*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 957983 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΕΝΙ@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1988 στις: Μάιος 28, 2014, 09:23:13 πμ »
το θέμα είναι σχετικό με την ανθρωπιά.


Ευχαριστώ!!!  ;) :-*
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο....κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:14 »

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1989 στις: Μάιος 28, 2014, 09:35:16 πμ »
το θέμα είναι σχετικό με την ανθρωπιά.
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις κάτι περισσότερο;
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1990 στις: Αύγουστος 13, 2014, 12:11:16 πμ »
Συναντησα σε ασκήσεις την ερώτηση : να αξιολογήσετε τα τεκμήρια που υπάρχουν στο κείμενο.
Τι ακριβώς ζητείται να απαντηθεί;;;;

Αποσυνδεδεμένος eli_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1991 στις: Αύγουστος 17, 2014, 08:12:30 μμ »
Καλησπέρα nikonana,

σχετική άσκηση υπάρχει και στο σχολικό βιβλίο στη σελ. 20. Θα σε βοηθήσει το παράδειγμα που παρατίθεται εκεί. Σε μια τέτοια άσκηση θα πρέπει να εξεταστεί αν τα στοιχεία είναι έγκυρα ή ανεξέλεγκτα και ανεπεξέργαστα. Τα τεκμήρια που χρησιμοποιεί ο πομπός πρέπει να ελέγχονται για την αξιοπιστία τους. Αναφέρω συμπληρωματικά για ένα από τα είδη των τεκμηρίων, τα στατιστικά στοιχεία.

Π.χ. Τα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από μια έρευνα μπορεί να αποτελέσουν αναξιόπιστα στοιχεία στην περίπτωση που η έρευνα αυτή δεν έχει επιστημονικό κύρος ή το δείγμα της είναι πολύ μικρό. Επομένως, σε αυτήν την περίπτωση τα τεκμήρια δεν είναι ορθά, γιατί δε στηρίζονται σε εξακριβωμένα κι επεξεργασμένα στοιχεία.

 Ελπίζω να σε βοήθησα!Περιμένουμε τις απόψεις και άλλων συναδέλφων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:14 »

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1992 στις: Αύγουστος 19, 2014, 01:53:50 μμ »
Με ποιον/ποιους τροπους αναπτυσσεται αυτη η παραγραφος κατά τη γνώμη σας;

Μετά την εθνική επιτυχία τής ένταξής μας στην ομάδα των ισχυρών της Ενωμένης Ευρώπης αρχίζει για τη χώρα μας ένας έντονος αγώνας σε τρία επίπεδα: στο οικονομικό, να συμβαδίσουμε στα αμέσως επόμενα έτη με τις άλλες ισχυρές χώρες (άνοδος τού βιοτικού επιπέδου)• στο κοινωνικό, να εξασφαλίσουμε υψηλή στάθμη παιδείας, υπηρεσιών υγείας και κοινωνικής πρόνοιας για όλους• στο διοικητικό, να λειτουργήσει σωστά και αποτελεσματικά το κράτος, η δημόσια διοίκηση και η τοπική αυτοδιοίκηση. Ωστόσο, υπάρχει κι ένα άλλο επίπεδο, καθοριστικό για το μέλλον και τη φυσιογνωμία τής χώρας μας και τη βαθύτερη υπόστασή μας ως έθνους σε μάκρος χρόνου. Είναι το επίπεδο τής πολιτισμικής ταυτότητας, μιας έννοιας που δεν είναι κούφια λόγια ή συνθήματα αλλά ένα βασικό σύστημα αξιών, αντιλήψεων και χαρακτηριστικών γνωρισμάτων διαχρονικά, συνειδησιακά και βιωματικά προσδιορισμένων, τα οποία συνθέτουν και τη φυσιογνωμία κάθε έθνους, την ιδιοπροσωπία κάθε λαού.Σ' αυτό το επίπεδο σε σχέση και με τον ρόλο τού Πανεπιστημίου αναφέρονται οι σκέψεις που ακολουθούν.

Αποσυνδεδεμένος kirki_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1993 στις: Αύγουστος 24, 2014, 05:51:48 μμ »
Καλησπέρα Τρία επίπεδα....διαίρεση θα έλεγα.

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1994 στις: Αύγουστος 24, 2014, 07:01:08 μμ »
Με προβληματιζει μηπως απο το ωστοσο κ μετα αλλαζει ο τροπος...
Επισης το πηλικο της διαιρεσης ποιο ειναι;;;μονο τα τρια επιπεδα που αναφερει στην αρχη η συμπεριλβανεται και το τεταρτο;;;;

Αποσυνδεδεμένος mariagal90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1995 στις: Αύγουστος 26, 2014, 01:19:18 πμ »
Γεια σε όλους! Λοιπον παιδιά χρειάζομαι μια βοήθεια.. είναι δεύτερη χρονιά που θα κάνω έκθεση γ λυκείου και θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο καλό βοήθημα! Πέρσι είχα δουλέψει με ενά της Πετροπούλου Εκδόσεις Ζήτη αλλά να πω την αλήθεια τα κείμενα που υπήρχαν στα κριτήρια μο!υ φαινόταν κάπως δύσκολα για τα παιδιά. Θέλω το βοήθημα να περιέχει Θεωρία του εξεταζόμενου θέματος και έπειτα κριτήρια αξιολόγησης πάνω στο θέμα! Επίσης αν γνωρίζετε κάποιο βιβλίο με λεξιλογικές ασκήσεις. Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος eli_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1996 στις: Αύγουστος 27, 2014, 06:48:18 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή σχολική χρονιά σε όλους,

mariagal90 προσωπικά χρησιμοποιώ διάφορα βοηθήματα και υλικό από το διαδίκτυο. Μια καλή πρόταση είναι το βιβλίο του Μητσέλου από Ελληνοεκδοτική. Έχει θεωρία, σχεδιάγραμματα και κριτήρια πάνω στους θεματικούς κύκλους. Για Λεξιλογικές ασκήσεις υπάρχει από εκδόσεις Ζήτη, αλλά έχει δυσκολούτσικες ασκήσεις.  Έχει κυκλοφορήσει και  από τα Φροντιστήρια Μπαχαράκη ένα βοήθημα με λεξιλογικές ασκήσεις και μου φάνηκε πιο βατό, όταν το ξεφύλλισα.

 

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1997 στις: Σεπτέμβριος 17, 2014, 09:45:06 πμ »
Γεια σας συναδελφοι!Θα ήθελα τη γνώμη σας για το εξής θεμα:στην επίκληση στο συναισθημα στο σχολικο βιβλιο αναφερει μονο τα 4 μέσα περιγραφή,αφήγηση,χιούμορ και ειρωνεια.Ωστοσο στα περισσοτερα βοηθήματα που κυκλοφορούν αναφέρονται επιπλέον και διάφορα άλλα ,όπως ρητορικές ερωτησεις,συγκινησιακά φορτισμένος λόγος κ.α. Θεωρείτε ότι σε άσκηση πανελληνίων θα γινόταν αποδεκτά αυτά τα άλλα(που δεν αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο);Και πώς θα πρεπε να τα χαρακτηρίσει ο μαθητής,"μέσα" και αυτά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αποσυνδεδεμένος graciela

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1998 στις: Σεπτέμβριος 19, 2014, 12:52:03 μμ »
Τα μέσα πειθούς που ανάγονται στην επίκληση στο συναίσθημα είναι:
1. Περιγραφή
2. Αφήγηση
3. Χιούμορ
4. Ειρωνεία (που μπορεί να καταδεικνύεται και από τη χρήση εισαγωγικών)
5. Συγκινησιακή γλώσσα με: α) Λέξεις ή φράσεις συναισθηματικά φορτισμένες (π.χ. Τα παιδιά στην Αφρική λιμοκτονούν), β) Σχήματα λόγου, ιδιαίτερα μεταφορές (και παρομοιώσεις, υπερβολές κ.ά.), γ) (Ρητορικά) ερωτήματα, δ) Σημεία στίξης (θαυμαστικό ή αποσιωπητικά)

Όλα αυτά μπορεί να μην αναφέρονται ξεκάθαρα στο σημείο εκείνο του βιβλίου όπου γίνεται λόγος για την επίκληση στο συναίσθημα, αλλά "διηθούνται" από τις ασκήσεις του σχολικού και γενικά από όλα τα βιβλία του Λυκείου για την Έκφραση-Έκθεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 19, 2014, 12:57:08 μμ από graciela »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1999 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 08:45:24 μμ »
Σευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Θα ήθελα τη γνώμη σας και σε ένα ακόμη ζήτημα:στην αξιολόγηση ενός επιχειρήματος-συλλογισμου κανουμε λόγο για εγκυροτητα-αληθεια-ορθότητα μόνο στην περίπτωση των παραγωγικών συλλογισμών ή και σε αυτή των επαγωγικών;Μήπως η αξιολόγηση των επαγωγικών γίνεται αποκλειστικα με την αναγνώριση του ειδους(πχ με αναλογία) και το συμπερασμα για τέλεια ή ατελή επαγωγή;

Ισως τελικά η διατύπωση της εκφωνησης στις πανελλήνιες θα μας καθοδηγήσει;Αν δηλ.λέει "να αξιολογηθεί το επιχείρημα ως προς την ορθότητά του",εννοει να πούμε αν ειναι έγκυρο,αληθές και ορθό και αν λέει "να γίνει αξιολόγηση του συλλογισμου" θα ειναι σίγουρα επαγωγικός,οπότε θα αναφέρουμε το είδος του(πχ με γενίκευση) και αν ειναι τελεια επαγωγη;

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2000 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 09:30:47 μμ »
Παιδια καλησπερα. Θα ηθελα την αποψη σας σχετικα με τη δομη των αρθρων. Σε ολα τα θεωρητικα στοιχεια που εχω διαβασει για το επικοινωνιακο πλαισιο και το αρθρο αναφερεται πως στον προλογο ειναι απαραιτητο να υπαρχει μια αφορμηση απο την επικαιροτητα. Στην πραξη, δεν εχω δει πουθενα σε προτεινομενες λυσεις ακομη και των πανελλαδικων εξετασεων κατι τετοιο.
Τελικα τι ισχυει; Δηλαδη στις εξετασεις αν το παιδι δεν συμπεριλαβει καποια αφορμηση θα του αφαιρεθουν μορια;;;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2001 στις: Οκτώβριος 02, 2014, 02:48:55 μμ »
Οι αναφορικές προτάσεις είναι εκτός υλής στις πανελληνιες ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159749
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 370
Σύνολο: 382

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.