*

Ψηφοφορία

Θα έπρεπε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να βρίσκονται σε ΝΕΟ τμήμα Ε.Αγωγής;

Ναι
23 (40.4%)
Οχι
17 (29.8%)
Να δημιουργηθούν τμήματα ανάλογα της απόδοσης
11 (19.3%)
Κάτι άλλο
6 (10.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 56

Αποστολέας Θέμα: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών  (Αναγνώστηκε 29684 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μάλλον κανείς δεν διάβασε τα μηνύματα μου, ίσως επειδή ήταν μεγάλα. Μιας και δεν πήρα καμία απάντηση σ' αυτά, θα συνεχίσω να κάνω τον "δικηγόρο του διαβόλου", αν και η ψηφοφορία δείχνει πως οι περισσότεροι είναι υπέρ. Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.

δεν εχω δουλεψει στην ταξη αρα μπορει να μιλαω εκ του ασφαλους. ειμαι σιγουρη οτι στην πραξη θα ειναι παααρα πολυ δυσκολο. αυτο ομως δε σημαινει οτι πρεπει να μπαινουν ταμπελες στα παιδια. αρκετες ταμπελες αποκτα ο καθενας μας μετα την ενηλικιωση του. δεν χρειαζεται να εχουν κ τα παιδακια.κ ποσες φορες αληθεια εχουμε δει παιδια που δεν ειναι καλοι μαθητες, κανοντας παρεα με καλυτερους συμμαθητες να γινονται κ αυτοι καλυτεροι? το παν ειναι το κινητρο. κ σε μια ταξη χαμηλου επιπεδου δεν θα εχουν το κινητρο να γινουν καλυτεροι. για παραδειγμα ενας μαθητης του 13 μεσα σε μια ταξη που εχει μεσο ορο 16, ξερει οτι υπαρχουν πολλοι καλυτεροι του κ ισως αποκτησει κινητρο να παει πιο ψηλα. αν ομως ο ιδιος μαθητης ειναι σε μια ταξη που ο μεσος ορος ειναι το 10 τοτε θα νιωθει οτι ειναι ο καλυτερος κ δεν χρειαζεται να προσπαθησει αλλο. οταν τον εχει καταταξει ήδη το συστημα σε μια ταξη με "κακους" μαθητες γιατι να προσπαθησει αφου ξερει την καταληξη του? κ πιστευω οτι ο πραγματικα καλος μαθητης θα ειναι παντα στο επιπεδο που πρεπει ασχετα με το σχολειο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Μάλλον κανείς δεν διάβασε τα μηνύματα μου, ίσως επειδή ήταν μεγάλα. Μιας και δεν πήρα καμία απάντηση σ' αυτά, θα συνεχίσω να κάνω τον "δικηγόρο του διαβόλου", αν και η ψηφοφορία δείχνει πως οι περισσότεροι είναι υπέρ. Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.

Ναι. Όχι στην εντέλεια, όχι με όλους τους μαθητές, όχι με όλους τους στόχους που έθεσα στην αρχή, αλλά ναι, κάποιους από αυτους τους στόχους αισθάνομαι ότι τους έχω πετύχει σε 28άρι τμήμα. Όπως ξέρω ότι πέτυχαν κάποιους στόχους τους οι δάσκαλοι μου, τουλάχιστον όσον αφορά εμένα και μερικούς συμμαθητές μου, πριν από καμια 15αριά χρόνια με 35άρια, εντελώς ανομοιογενή, τμήματα. Θεωρώ ότι σε μικρότερα τμήματα, με πολύ λιγότερη ύλη (επιμένω πάρα πολύ σε αυτό, η ύλη των φιλολογικών μαθημάτων είναι τεράστια και δεν επιτρέπει ούτε στα καλύτερα των τμημάτων να εμβαθύνεις), θα μπορούσα να κάνω πολύ καλύτερη δουλειά, γιατί θα μπορούσα να αφιερώσω πολύ περισσότερο χρόνο σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Α, και να υπενθυμίσω ότι και η αριθμητική αξιολόγηση θεωρείται "ταμπελοποίηση" και ότι εγώ τουλάχιστον είμαι υπέρ της περιγραφικής αξιολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος smev

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Είναι ψευδαίσθηση πως θα μπορέσει να υπάρξει τάξη τελείως ομοιογενής. Οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους και αυτό είναι το ενδιαφέρον στη δουλειά μας. Επίσης τα παιδιά εξελίσσονται.
Όπως έγραψαν και άλλοι συνάδελφοι αυτά τα συστήματα έχουν ήδη εφαρμοστεί και έδειξαν στην πράξη ότι το μόνο που διαφοροποιείται είναιι οι προσδοκίες του εκπαιδευτικού. Το  σύγχρονο σχολείο μιλάει για συνεκπάιδευση.
Η προσωπική μου εμπειρία είναι η εξής: όταν πρωτοδιορίστηκα ανέλαβα μια α΄τάξη 22 παιδιών (είμαι δασκάλα) εξαιρετικά ανομοιογενή. Αναγκαζόμουν να μένω στα διαλέιμματα για να βοηθώ τα παιδιά που ήθελαν επιπλέον διδασκαλία. Έφτιαχνα διαφορετικό υλικό για διαφορετικές ανάγκες. Δε θεωρούσα τίποτα δεδομένο. Θεωρούσα αυτονόητο ότι πρέπει να μαθαίνουν στο σχολείο και όχι στο σπίτι... Είχα αυτή την τάξη για 3 χρόνια. Σήμερα όλα αυτά τα παιδιά (εκτός από 3 που είχαν ιδιαίτερα προβλήματα ) είναι φοιτητές... 

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Elranna το ερώτημα είναι. Μήπως αν ήσουν σε τάξη με μεγαλύτερη ομοιογένεια θα μπορούσες να βοηθήσεις περισσότερο και τα παιδιά που δεν τα πήγαν καλά, αλλά και να δώσεις περισσότερα, στα παιδιά που φρόντιζαν που προσπαθούσαν στο σπίτι; smev δεν είπε κανείς πως τα παιδιά τα βγάζουμε με καρμπόν, οπότε όλοι μας θεωρούμε δεδομένο πως είναι διαφορετικά. Το θέμα είναι πόσο διαφορετικά. Αν εξελίσσονται θα μπορούσαν μέσα στην χρονιά να αλλάξουν επίπεδο. Η ύλη μπορεί να πηγαίνει παράλληλα, ο τρόπος διδασκαλίας είναι αυτός που θα αλλάζει ανά τμήμα. Τα συστήματα που εφαρμόστηκαν στις ξένες γλώσσες, ήταν για κλάματα. Όλα τα παιδιά ακόμη και τώρα, επιλέγουν το "εύκολο επίπεδο", για να έχουν καλύτερους βαθμούς. Που ακριβώς όμως έχουν αποτύχει;Επίσης smev, πιστεύεις πως αν το τμήμα σου ήταν περισσότερο ομοιογενές, τα παιδιά δεν θα περνούσαν σε ΤΕΙ ή Πανεπιστήμιο; Πιστεύεις πως θα τα πήγαιναν χειρότερα;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Μάλλον κανείς δεν διάβασε τα μηνύματα μου, ίσως επειδή ήταν μεγάλα. Μιας και δεν πήρα καμία απάντηση σ' αυτά, θα συνεχίσω να κάνω τον "δικηγόρο του διαβόλου", αν και η ψηφοφορία δείχνει πως οι περισσότεροι είναι υπέρ. Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.


Α, και να υπενθυμίσω ότι και η αριθμητική αξιολόγηση θεωρείται "ταμπελοποίηση" και ότι εγώ τουλάχιστον είμαι υπέρ της περιγραφικής αξιολόγησης.

εγω ειμαι υπερ της καταργησης της βαθμολογησης. δεν θελω ουτε την περιγραφικη 1ο γιατι πιστευω οτι δεν ειμαι ικανος να κρινω και να εκτιμησω τις ικανοτητες,δεξιοτητες και γνωστικο υποβαθρο του μαθητη, επομενως υπαρχει ο κινδυνος να μην ειμαι σωστος και να δημιουργησω ψυχικα τραυματα στο παιδι και 2ο βαριεμαι να σκεπτομαι και να γραφω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Η πιθανότητα να κάνουμε λάθος σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μας υπάρχει. Δεν σταματάμε να ζούμε.  Τώρα το που αποσκοπεί η αξιολόγηση στα σχολεία; Το θέμα είναι τεράστιο. Αλλά είμαστε έτοιμοι για ένα σχολείο χωρίς αξιολόγηση; Ποια θα ήταν το κριτήριο για να το τελειώσεις; Είμαστε έτοιμοι για ένα σχολείο χωρίς απουσίες;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Στον κόσμο που ζω ταμπέλες έχουμε όλοι και όλοι μας βαθμολογούν περιγραφικά συνήθως, οι άγνωστοι που μας βλέπουν στον δρόμο, οι γνωστοί που μας γνωρίζουν, το ταίρι μας, τα παιδιά μας. Οπότε δεν κατάλαβα τι ακριβώς προσπαθούμε να αποφύγουμε. (είμαι και εγώ υπέρ της περιγραφικής αξιολόγησης, μέσω αυτής, πάλι θα μπορούσαμε να κάνουμε ξεχωριστά τμήματα).Οι μαθητές που δεν τα καταφέρνουν ή δυσκολεύονται έχουν από τώρα ταμπέλα. Αν δεν κάνουμε κάτι για να πάρουν την μεγαλύτερη βοήθεια, δεν πρόκειται με ένα μαγικό χεράκι να την εξαφανίσουμε. Το γνωρίζετε πως η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς ντρέπονται να εκφράσουν απορία, για να μην τους κοροϊδέψουν; Άντε αυτοί κρύβονται πίσω από τα δάχτυλο τους, εσείς; Δεν θα ήταν ποιο εύκολο για εμάς να τους βοηθήσουμε, αν βρισκόταν σε ένα τμήμα όπου οι "¨προφανείς απορίες" έπεφταν βροχή, χωρίς ενδοιασμούς;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Μου αρέσουν τα "απαιτητικά" τμήματα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, ίσως είναι επειδή βλέπω εμφανή και μεγαλύτερη βελτίωση μέσα στην χρονιά. Αλλά με ρίχνει ψυχολογικά όταν εξηγώ στους υπόλοιπους ασκήσεις που κάποιοι προσπάθησαν με τόσο κόπο και έφεραν έτοιμες, όταν υπενθυμίζω για 3η φορά το θεωρητικό υπόβαθρο, επειδή κάποιοι δεν ασχολήθηκαν με αυτό. Τότε νοιώθω ένοχος. Εσείς;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Με το τελευταίο σουμήνυμα με μπέρδεψεις w1red . Από τον τίτλο του θέματος βλέπω για μαθησιακές δυσκολίες και απόδοση. Αρχικά είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα. Οι Μ.Δ. μπορούν να επηρεάζουν ΚΑΙ αυτές την απόδοση. ΑΛΛΑ δεν είναι οι μόνες που επηρεάζουν την απόδοση και είναι πολύ μεγάλο λάθος να μαζέψουμε σε ένα τμήμα όλα τα παιδιά που έχουν Μ.Δ. γιατί εξαιτίας των "προβλημάτων" τους (δεν μου αρέσει αυτός ο όρος) έχουν και χαμηλή απόδοση και καθυστερούν τους υπόλοιπους και ταυτόχρονα δυσκολεύουν και τον εκπαιδευτικό που πρέπει να βάλει τη φαντασία του να δουλέψει ώστε να βρει τρόπο να παρακάμψει τα "προβλήματα".
Από την άλλη έχουμε τα παιδιά που για κάποιο άλλο λόγο δεν αποδίδουν στο σχολείο. Αυτά τα παιδιά πρέπει επίσης να προσεγγιστούν με άλλο τρόπο από τον εκπαιδευτικό, έτσι ώστε να δουν αλλιως το μάθημα, το σχολείο κλπ και να αλλάξει η στάση τους. Η πιο έυκολη λύση είναι να τα πάρουμε και να τα απομονώσουμε σε ένα άλλο τμήμα και να δουλεύουμε με τα "καλά" παιδιά που θα προχωρούνε.
Και φτάνω τώρα στο σημέιο που με μπέρδεψες, το αν κάποιοι δεν διαβάζουν, το αν κάνουν τις ασκήσεις στα φροντιστήρια, το αν εσένα σου γίνεται πιο δύσκολη η σουλειά σου γι΄αυτούς τους λόγους, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση δικαιολογία για να ετικετοποιηθεί μαθητής ως "χαμηλής απόδοσης". Μήπως τελικά είναι και λάθος του εκπαιδευτικού; Μήπως ο τρόπος που κάνει το μάθημα είναι τέτοιος που τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν; Μήπως δεν ξέρει πώς να πλησια΄σει τα παιδιά; Μήπως δεν το έχει ο ίδιος μέσα του; Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα εκπαιδευτικών που δεν μπορούν να διδάξουν, γιατί η διδασκαλία πέρα από γνώσεις, είναι ΚΥΡΙΩΣ ταλέντο. Πόσα παιδιά "κακοί" μαθητές όταν άλλαξαν δάσκαλο έγιναν "καλοί"; Και κυριότερο παράδειγμα εγώ (για να ευλογήσω και τα γένια μου). Σε κάποια τάξη στη χημέια, λόγο του ΄δασκάλου (γιατί όλοι δάσκαλοι είμαστε σε όλες τις βαθμίδες) δεν μπορούσα να πα΄ρω πάνω από 15. Την επόμενη χρονιά, όμως, με άλλο δάσκαλο που μου έδωσε να καταλάβω τι είναι η χημεία, δεν έπεφτα κάτω από 19 και έτσι συνέχισα μέχρι τέλος. Το ίδιο και στο πανεπιστήμιο όπου δεν μπορούσα τις ψυχολογίες και τις κοινωνιολογίες και τελικά έκανα 2 μεταπτυχιακά με ψυχολογικό θέμα και κάνω διδακτορικο στην κοινωνιολογία! Έπρεπε να έιμαι σε ξεχωριστή τάξη που θα πηγαίνει πιο αργά; Θα το έχανα το τρένο!!! Και σίγουρα όλοι μα όλοι έχουν αντίστοιχα παραδείγματα να παραθέσουν....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ με την προλαλήσασα και, ναι, έχω κι εγώ αντίστοιχα παραδείγματα υπόψη μου.

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Σε μπερδεύω επειδή νομίζεις πως έχω συγκεκριμένη άποψη επί του θέματος. Δεν έχω, έχω μόνο σκέψεις υπέρ και των τριών επιλογών. Απλά θέλω να φωτίσω όλες τις οπτικές γωνίες. Λοιπόν πολλά παιδιά δεν αποδίδουν για διάφορους λόγους. Τα παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες πρέπει κατά την άποψη μου να έχουν και έναν ειδικευμένο εκπαιδευτικό, κάποιον που να γνωρίζει και να μπορεί να δώσει λύσεις. Δεν έχουν καμιά σχέση με τα παιδιά που για άλλους λόγους δεν αποδίδουν. Έχεις πέσει όμως στην κλασσική παγίδα. Νομίζεις πως ο σκοπός της δημιουργίας ξεχωριστών τμημάτων είναι για να τα κρύψουμε. Ναι είναι καλή ιδέα, ας δημιουργήσουμε υπόγεια όπου θα τους στοιβάζουμε ή θα μπορούσαμε να τους βάζουμε να σπάνε πέτρες. Με τέτοια προκατάληψη δεν πάμε πουθενά. Διάβασε τα αρχικά μου μηνύματα και θα βρεις λόγους για τους οποίους πιστεύω πως τα τμήματα αυτά θα έπρεπε να γίνουν για να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά. Μήπως τα παιδιά που για χ, ψ λόγους δεν τα πάνε καλά θα έπρεπε να τα αναλαμβάνουν ειδικευμένοι (ή και χαρισματικοί) εκπαιδευτικοί;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Συμφωνώ μαζί σου πως ο εκπαιδευτικός κάνει την διαφορά και όπως και εγώ, έτσι και εσύ το έχεις βιώσει. Οπότε δεν κατάλαβα τι σε μπερδεύει; Όσον αφορά την ετικέτα, χαίρομαι που και εσύ ακόμα και σε ένα μικτό τμήμα, την έβαλες στον εαυτό σου. Γράφεις "δεν μπορούσα να πα΄ρω πάνω από 15." και "δεν έπεφτα κάτω από 19" Για μένα αυτά είναι ετικέτες, που όπως είπα και πριν ο καθένας μας βάζει στον εαυτό του, αλλά και οι υπόλοιποι σε εμάς. Το θέμα είναι μικτά ή όχι τμήματα, εσύ μου απαντάς καλύτεροι καθηγητές.. συμφωνώ, αλλά πάνω στο θέμα τι έχεις να πεις; Αν ήσουν σε μια τάξη που κρατούσε τον ρυθμό έτσι ώστε να λύνετε τις απορίες σας, δεν θα τα πήγαινες καλύτερα; Το τρένο το χάνεις όταν δεν το προλαβαίνεις.. όχι όταν πάει αργά και σε περιμένει emmaki μου  ;)
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Συμφωνώ μαζί σου πως ο εκπαιδευτικός κάνει την διαφορά και όπως και εγώ, έτσι και εσύ το έχεις βιώσει. Οπότε δεν κατάλαβα τι σε μπερδεύει; Όσον αφορά την ετικέτα, χαίρομαι που και εσύ ακόμα και σε ένα μικτό τμήμα, την έβαλες στον εαυτό σου. Γράφεις "δεν μπορούσα να πα΄ρω πάνω από 15." και "δεν έπεφτα κάτω από 19" Για μένα αυτά είναι ετικέτες, που όπως είπα και πριν ο καθένας μας βάζει στον εαυτό του, αλλά και οι υπόλοιποι σε εμάς. Το θέμα είναι μικτά ή όχι τμήματα, εσύ μου απαντάς καλύτεροι καθηγητές.. συμφωνώ, αλλά πάνω στο θέμα τι έχεις να πεις; Αν ήσουν σε μια τάξη που κρατούσε τον ρυθμό έτσι ώστε να λύνετε τις απορίες σας, δεν θα τα πήγαινες καλύτερα; Το τρένο το χάνεις όταν δεν το προλαβαίνεις.. όχι όταν πάει αργά και σε περιμένει emmaki μου  ;)


+++++++++++++++++++++

Επίσης, αν τα τμήματα χωριστούν ανάλογα με την επίδοση των μαθητών, οι μαθητές του 10 μπορούν, αφού θα λύνουν τις απορίες τους, να γίνουν του 12, του 13, του 15.
Έτσι, θα φαίνεται περισσότερο και η δουλειά του δασκάλου.
Και χαρά του δασκάλου είναι να προοδεύουν οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, των μαθητών του.  :D
Τα τμήματα δε θα χωριστούν για να κολλήσουμε ταμπέλες στα παιδιά ή για να κάνουμε τη δουλειά μας πιο εύκολη, αλλά για να έχουν όλοι οι μαθητές πραγματικά ίσες ευκαιρίες μάθησης...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αυτές τις μέρες έχουν πέσει δυο έρευνες στα χέρια μου μία από την Αυστραλία και μία από την Αγγλία που λένε και οι δύο ότι η κατάταξη σε τμήματα ανάλογα με την επίδοση ( streaming, setting) υπονομεύει την επίδοση των παιδιών με χαμηλές επιδόσεις, αλλά και την ακαδημαϊκή τους αυτοεικόνα και τη γενική τους αυτοεικόνα. Αυτό που προτείνουν και οι συγκεκριμένοι παιδαγωγοί και γενικότερα από ό,τι έχω διαβάσει η επαρκέστερη μέχρι στιγμής προσέγγιση είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία μεσα στην τάξη και η υποστήριξη του παιδιού και του εκπαιδευτικού από ειδικό παιδαγωγό.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 378
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.