0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εργάζομαι σε φροντιστήριο. Σκέφτομαι πολύ τι θα κάνω με τα φετινά λατινικά της Β΄ Λυκείου. Αρχικά, σκέφτηκα να μην τους κάνω καθόλου μάθημα, αλλά όπου έχω ρωτήσει θα κάνουν έστω 1 ώρα/ εβδομάδα. Κοιτάζω λίγο την ύλη και θεωρώ ότι η γραμματική της Β΄ βγαίνει και με 1 ώρα ανά 15νθήμερο, εφόσον δεν θα κάνω καθόλου κείμενο (δηλ. 5 κλίσεις, 4 συζυγίες και ανώμαλα, αντωνυμίες και επίθετα). Σκέφτομαι λοιπόν να προτείνω 1 ώρα ανά 15νθήμερο. Σε παιδιά που ήδη φοιτούν στο φροντιστήριο να είναι δωρεάν και σε εκτός φροντιστηρίου να είναι ένα μικρό ποσό π.χ. 10 ευρώ. Ποια η γνώμη σας;
Mπορουν να επιλεξουν παιδαγωγικα τμηματα δασκαλων και νηπιαγωγών απ όσο γνωρίζω
Όντως η γραμματική της Β' Λύκειου είναι εύκολη κ μπορεί να βγει σε σύντομο χρονικό διάστημα!αλλά γιατί να μείνουμε μόνο σε αυτή κ να μην προχωρήσουμε κ στη γραμματική που περιλαμβάνει το βιβλίο της Γ' Λυκείου;(ειδικά αν τραβάει η ομάδα)Και στην τρίτη Λυκείου δοθεί έμφαση σε κείμενα κ συντακτικό που είναι ουκ ολίγα!όσον αφορά την προσφορά στο φροντιστήριο δεν είναι κ λίγο αθέμιτος ανταγωνισμός;Και επίσης τα 10 ευρώ την ώρα με ποιό σκεπτικό;επειδή δεν είναι μάθημα της Β'λυκείου τί σημαίνει;Ότι θα καταβάλεις μικρότερη προσπάθεια;Ή μια αυτή ώρα έχει μικρότερη αξία από την ώρα που θα έκανες ένα άλλο μάθημα;Απλώς θα ήθελα να ακούσω το σκεπτικό;Ευχαριστώ!!!!
1 ώρα / 15 ημέρες είναι εξαιρετικά χαλαρός προγραμματισμός. Το παιδί θα χάνει την συνέχεια ( ιδιαίτερα όταν τα άλλα μαθηματα θα είναι πιο πιετικά ) και θα το βλέπει ως παρεργο.