*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 299216 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitra10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #728 στις: Ιούλιος 31, 2014, 10:35:39 πμ »
Οι ενήλικες είναι δύσκολες περιπτώσεις με την έννοια ότι ακυρώνουν μαθήματα, μπορεί να αποφασίσουνε να σταματήσουνε για λίγο μεσα στη χρονοά για χ  ψ λόγους, ειδικά αυτοί που απλά θέλουν απλά να μάθουν αγγλικά χωρίς κάποιο σκοπό. Γιˊ αυτό πάντα προσπαθώ να τους λέω ότι θα βάλουμε στόχο το τάδε πτυχίο φέτος αλλά και πάλι τους θεωρώ μαθβτές προς αποφυγήν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:31:03 »

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #729 στις: Ιούλιος 31, 2014, 10:54:06 πμ »
Οι ενήλικες είναι δύσκολες περιπτώσεις με την έννοια ότι ακυρώνουν μαθήματα, μπορεί να αποφασίσουνε να σταματήσουνε για λίγο μεσα στη χρονοά για χ  ψ λόγους, ειδικά αυτοί που απλά θέλουν απλά να μάθουν αγγλικά χωρίς κάποιο σκοπό. Γιˊ αυτό πάντα προσπαθώ να τους λέω ότι θα βάλουμε στόχο το τάδε πτυχίο φέτος αλλά και πάλι τους θεωρώ μαθβτές προς αποφυγήν.

Ας κάνουμε ότι οι ταξιτζήδες! επιλογή κούρσας! οι ενήλικες σε παρατάνε στα κρύα του λουτρού, δεν τους νοιάζει ότι έχεις βγάλει ένα πρόγραμμα, μικρές ηλικίες είναι οι καλύτεροι! τους έχεις για χρόνια-συν τις συστάσεις φίλων τους :D

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #730 στις: Ιούλιος 31, 2014, 11:38:47 πμ »
Συμφέρουν και τα παιδιά όμως;;

Εξαρτάται από τους γονείς πάλι.. είχα αναλάβει 2 αδέλφια αλλά οι γονείς ήταν εντελώς ασυνεπείς (έπρεπε να το καταλάβω βέβαια, είχα από το 1ο μάθημα ενδείξεις.. 1ο μάθημα με στήσανε έξω από το σπίτι τους 20 λεπτά). Τελικά λεφτά δεν έβγαλα από αυτούς λόγω της ασυνέπειά τους, πρέπει να ζημιώθηκα κιόλας, δεν ξέρω.

Ύστερα οι γονείς επειδή είναι παιδιά και είναι μικρό το γλωσσικό επίπεδο θεωρούν ότι πρέπει να είναι εξίσου χαμηλή και η τιμή και είτε σε απορρίπτουν επειδή σε βρίσκουν ακριβή είτε σου αρχίζουν τα παζάρια.

Και κάτι τελευταίο, εγώ τη χρονιά που μας πέρασε είχα 22 ώρες φροντιστήριο (ηλικίες 4-15) και 6 ώρες ιδιαίτερα (ηλικίες 4-14), δηλαδή μόνο παιδιά με τα υψηλότερα επίπεδα να είναι B2-C1. Ε, κόντεψα να ξεχάσω τα αγγλικά μου! Πολύ χαμηλά επίπεδα, νιώθω σκουριασμένη.

Προσωπικά, φέτος θα τα αποφύγω όσο μπορέσω τα παιδιά κ εφήβους, θα κάνω μόνο σε ενήλικες - φοιτητές που θέλουν να δώσουν εξετάσεις για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. *fingers crossed*

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #731 στις: Ιούλιος 31, 2014, 01:56:40 μμ »
Συμφέρουν και τα παιδιά όμως;;

Εξαρτάται από τους γονείς πάλι.. είχα αναλάβει 2 αδέλφια αλλά οι γονείς ήταν εντελώς ασυνεπείς (έπρεπε να το καταλάβω βέβαια, είχα από το 1ο μάθημα ενδείξεις.. 1ο μάθημα με στήσανε έξω από το σπίτι τους 20 λεπτά). Τελικά λεφτά δεν έβγαλα από αυτούς λόγω της ασυνέπειά τους, πρέπει να ζημιώθηκα κιόλας, δεν ξέρω. χμ, been there done that. Παρόλα αυτά, αν ένα παιδάκι το ξεκινήσεις από Junior μέχρι ECPE (και αν όλα πάνε καλά) έχεις revenue για τουλάχιστον 5-6 χρόνια! Συν μετά προσθέτεις άλλα ιδιαίτερα-μαθήματα σε φροντιστήρια κτλ.

Ύστερα οι γονείς επειδή είναι παιδιά και είναι μικρό το γλωσσικό επίπεδο θεωρούν ότι πρέπει να είναι εξίσου χαμηλή και η τιμή και είτε σε απορρίπτουν επειδή σε βρίσκουν ακριβή είτε σου αρχίζουν τα παζάρια. Χμ, οκ. Ταρίφα κρατάω με νύχια και με δόντια πάντως τα 10 ευρώ, αρκετά παράδοξο καθώς σε Junior μπορεί να πάρω 10 ευρώ και σε ECPE 12!!!

Και κάτι τελευταίο, εγώ τη χρονιά που μας πέρασε είχα 22 ώρες φροντιστήριο (ηλικίες 4-15) και 6 ώρες ιδιαίτερα (ηλικίες 4-14), δηλαδή μόνο παιδιά με τα υψηλότερα επίπεδα να είναι B2-C1. Ε, κόντεψα να ξεχάσω τα αγγλικά μου! Πολύ χαμηλά επίπεδα, νιώθω σκουριασμένη. Συμφωνώ, αλλά τι να κάνουμε? αν κάποιος ήταν επαΐων δεν θα μας φώναζε. Έχω μια κοπέλα IELTS, το προσπαθεί αλλά τα λάθη βροχή. Ε, βγάζω 4 ωρίτσες per week (payment in cash only!) :D

Προσωπικά, φέτος θα τα αποφύγω όσο μπορέσω τα παιδιά κ εφήβους, θα κάνω μόνο σε ενήλικες - φοιτητές που θέλουν να δώσουν εξετάσεις για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. *fingers crossed* ε, κυρίως με IELTS θα δουλέψετε τότε και TOEFL, good luck!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:31:03 »

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #732 στις: Ιούλιος 31, 2014, 03:28:22 μμ »
εγω με τους ενηλικες εχω και αλλο θεμα, οχι τοσο με τις ακυρωσεις γιατι αυτο το εχω και με παιδια. που στους ενηλικες καμια φορα το βρισκω λογικο ενω τα παιδια ακυρωνουν και για τελειως ακυρους λογους. το θεμα μου ειναι ο παγιωμενος, στο μυαλο τους, τροπος διδασκαλιας! θελουν να συνεχισουν να μαθαινουν αγγλικα οπως κανανε 20 χρονια πριν, με grammar translation method δλδ. και προσπαθω να τους αλλαξω γνωμη αλλ τπτ!  βαριεμαι και εγω η ιδια να κανω μαθημα ετσι.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #733 στις: Ιούλιος 31, 2014, 04:00:40 μμ »
Aυτό είναι λογικό, γιατι ο ενηλικας μαθαινει πια με εναν δικο του τρόπο, δεν είναι σαν το παιδι. Οσο λοιπόν, δυσκολο είναι για τον δασκαλο ενας τετοιος τροπος διδασκαλίας, άλλο τόσο ειναι δυσκολο και για τον ενήλικα να μαθει το πως να μαθαινει διαφορετικά.
Οπωσδήποτε είναι θέμα ατόμου.Υπαρχουν ενηλικες που εμπιστευονται ή θελουν να δοκιμασουν εναν διαφορετικο τρόπο μάθησης.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #734 στις: Ιούλιος 31, 2014, 04:25:51 μμ »
εγω με τους ενηλικες εχω και αλλο θεμα, οχι τοσο με τις ακυρωσεις γιατι αυτο το εχω και με παιδια. που στους ενηλικες καμια φορα το βρισκω λογικο ενω τα παιδια ακυρωνουν και για τελειως ακυρους λογους. το θεμα μου ειναι ο παγιωμενος, στο μυαλο τους, τροπος διδασκαλιας! θελουν να συνεχισουν να μαθαινουν αγγλικα οπως κανανε 20 χρονια πριν, με grammar translation method δλδ. και προσπαθω να τους αλλαξω γνωμη αλλ τπτ!  βαριεμαι και εγω η ιδια να κανω μαθημα ετσι.

let me level with you, αν δεν πας με την παλιά δικιά τους μέθοδο (dictation, essay writing, listening, evaluation test) πάει το ιδιαιτεράκι!! όποτε πήγα να κάνω καινοτόμες μεθόδους πόνεσε η τσέπη μου!

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #735 στις: Ιούλιος 31, 2014, 04:40:08 μμ »
το θεμα μου ειναι ο παγιωμενος, στο μυαλο τους, τροπος διδασκαλιας! θελουν να συνεχισουν να μαθαινουν αγγλικα οπως κανανε 20 χρονια πριν, με grammar translation method δλδ. και προσπαθω να τους αλλαξω γνωμη αλλ τπτ!  βαριεμαι και εγω η ιδια να κανω μαθημα ετσι.
Έχεις σκεφτεί όμως ότι αυτός είναι ο καλύτερος και πιο εύκολος τρόπος για να μάθουν; Ότι δεν επιμένουν στη μετάφραση και στην ορθογραφία απλά για να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη αλλά επειδή έτσι μαθαίνουν πιο εύκολα και πιο γρήγορα; Ως καθηγήτρια η δουλειά σου στο ιδιαίτερο δεν είναι να επιβάλεις τον τρόπο που δουλεύεις αλλά να επιλέξεις τον τρόπο που ευνοεί τον μαθητή. Γι' αυτό σε πληρώνει παραπάνω, όχι για να του κάνεις τη ζωή δύσκολη εισάγοντας πρωτοποριακές μεθόδους  ;)

Ζητώ συγγνώμη αν ο τρόπος είναι λίγο επιθετικός, αλλά έχω καεί από καθηγητές με νέες μεθόδους όταν προσπάθησα να μάθω η ίδια μια καινούρια ξένη γλώσσα από το μηδέν και συνάντησα πεισματική εμμονή στην επικοινωνιακή μέθοδο και άρνηση στη χρήση της μετάφρασης, σε σημείο τελικά να τα παρατήσω.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #736 στις: Ιούλιος 31, 2014, 11:45:55 μμ »
οχι καλε τι συγγνωμη κουβεντα κανουμε και προβληματισμους εκφραζουμε. σιγα πια!  ;D
μα μαθαινουν πραγματικα ομως; ή προσωρινα μεχρι να παπαγαλισουν το επομενο κατεβατο λεξεων και να κανουν την επομενη μεταφραση της καθε προτασης;  :-\
και δεν ειμαι αφοριστικη στη χρηση της μεταφρασης αλλα ως ενα σημειο και επικουρικα με μια πιο επικοινωνιακη μεθοδο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #737 στις: Αύγουστος 01, 2014, 11:26:15 πμ »
Από τη μικρή εμπειρία που είχα παλαιότερα με ιδιαίτερα σε ενήλικες, έχω διαπιστώσει ότι οι ενήλικες συνήθως επιδιώκουν στοχευμένη μάθηση, δηλαδή μαθαίνουν μόνο ότι νομίζουν ότι μπορεί να τους φανεί χρήσιμο βραχυπρόθεσμα, ότι τους "βολεύει" και δεν είναι τόσο ανοιχτοί σε καινοτομίες. Δεν διαθέτουν χρόνο για εμβάθυνση. Αυτό όμως, δεν ισχύει πάντα. Ευτυχώς υπάρχουν και ενήλικες που θέλουν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και είναι ανοικτοί σε πρωτοποριακές μεθόδους, είτε το μάθημα είναι αγγλικά, είτε κεραμική.
Οπότε το αν ο ενήλικας θα σε εμπιστευτεί  και θέλει να δοκιμάσει ένα διαφορετικό τρόπο μάθησης, όπως γράφει παραπάνω και ο MARKOS, εξαρτάται  από τι μυαλό κουβαλάει.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #738 στις: Αύγουστος 01, 2014, 11:38:58 πμ »
Μα γι' αυτό παιδιά όταν σχεδιάζουμε ένα μάθημα για ενήλικες εκτός από τους στόχους ικανοτήτων και γνώσεων έχουμε και το πιο βασικό για να υπάρχει αποτελεσματικότητα: στόχους στάσεων! Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο!
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #739 στις: Αύγουστος 01, 2014, 09:45:56 μμ »
Το είδαμε και αυτό! Γνωριμία που κράτησε 1,5 ώρα (!?!?), προτείνω σε μαθήτρια 50 ετών, νοσηλεύτρια επιπέδου Β1 που θέλει να δουλέψει Αγγλία, βιβλία από εκδοτικό οίκο από επαρχία, και κανονίζουμε την Πέμπτη το πρώτο μάθημα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Έλα που όταν πάει να τα αγοράσει της αλλάζουν τα μυαλά ο βιβλιοπώλης και της λένε πουλήσαμε μόνο 3 πέρυσι, δεν είναι καλά αυτά τα βιβλία κτλ. Μου λέει δεν θα προχωρήσουμε σε μάθημα, και όταν της λέω της αφιλότιμης ότι έχασα 1,5 ώρα για αυτήν και της διόρθωσα και ένα γράμμα (άθλια συνταγμένο φυσικά) μου λέει 'ε, τι να κάνουμε'. ΕΛΕΟΣ στραβά μπήκαμε στο 2014-5.  :(
ΥΓ προσέξτε μην την πατήσετε!
Μα θα πρέπει να χρεωθεί το μάθημα!!

Αποσυνδεδεμένος Ferdydurke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #740 στις: Αύγουστος 01, 2014, 11:42:34 μμ »
Συνήθως οι ενήλικες είναι τα καλύτερα μαθήματα για μένα. Ξέρουν τι θέλουν και γιατί το θέλουν και συνήθως δουλεύουν για να το αποκτήσουν, ειδικά από τη στιγμή που θα δουλέψεις σκληρά μαζί τους.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #741 στις: Αύγουστος 02, 2014, 10:08:58 πμ »
Εγώ θεωρώ ότι είναι θέμα ανθρώπου και όχι ηλικίας!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.