*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 957157 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2520 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:10:46 μμ »
Συνάδελφοι καλημέρα! Τι εννοείται με το ερώτημα "ποιοι είναι οι τρόποι οργάνωσης των ιδεών σε μία παράγραφο;"
Αναφέρεται στους τρόπους ανάπτυξης. Έχει τύχει να βρω τη συγκεκριμένη ερώτηση σε κριτήριο και ήθελε τους τρόπους ανάπτυξης της παραγράφου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:59:04 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2521 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 02:26:24 μμ »
Και γω δεν έχω συναντήσει το ερώτημα αυτό με αυτόν τον τρόπο και ήμουν μεταξύ δομής και τρόπου ανάπτυξης παραγράφου.Ουφφφ τι μας μπερδεύουν πια!!!Μάλλον η λέξη τρόποι βοηθούσε. Συνάδελφε ευχαριστούμε για τη διαφωτιση. Ήλπιζα κάποιος να απαντήσει. :)
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2522 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 10:23:00 μμ »
σε περίπτωση που ένα ερώτημα ζητα τα μέσα πειθους, γραφετε μόνο αν είναι πχ ειρωνεία και μετά αντιγραφετε το σχετικό χωρίο σε εισαγωγικά ή το αναφέρετε με δικά σας λόγια;
επίσης, σε ένα ερώτημα ποιες είναι οι διαρθρωτικές λέξεις που συνδεουν παραγράφους, γράφετε μόνο πχ το εστι= συμπέρασμα ή το αναλύετε σύντομα;
είχα μια διαφωνία και θελω γνώμες

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2523 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 10:22:44 μμ »
CHRISTOSCHRI εγώ α)βάζω μόνο χωρίο και β) δεν αναλύω.

 Ερώτηση : Τι κάνετε με μαθητές/μαθήτριες που αδυνατούν να κάνουν περίληψη; Κολλάμε σε πολύ βασικά πράγματα δηλαδή δεν αντιλαμβάνεται το νοηματικό κέντρο και το περιεχόμενο των παραγράφων παρά μόνο με την βοήθεια μου(άγνωστες λέξεις, ερωτήσεις κατανόησης). Αφού περνάμε αυτό το στάδιο και υπογραμμίζουμε τα σημαντικά δεν μπορεί να βγάλει με τίποτα πλαγιότιτλο. Τι τεχνικές χρησιμοποιείτε για να βγάλετε πλαγιότιτλο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:59:04 »

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2524 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 02:45:33 μμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα. Βλέπω στην ύλη ότι εξετάζεται η ορθότητα, εγκυρότητα και αλήθεια ενός επιχειρήματος. Αφιερώνετε ένα μάθημα αποκλειστικά σε αυτό ή το εντάσσετε στο μάθημα με τους τρόπους/μέσα πειθούς; Με μια γρήγορα ματιά στα θέματα των πανελλαδικών, δεν βλέπω να έχει πέσει τέτοιου είδους άσκηση και δεν ξέρω πόσο πρέπει να επιμείνω σε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2525 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 07:47:58 μμ »
σε περίπτωση που ένα ερώτημα ζητα τα μέσα πειθους, γραφετε μόνο αν είναι πχ ειρωνεία και μετά αντιγραφετε το σχετικό χωρίο σε εισαγωγικά ή το αναφέρετε με δικά σας λόγια;
επίσης, σε ένα ερώτημα ποιες είναι οι διαρθρωτικές λέξεις που συνδεουν παραγράφους, γράφετε μόνο πχ το εστι= συμπέρασμα ή το αναλύετε σύντομα;
είχα μια διαφωνία και θελω γνώμες
Μπορείς σε εισαγωγικά αλλά δεν θα γράψεις απλά ειρωνεία. Θα αναφέρεις ότι υπάρχει γλώσσα συγκινησιακα φορτισμενη και έχουμε ειρωνεία.
Δεν χρειάζεται ανάλυση στο β σκέλος που ρωτάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2016, 07:58:16 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2526 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 08:03:08 μμ »

 Ερώτηση : Τι κάνετε με μαθητές/μαθήτριες που αδυνατούν να κάνουν περίληψη; Κολλάμε σε πολύ βασικά πράγματα δηλαδή δεν αντιλαμβάνεται το νοηματικό κέντρο και το περιεχόμενο των παραγράφων παρά μόνο με την βοήθεια μου(άγνωστες λέξεις, ερωτήσεις κατανόησης). Αφού περνάμε αυτό το στάδιο και υπογραμμίζουμε τα σημαντικά δεν μπορεί να βγάλει με τίποτα πλαγιότιτλο. Τι τεχνικές χρησιμοποιείτε για να βγάλετε πλαγιότιτλο;
Το αντιμετώπισα σήμερα. Κενά στην δική μου περίπτωση.Στη δική σου είναι κενά από απουσία διαβασματος ή μήπως μαθησιακες δυσκολίες;Προτείνω συνεχώς εξάσκηση σε κείμενα και λεξιλογικες ασκήσεις.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2527 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 08:06:45 μμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα. Βλέπω στην ύλη ότι εξετάζεται η ορθότητα, εγκυρότητα και αλήθεια ενός επιχειρήματος. Αφιερώνετε ένα μάθημα αποκλειστικά σε αυτό ή το εντάσσετε στο μάθημα με τους τρόπους/μέσα πειθούς; Με μια γρήγορα ματιά στα θέματα των πανελλαδικών, δεν βλέπω να έχει πέσει τέτοιου είδους άσκηση και δεν ξέρω πόσο πρέπει να επιμείνω σε αυτό.
Η πειθω διδάσκεται χωριστά.Στους συλλογισμους(παραγωγικο και επαγωγικο)θα διδάξεις την ορθότητα,εγκυρότητα και αν είναι αληθής ο συλλογισμος.
Μην ξεχνάς ότι πρέπει να αναλύσουμε και τον επαγωγικο στις τρεις μορφές του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2016, 08:12:31 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2528 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 08:20:36 μμ »
thedora7 ξεκάθαρα κενά και έλλειψη επαφής με οποιοδήποτε είδος γραπτού κειμένου. Μου έχει δηλώσει άλλωστε και η ίδια ότι έχει να γράψει έκθεση από...το γυμνάσιο! Και μιλάμε για Τρίτη Λυκείου ΕΠΑΛ και πρώτη φορά φροντιστήριο. Εγκατέλειψα την προσπάθεια δημιουργίας πλαγιότιτλου αφού δεν την βοηθάει. Προσπαθώ να πει με δικά της λόγια απλά την Θεματική Περίοδο + άλλες σημαντικές ιδέες και παράλληλα της έκανα την συνοχή παραγράφου για να κάνει τις συνδέσεις. Θα δείξει!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2529 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 08:34:30 μμ »
Ουφφφ.Το συνάντησα στο Επαλ και γω.Νομιζω ότι λύση είναι να κάνετε πολλά κείμενα και να γράφει περίληψη. Συνώνυμα και αντωνυμα βοηθούν.Καθε θέμα θα το συζητάτε και θα το αναλύεις σε σημείο αηδίας.Θα αναλύεις για καιρό και το κείμενο της περίληψης.Μην αγχώνεσαι.Ευτυχως στο Επαλ το λίγο είναι πολύ για τους διορθωτες.Το χάος επικρατεί σε επίπεδο.Προσωπικη πείρα.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2530 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 09:22:04 μμ »
Σε ευχαριστώ για την υποστήριξη! Αυτό θα κάνω με υπομονή!

Αποσυνδεδεμένος Nihil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2531 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 10:54:19 μμ »
Ένας μαθητής που αφιερώνει μόνο μιάμιση ώρα στο μάθημα της Έκθεσης, όσα συνώνυμα και αντώνυμα και αν του ανατεθούν δε θα τον βοηθήσουν. Σε μιάμιση ώρα, εξάλλου, πόσα κείμενα θα εξαντλήσει ο εκπαιδευτικός “μέχρι αηδίας” και με πόσες ασκήσεις θα προλάβει να ασχοληθεί… Συν Αθηνά και χείρα κίνει…

Αν ο μαθητής μόνος του στο σπίτι του δεν εμβάλλει το εαυτό του στη διαδικασία να εξοικειωθεί με κείμενα δοκιμιακά (αποδεικτικού χαρακτήρα), τότε κάθε άλλη προσπάθεια για την κατανόηση του κειμένου είναι μάταιη. Μην κρυφτούμε πίσω από τη γενική αρχή ότι με οποιαδήποτε άσκηση κι αν ασχοληθεί ο υποψήφιος, θα βελτιωθεί... Απαιτείται προσωπική προσπάθεια, συστηματική μελέτη και θέληση από τον ίδιο τον μαθητή, προϋποθέσεις δηλαδή που εν ολίγοις ξεφεύγουν από το δίωρο της διδασκαλίας.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2532 στις: Οκτώβριος 17, 2016, 10:22:01 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα. Άλλωστε θα υπάρχει και ανάθεση δουλειάς στο σπίτι. Συνδυασμός όλων συνάδελφε. Γενικά στα Επάλ, είχα αρκετους μαθητές, το επίπεδο είναι χαμηλό. Το θέτω κομψά. Αλλά πρέπει να το παλέψουμε. Προσωπικά όταν έχω μαθητή/τρια από Επαλ πάντα γυρίζω κουρέλι στο σπίτι. Προσπαθώ να κάνω τόσα πολλά μέσα σε λίγο χρόνο που πονά ο λαιμός μου. Κάθε θέμα ανάλυση, κάθε θεωρία ασκήσεων εξάσκηση, σε κάθε περίληψη ανάλυση του κειμένου, αν δεν το καταλαβαίνει-γεγονός συχνό-και συνεχώς χρησιμοποιώ λεξιλόγιο επίσημο για να το συνηθίσει και να το αφομοιωσει. Η διδασκαλία δεν είναι εύκολο πράγμα και αν δεν θες να προσφέρεις δεν προχωρά συνάδελφε. Οσο μπορούμε λοιπόν προσπαθούμε.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2533 στις: Οκτώβριος 19, 2016, 10:48:07 μμ »
Οι εθελοντές της Οργάνωσης των Γιατρών του Κόσμου δεσμεύονται να προσφέρουν βοήθεια σε όλους τους ευάλωτους πληθυσμούς στον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Ως Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός, στηριζόμαστε στους εθελοντές μας, οι οποίοι όταν μια επείγουσα κρίση ξεσπά, καλούνται να αναλάβουν άμεση και έγκαιρη δράση με σκοπό την αποτελεσματική ιατρική και ανθρωπιστική βοήθεια. Η εθελοντική δράση των Γιατρών του Κόσμου αφορά προγράμματα στο εσωτερικό της χώρας αλλά και προγράμματα εξωτερικού. Για τις αποστολές χρειαζόμαστε τους εθελοντές, των οποίων η συμβολή είναι πολύτιμη για την επιτυχή διεξαγωγή ενός προγράμματος. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο εθελοντισμός είναι μια πρόκληση, ένας προορισμός, μια εμπειρία που όλοι οι άνθρωποι είναι καλό να βιώσουν έστω και για μία φορά στη ζωή τους.

καλησπερα, μπορει να μου πει καποιος αν εχει κατακλειδα η συγκεκριμενη παραγραφος?ευχαριστω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159460
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 266
Σύνολο: 266

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.