*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.)
  • Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
  • Προσλήψεις 226 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και 3 (τριών) μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ομαδοποιημένων ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ09, ΠΕ12.04, ΠΕ12.05, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.03, ΠΕ18.02, ΠΕ18.12, ΠΕ18.18, ΠΕ18.23, ΠΕ18.31, ΠΕ18.36 και ΠΕ19-20, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το διδακτικό έτος 2014-15
  • Συνάντηση Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου με την Ένωση Ελλήνων Χημικών
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΣΤΟΝ REAL FM
  • Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 293467 φορές)

    0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 7342
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1078 στις: Μάιος 09, 2011, 10:45:17 πμ »
    σωστα! και πολυ ωραιο για θεμα. Ο εθελοντισμος συμπεριλαμβανεται στο Νο 1 θεμα που προτεινα και γω "ως προσφορα, αλληλεγγυη και τα ....συναφει.

    Γενικα ειμαι "κατα" των ΣΟΣ θεμάτων και ειδικοτερα στην Γλωσσα. Μαθαινουμε τα παιδια να σκεπτονται λογικα και να επιχειρηματολογουν ορθα και πειστικά. Αυτο ειναι το ζητουμενο.
    Προσωπικα πότε δεν λεω στους μαθητες θεματα sos. Απλως, κατα τη διαρκεια της προετοιμασιας δουλευουμε  θεματα οπως τα πραπανω.

    Οπως και να εχει, ας πανε με ηρεμία και ψυχραιμια. Οπως και να εχει η ζωη  θα τους "κλεισει" το ματι καποια στιγμη και θα βρουν το δρομο τους.
    "Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

    quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:27:49 »

    Αποσυνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 7342
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1079 στις: Μάιος 09, 2011, 12:16:23 μμ »
    και κατι αλλο,....για να μην αγχωνονται (ειδικα εμεις το γνωριζουμε πολυ καλα, πως δεν πρεπει να) τους λεω...."και οι τελευταιοι έσονται Πρώτοι"  (αυτη ειναι η πραγματικοτητα και η αληθεια) ;)
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2011, 12:26:13 μμ από MARKOS »
    "Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

    quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


    Αποσυνδεδεμένος ntana

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 95
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1080 στις: Μάιος 09, 2011, 03:55:31 μμ »
    Καλησπέρα, μια ερωτηση γιατι δεν μπορω να βγαλω ακρη: Αν ζητηθει η συνεκτικοτητα ή η συνοχη τι πρεπει να γραψουμε; Αν και για τη συνοχη εχω καταλαβει πως ειναι η διαρθρωτικες λεξεις, επαναληψεις κτλ για τη συνεκτικοτητα (και για την αλληλουχια) εχω μια συγχυση. Καθε βοηθεια δεκτη!

    Αποσυνδεδεμένος nebula

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 312
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Ουφ...
      • Προφίλ
      • Φωτεινή Παντογνώστρα
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1081 στις: Μάιος 09, 2011, 04:20:55 μμ »
    Καλησπέρα, μια ερωτηση γιατι δεν μπορω να βγαλω ακρη: Αν ζητηθει η συνεκτικοτητα ή η συνοχη τι πρεπει να γραψουμε; Αν και για τη συνοχη εχω καταλαβει πως ειναι η διαρθρωτικες λεξεις, επαναληψεις κτλ για τη συνεκτικοτητα (και για την αλληλουχια) εχω μια συγχυση. Καθε βοηθεια δεκτη!

    H συνεκτικότητα έχει να κάνει με την αλληλουχία του κειμένου σε επίπεδο νοήματος και περιεχομένου. Αν έχει επιτευχθεί η συνοχή (που αφορά καθαρά τη μορφή του κειμένου: λεξικές σχέσεις, αναφορά, δείξη, συνδετικά κ.λπ.), έχει επιτευχθεί και η συνεκτικότητα. Απλά η τελευταία σχετίζεται περισσότερο με τη σχέση και τη μετάβαση από το ένα νοημα στο άλλο (π.χ. εδώ κοιτάμε για λογικά σφάλματα, άλματα στην επιχειρηματολογία κ.λπ.), αλλά και τη σχέση του καθε κομματιού με το περικείμενό του και τα ζητούμενα. Είναι αυτό που λέμε, αν το κείμενο είναι δεμένο. :-)
    Ελπίζω να βοήθησα! :)

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:27:49 »

    Αποσυνδεδεμένος ioulitsa26

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 53
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1082 στις: Μάιος 09, 2011, 08:23:06 μμ »
    μαρκο πες μας κανενα σοσ στην εκθεση!!!

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ  ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ  2011
    ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ :  ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    SOS Θέματα,

    1. Γενικοτερα το ζητημα της προσφοράς (άτομα "ΑΜΕΑ", αλληλεγγύη κλπ) (Τρόποι)

    2. Εξωτερική εμφάνιση, επιλογή παρέας - συντροφιάς, ανοχή στη διαφορετικότητα (Κριτήρια)

    3. Απλότητα, αυτάρκεια, μέτρο.

    4. Ποια θεωρείτε χρήσιμα μαθήματα, απόρριψη κλάδων γνώσης / ή πως φανταζεστε το  σχολειο του μέλλοντος.

    5. Σεβασμός στους ξένους πολιτισμους/ κουλτουρα των λαων.

    6. Ιστορικά μνημεία - Μουσείο.

    7. Αρνητική κριτική

    8. Απο τον πάπυρο στο e-book.

    9. Οικολογία. (πως μπορουμε εμεις ως μαθητες/εφηβοι  να βοηθησουμε)

    10. Γλωσσομάθεια/ Ευρωπαική -παγκόσμια "αγορά"

    Κειμενα για τα παραπνω θέματα υπάρχουν σε Ι.Μ.Παναγιωτόπουλο, Αγγ.Τερζάκη, Λιανός, Κορνήλιος Καστοριάδης, Ελληνική Νομαρχία, Ευ.Παπανούτσος.

    (ένα απο τα παραπάνω ειναι SUPER SOS )

    Καλή Επιτυχία στα παιδια και απο μένα.
    ευχαριστω!και εγω πιστευω,οτι ειναι καλο θεμα ο εθελοντισμος

    Αποσυνδεδεμένος ele@n

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 244
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1083 στις: Μάιος 09, 2011, 08:57:46 μμ »
    Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι το 2011 είναι ευρωπαϊκό έτος εθελοντισμού!

    Αποσυνδεδεμένος ntana

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 95
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1084 στις: Μάιος 10, 2011, 05:33:23 μμ »
    Καλησπέρα, μια ερωτηση γιατι δεν μπορω να βγαλω ακρη: Αν ζητηθει η συνεκτικοτητα ή η συνοχη τι πρεπει να γραψουμε; Αν και για τη συνοχη εχω καταλαβει πως ειναι η διαρθρωτικες λεξεις, επαναληψεις κτλ για τη συνεκτικοτητα (και για την αλληλουχια) εχω μια συγχυση. Καθε βοηθεια δεκτη!

    H συνεκτικότητα έχει να κάνει με την αλληλουχία του κειμένου σε επίπεδο νοήματος και περιεχομένου. Αν έχει επιτευχθεί η συνοχή (που αφορά καθαρά τη μορφή του κειμένου: λεξικές σχέσεις, αναφορά, δείξη, συνδετικά κ.λπ.), έχει επιτευχθεί και η συνεκτικότητα. Απλά η τελευταία σχετίζεται περισσότερο με τη σχέση και τη μετάβαση από το ένα νοημα στο άλλο (π.χ. εδώ κοιτάμε για λογικά σφάλματα, άλματα στην επιχειρηματολογία κ.λπ.), αλλά και τη σχέση του καθε κομματιού με το περικείμενό του και τα ζητούμενα. Είναι αυτό που λέμε, αν το κείμενο είναι δεμένο. :-)
    Ελπίζω να βοήθησα! :)

    Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Είναι δηλ ουσιαστικά οι νοηματικές σχέσεις;

    Αποσυνδεδεμένος nebula

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 312
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Ουφ...
      • Προφίλ
      • Φωτεινή Παντογνώστρα
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1085 στις: Μάιος 10, 2011, 05:50:42 μμ »
    Καλησπέρα, μια ερωτηση γιατι δεν μπορω να βγαλω ακρη: Αν ζητηθει η συνεκτικοτητα ή η συνοχη τι πρεπει να γραψουμε; Αν και για τη συνοχη εχω καταλαβει πως ειναι η διαρθρωτικες λεξεις, επαναληψεις κτλ για τη συνεκτικοτητα (και για την αλληλουχια) εχω μια συγχυση. Καθε βοηθεια δεκτη!

    H συνεκτικότητα έχει να κάνει με την αλληλουχία του κειμένου σε επίπεδο νοήματος και περιεχομένου. Αν έχει επιτευχθεί η συνοχή (που αφορά καθαρά τη μορφή του κειμένου: λεξικές σχέσεις, αναφορά, δείξη, συνδετικά κ.λπ.), έχει επιτευχθεί και η συνεκτικότητα. Απλά η τελευταία σχετίζεται περισσότερο με τη σχέση και τη μετάβαση από το ένα νοημα στο άλλο (π.χ. εδώ κοιτάμε για λογικά σφάλματα, άλματα στην επιχειρηματολογία κ.λπ.), αλλά και τη σχέση του καθε κομματιού με το περικείμενό του και τα ζητούμενα. Είναι αυτό που λέμε, αν το κείμενο είναι δεμένο. :-)
    Ελπίζω να βοήθησα! :)

    Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Είναι δηλ ουσιαστικά οι νοηματικές σχέσεις;

    Ναι, κάπως έτσι. :-)

    Αποσυνδεδεμένος xariklia

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 62
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1086 στις: Μάιος 10, 2011, 09:22:07 μμ »
    εκπέμπω sos....λοιπον στον επαγωγικό υπάρχουν
    1.τελεια επαγωγή καταλήγει σε βέβαιο συμπέρασμα
    2.ατελής επαγωγη με γενίκευση
                                        αίτιο απότελεσμα
                                        και αναλογία
    το ένα βιβλίο (εκδόσεις ρώσση)αναφερει ότι το 2 καταλήγουν όλα σε πιθανολογικό συμπέρασμα
    και το άλλο (μήτσελος ελληνοεκδοτική) ότι μπρει να καταλήξει η γενικευση και το αιτιο αποτελεσμα,αναλογια σε τέλεια επαγωγη....
    εγώ πιστεύω ότι πρέπει να λέμε ατελης επαγωγη π.χ. με γενίκευση με αποδεκτο ή μη αποδεκτο συμπέρασμα αναλογα αν η γενίκευση είναι βεβιασμένη ή επισφαλής ή επιτρεπτη και ασφαλής...

    έχει πέσει ποτέ αξιολογηση επαγωγικού?

    Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 206
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1087 στις: Μάιος 10, 2011, 09:36:10 μμ »
    Μπορεί να υπάρξει τέλεια επαγωγή. Κοιτάς τις προκείμενες και ελέγχεις απλώς αυτά που αναφέρει και το σχολικό π.χ. αν έχεις αίτιο και αποτέλεσμα αν είναι επαρκής η αιτία. Πχ. θυμάμαι ένα παράδειγμα που είχα δει σε βοήθημα και είχε επαγωγικό με γενίκευση με τέλεια επαγωγή, που ήταν περίπου το εξής : Η Φιλανδία, η Σουηδία και η Νορβηγία έχουν χαμηλές θερμοκρασίες.  Και οι τρεις ανήκουν στη Σκανδιναβική χερσόνησο. Άρα στη Σκανδιναβική Χερσόνησο παρατηρούνται χαμηλές θερμοκρασίες. Πάντως δεν έχω δει ποτέ σε θέματα πανελλαδικών αξιολόγηση επαγωγικού.
     Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Τα παραπάνω δεν αφορούν την αλήθεια των προκειμένων και πρέπει να πούμε αν υπάρχει εγκυρότητα και άρα είναι ορθό το επιχείρημα; Κανένα βιβλίο δεν είναι σαφές ως προς αυτό (ούτε καν το σχολικό).

    Αποσυνδεδεμένος margar78

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 229
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1088 στις: Μάιος 10, 2011, 09:42:11 μμ »
    Νομιζω πως το εγκυρο,αληθες και ορθο αφορα την αξιολογηση του παραγωγικου συλλογισμου,στον επαγωγικο ελεγχουμε αν δινει βεβαιο η πιθανολογικο συμπερασμα.

    Αποσυνδεδεμένος xariklia

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 62
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1089 στις: Μάιος 10, 2011, 09:51:28 μμ »
    αυτό με τη φιλανδια κλπ αναφέρεται στον μήτσελο οι εκδοσεις ρωσση αναφερουν πιθανολογικό χαρακτήρα

    Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 206
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1090 στις: Μάιος 10, 2011, 10:02:34 μμ »
    giouvis ευχαριστώ για την απάντησή σου στο ερώτημά μου.Και εγώ έτσι νόμιζα μέχρι που μου είπε κάποιος έμπειρος καθηγητής ότι πρέπει να αναφέρουμε και αν έχει εγκυρότητα και είναι ορθός, και μου φάνηκε πολύ λογικό. Το σχολικό βιβλίο εξάλλου απ' ό,τι θυμάμαι δεν αναφέρει ότι η αλήθεια και η εγκυρότητα αφορά μόνο τους παραγωγικούς, απλώς ότι ειδικότερα στους επαγωγικούς εξετάζουμε αυτά που λέγαμε παραπάνω (μάλσιτα αποτελούν κιόλας κατά το σχολικό βοηθητικά στοιχεία). Πάντως δε θεωρώ ότι θα είναι λάθος αν ο μαθητής αναφερθεί στους όρους τέλεια επαγωγή και εγκυρότητα και άρα ορθό επιχείρημα σε επαγωγικό. Γνώμη μου πάντα, μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος.
    xariklia το λέει το σχολικό ξεκάθαρα ότι μόνο η τέλεια επαγωγή οδηγεί σε βέβαια συμπέρασμα, ενώ ότι η ατελής έχει πιθανολογικό χαρακτήρα.

    Αποσυνδεδεμένος Ερση

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 760
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Eλλήνων προμαχούντες....................
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1091 στις: Μάιος 10, 2011, 10:06:46 μμ »
    μα η εγκυρότητα ενός επιχειρήματος αφορά μόνο παραγωγικό συλλογισμό ....

    τέτοιου είδους λεπτομέρειες δε ζητήθηκαν καμία χρονιά :)

     

    Pde.gr, © 2005 - 2014

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 24336
    • Τελευταία: niki-pe19
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 795604
    • Σύνολο θεμάτων: 14210
    • Σε σύνδεση σήμερα: 336
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 50
    Επισκέπτες: 233
    Σύνολο: 283

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.