*
Σελίδες: 1 ... 525526527528529 ... 690

Οδηγία για το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

Οδηγία για το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

Οδηγία για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας»

Οδηγία για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας»

ΣΕΑΕ: Ανακοίνωση συνάντησης 14ης Απριλίου 2011 στο Υπουργείο Παιδείας

Προχωρούμε στην οργάνωση μεγάλης πανελλαδικής κινητοποίησης έξω από το Υπουργείο Παιδείας καθώς και απεργίας μέσα στις εξετάσεις.

ΟΛΜΕ: Απόδοση συνδικαλιστικών εισφορών

Στις περιπτώσεις που οποιοσδήποτε συνάδελφος/σσα δεν επιθυμεί την παρακράτηση των εισφορών μπορεί με μία απλή
υπεύθυνη δήλωση να «βγει» εκτός της Ενιαίας Παρακράτησης Εισφορών.

Οι θέσεις της ΟΛΜΕ στο Νομοσχέδιο για την Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων, Προτύπων Πειραματικών Σχολείων και λοιπές διατάξεις

Οι θέσεις της ΟΛΜΕ στο Νομοσχέδιο για την Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων,
Προτύπων Πειραματικών Σχολείων και λοιπές διατάξεις

ΟΛΜΕ: Καταβολή οδοιπορικών σε εκπαιδευτικούς που μετακινούνται για συμπλήρωση ωραρίου

ΟΛΜΕ: Καταβολή οδοιπορικών σε εκπαιδευτικούς που μετακινούνται για συμπλήρωση ωραρίου

ΟΛΜΕ: Σχετικά με τον υπολογισμό των κενών

Καλούμε το Υπουργείο να σταματήσει τους αιφνιδιασμούς και να δείξει μεγαλύτερη ευαισθησία και σεβασμό απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα.

ΟΛΜΕ: Ανακοίνωση για τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων

ΟΛΜΕ: Ανακοίνωση για τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων

ΟΛΜΕ: Σχετικά με τις ενέργειες του Δ/ντή Δ.Ε. Λέσβου για το καθηκοντολόγιο

ΟΛΜΕ: Σχετικά με τις ενέργειες του Δ/ντή Δ.Ε. Λέσβου για το καθηκοντολόγιο

ΥΠΔΒΜΘ: Σχετικά με αναρτήσεις στο διαδίκτυο που αφορούν συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων

ΥΠΔΒΜΘ: Σχετικά με αναρτήσεις στο διαδίκτυο που αφορούν συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων  

Πρόταση του ΥΠΔΜΘ σε σχέση με τη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων

 Πρόταση του ΥΠΔΜΘ σε σχέση με τη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων

Τεχνικό Σεμινάριο για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων

Τεχνικό Σεμινάριο για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων

Κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012

Κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012

Αποτελέσματα εξετάσεων γλωσσομάθειας-Προθεσμία αίτησης ανάκλησης/άρσης συναπόσπασης

Αποτελέσματα εξετάσεων γλωσσομάθειας-Προθεσμία αίτησης ανάκλησης/άρσης συναπόσπασης

Δελτίο κίνησης διδακτικού προσωπικού Αθμιας Εκπαίδευσης 2011

Προκειμένου η Υπηρεσία μας να καταρτίσει τους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/96, παρακαλούμε όπως προβείτε στην καταχώριση στο ηλεκτρονικό σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter των δεδομένων στις παρακάτω αναφερόμενες στήλες το αργότερο μέχρι 15-4-2011.
Σελίδες: 1 ... 525526527528529 ... 690
297 επισκέπτες, 4 χρήστες, 301 συνολικά
Spiros06, iliotrop1, xcenyat, yildiz

Υποστηρίξτε το pde.gr








Ρήσεις

Εκπαίδευση (ουσιαστικό): το είδος της άγνοιας που διακρίνει τους μορφωμένους. - Αμβρόσιος Μπιρς (σατιρικός συγγραφέας)

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 297
Σύνολο: 301

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.