*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 20083 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου
« στις: Μάιος 20, 2009, 03:51:12 μμ »
Δεν ξέρω τι να κάνω... Μια μαθήτρια που έχω Α' Γυμνασίου, την ανέλαβα πριν το Πάσχα για να τη βοηθήσω στις εξετάσεις επειδή έχει φόβο σε κάποια μαθήματα μη μείνει, μου ζήτησε μόλις τώρα να τη βοηθήσω στα Κείμενα, τα οποία γράφουν αύριο!!!
Τι να κάνω; Ουδέποτε τα έχω διδάξει, ποιος θέλει να κάνει άλλωστε ιδιαίτερο στα κείμενα α' γυμνασίου; δεν ξέρω κανένα! Της είχα πει όχι αρχικά, αλλά τώρα με παρακαλάει να πάω να της κάνω μάθημα.
Τι να κάνω; Από τη μια λέω να αρνηθώ αφού δεν ξέρω τι να της πω! Από την άλλη μήπως δεν είναι σωστό αφού της είχα πει πως θα τη βοηθήσω στα μαθήματά της για τις εξετάσεις; Ειλικρινά βρίσκομαι σε αμηχανία. Η ίδια μου είπε πως θα κοιτάξει μήπως βρει κάποιο βοήθημα από καμία φίλη της οπότε να της πω τι να προσέξει περισσότερο.
Τι με συμβουλεύετε;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2011, 10:04:35 μμ από para5 »
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:03:32 »

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1013
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 20, 2009, 03:59:51 μμ »
Κάποιος που κάνει A ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ να βοηθήσει την OLGALIA. 
SOS  

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7342
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 20, 2009, 04:00:17 μμ »
να βρει καποιο βοηθημα και να της πεις τι να διαβασει. μεχρι εκει. τιποτε παραπανω. δεν ωφελει εξαλλου.

παιδια, απορω ομως πραγματικα με καποιους γονεις. μια ολοκληρη χρονια δεν βλεπουν το προβλημα;
μια ολοκληρη χρονια περναει χωρις να εχουν ουτε καποιο βοηθημα; και παντα ΠΑΡΑΜΟΝΗ  κυριολεκτικα φωναζουν τον καθηγητη για να σωσει τι ;;;;;

να πας μιας και το ειχες υποσχεθει αλλα να ξεκαθαρισεις τη θεση σου. εγω προσωπικα θα εβαζα τις φωνες στους γονεις.
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 20, 2009, 04:01:46 μμ »
να το κανεις. εχεις διαβασει για τον ασεπ, ξερεις πώς να αναλυσεις ενα κειμενο. απο τη στιγμη που η μαθητρια ενδιαφερεται απλα κ μονο να περασει την ταξη θα χρειαστει να της πεις απλα τα βασικα. δλδ αν ειναι πεζο δομη, αν ειναι ποιημα ομοιοκαταληξιες, το νοημα καθε κειμενου κ να δειτε τις ερωτησεις του σχολικου. λιγα κ βασικα. κ εγω ειχα εναν μαθητη α γυμνασιου που απλα επρεπε να περασει την ταξη κ του εκανα αρχαια κ γλωσσα. στις εξετασεις του εκανα κ κειμενα. δεν ειναι τιποτα δυσκολο. αν ηταν μαθητρια του 18-20 θα σου ελεγα να μην την αναλαβεις. αλλα τωρα οι απαιτησεις ειναι ελαχιστες. οποτε μη φοβασαι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:03:32 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 20, 2009, 04:27:57 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Κι εγώ σκέφτηκα να της κάνω τελικά μάθημα, γιατί σίγουρα θα της κακοφανεί αν αρνηθώ. Κι ακόμα κι αν δεν τα ξέρω τόσο καλά όσο θα έπρεπε, σίγουρα απ' αυτή γνωρίζω περισσότερα!
Λέω να επικεντρωθώ σε νόημα, αφηγηματικές τεχνικές (αυτά που τους ζητάνε τώρα ήδη από το γυμνάσιο -δηλ πού έχουμε αφήγηση, περιγραφή, διάλογο), χαρακτηρισμό προσώπων, τις ερωτήσεις του βιβλίου και ό,τι άλλο μου έρθει φώτιση εκείνη την ώρα. Ελπίζω να έχει το τετράδιο με τις ασκήσεις όλης της χρονιάς! Ποτέ δεν ξέρεις με τέτοιου είδους μαθητές....

ΥΓ: Φυσικά δε νομίζω να καταλάβει και πολλά... φανταστείτε στα αρχαία δεν μπορούσε με τίποτα να μάθει το νόημα από το "Αθήνα και Ατλαντίδα"... της φαινόταν τρομερά δύσκολο! Πάλι καλά που της έβαλαν το Βουκεφάλα! Δε θἐλουν πολύ κουράγιο τέτοια μαθήματα με τέτοιους μαθητές;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 20, 2009, 04:46:20 μμ »
νομίζω ότι θα σε βοηθήσει να δεις προηγούμενα θέματα http://stellad.pde.sch.gr/allowindex/TRAPEZA_THEMATON/Themata_2008/Gymnasio/
τελευταία στιγμή και με παιδιά που δυσκολεύονται ακόμα και να καταλάβουν τι λέει ένα κείμενο, νομίζω ότι πρέπει να επιμείνεις στα πολύ βασικά.
καλή επιτυχία!!!!!!!!! :)
άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7342
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 20, 2009, 04:48:09 μμ »
olgalia μου, δεν φταινε οι μαθητες. οι γονεις που αδιαφορουν.....
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 20, 2009, 06:22:29 μμ »
νομίζω ότι θα σε βοηθήσει να δεις προηγούμενα θέματα http://stellad.pde.sch.gr/allowindex/TRAPEZA_THEMATON/Themata_2008/Gymnasio/
τελευταία στιγμή και με παιδιά που δυσκολεύονται ακόμα και να καταλάβουν τι λέει ένα κείμενο, νομίζω ότι πρέπει να επιμείνεις στα πολύ βασικά.
καλή επιτυχία!!!!!!!!! :)

+++++++++++++++++++++++++
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1075
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 20, 2009, 08:09:11 μμ »
Οlgalia μου , καταλαβαίνω ότι θέλεις να βοηθήσεις.Όμως μήπως μ' αυτό τον τρόπο ενθαρρύνουμε τους ασυνείδητους γονείς και τους αδιάφορους μαθητές να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται μ' αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο της τελευταίας στιγμής; Και μήπως και εμεις συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στη δημιουργία ατόμων ανεύθυνων;
Και εμενα στο παρελθον μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο, αλλά δεν το ανέλαβα, γιατι σέβομαι τον εαυτό μου και γνωρίζω ότι δεν είμαι Θεος και θαύματα δεν μπορώ να κάνω!!!
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 20, 2009, 08:49:55 μμ »
Οlgalia μου , καταλαβαίνω ότι θέλεις να βοηθήσεις.Όμως μήπως μ' αυτό τον τρόπο ενθαρρύνουμε τους ασυνείδητους γονείς και τους αδιάφορους μαθητές να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται μ' αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο της τελευταίας στιγμής; Και μήπως και εμεις συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στη δημιουργία ατόμων ανεύθυνων;
Και εμενα στο παρελθον μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο, αλλά δεν το ανέλαβα, γιατι σέβομαι τον εαυτό μου και γνωρίζω ότι δεν είμαι Θεος και θαύματα δεν μπορώ να κάνω!!!


θα διαφωνησω. υπαρχουν ορισμενοι μαθητες που απλα ενδιαφερονται να περασουν την ταξη. ισως απλα να "μην το εχουν". οι γονεις τους πολυ απλα μπορει να μην ενδιαφερονται για κατι παραπανω κ μπορει να μην εχουν οικονομικη δυνατοτητα να κανουν μαθηματα στο παιδι τους.αν καποιος τελευταια στιγμη μπορει να τους πει πεντε βασικα πραγματα βοηθεια θα τους προσφερει. σιγουρα δεν θα γραψουν καλα ομως τουλαχιστον εχουν πολλες πιθανοτητες να περασουν την ταξη, δλδ στην προκειμενη να πετυχουν το στοχο τους.
στο μαθητη που εκανα α γυμνασιου, ιστορια δεν καναμε. ειχε 8 κ 9 στα τριμηνα. χρειαζοταν λοιπον να γραψει 11 για να περασει. δεν ηξερε καν την υλη κ τον εβαλα εγω να παρει ενα φιλο του να του την πει.  κ επειδη αυτο το παιδι το αγαπουσα πολυ, τρεις μερες πριν δωσει ιστορια αρχισαμε τα μαθηματα. ο,τι καναμε την ωρα του μαθηματος. μονος του δεν διαβαζε τιποτα. κ ομως περασε.
σιγουρα αυτες οι καταστασεις δεν ειναι ωραιες αλλα δε μπορουμε να αφησουμε κ αυτα τα παιδια. ολοι εχουν δικαιωμα... ;)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 20, 2009, 10:05:14 μμ »
Έτσι είναι, κι εγώ  από τη μια μεριά γκρινιάζω κι από την άλλη τα λυπάμαι, τα καταλαβαίνω, και τους κάνω τη χάρη.
Το μάθημα τελικά πήγε πολύ καλύτερα απ' ότι περίμενα! Η μαθήτρια κρατούσε σημειώσεις από την καθηγήτρια κι έτσι είχαμε αρκετό υλικό. Επίσης συμμετείχε στο μάθημα, είχε όρεξη και φάνηκε ότι τα κατάλαβε. Αύριο θα ξέρουμε τι ψάρια πιάσαμε.
Α! Για μεθαύριο προετοιμάζομαι να της κάνω... βιολογία! Άτιμο μεροκάματο... τι να πει κανείς, πάλι καλά που δεν είμαι στη θέση του... Βάνκα. :D
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 20, 2009, 11:13:17 μμ »
Έτσι είναι, κι εγώ  από τη μια μεριά γκρινιάζω κι από την άλλη τα λυπάμαι, τα καταλαβαίνω, και τους κάνω τη χάρη.
Το μάθημα τελικά πήγε πολύ καλύτερα απ' ότι περίμενα! Η μαθήτρια κρατούσε σημειώσεις από την καθηγήτρια κι έτσι είχαμε αρκετό υλικό. Επίσης συμμετείχε στο μάθημα, είχε όρεξη και φάνηκε ότι τα κατάλαβε. Αύριο θα ξέρουμε τι ψάρια πιάσαμε.
Α! Για μεθαύριο προετοιμάζομαι να της κάνω... βιολογία! Άτιμο μεροκάματο... τι να πει κανείς, πάλι καλά που δεν είμαι στη θέση του... Βάνκα. :D

κ βιολογια εχω χανει κ θρησκευτικα...
τα κανουμε ολα κ συμφερουμε.... :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 21, 2009, 12:58:58 πμ »
maryvas λες να δηλώσουμε υποψηφιότητα στο "Εϊσαι πιο έξυπνος από ένα 10χρονο"; Νομίζω έχουμε πολλές ελπίδες. ;D
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7342
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κείμενα νεοελλην. λογοτεχνίας Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 21, 2009, 09:08:48 πμ »
Οlgalia μου , καταλαβαίνω ότι θέλεις να βοηθήσεις.Όμως μήπως μ' αυτό τον τρόπο ενθαρρύνουμε τους ασυνείδητους γονείς και τους αδιάφορους μαθητές να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται μ' αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο της τελευταίας στιγμής; Και μήπως και εμεις συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στη δημιουργία ατόμων ανεύθυνων;
Και εμενα στο παρελθον μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο, αλλά δεν το ανέλαβα, γιατι σέβομαι τον εαυτό μου και γνωρίζω ότι δεν είμαι Θεος και θαύματα δεν μπορώ να κάνω!!!


θα διαφωνησω. υπαρχουν ορισμενοι μαθητες που απλα ενδιαφερονται να περασουν την ταξη. ισως απλα να "μην το εχουν". οι γονεις τους πολυ απλα μπορει να μην ενδιαφερονται για κατι παραπανω κ μπορει να μην εχουν οικονομικη δυνατοτητα να κανουν μαθηματα στο παιδι τους.αν καποιος τελευταια στιγμη μπορει να τους πει πεντε βασικα πραγματα βοηθεια θα τους προσφερει. σιγουρα δεν θα γραψουν καλα ομως τουλαχιστον εχουν πολλες πιθανοτητες να περασουν την ταξη, δλδ στην προκειμενη να πετυχουν το στοχο τους.
στο μαθητη που εκανα α γυμνασιου, ιστορια δεν καναμε. ειχε 8 κ 9 στα τριμηνα. χρειαζοταν λοιπον να γραψει 11 για να περασει. δεν ηξερε καν την υλη κ τον εβαλα εγω να παρει ενα φιλο του να του την πει.  κ επειδη αυτο το παιδι το αγαπουσα πολυ, τρεις μερες πριν δωσει ιστορια αρχισαμε τα μαθηματα. ο,τι καναμε την ωρα του μαθηματος. μονος του δεν διαβαζε τιποτα. κ ομως περασε.
σιγουρα αυτες οι καταστασεις δεν ειναι ωραιες αλλα δε μπορουμε να αφησουμε κ αυτα τα παιδια. ολοι εχουν δικαιωμα... ;)

θεωρω οτι η soul εχει δικιο. τι παει να πει "απλα να περασουν τη ταξη?" αυριο θα τα βρουν μπροστα τους. μη ξεχναμε οτι μιλαμε για ενα παιδι Α'ταξης Γυμνασιου, δηλ.στο ξεκινημα του. αν ηταν β.γ λυκειου εκει να πω ΟΚ. δεν μπορουμε πια να κανουμε κατι παραπανω.

υ.γ συγγνωμη olgalia & maryvas  που δεν συμφωνω απολυτα μαζι σας. μη μου το χρεωσετε.ξερω οτι και οι δυο  ειστε παρα πολυ καλες και ως ατομα και ως επαγγελματιες.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2009, 09:35:36 πμ από Μarkos »
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 24328
  • Τελευταία: vmploni
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 795317
  • Σύνολο θεμάτων: 14205
  • Σε σύνδεση σήμερα: 395
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 60
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 406

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.