*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958463 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2086 στις: Απρίλιος 20, 2015, 10:47:32 μμ »
Τι εννοείς;Στην άσκηση ανάπτυξης μιας φράσης του κειμένου με τα δέκα μόρια;Εκεί ας βάλει κατακλείδα. Είναι καλύτερο και πιο ορθό.
Ναι,σε αυτου του είδους την άσκηση αναφέρομαι...θα χασει μονάδες θεωρεία αν δεν υπάρχει;γιατί θεωρητικά η κατακλείδα στην παράγραφο είναι προαιρετική...
Και κάτι ακόμα...όταν ζητα να βρεθούν 2 τρόποι ανάπτυξης παραγράφου,στην απάντηση ο μαθητής πρεπει να ξεκινήσει λεγοντας οτι υπάρχει συνδυασμός μεθόδων η και να μην το πει δε θα του στοιχίσει;Αντίστοιχα αν η εκφώνηση λέει να βρείτε τον τροπο ανάπτυξης παραγράφου και έχουμε 2 διαφορετικούς,εκεί δεν είναι πιο ξεκάθαρο οτι πρεπει να ειπωθεί οτι έχουμε συνδυασμό μεθόδων και μετα να αναλύσουμε ποιους;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:45:27 »

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2087 στις: Απρίλιος 21, 2015, 12:12:53 πμ »
Ναι,σε αυτου του είδους την άσκηση αναφέρομαι...θα χασει μονάδες θεωρεία αν δεν υπάρχει;γιατί θεωρητικά η κατακλείδα στην παράγραφο είναι προαιρετική...
Και κάτι ακόμα...όταν ζητα να βρεθούν 2 τρόποι ανάπτυξης παραγράφου,στην απάντηση ο μαθητής πρεπει να ξεκινήσει λεγοντας οτι υπάρχει συνδυασμός μεθόδων η και να μην το πει δε θα του στοιχίσει;Αντίστοιχα αν η εκφώνηση λέει να βρείτε τον τροπο ανάπτυξης παραγράφου και έχουμε 2 διαφορετικούς,εκεί δεν είναι πιο ξεκάθαρο οτι πρεπει να ειπωθεί οτι έχουμε συνδυασμό μεθόδων και μετα να αναλύσουμε ποιους;
Καλύτερα να υπάρχει κατακλείδα διότι υπάρχουν περίεργοι διορθωτές. Ας είναι τυπικός ο μαθητής. Επιπροσθέτως, στις δυο περιπτώσεις που αναφέρεις έχουμε συνδυασμό μεθόδων, άρα καλύτερα να τεθεί  αυτό και μετά να αναλυθεί διεξοδικά ο κάθε τρόπος ανάπτυξης.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2088 στις: Απρίλιος 21, 2015, 11:20:55 μμ »
Καλύτερα να υπάρχει κατακλείδα διότι υπάρχουν περίεργοι διορθωτές. Ας είναι τυπικός ο μαθητής. Επιπροσθέτως, στις δυο περιπτώσεις που αναφέρεις έχουμε συνδυασμό μεθόδων, άρα καλύτερα να τεθεί  αυτό και μετά να αναλυθεί διεξοδικά ο κάθε τρόπος ανάπτυξης.
Η κατακλείδα σε αύτη την περίπτωση θα πρεπει να είναι συμπέρασμα των λεπτομερειών της παραγράφου,ουσιαστικά με το ίδιο νόημα που έχει η θεματική περίοδος με αλλά λογια;η του στυλ "γίνεται αντιληπτό συνεπώς οτι πρεπει να ληφθούν μετρα για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτο." και τα 2 θα ηταν σωστα;Η κατακλείδα δε μπαίνει στις παραγράφους που συναποτελούν την έκθεση ε;γιατί εκεί θα έδιναν την εντύπωση αυτοτέλειας,συμφωνεις;

Όσο για το δεύτερο ζήτημα,αν δεν αναφερθεί οτι υπάρχει συνδυασμός μεθόδων( τόσο στην πρωτη όσο και στη δεύτερη περίπτωση που προανεφερα) ίσως να του αφαιρούνταν καποιες μονάδες,ανάλογα με το διορθωτή ε;

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2089 στις: Απρίλιος 22, 2015, 01:19:10 πμ »
Η κατακλείδα σε αύτη την περίπτωση θα πρεπει να είναι συμπέρασμα των λεπτομερειών της παραγράφου,ουσιαστικά με το ίδιο νόημα που έχει η θεματική περίοδος με αλλά λογια;η του στυλ "γίνεται αντιληπτό συνεπώς οτι πρεπει να ληφθούν μετρα για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτο." και τα 2 θα ηταν σωστα;Η κατακλείδα δε μπαίνει στις παραγράφους που συναποτελούν την έκθεση ε;γιατί εκεί θα έδιναν την εντύπωση αυτοτέλειας,συμφωνεις;

Όσο για το δεύτερο ζήτημα,αν δεν αναφερθεί οτι υπάρχει συνδυασμός μεθόδων( τόσο στην πρωτη όσο και στη δεύτερη περίπτωση που προανεφερα) ίσως να του αφαιρούνταν καποιες μονάδες,ανάλογα με το διορθωτή ε;
Η κατακλείδα να αφορά το συμπέρασμα που προκύπτει από την ανάπτυξη του θέματος που τέθηκε. Σαν μια τελική διαπίστωση ή συμπέρασμα στα όσα ζητά το ερώτημα. Στο δεύτερο ζήτημα, καλύτερα να αναφέρει το συνδυασμό μεθόδων. Συμφωνώ ότι είναι θέμα διορθωτή, αλλά εφόσον υπάρχει και αυτός ο τρόπος ανάπτυξης ας τεθεί. Για ασφάλεια. Οι τρόποι ανάπτυξης είναι, ορισμός, διαίρεση, παραδείγματα, αιτιολόγηση, αίτιο-αποτέλεσμα, σύγκριση-αντίθεση, αναλογία και συνδυασμός μεθόδων. Άρα πρέπει και ο μαθητής να πεί ότι υπάρχει συνδυασμός μεθόδων και στις δυο περιπτώσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:45:27 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2090 στις: Απρίλιος 22, 2015, 11:08:31 πμ »
Η κατακλείδα να αφορά το συμπέρασμα που προκύπτει από την ανάπτυξη του θέματος που τέθηκε. Σαν μια τελική διαπίστωση ή συμπέρασμα στα όσα ζητά το ερώτημα. Στο δεύτερο ζήτημα, καλύτερα να αναφέρει το συνδυασμό μεθόδων. Συμφωνώ ότι είναι θέμα διορθωτή, αλλά εφόσον υπάρχει και αυτός ο τρόπος ανάπτυξης ας τεθεί. Για ασφάλεια. Οι τρόποι ανάπτυξης είναι, ορισμός, διαίρεση, παραδείγματα, αιτιολόγηση, αίτιο-αποτέλεσμα, σύγκριση-αντίθεση, αναλογία και συνδυασμός μεθόδων. Άρα πρέπει και ο μαθητής να πεί ότι υπάρχει συνδυασμός μεθόδων και στις δυο περιπτώσεις.
Σχετικα με το πρωτο ζητήμα ,αν στην παράγραφο αναπτύσσεται ενα πρόβλημα πχ ρατσιστικές αντιλήψεις ,στην κατακλείδα θα ηταν  λάθος να γράψει κάποιος κάτι γενικό για αναγκη αντιμετώπισης;μήπως θα είναι άσχετο με την παράγραφο;

Οσον αφορα τις παραγράφους που συναποτελούν την έκθεση,εκεί λογικά η κατακλείδα παραλείπεται συνήθως ε;

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2091 στις: Απρίλιος 22, 2015, 12:12:32 μμ »
Σχετικα με το πρωτο ζητήμα ,αν στην παράγραφο αναπτύσσεται ενα πρόβλημα πχ ρατσιστικές αντιλήψεις ,στην κατακλείδα θα ηταν  λάθος να γράψει κάποιος κάτι γενικό για αναγκη αντιμετώπισης;μήπως θα είναι άσχετο με την παράγραφο;

Οσον αφορα τις παραγράφους που συναποτελούν την έκθεση,εκεί λογικά η κατακλείδα παραλείπεται συνήθως ε;
Όχι σωστό είναι.Τώρα, στις παραγράφους της έκθεσης, αν είναι για παράδειγμα αίτια  το ζητούμενο, δεν θέλει κατακλείδα.Εκθέτει το παιδί κάθε αιτία χωριστά και είναι οκ.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2092 στις: Απρίλιος 22, 2015, 06:01:42 μμ »
Υπάρχει δηλ περιπτωση σε αλλου ειδους ζητούμενο( πλην αιτιών) να απαιτείται κατακλείδα στις παραγράφους των εκθέσεων;Εμένα μου φαίνεται σε καθε περιπτωση περιττό...

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2093 στις: Απρίλιος 22, 2015, 07:27:50 μμ »
Το ίδιο πιστεύω.Δεν χρειάζεται.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2094 στις: Απρίλιος 23, 2015, 09:51:43 μμ »
Υπάρχει καμία πληροφορία σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος της Έκθεσης για τις πανελλήνιες του 2016; Θα αλλάξει κάτι; Είτε η ύλη είτε ο τρόπος εξέτασης κλπ;

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2095 στις: Απρίλιος 23, 2015, 11:51:33 μμ »
Δεν ξέρω κάτι. Θα ρωτήσω διορισμένους καθηγητές όμως και θα μάθω.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2096 στις: Απρίλιος 24, 2015, 08:37:11 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ!!

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2097 στις: Μάιος 08, 2015, 11:36:58 πμ »
Ας πούμε τι πιστεύουμε ότι θα πέσει φέτος...

Εγώ πιστεύω κάτι σχετικό με τον ρατσισμό!

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2098 στις: Μάιος 08, 2015, 11:50:17 πμ »
Δεν ξέρω κάτι. Θα ρωτήσω διορισμένους καθηγητές όμως και θα μάθω.

Ναι, θα θέλαμε πολύ να ενημερωθούμε σχετικά με αυτό.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2099 στις: Μάιος 08, 2015, 01:36:25 μμ »
Εγώ θα πω λαϊκισμό

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 549
Σύνολο: 550

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.