0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mitsy στις Ιούνιος 09, 2011, 08:49:55 πμσυμβαίνει αυτό που περιγράφει το emmaki και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό.Ωστόσο,καλό έιναι να μη γενικεύουμε...δε σημαίνει ότι το επιλέγουν όλοι αυτό!όσον αφορά στο διαχωρισμό γενικής και ειδικής αγωγής σαφώς και υπάρχει διαχωρισμός.Αν δεν υπήρχε,θα μπορούσαν όλοι οι συνάδελφοι,ανεξαρτήτως προσόντων,να διδάσκουν σε ΣΜΕΑΕ.Δε σημαίνει ότι είμαι ικανός να διδάξω στη γενική αγωγή αφού είμαι ικανός στην ειδική και το αντίστροφο.Θεωρώ ότι οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να έχουμε συγκεκριμένη στοχοθεσία.Πιστεύω πως αν με βάλουν αύριο σε τάξη σε γενικό σχολείο να διδάξω θα δυσκολευτώ.Δεν είμαστε ικανοί για όλα και είναι καιρός να το συνειδητοποιήσουμε αυτό.Δεν είναι κακό! Με όλα αυτά ξεφύγαμε για άλλη μια φορά από το θέμα 'Ειδική αγωγή και ΑΣΕΠ". Θα γίνει διγωνισμός; Θα προκηρύξει οργανικές θέσεις στη δευτεροβάθμια; Τι να αναμένουμε;H ενημέρωση που έχω εγώ από καλή μου φίλη δασκάλα ειδικής αγωγής και πολύ ενεργή σε θέματα του κλάδου της, είναι ότι μέσα από το Υπουργείο τους είπαν ότι ο διαγωνισμός τους παγώνει (κάτι που πιθανόν να συμβεί και με τον ΑΣΕΠ γενικής αγωγής του '12) και ότι κάποια κενά θα καλυφθούν με δασκάλους από την γενική αγωγή. Για την δευτεροβάθμια δεν έχει συζητηθεί κάτι ούτως ή άλλως. Τώρα βέβαια όλες αυτές οι εκτιμήσεις για το "τι θα γίνει" δεν ξέρω κατά πόσο έχουν πια αξία σε μία χώρα που παραπαίει και δεν ξέρουμε αν θα έχει βαρέσει κανόνι σε δύο μήνες.
συμβαίνει αυτό που περιγράφει το emmaki και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό.Ωστόσο,καλό έιναι να μη γενικεύουμε...δε σημαίνει ότι το επιλέγουν όλοι αυτό!όσον αφορά στο διαχωρισμό γενικής και ειδικής αγωγής σαφώς και υπάρχει διαχωρισμός.Αν δεν υπήρχε,θα μπορούσαν όλοι οι συνάδελφοι,ανεξαρτήτως προσόντων,να διδάσκουν σε ΣΜΕΑΕ.Δε σημαίνει ότι είμαι ικανός να διδάξω στη γενική αγωγή αφού είμαι ικανός στην ειδική και το αντίστροφο.Θεωρώ ότι οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να έχουμε συγκεκριμένη στοχοθεσία.Πιστεύω πως αν με βάλουν αύριο σε τάξη σε γενικό σχολείο να διδάξω θα δυσκολευτώ.Δεν είμαστε ικανοί για όλα και είναι καιρός να το συνειδητοποιήσουμε αυτό.Δεν είναι κακό! Με όλα αυτά ξεφύγαμε για άλλη μια φορά από το θέμα 'Ειδική αγωγή και ΑΣΕΠ". Θα γίνει διγωνισμός; Θα προκηρύξει οργανικές θέσεις στη δευτεροβάθμια; Τι να αναμένουμε;
όσον αφορά στο διαχωρισμό γενικής και ειδικής αγωγής σαφώς και υπάρχει διαχωρισμός.Αν δεν υπήρχε,θα μπορούσαν όλοι οι συνάδελφοι,ανεξαρτήτως προσόντων,να διδάσκουν σε ΣΜΕΑΕ.Δε σημαίνει ότι είμαι ικανός να διδάξω στη γενική αγωγή αφού είμαι ικανός στην ειδική και το αντίστροφο.
Θεωρώ ότι οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να έχουμε συγκεκριμένη στοχοθεσία.Πιστεύω πως αν με βάλουν αύριο σε τάξη σε γενικό σχολείο να διδάξω θα δυσκολευτώ.Δεν είμαστε ικανοί για όλα και είναι καιρός να το συνειδητοποιήσουμε αυτό.Δεν είναι κακό!
Επίσης να επισημάνω ότι όσοι διορίζονται στην Β/θμια είναι διορισμένοι στην γενική και μετά πηγαίνουν ειδική (απόσπαση, μετάθεση, διάθεση) και αυτό θα συνεχίσει όσο δεν υπάρχει ΑΣΕΠ ειδικής στην β/θμια.
Παράθεση από: mitsy στις Ιούνιος 09, 2011, 08:49:55 πμόσον αφορά στο διαχωρισμό γενικής και ειδικής αγωγής σαφώς και υπάρχει διαχωρισμός.Αν δεν υπήρχε,θα μπορούσαν όλοι οι συνάδελφοι,ανεξαρτήτως προσόντων,να διδάσκουν σε ΣΜΕΑΕ.Δε σημαίνει ότι είμαι ικανός να διδάξω στη γενική αγωγή αφού είμαι ικανός στην ειδική και το αντίστροφο.Συναδέλφισα μιλάμε πάντα για εκπαιδευτικούς που έχουν προσόντα να είναι στην ειδική και μιλάμε πάντα με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο. Οπότε φυσικά και ο ειδικής μπορεί να διδάσκει σε γενική εφόσον το πτυχίο του είναι το ελάχιστο προσόν για να διδάξεις στην γενική. Όταν και εφόσον γίνει κάποτε κλάδος ειδικής στην δευτεροβάθμια από πανεπιστημιακή σχολή όπως στην πρωτοβάθμια (Βόλου, Μακεδονίας) τότε συζητάμε αν και κάτι τέτοιο στην δευτεροβάθμια δεν υπάρχει περίπτωση λόγω ειδικοτήτων. Οπότε καταλήγουμε ότι κάποιος που είναι ειδική μπορεί να πάει και στην γενική, ενώ και κάποιος από γενική μπορεί να πάει ειδική εφόσον έχει κάποιο από τα προσόντα που προβλέπονται και θα προβλέπονται. Δυνατότητα λοιπόν υπάρχει, ικανότητα όμως αυτό είναι άλλο θέμα πολύ θεωρητικό και ατομικό για τον καθένα.Παράθεση από: mitsy στις Ιούνιος 09, 2011, 08:49:55 πμΘεωρώ ότι οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να έχουμε συγκεκριμένη στοχοθεσία.Πιστεύω πως αν με βάλουν αύριο σε τάξη σε γενικό σχολείο να διδάξω θα δυσκολευτώ.Δεν είμαστε ικανοί για όλα και είναι καιρός να το συνειδητοποιήσουμε αυτό.Δεν είναι κακό! το να θέλεις να έχεις εσύ ατομικά συγκεκριμένη στοχοθεσία είναι δικό σου θέμα, αν θεωρείς ότι θα δυσκολευτείς στην γενική και αυτό δικό σου θέμα είναι. Όσο το αν είμαστε όλοι ικανοί για το οτιδήποτε αυτό δεν είναι δικό σου θέμα. Εν κατακλείδι είναι ατομική υπόθεση τι εσύ νιώθεις ότι μπορείς ή δεν μπορείς να κάνεις. Εγώ και αρκετοί άλλοι μπορούμε να ήμαστε και στην ειδική και στην γενική γιατί έχουμε την φιλοσοφία του μη διαχωρισμού ας μην μας το αρνείσαι. Επίσης να επισημάνω ότι όσοι διορίζονται στην Β/θμια είναι διορισμένοι στην γενική και μετά πηγαίνουν ειδική (απόσπαση, μετάθεση, διάθεση) και αυτό θα συνεχίσει όσο δεν υπάρχει ΑΣΕΠ ειδικής στην β/θμια.
θέλω να ρωτήσω κάτι επειδή είμαι και νέα φιλόλογος..Αν γίνει όπως λέει το δημοσίευμα , ΑΣΕΠ και για τους κλάδους ΠΕ02 και ΠΕ03 με τοποθέτηση σε δομές ειδικής αγωγής, χρειάζονται κάποια ειδικά προσόντα για να λάβει μέρος κάποιος στον διαγωνισμό? Εννοώ πέρα από το πτυχίο φιλολογίας τι άλλο χρειάζεται?
Ας δούμε Green όμως τι θα γράψουν και οι μεταπτυχιακοί του εξωτερικού...