*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955222 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1946 στις: Νοέμβριος 23, 2013, 09:21:44 μμ »
θα ήθελα τη βοήθειά σας σε κάτι.
Ένα από τα χαρακτηριστικά του άρθρου είναι ότι αφορμάται από ένα επίκαιρο γεγονός.
α) είναι παντα απαραίτητο οι μαθητές να τηρούν στον πρόλογό τους αυτό το στοιχείο ή είναι προαιρετικό;;
β) θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα παράδειγμα προλόγου με αφόρμηση από ένα επικαιρο γεγονός, για ένα άρθρο με θέμα: ποια η προσφορά της λακωνικότητας στον πνευματικό, κοινωνικο τομέα και πώς προωθεί το δημοκρατικό πολίτευμα;;; άρθρο που θα αναρτηθεί στην εφημεριδα του σχολείου.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:27:52 »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1947 στις: Νοέμβριος 28, 2013, 04:04:20 μμ »
Το άγχος δεν είναι σήμερα η αγωνία για την απόκτηση περισσότερων πραγμάτων, όσο η δυσφορία επειδή κάτι μας λείπει. Πάντα υπάρχει κάτι που μας λείπει για να ηρεμήσουμε· κάτι παραπάνω που ξεφεύγει από τις δυνατότητές μας και ενίοτε από τη φαντασία μας. Κάτι που συχνά είναι απροσδιόριστο και σχεδόν ανέφικτο. Κάποια στιγμή αισθανόμαστε να το πλησιάζουμε και σχεδόν να το αγκαλιάζουμε, αλλά μια στιγμή αργότερα, μόλις που έχουμε νιώσει λίγη ανακούφιση, το ηρεμιστικό έχει πετάξει. Από στόχο σε στόχο, βυθιζόμαστε στο άγχος. Το άγχος γίνεται μια οδυνηρή συνήθεια, που το αίτιό της μας διαφεύγει.
 Είναι έγκυρο το επιχείρημα της παραγράφου? Θεωρώ ότι δεν είναι  καθώς το συμπέρασμα δεν προκύπτει με λογική αναγκαιότητα από τις προκείμενες. Το βοήθημα όμως από όπου πήρα το κείμενο, δίνει ως απάντηση ότι είναι έγκυρο.Εσείς τι λέτε?

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1948 στις: Δεκέμβριος 17, 2013, 11:19:05 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Οταν κάνουμε περίληψη,υπάρχει περίπτωση σε μία μεγάλη παράγραφο να κάνουμε 2 πλαγιότιτλους(για να τους χρησ/με στην περίληψη),εφόσον ηπαράγραφος είναι μεστή σε νόημα;Αντίστοιχα,μία μικρή,ασήμαντη παράγραφος,που επαναλαμβάνει ή συμπληρώνει μία άλλη,θα μπορούσε να μην χρησ/θει καν στην περίληψη,δηλ.να μην γίνει αναφορά σε αυτήν;

Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1949 στις: Δεκέμβριος 17, 2013, 11:24:39 πμ »
2 πλαγιότιτλους μαλλον όχι. Έναν πλαγιότιτλο λίγο πιο "αναλυτικό" ναι.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:27:52 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1950 στις: Δεκέμβριος 17, 2013, 11:38:52 πμ »
Κι όταν γράφει την περίληψη,πρέπει αναγκαστικά ο πλαγιότιτλος αυτός να είναι 1 περίοδος;Γιατί έχουν δοθεί κείμενα(σε πανελλήνιες) που αποτελούνται απο 2 παραγράφους.Εκεί σίγουρα η περιληψη δε θα αποτελείται απο 2-3 περιόδους,αλλά περισσότερες...

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1951 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 10:59:15 πμ »
Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα!
Θα ήθελα την άποψή σας για τα ακόλουθα:
Στην Παρατήρηση Β1., μπορεί ο μαθητής να χρησιμοποιήσει το δοσμένο απόσπασμα και ως Κατακλείδα ;;;  :-\

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1952 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 11:05:24 πμ »
Καλημέρα! Καμιά φορά επειδή το μυαλό κολλάει... θα μπορούσε να βοηθήσει δίνοντας κάποιες ιδέες για τους κινδύνους της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ενημέρωσης; στην ουσία πρέπει να σταθούμε στους κινδύνους του διαδικτύου μονο; Ευχαριστω εκ των προτέρων....

Gwgaki νομίζω οτι στην ανάπτυξη παραγράφου η φράση που δίνεται πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτούσια ή ορθότερα αναδιατυπωμένη ως θεματική πρόταση. αλλα ας απαντήσει και κάποιος εμπειρότερος απο εμένα.

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1953 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 11:28:07 πμ »
Καλημέρα! Καμιά φορά επειδή το μυαλό κολλάει... θα μπορούσε να βοηθήσει δίνοντας κάποιες ιδέες για τους κινδύνους της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ενημέρωσης; στην ουσία πρέπει να σταθούμε στους κινδύνους του διαδικτύου μονο; Ευχαριστω εκ των προτέρων....

Gwgaki νομίζω οτι στην ανάπτυξη παραγράφου η φράση που δίνεται πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτούσια ή ορθότερα αναδιατυπωμένη ως θεματική πρόταση. αλλα ας απαντήσει και κάποιος εμπειρότερος απο εμένα.

evi ευχαριστώ για την απάντηση, κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι, ωστόσο θέλω να το επιβεβαιώσω!

Για τους κινδύνους του διαδικτύου, ενδεικτικά:
►  Παρά το γεγονός των δυνατοτήτων για πολύπλευρη ενημέρωση, παραποιείται πιο εύκολα η πληροφορία(παραπληροφόρηση, κίνδυνος μαζικής χειραγώγησης)
►  Υπέρμετρη ελευθερία στη διακίνηση μη ηλεγμένου υλικού στις ιστοσελίδες του διαδικτύου(κίνδυνος για κυκλώματα πορνείας, παιδεραστίας, κλπ)
►  Πιθανή παραβίαση προσωπικών δεδομένων, κλοπή της πνευματικής ελευθερίας, ηλεκτρονικός εκφοβισμός, "ηλεκτρονικό έγκλημα"
►  Η απομόνωση και η αλλοτρίωση από το συνάνθρωπο που παρατηρείται στις σύγχρονες κοινωνίες έχει ως συνέπεια την αναζήτηση επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, προκειμένου να υπάρχει κάποια ανθρώπινη επαφή.
Αντιθέτως, συνήθως οι σχέσεις που δημιουργούνται είναι επιδερμικές και επικρατεί  η ανωνυμία.
► Καλλιεργείται η εσωστρέφεια (εθισμός, εξάρτηση από το διαδίκτυο)
► Η αδυναμία χρήσης του διαδικτύου από όλους οδηγεί σε μια νέα μορφή κοινωνικής ανισότητας, την "πληροφοριακή ανισότητα" αλλά και τον "τεχνολογικό αναλφαβητισμό"

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1954 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 11:34:52 πμ »
Σε ευχαριστώ πολυ gwγακι!! Αυτο που με μπερδεψε είναι μηπως πρέπει να αναφερθούμε γενικοτερα στα ηλεκτρονικα ΜΜΕ και η αναφορά μόνο στο διαδίκτυο θεωρηθεί λανθασμένη. Σε ευχαριστώ πολύ.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1955 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 12:45:36 μμ »


Gwgaki νομίζω οτι στην ανάπτυξη παραγράφου η φράση που δίνεται πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτούσια ή ορθότερα αναδιατυπωμένη ως θεματική πρόταση. αλλα ας απαντήσει και κάποιος εμπειρότερος απο εμένα.

Σχετικά με τη φράση που αναδιατυπώνεται ως θεματική περίοδο,πιστεύετε ότι υπολογίζεται ο αριθμός λέξεών της στο σύνολο της παραγράφου που ζητείται; :)

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1956 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 11:52:52 μμ »
Δίνεται το παρακάτω απόσπασμα για ανάπτυξη παραγράφου :
'πρόκειται για μηχανές που εκπαιδεύουν και διαμορφώνουν όσον αφορά στο τομέα της συμπεριφοράς των συναισθημάτων και του τρόπου σκέψεως"
το κείμενο αναφερόταν στο διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Το ερώτημα μου είναι πώς πρέπει να αναπτυχθεί αυτή η παράγραφος. Να αναφερθούμε στα αρνητικά ή πρέπει να κάνουμε αναφορά και στη θετική "διαπαιδαγώγηση" του διαδικτύου; θα μπορούσε κάποιος να δώσει μαι ενδεικτική κατεύθυνση ;
ευχαριστω πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1957 στις: Ιανουάριος 14, 2014, 08:49:51 πμ »
Σχετικά με τη φράση που αναδιατυπώνεται ως θεματική περίοδο,πιστεύετε ότι υπολογίζεται ο αριθμός λέξεών της στο σύνολο της παραγράφου που ζητείται; :)

Όταν η φράση του κειμένου χρησιμοποιείται αυτούσια, εκτιμώ ότι οι λέξεις της δεν προσμετρούνται στο σύνολο της Β1. Ωστόσο, σε περίπτωση που ο μαθητής την αναδιατυπώσει, σαφώς και πρέπει να προσμετρούνται.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1958 στις: Ιανουάριος 14, 2014, 02:11:46 μμ »
Όταν η φράση του κειμένου χρησιμοποιείται αυτούσια, εκτιμώ ότι οι λέξεις της δεν προσμετρούνται στο σύνολο της Β1. Ωστόσο, σε περίπτωση που ο μαθητής την αναδιατυπώσει, σαφώς και πρέπει να προσμετρούνται.

Κι εγώ έτσι πιστεύω!
Και κάτι ακόμα:Οταν μας ζητάνε τον τρόπο ανάπτυξης μιας παραγράφου( σε πανελλήνιες) και η απάντηση είναι ορισμός,οριστέα έννοια-γένος και ειδοποιός διαφορά δε βρίσκονται στη θεματική περίοδο της παραγράφου;Οι λεπτομέρειες της παραγράφου εντάσσονται στην ειδοποιό διαφορά; :-\

Αποσυνδεδεμένος chriskas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1959 στις: Ιανουάριος 19, 2014, 03:30:48 μμ »
Βρε παιδιά στο δοκίμιο του Παπανούτσου Τεχνική Πρόοδος πώς αναπτύσσεται η 3η παράγραφος;
(2η ερώτηση σελ. 129 σχολ. βιβλίου) Είδα όλους τους δυνατούς συνδυασμούς σε διαφορετικά βοηθήματα και το βιβλίο του καθηγητή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 495
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.