0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αναφορα στον Κοινο νου ειναι για το ασυνδετο σχημα και η αναφορα στον Μιτσέλο για το ρητορικό ερώτημα.
την ανευθυνία ως αντώνυμη της ευθύνης πως την βλέπετε ;
Το ότι είναι προτεινόμενη απο την ΚΕΕ ως απάντηση σε κάποιο ερώτημα, δεν νομίζω πως αποκλείει κάθε άλλη σωστή απάντηση.Ετσι δεν είναι?
Όντως, paramythenia, στον Κοινό Νου το ασύνδετο σχήμα είναι στην σελίδα 176. Για το ρητορικό ερώτημα θα το ψάξω αύριο. Πάντως, οι καθηγητές σε γενικές γραμμές δεν έχουν διδάξει το ασύνδετο σχήμα. Ωστόσο, ακόμη και μέτριος μαθητής έγραψε ότι προσδίδει ζωντάνια στο κείμενο, οπότε κάποιες μονάδες πήρε.Ενδιαφέρουσα λέξη, δεν την είχα υπόψη. Φαντάζομαι ούτε και οι περισσότεροι διορθωτές, καθώς στα λεξικό υπάρχει μόνο η λέξη "ανευθυνότητα".
Δεν νομίζω ότι δεν διδάσκεται στο πλαίσιο της θεωρίας για τους τρόπους πειθούς - επίκληση στο συναίσθημα. Και εκεί υπάρχει σε αρκετά βοηθήματα. Το διδάσκω δύο χρόνια σε μαθητές ΕΠΑΛ.
Καλησπέρα!Εξαιρετικά αγχωμένος μαθητής της Γ Λυκείου εδώ!Θα μπορούσατε μήπως να μου πείτε τη γνώμη σας για τις παρακάτω απαντήσεις σε κάποια ερωτήματα των φετινών θεμάτων στην Ν.Γλώσσα?Αν είναι σωστές,λάθος,αν θα μπορούσαν να εκληφθούν ως σωστές ή ως λάθος και τα μόρια που αφαιρούνται σε κάθε περίπτωση?όμως=εναντίωση(ήθελε μόνο την αντίθεση ε?)εγείρουν=δημιουργούνελευθερία=περιορισμόςΚαι τέλος,όσον αφορά το ασύνδετο σχήμα,με πόσες μόναδες θα βαθμολογούσατε μια τέτοια απάντηση : "Ο συγγραφέας χρησιμοποιει το ασύνδετο σχήμα για να καταδείξει τη κρισιμότητα του προβλήματος,παραθέτοντας διαδοχικά τις αιτίες που το προκαλούν".Δυστυχώς δεν το είχα διδαχτεί,υπάρχει ωστόσο περίπτωση να πιάσω τουλάχιστον το 1,5/3?Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!