
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέο σύστημα πρόσληψης Αναπληρωτών« στις: Μάρτιος 01, 2017, 07:50:57 μμ »καλημέρα, Εχεις απόλυτο δίκιο....και όσοι τότε τολμήσαμε να πούμε να μπει συγκεκριμένο τέλος στην μεταβατική περιοδο ακούσαμε διάφορα...τα αποτελέσματα είναι γνωστά και φανερά. 88
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέο σύστημα πρόσληψης Αναπληρωτών« στις: Μάρτιος 01, 2017, 07:22:36 μμ »
Συνάδελφοι τις ρήσεις ..."ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"και «Πᾶς ὁ υψῶν ἐαυτόν ταπεινωθήσεται…»....νομίζω ότι τις γνωρίζουμε...όλοι. Στην δημόσια εκπαίδευση οι μισοί τουλάχιστον εκπαιδευτικοί είναι διορισμένοι με το καθεστώς της επετηρίδας πριν την εισαγωγή του γραπτού ΑΣΕΠ αλλά και μετά τον πρώτο ΑΣΕΠ ίσχυσε ένα μεταβατικό στάδιο. Από που προκύπτει ότι οι μεν είναι αξιολογότεροι από τους δε ή και το αντίστροφο; Από που προκύπτει ότι όσοι έχουν δεύτερο πτυχίο είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί από όσους δεν έχουν ή το αντίθετο; Το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης και της συνεχιζόμενης από το 2010 αδιοριστίας αντί να μας οδηγεί σε αναζήτηση μιας τίμιας, δίκαιας και αντικειμενικής λύσης του προβλήματος...μας οδηγεί σε μια εμφύλια αντιπαιδαγωγική, αντιεκπαιδευτική και αντιεπιστημονική διαμάχη με διαλυτικά αποτελέσματα τολμώ να προβλέψω για τον κλάδο μας.
89
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2017« στις: Φεβρουάριος 28, 2017, 11:02:32 μμ »
5.2 ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ
Αφού βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία είναι σωστά επιλέγετε το κουμπί «Οριστικοποίηση» και η αίτηση αποκτά την ένδειξη «Οριστικοποίηση από Εργαζόμενο». Σημείωση: Με την οριστικοποίηση της αίτησής σας αποδίδεται αυτόματα ένας Αύξων Αριθμός Αίτησης (Α/Α Αίτησης) και ένας αριθμός πρωτοκόλλου. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ 90
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέο σύστημα πρόσληψης Αναπληρωτών« στις: Φεβρουάριος 28, 2017, 06:57:02 μμ »
Σε όσους είναι πρόθυμοι να ρίξουν το ανάθεμα της απαξίωσης στους συναδέλφους τους επαιρόμενοι ταυτόχρονα για την δική τους αξια και ποιότητα θα τους υπενθύμιζα την Ευαγγελική περικοπή του Τελώνου και του Φαρισαίου.
Αλλά υπάρχει και η ρήση του Ισοκράτη "Μηδενί συμφοράν ονειδίσης. Κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον αόρατον."για όσους δεν προτιμούν την ρήση του Ευαγγελίου... 91
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2017)« στις: Φεβρουάριος 28, 2017, 06:45:12 μμ »
[/center]
92
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέο σύστημα πρόσληψης Αναπληρωτών« στις: Φεβρουάριος 28, 2017, 06:30:45 μμ »
Το υπουργείο έχει να επιλέξει ανάμεσα από δυο συστήματα διορισμού...είτε μέσω γραπτού διαγωνισμού ...είτε μέσω κατάρτισης ενιαίων πινάκων υποψηφίων προς διορισμό με δικαιολογητικά που θα προτείνει ο ΑΣΕΠ.....σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να προσμετράται η προϋπηρεσία και όσα μεταπτυχιακά έχουν απόλυτη συνάφεια με το διδακτικό αντικείμενο των υποψήφιων.
Επί επετηρίδας οι διορισμοί γίνονταν από έναν ενιαίο πίνακα ανά ειδικότητα και ανά διεύθυνση και δεν υπήρχε το σημερινό φαινόμενο των διαφόρων πινάκων...των δικαστικών προσφυγών.... κλπ, όπως και ο πόλεμος απαξίωσης της μιας ομάδας εναντίον της άλλης. Για την αξιολόγηση όταν και αν εφαρμοστεί θα διαπιστώσουμε ποιους ακριβώς θα "τσιμπήσει" περισσότερο και ποιους λιγότερο....ας μην προτρέχουμε γιατί ίσως σκοντάψουμε ..... 93
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέο σύστημα πρόσληψης Αναπληρωτών« στις: Φεβρουάριος 28, 2017, 03:19:23 μμ »
Μια παρατήρηση μονο....μήπως θα έπρεπε να είμαστε πιο συγκρατημένοι και προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς μας απεναντι σε ανθρώπους και επιστήμονες που δεν γνωρίζουμε ούτε καν από την φωτογραφία τους; Αρχή άνδρα δεικνυσι...έλεγαν οι αρχαίοι...που γνώριζαν....
Καλή σαρακοστή.. 95
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2017« στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 08:56:41 μμ »Ελλάδα κλασικά μπάχαλο. Έφτιαξαν αυτό το σύστημα για να μας τιμωρήσουν που θέλουμε να κάνουμε και αίτηση για μετάθεση. Δεν είναι ενημερωμένη η μονάδα του προσωπικού σας φακέλου και έτσι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες της εφαρμογής. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Διεύθυνση της οργανικής σας θέσης για να το διορθώσει. Αυτό γράφει και σε σας η φανταστική εφαρμογή του λατρεμένου υπουργείου; Όχι μόνο έχει κολλήσει...αλλά γράφει και ο,τι θέλει...τίποτε δεν ισχύει από αυτά!! 96
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή« στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 05:50:33 μμ »
Πρέπει να διαβάσουμε μα προσοχή και ψυχραιμία τις δηλωσεις του κ.Δ. Χασάπη: "Οι καθηγητές έχουν απίστευτα μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα", γιατί κατά την ταπεινή μου γνώμη υπάρχουν πολλές αντιφάσεις και παγίδες.
Στην όποια μορφής αντίδραση θα πρέπει να υπάρχουν σαφείς αναφορές στις ελλείψεις και στις ανακολουθίες της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας. Επίσης σαφείς πρέπει να είναι οι αναφορές των καθημερινών μας εμπειριών στις σχολικές αίθουσες και των επαφών μας με γονείς και κηδεμόνες. 97
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2017« στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 05:14:55 μμ »
Συνάδελφοι μεχρι αυτή την στιγμη η σελίδα "Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης" δεν λειτουργεί. Το πρωί σήμερα ήταν αδύνατη η πρόσβαση και στο e-data center.
Ελπίζω να δοθεί μια μικρή παράταση προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις. Πάντως σήμερα εκδόθηκε και αυτή η εγκύκλιος! Διευκρινίσεις επί των εγκυκλίων μεταθέσεων εκπαιδευτικών ΠΕ & ΔΕ Δημοσίευση: 23/02/2017 https://www.esos.gr/arthra/49192/dieykriniseis-epi-ton-egkyklion-metatheseon-ekpaideytikon-pe-de 98
Προκηρύξεις-Προσκλήσεις-Διαγωνισμοί / Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017« στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 03:04:45 μμ »
Ένας είναι ορθός τρόπος διορισμού.....Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για όλους με βάση επιτυχίας το 12 και προσμέτρηση των υπολοίπων κριτηρίων μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων ( προϋπηρεσία κλπ)
|