*
Σελίδες: 1 ... 521522523524525 ... 690

Θερινό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 11-14 Ιουλίου 2011, στο κέντρο ESTEC, Ολλανδία

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των εξής ειδικοτήτων: Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Τεχνολογίας, Μηχανολογίας, Μαθηματικών.

Υπ. Παιδείας: Καθιερώνεται ο θεσμός της φιλαναγνωσίας στα σχολεία

Εισήγηση του Ειδικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλη Κοντογιάννη, στο Συνέδριο «Βιβλίο και εκπαίδευση. Τι πρέπει να αλλάξει» στο πλαίσιο της 8ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Συνέντευξη του Υφυπουργού Παιδείας, Ιωάννη Πανάρετου, στο ραδιοφωνικό σταθμό FLASH

"Ό,τι κάνουμε είναι για το καλό των μαθητών και την αξιοπιστία των εξετάσεων."

Δελτίο Τύπου της ΠΕΑΕ και του ΣΩΑ: Προσλήψεις 6 γυμναστών σε ένα σχολείο, για 4 ώρες ο καθένας

Ούτε έναν ούτε δύο ούτε τρεις, αλλά 6 ωρομίσθιους γυμναστές προσέλαβε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Α’ Αθήνας στο 136ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών με τις ευλογίες βέβαια του Υπουργείου Παιδείας, δίνοντας στον καθέναν από 4 ώρες την εβδομάδα. Με άλλα λόγια για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει να «σπάει» κενά!

Yπ. Παιδείας: Τροπολογία για δεύτερη ειδικότητα και κυρώσεις σε συμβασιούχους που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται

Οι εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης και για το επόμενο σχολικό έτος, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Υπ. Παιδείας: Καθορισμός αποζημίωσης των ασχολουμένων στις πανελλήνιες εξετάσεις

Καθορισμός αποζημίωσης των ασχολουμένων στις γραπτές απολυτήριες εξιτάσεις της Γ τάξης των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων, της Δ' τάξης των Εσπερινών Γενικών Λυκείων, των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και γενικά των ασχολουμένων με τις εισιτήριες εξετάσεις των ειδικών κατηγοριών και των διαδικασιών επιλογής των εισαγομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τις διατάξεις του Ν.2525/1997 (ΦΕΚ 188 τ,Α' ), του Ν.2909/2001 (ΦΕΚ 90 τΑ) και του Ν.3748/2009 (ΦΕΚ 29 τΑ)

Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Υποβιβασμός, συγχώνευση και κατάργηση Δημοτικών Σχολείων Και Νηπιαγωγείων

Υποβιβασμός, συγχώνευση και κατάργηση Δημοτικών Σχολείων Και Νηπιαγωγείων

Συγχωνεύσεις - Καταργήσεις Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Συγχωνεύσεις - Καταργήσεις Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΟΛΜΕ: Παρέμβαση προς την Επίτροπο για θέματα Παιδείας και πολιτισμού της Ε.Ε.

Οι δαπάνες για την παιδεία οδηγούνται σε μείωση ρεκόρ των τελευταίων 30 χρόνων και για πρώτη φορά το ποσοστό τους βρίσκεται κάτω από το 3% του ΑΕΠ (2,75% του ΑΕΠ για το 2011).

Σ.Ε.Α.Ε : Απεργία στις 10 Μαϊου - Κινητοποιήσεις - Συνελεύσεις

Σ.Ε.Α.Ε : "Μετά και την τελευταία παράσταση διαμαρτυρία του Σωματείου στις 14 Απριλίου και ενώ μέχρι τότε δεν είχε δοθεί ούτε ένα ευρώ, το υπουργείο αναγκάστηκε να δηλώσεις τις πραγματικές του προθέσεις."

Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου (ΠΔ 21/2011)

Τροποποίηση του ΠΔ 60/2006 - Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου (ΦΕΚ Α΄ 65).

Έρευνα του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ/ΟΙΕΛΕ και της ΟΙΕΛΕ για το Νέο Λύκειο και την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ, Μιχάλης Κουρουτός, στην τοποθέτησή του επισήμανε τις σημαντικότερες δομικές αδυναμίες του σχεδίου του ΥΠΔΒΜΘ για το Νέο Λύκειο, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ο παρωχημένος και ψυχαναγκαστικός τρόπος με τον οποίο εμπλέκει τους μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία, η μη πραγματική δυνατότητα επιλογής μαθημάτων, η συνέχιση του εγκλωβισμού του λυκείου στο ρόλο του προθαλάμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, η μη διασύνδεση του Λυκείου με την τοπική κοινωνία, η ανυπαρξία, στο σχέδιο του Νέου Λυκείου, οποιασδήποτε αναφοράς για το τεχνικό λύκειο και η απουσία ενός σοβαρού και αξιόπιστου εξεταστικού συστήματος που θα οδηγούσε σε ένα διασφαλισμένης ποιότητας εθνικό απολυτήριο. Ως εκ τούτου, πρόσθεσε, το σχέδιο αυτό πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. - ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.-ΚΕ.Δ.Δ.Υ. έτους 2011.

Απόκτηση απολυτηρίου με ενδοσχολικές εξετάσεις

Με νομοθετική ρύθμιση που έχει κατατεθεί στη Βουλή, οι μαθητές της Γ΄ τάξης των ημερησίων Γενικών Λυκείων μπορούν να αποκτήσουν το απολυτήριο Γενικού Λυκείου χωρίς να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2010-2011.
Σελίδες: 1 ... 521522523524525 ... 690

Φόρουμ

350 επισκέπτες, 0 χρήστες, 350 συνολικά

Υποστηρίξτε το pde.gr








Ρήσεις

Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο για γέμισμα, αλλά μια φωτιά για άναμμα. - Πλούταρχος

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 350
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.17 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.