*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 117889 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #322 στις: Δεκέμβριος 27, 2012, 08:02:29 μμ »
Τη συζήτηση με μαθητές την έχω δοκιμάσει για κάποια παιδιά, σε κάποιους πιάνει, σε κάποιους δεν πιάνει. Το κύριο πρόβλημά μου είναι σε τμήματα που η φασαρία προέρχεται σχεδόν από όλους, είτε επειδή παρασύρονται, είτε επειδή έχουν καταλάβει ότι δεν ξέρω τι να κάνω και το διασκεδάζουν. Εκεί δεν ξέρω με ποιον να πρωτοσυζητήσω. Γενικά από έμπειρους συναδέλφους ακούω τη συμβουλή της προσωπικής συζήτησης, αλλά επειδή έχω ακούσει παιδιά να μου λένε ότι οι άλλοι κάνουν φασαρία επειδή δε με φοβούνται, δεν ξέρω τελικά τι από τα δύο είναι καλύτερο. Αλλά αν δεν φοβούνται τις αποβολές, τις φωνές και την ενημέρωση διευθυντή και γονέων, τι άλλο μπορεί να φοβηθούν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:45:58 »

Αποσυνδεδεμένος gallika

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #323 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 10:45:11 πμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι το παιχνίδι παίζεται στα 3 πρώτα μαθήματα. Πρέπει να μπεις πολύ αυστηρή, να θέσεις τα όρια και μετά σιγά σιγά να χαλαρώνεις. Τα παιδιά καταλαβαίνουν με ποιον έχουν να κάνουν και προσαρμόζονται. Δεν είναι τυχαίο ότι μερικά τμήματα σε άλλους καθηγητές είναι αρνάκια και σε άλλους ταυράκια. Βέβαια υπάρχει κάθε χρονιά και ένα τμήμα συνήθως που δεν καταλαβαίνει τίποτα. Εκεί θα κάνεις υπομονή...

Αποσυνδεδεμένος piteroyl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #324 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 02:07:42 μμ »
Τη συζήτηση με μαθητές την έχω δοκιμάσει για κάποια παιδιά, σε κάποιους πιάνει, σε κάποιους δεν πιάνει. Το κύριο πρόβλημά μου είναι σε τμήματα που η φασαρία προέρχεται σχεδόν από όλους, είτε επειδή παρασύρονται, είτε επειδή έχουν καταλάβει ότι δεν ξέρω τι να κάνω και το διασκεδάζουν. Εκεί δεν ξέρω με ποιον να πρωτοσυζητήσω. Γενικά από έμπειρους συναδέλφους ακούω τη συμβουλή της προσωπικής συζήτησης, αλλά επειδή έχω ακούσει παιδιά να μου λένε ότι οι άλλοι κάνουν φασαρία επειδή δε με φοβούνται, δεν ξέρω τελικά τι από τα δύο είναι καλύτερο. Αλλά αν δεν φοβούνται τις αποβολές, τις φωνές και την ενημέρωση διευθυντή και γονέων, τι άλλο μπορεί να φοβηθούν;

'Οταν τους στέλνεις στο διευθυντή γνωρίζεις πώς τους μιλάει; δηλαδή είναι αυστηρός μαζί τους ή μήπως τους γλείφει γιατί θέλει να γλείψει την τοπική κοινωνία ευρύτερα για να κρατήσει τη θέση του και το μισθό του;

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #325 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 03:43:17 μμ »
'Οταν τους στέλνεις στο διευθυντή γνωρίζεις πώς τους μιλάει; δηλαδή είναι αυστηρός μαζί τους ή μήπως τους γλείφει γιατί θέλει να γλείψει την τοπική κοινωνία ευρύτερα για να κρατήσει τη θέση του και το μισθό του;

Αν ο διευθυντής δεν μπορεί να βοηθήσει και να στηρίξει στην επίλυση τέτοιων προβλημάτων τότε είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Και δεν είναι απαραίτητο να θέλει να φανεί αρεστός στην τοπική κοινωνία διότι μπορεί να είναι και ανεπαρκής, οπότε όσο αυστηρός και να είναι ένας εκπαιδευτικός δε γίνεται τίποτα.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:45:58 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #326 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 05:04:23 μμ »
Δεν υπάρχει πρόβλημα από πλευράς διεύθυνσης, έχω υποστήριξη από αυτήν την πλευρά, αλλά έχω καταλάβει κι όλας ότι δεν γίνεται να γεμίζει το γραφείο κάθε τρεις και λίγο με τους  "επισκέπτες" που στέλνω, αν αυτό το μέσο έχει παροδικό αποτέλεσμα. Τεχνικές και συμβουλές έχω στο μυαλό μου και θα προσπαθήσω να τις εφαρμόσω, απλώς αναρωτιέμαι αν η φετινή χρονιά είναι χαμένη από χέρι, μην απογοητεύομαι χωρίς λόγο αν δεν πρόκειται φέτος να γίνει τίποτα, να κρατήσω τις δυνάμεις μου για του χρόνου που θα ξεκινήσω με άλλη διάθεση.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #327 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 06:26:08 μμ »

Έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει να απογοητεύεσαι, ούτε και να εγκαταλείψεις την προσπάθεια σου, τουλάχιστον για τα παιδιά που αξίζουν. ακόμα και μέσα στα δύσκολα τμήματα.
Όσο για το διευθυντή, να είσαι σίγουρη ότι όσο πιο αυστηρός είναι τόσο λιγότεροι θα τον επισκέπτονται, γιατί θα παραδειγματιστούν.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #328 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 06:49:12 μμ »
άντε να τα διαβάσει και κανένας διευθυντής αυτά να......συνετιστεί λιγάκι ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος marguerite

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #329 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 07:24:04 μμ »
Η μικρή μου πείρα, Elenphil, μου έχει δείξει ότι οι απαντήσεις δεν βρίσκονται ούτε μέσα στα βιβλία παιδαγωγικής ούτε σε αυτά που εφαρμόζουν οι άλλοι. Καθένας έχει το δικό του παιδαγωγικό στυλ και κάτι ξεχωριστό να προσφέρει στην τάξη. Για ποιο λόγο είσαι σ'αυτό το επάγγελμα;Τι θέλεις να προσφέρεις στην τάξη;Μήπως εσύ η ίδια δεν δίνεις αυτό που έχεις με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην σε παίρνουν στα σοβαρά;
Σε μία τάξη μου είπαν ότι πιάνουν μόνο οι φωνές κι εγώ μια μέρα τους φώναξα. Τότε γύρισε ο βοηθός μου και μου είπε "Μεταξύ μας, κυρία, δεν σας πάει να φωνάζετε". Μάλλον περισσότερο Καραγκιόζης φάνηκα παρά τους τρόμαξα. ;D

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #330 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 09:57:44 μμ »
Ελπίζω ότι δεν θα απαιτούσε κανένας από έναν άνθρωπο με 3 μήνες σε σχολείο, που δεν έχει διδάξει ούτε σε γκρουπάκι, να ξέρει ποιο είναι το παιδαγωγικό στιλ του. Ακριβώς επειδή η διαχείριση τάξης δεν μαθαίνεται από βιβλία, είναι χρήσιμο να ρωτάμε τους πιο έμπειρους και να παίρνουμε ιδέες. Αν τόσα χρόνια που έκανα ιδιαίτερα είχα ρωτήσει κι εγώ ένα παιδί για το πώς είναι οι μαθητές μέσα στην τάξη, δεν θα είχα την εξιδανικευμένη εικόνα των δικών μου μαθητικών χρόνων, που είχα την τύχη να είμαι σε καλά σχολεία (δημόσια), με άριστες φιλολόγους που ποτέ δεν περιορίστηκαν στην ύλη του βιβλίου και μας έδωσαν εξαιρετική σφαιρική παιδεία. Αλλά δεν το έκανα, γιατί αναλώθηκα στο να συγκρίνω τις φιλολόγους τους με τις δικές μου άψογες καθηγήτριες. Mea culpa. Μπήκα στην τάξη περιμένοντας να βρω 20 παιδιά να κάθονται στο θρανίο απόλυτα ήσυχα, με βιβλία και τετράδια ανοιχτά και το στιλό στο χέρι, όπως κάναμε εμείς (ή όπως έκαναν τα πρώτα θρανία κι εγώ δεν έπαιρνα είδηση τι γινόταν πιο πίσω). Η έγνοια μου ήταν το τι παραπάνω από το σχολικό βιβλίο θα μπορούσα να τους δώσω σε μαθήματα που δεν είχα ξαναδιδάξει και δεν είχα έτοιμο υλικό, δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι τα παιδιά μπορεί να μην έχουν καν το βιβλίο στο θρανίο (ούτε καν ήξερα ότι τα παιδιά ζητάνε τουαλέτα ή παίρνουν μπουκάλια με νερό μέσα στο μάθημα). Το θέμα όμως δεν είναι το τι λάθη έκανα εγώ, αυτά τα γνωρίζω και τα παραδέχομαι. Ούτε  περιμένω από κανέναν να μου δώσει έτοιμες λύσεις, ρωτάω αυτά που αν τα είχα ρωτήσει πριν, θα ήμουν τώρα σε καλύτερη κατάσταση.

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #331 στις: Δεκέμβριος 28, 2012, 10:07:06 μμ »
Μην ανησυχείς....εσύ κι εγώ κι άλλοι 20.000 τουλάχιστον εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τέτοια προβλήματα....κάποτε πετυχαίνει κάποιο κολπάκι μας, κάποτε όχι.....μου ανέφερε  πριν 3 χρόνια περίπου ο πατέρας μου, εκπαιδευτικός και ο ίδιος, πως μπήκε κλαίγοντας στο γραφείο των καθηγητών, συναδέλφισσα φιλόλογος  με 20 χρόνια υπηρεσίας, γιατί δεν την άκουγαν τα παιδιά, μιλάμε για γυμνάσιο...
Δεν είναι πάντα καλό να έχεις έτοιμο υλικό, γιατί επαναπαύεσαι και δεν παρακολουθείς ό,τι νέο κυκλοφορεί στο ίντερνετ και σε εκδόσεις....
Επίσης, μην πιστεύεις τα ....παχιά λόγια των συναδέλφων σου...η καλή δουλειά γίνεται αθόρυβα.....μην μπαίνεις στον κόπο να συγκριθείς με συναδέλφους σου, ούτε με τη δουλειά σου, ούτε με τον τρόπο σου.....είσαι μία ξεχωριστή προσωπικότητα, απόλαυσέ το :)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #332 στις: Μάιος 03, 2014, 07:42:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #333 στις: Μάιος 03, 2014, 08:09:23 μμ »
 Βοηθά πολύ αυτή η μέθοδος:
Ο ποιοτικός κυκλικός χρόνος (Quality Circle Time model) είναι μία ολοκληρωμένη εκπαιδευτική προσέγγιση που μπορεί να εφαρμοστεί τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με στόχους να:
Αναπτύξει την κοινωνικότητα και τις διαπροσωπικές σχέσεις των συμμετεχόντων.
Ενθαρρύνει την καλή συμπεριφορά και τη δημιουργία ενός αλτρουϊστικού κλίματος στη σχολική τάξη.
Βοηθήσει τα παιδιά να καλλιεργήσουν την προσωπικότητά τους, αλλά και να ενδυναμώσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Υποστηρίξει τη συναισθηματική κατάσταση των παιδιών και των εκπαιδευτικών.
Αναπτύξει τη δημιουργικότητα και την κοινωνικοσυναισθηματική κατάσταση των παιδιών.
Στηρίξει τους εκπαιδευτικούς, ώστε να αποκτήσουν υγιείς και εποικοδομητικές σχέσεις με τους μαθητές τους με αποτέλεσμα τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.
http://cears.edu.gr/course/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%87%ce%b5%ce%af%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b7-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd/

Αποσυνδεδεμένος kotoyla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #334 στις: Μάιος 03, 2014, 11:06:58 μμ »
εγω παντως κουραστηκα να δινω χρηματα για σεμιναρια.τιποτα δωρεαν δεν υπαρχει?

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #335 στις: Μάιος 04, 2014, 12:21:07 πμ »
Νομίζω μόνο τα ΠΕΚ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 298
Σύνολο: 298

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.