*

Τελευταία νέα

  • Λειτουργία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015. Ενημέρωση και οδηγίες
  • Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποψήφιων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολ. έτους 2014-2015 για απασχόληση σε σχολικές μονάδες οι οποίες ανήκουν στις κατηγορίες μοριοδότησης Θ΄ και Ι΄ για την Πρωτοβάθμια και ΙΑ΄ και ΙΒ΄ για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • ΦΕΚ Διορισμού 5 Μονίμων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (+1 Μετάταξη + Παραιτήσεις από ΚΥΣΔΕ)
  • Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων από τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και αναπληρωτών από τον κλάδο ΔΕ1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2014-2015
  • Αποσπάσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε για το διδακτικό έτος 2014-2015 και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2014-2015

  • Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 284914 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος habanero

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 238
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1918 στις: Οκτώβριος 24, 2013, 04:29:35 μμ »
    Ευχαριστώ Μάρκο!Αν έβαζα κατακλείδα,  θα σκεφτόμουν, όλη την τελευταία περίοδο. :-\

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:17:42 »

    Συνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 7239
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1919 στις: Οκτώβριος 24, 2013, 04:34:01 μμ »
    ναι, "σταθηκα" και γω σε αυτο που λες, αλλά ειπα να κρατησω την "ουσία"
    "Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

    quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


    Αποσυνδεδεμένος bania

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 619
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1920 στις: Οκτώβριος 24, 2013, 10:29:19 μμ »
    Θα έλεγα ότι έχει όλη την τελευταία πρόταση. Αποτελεί την ουσία των παραδειγμάτων, ανακεφαλαίωση και συμπέρασμα.

    Αποσυνδεδεμένος ele@n

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 244
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1921 στις: Οκτώβριος 25, 2013, 02:39:03 πμ »
    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες! :)

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:17:42 »

    Αποσυνδεδεμένος habanero

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 238
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1922 στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:39:24 μμ »
    Ευχαριστώ παιδιά!

    Αποσυνδεδεμένος γιωτακι

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 323
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1923 στις: Οκτώβριος 30, 2013, 02:12:34 μμ »
    ΣΟΣ! Καθηγήτρια στο σχολείο τους έβαλε έκθεση για το σύγχρονο προσανατολισμό της εκπαίδευσης και τους είπε να συμπεριλάβουν και την ευρωπαϊκή τέχνη. Έχω ψάξει δεν έχω βρει σε κάποιο βοήθημα κάτι σχετικό. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Το χετε συναντήσει άλλη φορά?

    Αποσυνδεδεμένος habanero

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 238
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1924 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 02:56:25 μμ »
    Θα μπορούσε να γίνει αναφορά στην παιδευτική λειτουργία της τέχνης, στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο και στη διαθεματικότητα. :)


    Αποσυνδεδεμένος habanero

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 238
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1925 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:01:35 μμ »
    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: Στην πρόταση "Θα μπορούσε να γίνει αναφορά στον παιδευτικό χαρακτήρα της τέχνης, στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο και στη διαθεματικότητα", είναι σωστό, αν αντί για το σύνδεσμο "και", χρησιμοποιήσουμε το "αλλά και"? Θεωρούσα ότι για να βάλουμε τον αλλά πριν τον και, θα έπρεπε να έχουμε στην προηγούμεμη πρόταση, το "όχι μόνο".Μια μαθήτριά μου όμως, χρησιμοποιεί πάντα τον "και", μαζί με το σύνδεσμο "αλλά"

    Συνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 7239
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1926 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:08:58 μμ »
    το "αλλά και" πιστευω πως δεν λειτουργει μονο προσθετικά αλλά και με αντίθεση. Παραδειγμα προχειρο δεν μου ερχεται αυτη τη στιγμη στο μυαλό. Θα το ψαξω ομως το βραδακι στο σπιτι μου και θα επανέλθω αν χρειαστεί.

    παντως, σωστα το λες, δεν μπορουμε  να αντικαθιστουμε πάντα το "και" με το "αλλά και"

    @ Τεχνη,
    Απορω γιατι η καθηγητρια τους τους εβαλε συγκεκριμένα για την ευρωπαικη τεχνη !!!!! ::)
    "Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

    quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


    Αποσυνδεδεμένος habanero

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 238
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1927 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:16:22 μμ »
    Μάλλον για να μπερδέψει τους φροντιστές!Αλλά δεν μασάμε!!! ;D Σίγουρα ο σύνδεσμος "αλλά" εκφράζει αντίθεση, αλλά μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και προσθετικά, χωρίς στην προηγούμενη πρόταση να υπάρχει το όχι μόνο?

    Σκεφτόμουν ότι τουλάχιστον εσύ θα απαντούσες :)

    Συνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 7239
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1928 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:29:41 μμ »
    δεν νομιζω πως ειναι απαραιτητο το "οχι μόνο" στην προηγούμενη πρόταση.Συχνα εννοειται.
    "(Οχι μονο) θα μπορούσε να γίνει αναφορά στον παιδευτικό χαρακτήρα της τέχνης (και) στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο αλλά και στη διαθεματικότητα"

    **εδω θελουμε ενα "και"

    *****  θα απαντησουν και αλλοι και μαλιστα εμπεριστατωμένα   ;) 
    εγω απαντω εντελως προχειρα...
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2013, 03:31:34 μμ από MARKOS »
    "Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

    quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


    Αποσυνδεδεμένος evi_ts

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 87
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1929 στις: Νοέμβριος 01, 2013, 10:48:47 πμ »
    "Η γλωσσομάθεια των Ελλήνων ανάμεσα στους πολίτες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας είναι στατιστικά αποδεδειγμένη. Μόνο που μαθαίνουν ξένες γλώσσες πληρώνοντας "εξτρα". "

    Τι πιστεύετε οτι δηλώνει το "μόνο που" στο παραπάνω παράδειγμα;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 94
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1930 στις: Νοέμβριος 12, 2013, 06:05:40 μμ »
    Καλησπέρα!
    Επειδή...τα νεύρα μου δεν είναι καλά με όσα ακούω τελευταία :o, μπορεί κανείς να με διαφωτίσει αν, για να χαρακτηρίσω έναν τρόπο πειθούς ως επίκληση στη λογική, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει ΚΑΙ επιχείρημα ΚΑΙ τεκμήριο/τεκμήρια;;;;;
    Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

    Αποσυνδεδεμένος constansn

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 179
      • Προφίλ
    Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
    « Απάντηση #1931 στις: Νοέμβριος 12, 2013, 06:09:35 μμ »
    Καλησπέρα!
    Επειδή...τα νεύρα μου δεν είναι καλά με όσα ακούω τελευταία :o, μπορεί κανείς να με διαφωτίσει αν, για να χαρακτηρίσω έναν τρόπο πειθούς ως επίκληση στη λογική, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει ΚΑΙ επιχείρημα ΚΑΙ τεκμήριο/τεκμήρια;;;;;
    Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

    Αρκεί το ένα από τα δύο, τουλάχιστον εγώ αυτό διδάσκω στα παιδιά και με αυτό το κριτήριο διορθώνω τις ασκήσεις.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2014

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 23875
    • Τελευταία: ELEGROB
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 776318
    • Σύνολο θεμάτων: 14003
    • Σε σύνδεση σήμερα: 658
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1668
    • (Σεπτέμβριος 27, 2013, 10:58:55 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 116
    Επισκέπτες: 431
    Σύνολο: 547

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.