*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955160 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2492 στις: Ιούλιος 08, 2016, 11:33:48 πμ »
Αυτο με την ισομερεια στην αναπτυξη των σκελων των  θεματων πως το τεκμηριωνετε? αναφετεται σε σχολικο εγχειριδειο Η' ειναι προταση στους διορθωτες..?
Μπορει καποιος να γραψει για τις συστασεις που δινονται στους διορθωτες..αναλυτικα
Αυτό δεν αναφέρεται πουθενά και φυσικά το μέγεθος ανάπτυξης του κάθε ερωτήματος ποικίλλει ανάλογα με το θέμα. Η οδηγία της 'ισομέρειας' είναι άρχηστη και κυρίως αποπροσανατολιστική.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:35:06 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2493 στις: Ιούλιος 08, 2016, 12:42:44 μμ »
Παράθεση
Αυτο με την ισομερεια στην αναπτυξη των σκελων των  θεματων πως το τεκμηριωνετε? αναφετεται σε σχολικο εγχειριδειο Η' ειναι προταση στους διορθωτες..?
Μπορει καποιος να γραψει για τις συστασεις που δινονται στους διορθωτες..αναλυτικα

Οι συστάσεις προς τους διορθωτές γίνονται προφορικά. Αν πρόκειται για φυσικώς αδυνάτους, ναι, η ισομέρεια παίζει τεράστιο ρόλο, γιατί ο βαθμολογητής περιμένει να ακούσει ισομερή ανάπτυξη και στα δύο ερωτήματα, και μάλιστα ο βαθμός της έκθεσης (40) μοιράζεται με βάση την ανάπτυξη των δύο ζητουμένων του θέματος, δηλαδή 20+20.
Στις γραπτές εξετάσεις ο βαθμός είναι θέμα διορθωτή αλλά και εκεί στα βαθμολογικά κέντρα προφορικά συστήνεται στους βαθμολογητές ότι αν στο ένα ζητούμενο ο μαθητής γράψει 2 σελίδες και στο άλλο δύο παραγράφους, σαφώς και θα κοπούν μονάδες από το περιεχόμενο, δεν θυμάμαι πόσες ακριβώς δυστυχώς.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2494 στις: Ιούλιος 08, 2016, 02:57:30 μμ »
Αναφερεσαι σε μεγαλη διαφορα..Κατανοητο.....ΔΗΛ.οι προφορικες παραινεσεις διαφερουν απο κεντρο σε κεντρο?

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2495 στις: Ιούλιος 12, 2016, 05:38:19 μμ »
Καλησπέρα σας! Κατά τη διάρκεια των θερινών μαθημάτων πόσες ώρες την εβδομάδα κάνετε έκθεση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:35:06 »

Αποσυνδεδεμένος Θεοφανώ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2496 στις: Ιούλιος 16, 2016, 08:08:22 πμ »
Εγώ έχω ξεκινήσει από τις αρχές Ιουλίου με δύο ώρες την εβδομάδα. Σκέφτομαι για πρώτη φορά φέτος να κάνω τρεις ώρες την εβδομάδα. Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικό . Ας μου απαντήσει κάποιος .Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2497 στις: Ιούλιος 16, 2016, 10:00:42 πμ »
Παράθεση
ΔΗΛ.οι προφορικες παραινεσεις διαφερουν απο κεντρο σε κεντρο?

Αυτό που ξέρω είναι ότι οι συντονιστές των βαθμολογικών κέντρων δίνουν οδηγίες στους διορθωτές και ενδεικτικές απαντήσεις για το περιεχόμενο της έκθεσης, που όμως δεν είναι από το υπουργείο. Οι απαντήσεις στις άλλες ερωτήσεις προέρχονται από το Υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος pavlitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πάντες ἄνθρωποι τοῦ εἰδέναι ὀρέγονται φύσει.
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2498 στις: Ιούλιος 17, 2016, 02:07:59 μμ »
Συνάδελφοι θα ήθελα την βοήθειά σας καθώς πρόκειται να αναλάβω έκθεση Γ΄λυκείου μετά από χρόνια. Στο γ΄μέρος της εξέτασης, δηλαδή στην έκθεση, ποιο σχήμα προτείνετε; Έχω δει διάφορα στα βοηθήματα και έχω μπερδευτεί.

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2499 στις: Ιούλιος 18, 2016, 03:55:33 μμ »
Εγώ έχω ξεκινήσει από τις αρχές Ιουλίου με δύο ώρες την εβδομάδα. Σκέφτομαι για πρώτη φορά φέτος να κάνω τρεις ώρες την εβδομάδα. Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικό . Ας μου απαντήσει κάποιος .Ευχαριστώ.
Καλησπέρα! Και εγώ με δύο ώρες την εβδομάδα έχω ξεκινήσει, αλλά ανησυχώ μήπως δεν ολοκληρωθεί η ύλη, η οποία είναι τεράστια... Αλλά από την άλλη δε νομίζω ότι είναι εφικτό το να κάνουμε περισσότερο από δύο ώρες την εβδομάδα.

Αποσυνδεδεμένος prigipessa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2500 στις: Αύγουστος 17, 2016, 12:17:01 μμ »
Καλημερα!σχετικα με τη διδασκαλια της εκθεσης σε ιδιαιτερο μαθημα,οι πιο εμπειροι πως δομειτε το μαθημα σας;τι εχετε καταλαβει οτι βοηθαει τους μαθητες και κανει και το μαθημα πιο ενδιαφερον;αναγνωση κειμενου και ασκησεις πανω σε αυτο για παραδειγμα;σχεδιαγραμματα μαζι με τον μαθητη,μοιραζετε σημειωσεις και τις συζητατε για οικονομια χρονου;προβληματιζομαι αρκετα σχετικα με τον τροπο που θα κανω το μαθημα.θα χαρω πολυ να διαβασω οποιαδηποτε απαντηση!

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2501 στις: Αύγουστος 27, 2016, 08:22:37 μμ »
Την βοήθεια σας - άποψη παρακαλώ γιατί όταν φτάνω στο μάθημα των συλλογισμών με πιάνουν τα νεύρα μου! Παράγραφος για να βρούμε το είδος του συλλογισμού.
"Το νεοελληνικό φροντιστηριακό φαινόμενο έχει προφανώς συμβάλει στη μορφή που έχουν λάβει τα σχολικά μαθήματα τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τη διδακτική και τον τρόπο εξέτασης. Το φροντιστήριο έχει στη χώρα μας αποβεί συνδιαμορφωτής της εκπαίδευσης μαζί με το υπουργείο Παιδείας και τα σχολεία. Όσον αφορά όμως την Έκθεση Ιδεών δεν πρόκειται για συνδιαμόρφωση, αλλά για σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα γέννησή της στα φροντιστήρια."  

Απάντηση βοηθήματος : Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός γιατί ξεκινά από μια γενική αρχή και καταλήγει σε κάτι ειδικό.              

Ερώτηση : Ας θεωρήσω ότι έτσι είναι. Μου ανακύπτει η εξής απορία: Στον παραγωγικό συλλογισμό δεν χρειάζεται να καταλήξουμε σε ένα ειδικό ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Αρκεί μετά την γενική αρχή- 1η προκείμενη να έχουμε συγκεκριμένες περιπτώσεις που πιστοποιούν την γενική αρχή; Γιατί εγώ δεν βλέπω στην παραπάνω παράγραφο να καταλήγουμε σε κανένα ειδικό συμπέρασμα.

Αποσυνδεδεμένος smaroula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2502 στις: Αύγουστος 27, 2016, 09:01:40 μμ »
έτσι όπως το διαβασα το γενικό στη θ.π. ειναι η εννοια "σχολικα μαθηματα" κ το ειδικο στο τελος ειναι ηη "εκθεση ιδεων"
ελπιζω να βοηθαω.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2503 στις: Αύγουστος 27, 2016, 09:35:19 μμ »
Την βοήθεια σας - άποψη παρακαλώ γιατί όταν φτάνω στο μάθημα των συλλογισμών με πιάνουν τα νεύρα μου! Παράγραφος για να βρούμε το είδος του συλλογισμού.
"Το νεοελληνικό φροντιστηριακό φαινόμενο έχει προφανώς συμβάλει στη μορφή που έχουν λάβει τα σχολικά μαθήματα τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τη διδακτική και τον τρόπο εξέτασης. Το φροντιστήριο έχει στη χώρα μας αποβεί συνδιαμορφωτής της εκπαίδευσης μαζί με το υπουργείο Παιδείας και τα σχολεία. Όσον αφορά όμως την Έκθεση Ιδεών δεν πρόκειται για συνδιαμόρφωση, αλλά για σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα γέννησή της στα φροντιστήρια." 

Απάντηση βοηθήματος : Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός γιατί ξεκινά από μια γενική αρχή και καταλήγει σε κάτι ειδικό.             

Ερώτηση : Ας θεωρήσω ότι έτσι είναι. Μου ανακύπτει η εξής απορία: Στον παραγωγικό συλλογισμό δεν χρειάζεται να καταλήξουμε σε ένα ειδικό ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Αρκεί μετά την γενική αρχή- 1η προκείμενη να έχουμε συγκεκριμένες περιπτώσεις που πιστοποιούν την γενική αρχή; Γιατί εγώ δεν βλέπω στην παραπάνω παράγραφο να καταλήγουμε σε κανένα ειδικό συμπέρασμα.

Τείνω να συμφωνήσω. Εγώ στην τελευταία πρόταση δεν βλέπω καν συμπέρασμα. Συμπέρασμα θα ήταν "άρα, αυτό συμβαίνει και στην Έκθεση". Αλλά στην Έκθεση συμβαίνει κάτι άλλο, υπάρχει καινούρια πληροφορία. Δεν προκύπτει η τελευταία πρόταση από τις 2 προηγούμενες. Νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2504 στις: Αύγουστος 28, 2016, 09:21:18 μμ »
Κι εγώ έτσι νομίζω. Συμφωνώ smaroula για γενική αρχή και γενικότερη έννοια "σχολικά μαθήματα"προς μια ειδικότερη έννοια "Έκθεση ιδεών" χωρίς όμως να μεσολαβεί μια δεύτερη προκείμενη που αποτελεί το δεδομένο που μεσολαβεί ή η συγκεκριμένη περίπτωση, ώστε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα για την Έκθεση ιδεών. Γενικά και σε άλλα παραδείγματα έχω δει σε παραγωγικούς συλλογισμούς να μην υπάρχει συμπέρασμα αλλά προτάσεις μετά την γενική αρχή που είναι στην Θ.Π. που απλά συγκεκριμενοποιούν την γενική αρχή.

π.χ. "Ο τουρισμός γενικά, κυρίως δε σε χώρες μικρές σαν την Ελλάδα, αποτελεί μια ανθρώπινη δραστηριότητα η οποία εντάσσεται στις προσπάθειες οικονομικής ανάπτυξης της χώρας, περιέχει όμως πολλά στοιχεία αστάθειας στις σχέσεις ανθρώπου και περιβάλλοντος και περικλείει πολλούς κινδύνους. Αρκεί να θυμηθούμε ότι σε μικρές κοινωνίες (π.χ. νησιά) ο ανθρώπινος πληθυσμός στην τουριστική περίοδο μπορεί και να δεκαπλασιαστεί, με όλα τα επακόλουθα αυτής της αύξησης για τους τοπικούς φυσικούς πόρους, τους ρυθμούς ζωής της συγκεκριμένης κοινότητας και τον πολιτισμό της. Σε αυτή την κλίμακα του κοινωνικού φαινομένου της απότομης πληθυσμιακής επίθεσης η συμβατική λύση που δίνει ο βιομηχανοποιημένος τουρισμός είναι κατ' ανάγκη επιθετική. Μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα βιάζουν πολλές φορές το περιβάλλον, «πακέτα» για την καλύτερη «εκμετάλλευση» των τουριστών ετοιμάζονται, αγροτικά προϊόντα γεμάτα χημικά στοιχεία και κακότεχνα προϊόντα «δήθεν» λαϊκής τέχνης παράγονται."

Στο παραπάνω παράδειγμα δεν βλέπω συμπέρασμα. Οι απαντήσεις των βοηθημάτων (είτε ηλεκτρονικών είτε βιβλίων) σε τέτοιες περιπτώσεις (άνευ συμπεράσματος δλδ) είναι πηγαίνουμε από το γενικό στο ειδικό. Το ειδικό δλδ. μπορεί να είναι και ειδικότερες προκείμενες όχι ειδικό συμπέρασμα. Γιατί μόνο έτσι μπορώ να το εξηγήσω. Ή απλά λένε από το γενικό στο ειδικό, ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσαμε άνευ συμπεράσματος. 

Μπορούμε λοιπόν να ζητήσουμε να βρεθεί ο συλλογισμός σε παράγραφο που δεν υπάρχει συμπέρασμα;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2505 στις: Αύγουστος 28, 2016, 10:03:29 μμ »
Βασικά η πρώτη πρόταση θα μπορούσε να τεθεί ως συμπέρασμα.Αλλά επειδή τοποθετείται στην αρχή τα περισσότερα βοηθήματα και πολλοί καθηγητές θεωρούν πως έχουμε γενικό σε ειδικό.Άλλωστε οι επόμενες προτάσεις ανήκουν στο ειδικό.
Πάντως σε πολλά παραδείγματα έχω συναντήσει το φαινόμενο να απουσιάζει το συμπέρασμα ή να τίθεται στην αρχή.Ουφφφ.Υπάρχουν πολλές ασάφειες αλλά θεωρώ πως θα αποφευχθούν σε θέματα πανελληνίων.Προσωπική εκτίμηση φυσικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2016, 10:09:06 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158550
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.