*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958288 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2212 στις: Μάιος 20, 2015, 11:46:53 πμ »
Συνήθως πάνε βάσει ΚΕΕ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:18:24 »

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2213 στις: Μάιος 20, 2015, 12:01:02 μμ »
Συνήθως πάνε βάσει ΚΕΕ


Επομένως, η οδηγία είναι...."για τα μάτια"; Οι διορθωτές εκτιμώ ότι θα πρέπει να δείξουν μεγαλύτερη "ευλυγισία" στη διόρθωση των γραπτών , δεδομένης της συγκεκριμένης παραγράφου και της δοθείσης οδηγίας...

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2214 στις: Μάιος 20, 2015, 12:03:56 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα. Οψόμεθα

Αποσυνδεδεμένος quidam omnia sciens...

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Legendo animvs et mens firme conjvngvntvr
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2215 στις: Μάιος 20, 2015, 08:48:57 μμ »
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΤΟΥ 12....ΕΔΩ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΟ Κ ΤΟ "ΟΡΘΟ" ΤΗΣ ΚΕΕ.
...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ....ΑΝ ΤΟΛΜΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ....

Στα λατινικά του '12 η απάντηση της ΚΕΕ δεν δικαιολογείτο ούτε από την ίδια την διδακτέα ύλη ούτε από τα επιστημονικά δεδομένα. Δόθηκαν δύο λανθασμένες απαντήσεις: η ανάλυση της μετοχής "rediens" με "dum redis" και η μετατροπή του "proponebam" σε "proponere".

Tο πρώτο είναι τραγικά λανθασμένο, στυγνός παραλογισμός... Η δοθείσα απάντηση δεν είναι "εντός ύλης", απλά διότι πουθενά στο βιβλίο δεν αναφέρεται πώς αναλύεται μια τέτοια μετοχή σε πρόταση (όπως και πολλές άλλες μετοχές επίσης). Η συγκεκριμένη απάντηση είναι απλά μια παρερμηνεία της θεωρίας των προτάσεων με τον "dum". Aλλά ακόμη κι αν η χρήση του "dum" θεωρηθεί σωστή, τίποτα δεν απαγορεύει να λαμβάνεται ως σωστή και η άλλη, η... ορθή απάντηση (cum redibis).

Το δεύτερο έχει -ανάμεσα βέβαια σε δεκάδες εγχειρίδια που υποστηρίζουν κάτι άλλο- τουλάχιστον κανα-δυο παραπομπές σε επιστημονικές θέσεις (συγκεκριμένα στους Ernout-Thomas, απ' όσο εγώ τουλάχιστον έχω ψάξει), αλλά αυτή η απάντηση αντιβαίνει ακριβώς την διδακτέα ύλη (proponebam=προτερόχρονο, άρα απαρέμφατο παρακειμένου, όπως εξηγείται τόσο στο μάθημα 48 όσο και στην παλιά γραμματική, αυτή του Κακριδή).
Να μην τα ξαναλέμε αυτά, περασμένα-ξεχασμένα να 'ναι...

Επειδή λοιπόν δεν μπορώ να προβλέψω ποια θα δοθεί ως σωστή απάντηση κάθε φορά, θεωρώ καθήκον μου να φροντίζω να διδάσκω αυτό που τεκμηριωμένα λογαριάζεται ορθό με βάση έγκριτες και αξιόπιστες επιστημονικές πηγές (αναφέρομαι σε πράγματα που δεν εξηγούνται με την διδακτέα ύλη, όχι σε πράγματα που είναι εντός ύλης αλλά η ορθότητά τους ελέγχεται. Εκεί κάνουμε τουμπεκί και διδάσκουμε αυτό που λέει η ύλη). Τουλάχιστον έτσι πιστεύω πως κάνω υπεύθυνα τη δουλειά μου και έχω τη συνείδησή μου καθαρή. Εάν διδάσκω ό,τι υποψιάζομαι ότι θα δεχθούν ως σωστό (κάτι που δεν μπορώ να πω ότι μου είναι δυνατό μετά από τα τόσα που έχω δει τα τελευταία χρόνια), αισθάνομαι ότι το παίζω λίγο στο τζόγο.

Αλλά να σου πω κάτι...; Το μεγαλύτερο μέρος των απαντήσεων (πρόσεχε τι λέω, "των απαντήσεων", όχι "των εκφωνήσεων" ή  "των ζητουμένων") σε μαθήματα όπως τα αρχαία ελληνικά, τα λατινικά, η λογοτεχνία και η έκθεση δεν είναι "εντός ύλης". Σκέψου ότι την οποιαδήποτε μετάφραση, γνωστού ή αδίδακτου κειμένου, σύμφωνα με την ύλη πρέπει να την δίνει επιτόπου ο μαθητής, γι'αυτό και δεν υπάρχει ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ εγχειρίδιο έτοιμη μετάφραση, ούτε στα αρχαία ούτε στα λατινικά. Το ίδιο και για τα ετυμολογικά στο γνωστό, για τη σύνταξη των λατινικών κ.ά.π. Συνεπώς αυτό που λες "να στριμωχνόμαστε στα πλαίσια της ύλης" δεν γίνεται να ισχύει όσο το μεγαλύτερο μέρος των απαντήσεων που δίνει ο μαθητής στη θεωρητική κατεύθυνση το παίρνει έτοιμο από την προσωπική δουλειά ενός φροντιστή ή ενός συντάκτη "βοηθήματος", δηλαδή από την λεγόμενη "παραπαιδεία" (και ξέρουμε πολύ καλά ότι και οι περισσότεροι καθηγητές στα σχολεία βασίζουν το μάθημά τους στα συγγράμματα αυτά, για να μην πω ότι πολλοί αποκλειστικά από αυτά μπορούν να διδάσκουν). Αλλά αυτά δεν είναι "εντός ύλης".
Φιλικά,
Σωτήρης.

Lvpvs est homo homini, non homo, qvom qvalis sit non novit. (T. Maccivs Plavtvs. Asinaria, 495)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:18:24 »

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2216 στις: Μάιος 21, 2015, 02:27:39 πμ »
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΑΦΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΛΟΙΠΟΝ....ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ ΛΟΓΩ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ ΑΛΛΑ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ή ΔΕ ΔΙΝΕΤΑΙ Κ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ (ΛΟΓΩ ΚΕΕ)ΩΣ ΟΡΘΟ.ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΠΩΣ ΤΟ 12 ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ´´ΣΩΣΤΆ´´ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΕ.ΑΛΛΗ ΠΑΛΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;;;(ΧΙΟΥΜΟΡ)ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΜΤΦΡ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ  ΚΑΙ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ ΠΙΑ ΜΑΣ ΕΛΥΣΕ  ΤΑ ΧΕΡΙΑ(ΧΙΟΥΜΟΡ Κ ΠΑΛΙ)ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΟΡΘΗ! >:(

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2217 στις: Ιούνιος 07, 2015, 10:26:30 μμ »
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ "ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ"ΠΩΣ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ Σ/Λ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ...Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΩΣΤΗ!ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ Μ ΑΥΤΟ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΟ forum ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2218 στις: Ιούνιος 08, 2015, 07:25:44 μμ »
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ "ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ"ΠΩΣ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ Σ/Λ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ...Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΩΣΤΗ!ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ Μ ΑΥΤΟ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΟ forum ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2219 στις: Ιούνιος 08, 2015, 10:37:06 μμ »
Δεν κατάλαβα,  σε ποια ερώτηση αναφέρεσαι;

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2220 στις: Ιούνιος 08, 2015, 10:40:37 μμ »
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ Β1 ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ. ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Σ/Λ

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2221 στις: Ιούνιος 09, 2015, 08:55:18 πμ »
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ Β1 ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ. ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Σ/Λ

...Για όνομα του Θεού!!! Στα παιδιά θα εξαντλήσουν την αυστηρότητα- τυπικότητα-.....ότητά τους;;;; Τι άλλο να εννοεί ο έρμος ο μαθητής με το "Σ"; "Σπανακόπιτα";;; Έλεος...!!!!

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2222 στις: Ιούνιος 09, 2015, 10:27:43 πμ »
...Για όνομα του Θεού!!! Στα παιδιά θα εξαντλήσουν την αυστηρότητα- τυπικότητα-.....ότητά τους;;;; Τι άλλο να εννοεί ο έρμος ο μαθητής με το "Σ"; "Σπανακόπιτα";;; Έλεος...!!!!
Εύστοχο.Πάντως δεν μπορεί να ισχύσει αυτό με το Σ/Λ.Θα είναι τρομερή αδικία.

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2223 στις: Ιούνιος 09, 2015, 12:21:51 μμ »
ΣυμΦωνώ απόλυτα.Αλλωστε μου λένε τα παιδιά πως σε όλα τα άλλα μαθήματα (χημεία Κ.α....) έτσι απαντούν.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2224 στις: Ιούνιος 09, 2015, 12:49:41 μμ »
Καλημερα σε ολους. Εχω ξαναρωτησει το εξης: Μαθγτης μου εγραψε 25 λεξεις παραπανω στην περιληψη και γεματες 3 σελιδες στην έκθεση.  Ποσο μπορει να του κοψουν;

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2225 στις: Ιούνιος 09, 2015, 01:29:17 μμ »
Στην περίληψη πιθανώς να χάσει 2-3 μόρια. Στην Έκθεση μπορεί και τίποτα. Γνωστή μου διορθώτρια μου είχε πει πως πέρυσι δεν έκοψαν καθόλου σε όσους έγραψαν παραπάνω στην παραγωγή λόγου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.