*

Αποστολέας Θέμα: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας  (Αναγνώστηκε 2989 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« στις: Αύγουστος 10, 2009, 09:48:52 πμ »
Στους... διαδρόμους του Παιδαγωγικού Iνστιτούτου έχει «χαθεί» το νέο βιβλίο της Iστορίας ΣT΄ Δημοτικού. Παρότι η ιστορία... ξαναγράφτηκε από τον καθηγητή της Nεότερης Iστορίας στο AΠΘ Iωάννη Kολιόπουλο, μετά την απόσυρση του βιβλίου της Mαρίας Pεπούση ως υπερβολικά «φιλελεύθερου», το νέο σχολικό σύγγραμμα δεν πρόκειται να διανεμηθεί στους μαθητές κατά τη νέα σχολική χρονιά. O φόβος των αντιδράσεων σε μια περίοδο, μάλιστα, πολιτικής έντασης φαίνεται πως οδηγεί το υπουργείο Παιδείας στο «πάγωμα» της έκδοσης του νέου βιβλίου...
«Eίναι προτιμότερο να καθυστερήσουμε, παρά να βιαστούμε και να εκδώσουμε ένα βιβλίο με αμφιλεγόμενο περιεχόμενο», τονίζει στην «H» στέλεχος του υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η συγγραφική ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Iωάννη Kολιόπουλο ολοκλήρωσε μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο τη συγγραφή του νέου βιβλίου και πλέον αναμένει την αξιολόγησή του από το Παιδαγωγικό Iνστιτούτο. H διαδικασία αυτή, όμως, φαίνεται πως κινείται με αργούς ρυθμούς.

Παρατηρήσεις
Mέχρι τώρα, οι κριτές έχουν αποστείλει προς τη συγγραφική ομάδα τις παρατηρήσεις τους μόνο για το πρώτο μέρος του βιβλίου. Έτσι, και τη νέα χρονιά θα διανεμηθεί στους μαθητές της ΣT΄ Δημοτικού το παλιό βιβλίο της Iστορίας που άρχισε να διδάσκεται στα σχολεία το 1989! Mε βάση τις ίδιες πηγές, οι παρατηρήσεις που έχουν γίνει έως τώρα στο νέο βιβλίο της Iστορίας είναι κυρίως παιδαγωγικές, εστιάζονται δηλαδή σε θέματα δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά αυτής της ηλικίας και δεν αφορούν στο επιστημονικό μέρος. Kι αυτό, αφενός διότι η νέα συγγραφική ομάδα θεωρείται επιστημονικά πολύ ισχυρή, αφετέρου γιατί φαίνεται πως ακολούθησε πιστά τις οδηγίες που είχε φροντίσει να εκδώσει ο τέως υπουργός Παιδείας Eυριπίδης Στυλιανίδης προκειμένου να διασφαλίσει το τελικό αποτέλεσμα.

Yπενθυμίζεται ότι ο κ. Στυλιανίδης είχε εκδώσει απόφαση - οδηγό για τη συγγραφή, ακόμη και την εικονογράφηση του νέου βιβλίου. Σε αυτή την απόφαση, τονίζονταν προς τη συγγραφική ομάδα πως στόχος είναι η «προβολή προτύπων και ηρωικών πράξεων που είχαν στρατηγική και συμβολική σημασία», ενώ δίνονταν και αναλυτικές οδηγίες για την «ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης των μαθητών». Προσδιορίζονταν δε μέχρι και οι διδακτικές ενότητες και οι τίτλοι των κεφαλαίων που θα έπρεπε να περιλαμβάνει το βιβλίο με βάση τις ενότητες του αναλυτικού προγράμματος σπουδών...

Mία από τα ίδια και φέτος
Tο παλιό, δοκιμασμένο βιβλίο της Iστορίας θα διανεμηθεί και τη νέα σχολική χρονιά στους μαθητές της ΣT΄ τάξης Δημοτικού. Tο βιβλίο αυτό κλείνει φέτος 20 χρόνια ζωής, αφού άρχισε να διδάσκεται στα σχολεία το διδακτικό έτος 1989-1990. Tη σχολική χρονιά 2006-2007 αντικαταστάθηκε από το επίμαχο βιβλίο της καθηγήτριας του AΠΘ Mαρίας Pεπούση και, μετά την απόσυρση του τελευταίου, επέστρεψε και πάλι στα σχολεία ως περισσότερο συμβατό με την πεπατημένη. Σε ό, τι αφορά το επίμαχο βιβλίο της Mαρίας Pεπούση, αυτό βρίσκεται στις προθήκες των βιβλιοπωλείων ενώ -σύμφωνα με πληροφορίες- δεν είναι λίγοι οι δάσκαλοι που το έχουν στα συρτάρια των γραφείων τους και το χρησιμοποιούν ως «βοήθημα» για τη διδασκαλία του μαθήματος.

Yπενθυμίζεται ότι το βιβλίο αυτό, που καταγγέλθηκε ως επικίνδυνο και... προδοτικό και άφησε εκτός Bουλής την πρώην υπουργό Παιδείας Mαριέττα Γιαννάκου, αποσύρθηκε από τα σχολεία πριν από δύο χρόνια με απόφαση του Eυριπίδη Στυλιανίδη. H συγγραφή της ιστορίας ανατέθηκε σε τετραμελή ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή της Nεότερης Iστορίας στο Aριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Iωάννη Kολιόπουλο και συμμετέχοντες τον αναπληρωτή καθηγητή Iστορίας στο AΠΘ Iάκωβο Mιχαηλίδη, τον φιλόλογο Xαράλαμπο Mηνάογλου και τον σχολικό σύμβουλο Aθανάσιο Kαλλανιώτη. Tην επιτροπή κρίσης αποτελούν η κ. Eλένη Aγγελομάτη - Tσουγκαράκη, καθηγήτρια Iστορίας στο Iόνιο Πανεπιστήμιο, ο κ. Iωάννης Kάππος και ο κ. Aντώνης Σμυρναίος, σχολικοί σύμβουλοι.

Mία από τα ίδια και φέτος
O συντονισμός και η εποπτεία της συγγραφής και της αξιολόγησης του διδακτικού πακέτου ανατέθηκαν στον κ. Iωάννη Παπαγρηγορίου, σύμβουλο του Παιδαγωγικού Iνστιτούτου για το μάθημα της Iστορίας και παλιό γνώριμο της κ. Mαρίας Pεπούση. O κ. Παπαγρηγορίου είχε συγκρουστεί με την κ. Pεπούση και ήταν εκείνος που είχε επιμείνει μέχρι τέλους να τηρηθούν κατά γράμμα οι υποδείξεις της Aκαδημίας Aθηνών...

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Oι «πόλεμοι» της Iστορίας

Θα φανεί ίσως παράδοξο, αλλά η αντιπαράθεση με αφορμή το βιβλίο της κ. Pεπούση δεν αποτελεί ελληνική αποκλειστικότητα. Oι «πόλεμοι» των εγχειριδίων Iστορίας είναι συχνό φαινόμενο στον σύγχρονο κόσμο. Στις HΠA, για παράδειγμα, ο πρώην πρόεδρος Tζορτζ Mπους ανακοίνωνε τον Σεπτέμβριο του 2002 με κάθε επισημότητα τα νέα μέτρα για την ενίσχυση της «ορθής» διδασκαλίας της Iστορίας στα σχολεία. Στην ομιλία του, κατά τη διάρκεια της 215ης επετείου από την υπογραφή του Συνταγματικού Xάρτη της χώρας, η γνώση της αμερικανικής ιστορίας παρουσιαζόταν ως απαραίτητη προϋπόθεση για την καλλιέργεια του πατριωτισμού των παιδιών και συσχετιζόταν άμεσα με το χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους που είχε γίνει ένα χρόνο πριν...

http://www.alfavita.gr/typos/t10_8_9_823.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:20:45 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 10, 2009, 10:00:09 πμ »
ΥΠΕΠΘ: Διδακτικά βιβλία του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2009-2010

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ - Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. (Φ12/725/66545/Γ1) «Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2009-2010» για το σχολικό έτος 2009-2010, σχετικά με τα διδακτικά βιβλία του Δημοτικού Σχολείου, θα ισχύσουν τα παρακάτω:

· Θα εκτυπωθούν νέα διδακτικά βιβλία για το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης και Αγγλικών Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξης.

· Θα ανατυπωθούν με διορθώσεις τα τεύχη της Γλώσσας Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, Μαθηματικών Β΄, Δ΄ και Ε΄ τάξης και Γεωγραφίας Ε΄ τάξης.

· Όλα τα υπόλοιπα διδακτικά βιβλία του Δημοτικού Σχολείου θα παραμείνουν ως έχουν.

· Επισημαίνεται ιδιαίτερα το γεγονός ότι το εγχειρίδιο της Νεοελληνικής Γραμματικής για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης και το εγχειρίδιο της Ιστορίας για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θα παραμείνουν ως έχουν.

· Το λεξικό το οποίο θα δοθεί στους μαθητές της Δ΄ τάξης, θα κρατηθεί και θα χρησιμοποιηθεί από αυτούς και στις Ε΄& Στ΄ τάξεις.

· Το λεξικό το οποίο θα δοθεί στους μαθητές της Α΄ τάξης, θα κρατηθεί και θα χρησιμοποιηθεί από αυτούς και στις Β΄& Γ΄ τάξεις.

Τα παραπάνω λεξικά θα διανεμηθούν σε τρία αντίτυπα και για τις Βιβλιοθήκες των Σχολείων.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank9_8_9_0139.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 10, 2009, 01:04:16 μμ »
Κανονικά θα έπρεπε να αλλάξουν και το τρισάθλιο, γεμάτο ανακρίβειες και ύποπτες πολιτικά αποσιωπήσεις, βιβλίο Ιστορίας Γενικής παιδείας της Γ' Λυκείου με το πολύ καλό προηγούμενο των Σκουλάτου -Κόνδη...
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 10, 2009, 01:08:00 μμ »
Κανονικά θα έπρεπε να αλλάξουν και το τρισάθλιο, γεμάτο ανακρίβειες και ύποπτες πολιτικά αποσιωπήσεις, βιβλίο Ιστορίας Γενικής παιδείας της Γ' Λυκείου με το πολύ καλό προηγούμενο των Σκουλάτου -Κόνδη...

Ασφαλώς!!! :o  :o
Το δίδαξα πρόπερσι και πρώτα διάβαζα των Σκουλάτου -Κόνδη για να συμπληρώσω το τωρινό.
Ευτυχώς κανένας μαθητής μου δεν το είχε επιλέξει σε πανελλαδικό επίπεδο...  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:20:45 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 10, 2009, 01:31:23 μμ »
Εμένα, πάντως, μου αρέσουν τα καινούρια βιβλία της ιστορίας του Γυμνασίου-Λυκείου. Περιέχουν ουσιαστικά πράγματα και όχι λεπτομέρειες. Το παλιό βιβλίο των Σκουλάτου-Κόνδη δεν απευθυνόταν σε μαθητές και δεν ήταν καθόλου ελκυστικό. Έπειτα, θεωρώ ότι εκπαιδευτικός πρέπει να έχει το κάθε σχολικό εγχειρίδιο ως πυξίδα και από κει και πέρα μπορεί να επεκταθεί όσο νομίζει. Είναι λάθος να θεωρούμε ότι ο καθηγητής οφείλει να διδάξει όσο το δυνατόν πιστότερα ένα εγχειρίδιο. Βέβαια, αυτό χρειάζεται προετοιμασία.


Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 10, 2009, 01:38:48 μμ »
Καλά όσα λες, LK, αλλά πιστεύω πως τα παιδιά οφείλουν να παρακολουθούν την παράδοση και όχι να μετατρέπονται σε μαθητές-φοιτητές κρατώντας σημειώσεις, προκειμένου να διαβάζουν αυτά που γράφονται χωρίς να τους δημιουργούνται ασάφειες και κενά.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 10, 2009, 01:52:13 μμ »
Στα πανεπιστήμια ακολουθείται η διάλεξη ως μέθοδος διδασκαλίας. Εγώ λέω ότι οι συγγραφείς θέλησαν να δώσουν την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς ν' αυτενεργήσουν. Το βιβλίο είναι απλώς η αφορμή και εμείς μπορούμε να κάνουμε πολύ ωραία πράγματα με τα παιδιά, να τα βοηθήσουμε ν' ανακαλύπτουν το γιατί. Συνεπώς, δε θεωρώ ότι χρειάζεται να κρατούν σημειώσεις, απλώς να συμμετέχουν και να περνούν καλά. Αν κάνεις καλά το μάθημά σου στην ιστορία, δε χρειάζεται καν ν' ανοίγουν το βιβλίο οι μαθητές στο σπίτι. Για μένα ο καλός καθηγητής είναι αυτός που βοηθά το μαθητή να κατακτήσει το μεγαλύτερο ποσοστό της γνώσης εντός της αίθουσας. Στο σπίτι θεωρώ ότι ο μαθητής πρέπει ν' ασχοληθεί με κάτι που  θα τον βοηθήσει να εμβαθύνει σε όσα έμαθε και θα του αρέσει, επιπλέον.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2009, 01:55:16 μμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 10, 2009, 01:59:53 μμ »
Έτσι, όμως, δεν λειτουργούν οι Πανελλήνιες... δυστυχώς...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 10, 2009, 02:12:23 μμ »
Έτσι, όμως, δεν λειτουργούν οι Πανελλήνιες... δυστυχώς...
Συμφωνώ, αλλά γιατί θα πρέπει να προεκτείνουμε τη λογική των πανελληνίων και στις άλλες τάξεις; Συμφωνώ ότι τα νέα παιδιά που μπαίνουν να διδάξουν στα σχολεία είναι πολύ καλύτερα από πολλούς καρεκλοκέντραυρους της επετηρίδας. Έχουν όμως το κακό να κουβαλούν το τρόπο διδασκαλίας των φροντιστηρίων στα σχολεία. Αυτό είναι φυσικό, γιατί έτσι έχουν μάθει, αλλά δεν  πρέπει να το αποβάλουν σταδιακά;

ΥΓ: Ειδικά ο τρόπος που δίδασκα ιστορία στο φροντιστήριο για τα παιδιά που θα έδιναν πανελλαδικές ήταν αίσχος. Προσπαθούσα να τους εξηγήσω όσο καλύτερα μπορούσα το σχολικό εγχειρίδιο. Φυσικά τ' αποτελέσματα ήταν πολύ καλά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έκανα σωστά τη δουλειά μου. Αυτή όμως είναι η δουλειά του φροντιστή, να βοηθήσει το μαθητή να έχει καλές επιδόσεις. Γι αυτό πληρωνόμουν και αυτό έκανα. Ο σημαντικότερος λόγος που θέλησα να διδάξω σε σχολείο δεν ήταν τα χρήματα (τα ίδια έπαιρνα μ' εναν καθηγητή του δημοσίου), αλλά η δυνατότητα που μου δίνεται ν' αυτενεργώ. Εύχομαι να μη μου δώσουν Γ' Λυκείου, γιατί έχω κουραστεί από αυτή τη λογική.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 10, 2009, 02:19:12 μμ »
Έτσι, όμως, δεν λειτουργούν οι Πανελλήνιες... δυστυχώς...
Συμφωνώ, αλλά γιατί θα πρέπει να προεκτείνουμε τη λογική των πανελληνίων και στις άλλες τάξεις;

Εγώ μιλούσα μόνο για την Γ' Λυκείου και όχι για τις υπόλοιπες τάξεις...
Γι' αυτό και στην Γ' Λυκείου η αυτενέργεια του καθηγητή και του μαθητή είναι από μηδαμινή ως απούσα...

Εξάλλου, μάλλον δεν είναι τυχαίο που πολλά παιδιά λατρεύουν την ιστορία σε όλες τις τάξεις, αλλά την μισούν στη Γ' Λυκείου, όταν καλούνται να την μάθουν "παπαγαλία"...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 10, 2009, 02:27:24 μμ »
Για άλλη μια φορά, Bikini, μας έπληξε το σύνδρομο των φιλολόγων, "να διαφωνούμε, αν και κατά βάση συμφωνούμε".  ;D ;D ;D

Πάντως, θεωρώ ότι και στο θέμα της παπαγαλίας είναι πιο εύκολα τα καινούρια βιβλία της ιστορίας.

ΥΓ: εγώ μισούσα το μάθημα της ιστορίας σε όλες τις τάξεις, όταν ήμουν μαθήτρια, γιατί, δυστυχώς, είχα καθηγητές που ακολουθούσαν την "πρωτοποριακή" διδακτική μέθοδο της ανάγνωσης και υπογράμμισης των σημαντικότερων. Καμιά φορά στο φροντιστήριο  που μου ζητούσαν παιδιά να τα βοηθήσω σε κανένα διαγώνισμα ιστορίας, διαπίστωνα, μετά λύπης μου, ότι η μέθοδος έχει φανατικούς θιασώτες και σήμερα. Και τώρα θα γίνω κακιά, οι φανατικότεροι όλων είναι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.  >:(

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Χάσαμε και το (νέο) βιβλίο της Ιστορίας
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 10, 2009, 02:34:15 μμ »
Για άλλη μια φορά, Bikini, μας έπληξε το σύνδρομο των φιλολόγων, "να διαφωνούμε, αν και κατά βάση συμφωνούμε".  ;D ;D ;D

Όντως!  ;D  ;D

Πάντως, θεωρώ ότι και στο θέμα της παπαγαλίας είναι πιο εύκολα τα καινούρια βιβλία της ιστορίας.

Για παπαγαλία δεν ξέρω, από γνώσεις,πάντως, είναι γεμάτα ασάφειες και κενά...

ΥΓ: εγώ μισούσα το μάθημα της ιστορίας σε όλες τις τάξεις, όταν ήμουν μαθήτρια, γιατί, δυστυχώς, είχα καθηγητές που ακολουθούσαν την "πρωτοποριακή" διδακτική μέθοδο της ανάγνωσης και υπογράμμισης των σημαντικότερων. Καμιά φορά στο φροντιστήριο  που μου ζητούσαν παιδιά να τα βοηθήσω σε κανένα διαγώνισμα ιστορίας, διαπίστωνα, μετά λύπης μου, ότι η μέθοδος έχει φανατικούς θιασώτες και σήμερα. Και τώρα θα γίνω κακιά, οι φανατικότεροι όλων είναι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.  >:(

Έτσι μας συνήθισαν κάποιοι...
Και η συνήθεια είναι η δεύτερη φύση μας...  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.