*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958111 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1848 στις: Ιούνιος 11, 2013, 01:38:59 μμ »
Θα παρακαλέσω οι ερωτήσεις να είναι συγκεκριμένες και οι απαντήσεις πολύ σύντομες και σαφέστατες.
Ερωτήσεις που επαναλαμβάνουν ήδη απαντημένα ερωτήματα και συμβαίνει αυτά να είναι στην ίδια ή στην αμέσως προηγούμενη σελίδα, θα διαγράφονται ΑΜΕΣΩΣ.




Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:58:10 »

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1849 στις: Ιούνιος 22, 2013, 06:38:21 μμ »
Μπορούν οι διορθωτές να μας δώσουν μια εικόνα για το πού κυμάνθηκαν οι βαθμοί στην Έκθεση;;;; ???

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1850 στις: Ιούνιος 23, 2013, 03:59:58 μμ »
Συγγνωμη αν το θεμα υπατχει ηδη αλλα θα μπορουσε καποιος που διδασκει σε σχολειο να διευκρινησει με ποιο θεμα ξεκινανε συνηθως στο σχολειο??παιδεια.. ανθρωπινα δικαιωματα η για εργασια γτ καπου μπερδευτηκα με τη σειρα τ βιβλιου.ευχαριστω πολυ

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1851 στις: Ιούλιος 02, 2013, 09:44:18 μμ »
Έχει κάποιος εμπειρία στη διδασκαλία του μαθήματος της έκθεσης - έκφρασης για εξετάσεις ομογενών κατηγορίας 3,4,5; αν ναι μπορει να δώσει κάποιος μια κατευθυντήρια γραμμή; Απ οτι είδα μιλάμε για την ίδια ύλη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:58:10 »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1852 στις: Ιούλιος 07, 2013, 12:50:05 πμ »

Γεια σας !!
           Πρόκειται να διδάξω έκθεση γ λυκείου σε φροντιστήριο. Θα μπορούσατε να μου πείτε την πορεία διδασκαλίας που ακολουθείτε? Σκεφτόμουν να τους διδάξω αρχικά όλη τη θεωρία και μετά να εμβαθύνω με ασκήσεις και επανάληψη της θεωρίας μέσω κείμένων.  Πώς μοιράζετε την ύλη του κάθε μαθήματος στις 2 ώρες?
          Σχετικά με το πρώτο μάθημα που θα κάνω: Σκέφτομαι να τους αναφέρω την ύλη του 2012-2013, για να έχουν μια ιδέα, να τους πω πώς βαθμολογείται μία έκθεση, ποια είναι η μεθοδολογία της έκθεσης αλλά και της περίληψης.Και μετά να ξεκινήσω τη θεωρία με τη σειρά που τα έχει το βιβλίο. Ποια είναι η γνώμη σας? Ευχαριστώ πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1853 στις: Ιούλιος 07, 2013, 10:50:28 πμ »
Θα τα προλάβεις σε ενα μαθημα ? Εκει κρατώ επιφύλαξη.
Θεωρώ,παντως, πως εισαι σε "καλό" δρόμο.

προσωπικα θα ξεκινουσα με θεωρια περιληψης και με ενα παραδειγμα στην τάξη. Αφου "δουλευτεί" λιγο απο τους μαθητες,(1 με 2 μαθηματα ακομα), θα προχωρουσα σε θεωρία εκθεσης, μεθοδολογια, βαθμολόγηση κλπ και θα "μπαιναμε" κανονικα στην παραγωγή λόγου.

Τα κειμενα νομιζω δεν μπορουν να δουλευτουν στη τάξη. Μαθε τους πως να τα "μελετουν"....

Δεν εχω διδάξει σε φροντιστήριο.Προσωπικες αποψεις είναι.
Απο μένα Καλη Δυναμη, κουράγιο και καλη επιτυχία  ;)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1854 στις: Ιούλιος 07, 2013, 11:27:57 πμ »
habanero, καλημέρα!

Το θεωρητικό μέρος της γ΄λ είναι μικρό, τα θέματα (οι θεματικοί κύκλοι) όμως είναι ανεξάντλητα. Εγώ ξεκινάω με αναφορά στην ύλη και στη βαθμολόγηση ανά θέμα/ερώτηση και σε κάθε μάθημα διδάσκω και θεωρία και θεματικό κύκλο προκειμένου να βγάλω αρκετούς θεματικούς κύκλους. π.χ. στο πρώτο μάθημα πειθώ και παιδεία, στο δεύτερο μάθημα πειθώ και εργασία, στο τρίτο δοκίμιο και ανθρώπινα δικαιώματα κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1855 στις: Ιούλιος 07, 2013, 03:28:50 μμ »
bania επειδή νομίζω οτι έχεις εργαστεί σε φροντιστήριο επίτρεψε μου να παρέμβω στην απάντηση που έδωσες στον/ στην habanero και να σε ρωτήσω κάτι..τα θέματα πώς τα δουλευεις σε φροντιστήριο; Η αφορμηση σου είναι πρώτα ενα κείμενο..πρώτα βλέπετε το θέμα και έπειτα δουλεύετε πάνω σε κείμενο...έχω κάνει αμέτρητες ερωτήσεις αλλα κάπου νομίζω οτι δεν το χειρίζομαι σωστά και ψάχνω μια βοήθεια... για παράδειγμα κάθε φροντιστηριακό βιβλίο έχει έτοιμα σχεδιαγράμματα. πως τα δίνεις αυτά στα παιδιά; τα κάνετε ανάγνωση στην τάξη; και αν ναι.. οι ιδέες του μαθητή πότε θα φανούν;;;με έχει αγχώσει αρκετά αυτό το κομμάτι γι αυτό παρακαλώ κάθε συμβολή ευπρόσδεκτη.μέχρι στιγμής εγω διάβαζα ενα κειμενο κάθε φορά κάναμε κάποιες ερωτήσεις πάνω σε αυτό θεωρίας και έφτιαχνα με τα παιδιά ενα δικο μας σχεδιαγραμμα στον πίνακα μέσα απο κουβέντα..στο τέλος έλεγα πως οτι ειπαμε και καναμε στον πίνακα υπαρχει κι στο φροντιστηριακό στις τάδε σελίδες.οποτε ηθελα να το διαβάσουν και απο εκει για να δουν και το λεξιλόγιο..νομίζω ομως πως είμαι τελείως λάθος απλά δεν ξέρω απο απειρία πώς να το χειριστώ...
συγγνώμη για το "σεντόνι"...αλλά μ

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1856 στις: Ιούλιος 07, 2013, 03:44:51 μμ »
bania επειδή νομίζω οτι έχεις εργαστεί σε φροντιστήριο επίτρεψε μου να παρέμβω στην απάντηση που έδωσες στον/ στην habanero και να σε ρωτήσω κάτι..τα θέματα πώς τα δουλευεις σε φροντιστήριο; Η αφορμηση σου είναι πρώτα ενα κείμενο..πρώτα βλέπετε το θέμα και έπειτα δουλεύετε πάνω σε κείμενο...έχω κάνει αμέτρητες ερωτήσεις αλλα κάπου νομίζω οτι δεν το χειρίζομαι σωστά και ψάχνω μια βοήθεια... για παράδειγμα κάθε φροντιστηριακό βιβλίο έχει έτοιμα σχεδιαγράμματα. πως τα δίνεις αυτά στα παιδιά; τα κάνετε ανάγνωση στην τάξη; και αν ναι.. οι ιδέες του μαθητή πότε θα φανούν;;;με έχει αγχώσει αρκετά αυτό το κομμάτι γι αυτό παρακαλώ κάθε συμβολή ευπρόσδεκτη.μέχρι στιγμής εγω διάβαζα ενα κειμενο κάθε φορά κάναμε κάποιες ερωτήσεις πάνω σε αυτό θεωρίας και έφτιαχνα με τα παιδιά ενα δικο μας σχεδιαγραμμα στον πίνακα μέσα απο κουβέντα..στο τέλος έλεγα πως οτι ειπαμε και καναμε στον πίνακα υπαρχει κι στο φροντιστηριακό στις τάδε σελίδες.οποτε ηθελα να το διαβάσουν και απο εκει για να δουν και το λεξιλόγιο..νομίζω ομως πως είμαι τελείως λάθος απλά δεν ξέρω απο απειρία πώς να το χειριστώ...
συγγνώμη για το "σεντόνι"...αλλά μ

evi_ts καλησπέρα!
Τα βήματα που ακολουθείς, αν προλαβαίνεις, φαίνονται να είναι απολύτως σωστά! Ας εκφραστεί και κάποιος πιο έμπειρος όμως...

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1857 στις: Ιούλιος 07, 2013, 04:26:20 μμ »
ναι αυτό το θέμα του χρόνου είναι λίγο περίεργο..μέχρι στιγμής δίδασκα α λυκειου και ο χρόνος δεν ήταν ανασταλτικός παράγοντας επομένως είχε τύχει 1-2 φορές να δουλέψω μια θεματική σε 2 μαθήματα..αντιλαμβάνομαι οτι στη γ λυκειου αυτό είναι κάπως απαγορευτικό...γι αυτό νομίζω ότι ο τρόπος μου είναι εντελώς λάθος..απλά δεν έχω ακόμα σκεφτεί πως μπορώ να τον διορθώσω και χρειάστηκα κάποια συμβουλή..
σε ευχαριστώ πάντως για την απάντηση
όποια άλλη συμβουλή όντως καλοδεχούμενη...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1858 στις: Ιούλιος 07, 2013, 05:07:30 μμ »
To μάθημα της Εκθεσης μπορει να διδαχτει με τόσους τροπους όσοι και οι ανθρωποι. Καλό θα είναι να ρωτάμε τα ιδια τα παιδια "πως θα ηθελαν να γινεται το μαθημα και βασει αυτου να κανουνε το σχεδιο διδασκαλίας.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1859 στις: Ιούλιος 07, 2013, 06:09:12 μμ »
ναι αυτό το θέμα του χρόνου είναι λίγο περίεργο..μέχρι στιγμής δίδασκα α λυκειου και ο χρόνος δεν ήταν ανασταλτικός παράγοντας επομένως είχε τύχει 1-2 φορές να δουλέψω μια θεματική σε 2 μαθήματα..αντιλαμβάνομαι οτι στη γ λυκειου αυτό είναι κάπως απαγορευτικό...γι αυτό νομίζω ότι ο τρόπος μου είναι εντελώς λάθος..απλά δεν έχω ακόμα σκεφτεί πως μπορώ να τον διορθώσω και χρειάστηκα κάποια συμβουλή..
σε ευχαριστώ πάντως για την απάντηση
όποια άλλη συμβουλή όντως καλοδεχούμενη...

Δεν είναι αναγκαίο κάθε φορά να ακολουθείς τα ίδια βήματα. Όταν έχεις χρόνο κάνε αυτό που γράφεις παραπάνω. Αν ο χρόνος δεν επαρκεί, πηγαίνετε κατευθείαν στο σχεδιάγραμμα που έχετε έτοιμο και συζητάτε πάνω σε αυτό. Και πάλι θα έχεις τη συνειφορά του μαθητή.

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1860 στις: Ιούλιος 07, 2013, 09:49:35 μμ »
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθειά σας!!:-) Αντε καλή αρχή!  ;)

Αποσυνδεδεμένος troula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • τα αγαθά κόποις κτώνται
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1861 στις: Ιούλιος 24, 2013, 08:19:43 μμ »
Παιδιά καλησπέρα. Επειδή και εγώ πρώτη φορά θα διδάξω Έκθεση Γ΄Λυκείου θα ήθελα τη βοήθειά σας. Αρχικά να πω ότι θα κάνω σε ένα παιδί ιδιαίτερα. Πόσες ώρες εβδομαδιαίως πρέπει να του κάνω έκθεση; Επίσης, τη θεωρία να τη διδάξω με τη σειρά που υπάρχει στο βιβλίο ή να αρχίσω πρώτα από το κεφάλαιο για τη παραγωγή παραγράφου και περίληψης και έπειτα να πάω από την αρχή στις μορφές πειθούς;Επίσης τα διάφορα βοηθήματα έχουν για κάθε θεματική ενότητα πολλά θέματα και κριτήρια αξιολόγησης.Αυτά τα κάνουμε και τα αναλύουμε όλα ή διαλέγουμε τα πιο σημαντικά θέματα για ανάλυση και έκθεση και τα υπόλοιπα τα βάζουμε για διάβασμα στο σπίτι; Και μία τελευταία ερώτηση: Προτείνουμε στα παιδιά να αγοράσουν κάποιο βιβλίο με δοκίμια (έτσι ώστε να διαβάζουν από εκεί) ή εκτυπώνουμε εμείς ότι θεωρούμε καλό από τα δικά μας βιβλία και τους τα δίνουμε;Αν πρέπει να τους προτείνω κάποιο βιβλίο με δοκίμια για αγορά, ποιο θα ήταν καλό; Συγνώμη για το βομβαρδισμό των ερωτήσεων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.