*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958385 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2758 στις: Ιούλιος 06, 2017, 02:00:34 πμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αληθές αυτό το δημοσίευμα αλλά τελικά μάλλον δεν είναι αυτό το ζητούμενο! Ψάξτε το κυκλοφορεί σε όλα τα εκπαιδευτικά site. Διαβάστε τα σχόλια συναδέλφων και το πόσο απέχουν μεταξύ τους! Πραγματικά αν και φιλόλογος αλλά ασχολούμενη περισσότερο με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με παιδί που θα δώσει πανελλήνιες του χρόνου, ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό μας!!! Είναι τόσο εκ διαμέτρου αντίθετες οι απόψεις που πραγματικά απορώ πώς μας παίρνουν ακόμα στα σοβαρά. Κάθε χρόνο ο σύνδεσμος Φιλολόγων της περιοχής μου διοργανώνει ημερίδες για τη μάθημα της έκθεσης και καταθέτουν τις απόψεις τους πολλοί βαθμολογητές. Φεύγω πάντα απογοητευμένη, γιατί κάθε φορά δεν μπαίνει ούτε ένα λιθαράκι προς μια γενικά αποδεχτή θέαση των πραγμάτων.

Υ.Γ Αν έχει κάποια σημασία δεν ανήκω στη μια εκ των δυο(και όχι μόνο)  σχολών που επικροτούν το ύφος και γενικότερα τη γραφή της συγκεκριμένης που δεν παραπέμπει σε 18χρονη μαθήτρια, αναζητώ το απλό και προσιτό ,την επιχειρηματολογία που θα εκπέμπει φρεσκάδα και μοναδικότητα και θα σου αφήνει την αίσθηση ότι γράφτηκε από τον συγκεκριμένο υποψήφιο και μόνο και όχι από μια ομάδα συγγραφέων.....Αλλά μάλλον δεν έχει καμιά σημασία :(

https://www.esos.gr/arthra/51625/ypopsifia-perimene-arista-stin-ekthesi-kai-vathmologithike-me-10-anoikti-epistoli?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:36:43 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2759 στις: Ιούλιος 06, 2017, 09:55:56 πμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αληθές αυτό το δημοσίευμα αλλά τελικά μάλλον δεν είναι αυτό το ζητούμενο! Ψάξτε το κυκλοφορεί σε όλα τα εκπαιδευτικά site. Διαβάστε τα σχόλια συναδέλφων και το πόσο απέχουν μεταξύ τους! Πραγματικά αν και φιλόλογος αλλά ασχολούμενη περισσότερο με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με παιδί που θα δώσει πανελλήνιες του χρόνου, ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό μας!!! Είναι τόσο εκ διαμέτρου αντίθετες οι απόψεις που πραγματικά απορώ πώς μας παίρνουν ακόμα στα σοβαρά. Κάθε χρόνο ο σύνδεσμος Φιλολόγων της περιοχής μου διοργανώνει ημερίδες για τη μάθημα της έκθεσης και καταθέτουν τις απόψεις τους πολλοί βαθμολογητές. Φεύγω πάντα απογοητευμένη, γιατί κάθε φορά δεν μπαίνει ούτε ένα λιθαράκι προς μια γενικά αποδεχτή θέαση των πραγμάτων.

Υ.Γ Αν έχει κάποια σημασία δεν ανήκω στη μια εκ των δυο(και όχι μόνο)  σχολών που επικροτούν το ύφος και γενικότερα τη γραφή της συγκεκριμένης που δεν παραπέμπει σε 18χρονη μαθήτρια, αναζητώ το απλό και προσιτό ,την επιχειρηματολογία που θα εκπέμπει φρεσκάδα και μοναδικότητα και θα σου αφήνει την αίσθηση ότι γράφτηκε από τον συγκεκριμένο υποψήφιο και μόνο και όχι από μια ομάδα συγγραφέων.....Αλλά μάλλον δεν έχει καμιά σημασία :(

https://www.esos.gr/arthra/51625/ypopsifia-perimene-arista-stin-ekthesi-kai-vathmologithike-me-10-anoikti-epistoli?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Το είδα το συγκεκριμένο δημοσίευμα και έχω αρκετές επιφυλάξεις για το αν όντως ανήκει σε μαθήτρια η ομιλία αυτή!
Πάντως, όπως και να έχει, η έκθεση είναι το πιο υποκειμενικό μάθημα ως προς την αντιμετώπιση και τη βαθμολόγησή του και συνήθως υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 βαθμολογητών, με αποτέλεσμα να έρχεται ο τρίτος, που καλείται να συμβιβάσει τις 2 διαφορετικές βαθμολογίες!
Προσωπικά, έχω συναντήσει άριστους μαθητές και στο μάθημα της έκθεσης, που τελικά όμως βαθμολογήθηκαν με 14-15 στις Πανελλαδικές και πιο μέτριους μαθητές που όμως πήραν 17 στην έκθεση, ακόμη και 18-! Δεν ξέρω τι ακριβώς οδηγίες δίνονται στους βαθμολογητές και κατά πόσο τις εφαρμόζουν όλοι με την ίδια σχολαστικότητα, αλλά συνήθως οι αποκλίσεις είναι σημαντικές!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2760 στις: Ιούλιος 06, 2017, 10:46:34 πμ »
Κάθε χρόνο όταν βγαίνουν οι βαθμοί των πανελλαδικών επανέρχεται η ίδια συζήτηση. Κάθε χρόνο κάποιοι μαθητές διαμαρτύρονται ότι έχουν αδικηθεί από τη βαθμολογία. Χωρίς να υποτιμώ το γεγονός ότι οι αποκλίσεις στο συγκεκριμένο μάθημα είναι μεγάλες, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

1. Αυτό που λανθασμένα ονομάζεται "έκθεση" (εδώ και 20 περίπου χρόνια λέγεται Παραγωγή Λόγου) είναι το 50% της εξέτασης. Το υπόλοιπο 50% (ασκήσεις κατανόησης κειμένου, δομής, λεξιλογίου και περίληψη) δεν το αναφέρει κανένας. Όποιος έχει διδάξει και διορθώσει το μάθημα σοβαρά, γνωρίζει ότι χάνονται πολλές μονάδες και εκεί, ειδικά στην περίληψη.

2. Για το συγκεκριμένο άρθρο, το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι το κείμενο υπερβαίνει τόσο πολύ το όριο των λέξεων που είναι αδύνατον να έχει γραφτεί μέσα σε 3 ώρες μαζί με τις υπόλοιπες ασκήσεις. Επίσης, όποιος έχει μπει έστω και 1 ώρα σε τάξη, γνωρίζει ότι οι μαθητές άλλα νομίζουν ότι έχουν γράψει και άλλα έχουν γράψει.

3. Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας έχει την εξής ιδιομορφία: ο ίδιος υποψήφιος μπορεί να δώσει την μια μέρα εξαιρετικό γραπτό και την επόμενη μέτριο. Εξαρτάται από την ευχέρεια που έχει με το συγκεκριμένο θέμα, τη συγκέντρωση που έχει τη στιγμή που γράφει και κυρίως από το πώς θα αντιμετωπίσει τις πρώτες ασκήσεις, που ξεχνάμε ότι είναι οι μισές μονάδες. Δεν μου προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ειδικά στο συγκεκριμένο μάθημα υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε αυτό που περιμένουν οι μαθητές και σε αυτό που προκύπτει τελικά. Εδώ υπάρχουν διαφορές σε μαθήματα που θεωρούνται "στανταράκια", δε θα υπάρχουν στη Γλώσσα;

4. Έχω μια αίσθηση ότι οι υποψήφιοι, ειδικά των θετικών σπουδών, υποτιμούν λίγο τη Γλώσσα κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Θεωρώ ότι αφιερώνουν λιγότερο χρόνο απ'ό,τι στα άλλα μαθήματα (που τα θεωρούν πιο σημαντικά) και ότι η μελέτη είναι πιο επιφανειακή. Και αυτό κοστίζει. Ωστόσο, είναι περισσότεροι οι άριστοι από τις θετικές σπουδές στο συγκεκριμένο μάθημα παρά από τις ανθρωπιστικές. Κι αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον.

5. Σε καμία περίπτωση δεν θα υπερασπιστώ τις αποκλίσεις στη βαθμολογία. Είναι όμως φοβερά ενδιαφέρον ότι σε αυτές τις περιπτώσεις, πάντα θεωρείται ότι αυτός που αδίκησε είναι αυτός που έβαλε το χαμηλότερο βαθμό. Κι αν ισχύει το ανάποδο;

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2761 στις: Ιούλιος 06, 2017, 12:24:16 μμ »
Συνάδελφοι ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο,αλλά κάπου χάνουμε το δάσος! Ειλικρινά ,όπως ήδη έγραψα έχει μικρή σημασία αν αυτό είναι ένα πραγματικό κείμενο μιας μαθήτριας, είτε πούμε ναι είτε όχι ,ένα έχει σημασία. Έχουμε μπροστά μας ένα κείμενο, μια ομιλία στη συγκεκριμένη περίπτωση και καλούμαστε να το αξιολογήσουμε. Αποκλίσεις όπως όλοι παραδεχόμαστε ,και ειδικά σε ένα μάθημα όπως αυτό, πάντοτε υπήρχαν και φαντάζομαι θα υπάρχουν. Είναι όμως τουλάχιστον τραγικό οι μισοί συνάδελφοι να το εκθειάζουν και να ομολογούν ότι θα έβαζαν ακόμα και άριστα και οι άλλοι μισοί να το απαξιώνουν απόλυτα, λέγοντας ότι και η βάση που της δόθηκε είναι μάλλον χαριστική, θα έπρεπε να πάρει λιγότερο!!!

Ας βγούμε λίγο έξω από το μανδύα της ειδικότητάς μας και ας προβληματιστούμε πραγματικά!! Πώς τελικά διδάσκετε (διδάσκεται) αυτό το μάθημα;; Τι θα λέγατε σε μια μαθήτρια αν σας έγραφε κάτι τέτοιο; Συνέχισε έτσι και θα σκίσεις;; Είσαι σε τελείως λάθος δρόμο;;; Ποια είναι η σωστή συμβουλή; Υπάρχει άραγε;

Μιλάω πλέον περισσότερο ως μητέρα και ίσως ένας από τους λόγους που δεν ασχολήθηκα ενεργά με το αντικείμενο αυτό είναι κυρίως αυτός! Όταν βλέπω συναδέλφους να ασχολούνται με ιδιαίτερα και μάλιστα  με όλα τα μαθήματα, δουλειά να υπάρχει δηλαδή, αισθάνομαι ότι μόνο στα σοβαρά δεν παίρνουμε αυτό το λειτούργημα και το βλέπω δυστυχώς σε όλη του την έκταση, όλο αυτό το διάστημα που ψάχνω τον κατάλληλο άνθρωπο για την προετοιμασία του παιδιού μου.

Ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας πριν δηλώσουμε "εκθεσάδες". Ας προβληματιστούμε κατά πόσο κάνουμε καλά τη δουλειά μας, ας απαντήσουμε ειλικρινά,πρώτα στον εαυτό μας, ποιοι νομίζουμε ότι είμαστε και δηλώνουμε ότι ξέρουμε τα μυστικά του μαθήματος που θα οδηγήσουν ένα παιδί στην επιτυχία;

Δυστυχώς δηλώνω βαθιά απογοητευμένη από τον κλάδο μας ,τόσα χρόνια φαγωμάρα στα πάντα και δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ούτε στα του αντικειμένου μας! Πώς απορούμε λοιπόν που κάθε χρόνο οι μαθητές διαμαρτύρονται για τη βαθμολογία; Τί έχουμε κάνει εμείς γι΄αυτό;

Πιστεύω ότι όποιος έχει λίγη ευθιξία θα το σκεφτεί πολύ καλά πριν δηλώσει ότι διδάσκει αυτό το μάθημα, ίσως αυτή να είναι η αρχή να αλλάξουν κάποια πράγματα, αλλιώς τα ίδια και τα ίδια θα λέμε, μας έχουν σιχαθεί και οι πέτρες!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2017, 01:35:53 μμ από pati »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:36:43 »

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2762 στις: Ιούλιος 06, 2017, 05:02:50 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι! Αν και η εμπειρία μου στο χώρο είναι μικρή, τολμώ να πω πως η συγκεκριμένη έκθεση απέχει αρκετά από το άριστα για πολλούς λόγους (π.χ. κατάχρηση αυθεντίας) δεδομένου ότι η παραγωγή λόγου στο μάθημα της έκθεσης διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες. Το ερώτημα βέβαια είναι κατά πόσο η πηγαία έκφραση του κάθε παιδιού μπορεί να πειθαρχήσει στους συγκεκριμένους κανόνες.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2763 στις: Ιούλιος 06, 2017, 05:44:43 μμ »
Δε νομίζω ότι κάποιος συνάδελφος θα αξιολογούσε αυτό το γραπτό με κάτω από 25/50 μόρια. Άριστο δεν είναι, όπως αναφέρθηκε για πολλούς λόγους, αλλά σίγουρα δεν είναι κακό. Αυτό το οποίο έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω είναι ότι και άριστο να ήταν, το γραπτό θα έπαιρνε 10/20 αν δεν είναι σωστές οι άλλες μισές ασκήσεις, στις οποίες γίνονται τραγικά λάθη γιατί δεν τους δίνει κανείς σημασία.

Το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο. Όσοι έχουμε δει αποκόμματα τετραδίων (άρα βλέπουμε τη βαθμολογία ανά άσκηση), νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε ότι χάνονται μόρια στις ασκήσεις, ειδικά στην περίληψη, αλλά και στην ερώτηση κατανόησης κειμένου. Φέτος χάθηκαν και στα Σ/Λ. Τι θέλω να πω; Οι διαμαρτυρίες για το συγκεκριμένο μάθημα συνήθως επικεντρώνονται στην παραγωγή λόγου και ξεχνάνε τις άλλες 10/20 μονάδες που υπάρχουν στο γραπτό. Αλήθεια, έχετε ακούσει κανένα να διαμαρτυρηθεί ότι αδικήθηκε στην περίληψη; Μα η περίληψη πιάνει 5/20 μονάδες, τις μισές από την παραγωγή λόγου. Με μια μέτρια περίληψη, το γραπτό ξεκινάει από 17.

Πώς διδάσκεται το μάθημα; Με χρόνο. Θέλει ανάγνωση κειμένων, πολλών κειμένων, μα πάρα πολλών κειμένων. Αν δεν μπορείς να περπατήσεις, δεν μπορείς να τρέξεις. Και δυστυχώς, όταν φτάνουν μαθητές -ακόμα και άριστοι- στη Γ' λυκείου που δεν έχουν διαβάσει ποτέ στη ζωή τους κείμενο γενικά, ο χρόνος δεν επαρκεί. Είναι σαν να απαιτεί κάποιος που δεν έχει αθληθεί ποτέ στη ζωή του με ένα χρόνο μέτριας προπόνησης να πάρει μετάλλιο σε πρωτάθλημα.

Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας διδάσκεται μόνο 2 ώρες σε κάθε τάξη. Ο χρόνος δεν επαρκεί. Μπορούμε να συζητήσουμε ώρες, μη σας πω και μέρες, για το τι προλαβαίνουμε να κάνουμε μέσα στην τάξη. Υπάρχει τεράστια βιβλιογραφία για το λεγόμενο essay writing -γιατί περί αυτού πρόκειται-, η οποία σταδιακά ενσωματώνεται και στην ελληνική εκπαίδευση, κυρίως στη διδασκαλία ξένων γλωσσών. Πολλά εμπόδια ωστόσο εμφανίζονται κυρίως εξαιτίας των δικών μας προκαταλήψεων.

Τι θα έλεγα εγώ σε μια μαθήτρια αν μου έγραφε κάτι τέτοιο; Ότι το κείμενο δεν είναι δικό της. Ότι πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή, να διαμορφώσει δικές της ιδέες και δική της άποψη για τα υπό συζήτηση θέματα. Μόνο αφού ξέρει τι ακριβώς θέλει να γράψει, θα γράψει ένα κείμενο κατανοητό, με αρχή, μέση και τέλος. Ένα κείμενο που να είναι νεανικό, να έχει τη φρεσκάδα και την πρωτοτυπία της ηλικίας της, αλλά να είναι γραμμένο με ένα τρόπο έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστο και κατανοητό από ένα μέσο αναγνώστη. Πάντα ξεχνάμε ότι το κείμενο που ζητείται από τους υποψηφίους -αλλά και κάθε κείμενο που γράφουμε όλοι μας στη ζωή μας γενικά -έχει συγκεκριμένο στόχο και συγκεκριμένους αποδέκτες, άρα χρειάζεται και σωστή επιλογή ύφους. Τεράστια συζήτηση, η οποία για μένα ξεκινάει από το γεγονός ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία, οι μαθητές -αλλά και πλέον πολλοί απόφοιτοι- δεν έχουν τριβή με κείμενα. Αυτό δεν μπορεί να το διορθώσει κανένας φιλόλογος, όσο εξαιρετικός και να είναι, σε έναν χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2764 στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 11:14:57 μμ »
Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω πώς κατανέμονται οι μονάδες στην έκθεση σε παιδί που εξετάζεται προφορικά λόγω δυσλεξίας. Φαντάζομαι ότι το παραδοσιακό περιεχόμενο 20, έκφραση 12 και δομή 8 δεν ισχύει, αφού πχ δεν μπορείς να αξιολογήσεις καθόλου την ορθογραφία και υπάρχει μεγαλύτερη προφορικότητα και ασυνταξίες. Ή κάνω λάθος; Ψάχνω και δεν μπορώ να βρω κάτι επίσημο.
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2765 στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 11:52:04 πμ »
ποιο βιβλίο προτείνετε για λεξιλογικές ασκήσεις Γυμνασίου και Λυκείου;

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2766 στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 12:43:18 μμ »
Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω πώς κατανέμονται οι μονάδες στην έκθεση σε παιδί που εξετάζεται προφορικά λόγω δυσλεξίας. Φαντάζομαι ότι το παραδοσιακό περιεχόμενο 20, έκφραση 12 και δομή 8 δεν ισχύει, αφού πχ δεν μπορείς να αξιολογήσεις καθόλου την ορθογραφία και υπάρχει μεγαλύτερη προφορικότητα και ασυνταξίες. Ή κάνω λάθος; Ψάχνω και δεν μπορώ να βρω κάτι επίσημο.
Ευχαριστώ

Η έκθεση σε αυτή την περίπτωση αξιολογείται ολιστικά, δεν υπάρχει δηλαδή αυστηρή κατανομή μονάδων ανά πεδίο. Σε γενικές γραμμές, δίνεται, καταρχάς, βάση στο αν ο μαθητής απαντά στα ζητήματα που τίθενται, στο αν εισάγεται ομαλά στην επεξεργασία τους (βλ. πρόλογος) και στο αν ολοκληρώνει συνοψίζοντας και διατυπώνοντας συμπεράσματα τα οποία να βασίζονται στα όσα ανέπτυξε (βλ. επίλογος). Το δεύτερο που αξιολογείται είναι η έκφρασή του: αν μπορεί να καταθέτει συλλογισμούς, οι οποίοι να είναι κατανοητοί διά ακροάσεως και φυσικά στο αν μπορεί να συζητήσει και να διατυπώσει την άποψή του επί σοβαρών κοινωνικών θεμάτων.

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2767 στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 10:05:01 μμ »
Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2768 στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 11:36:03 μμ »
Margr, επειδή πρόπερσι ήμουνα βαθμολογήτρια σε προφορικώς εξεταζόμενους, σου λέω έναν πρακτικό τρόπο με τον οποίο κατανέμονται οι μονάδες στην έκθεση. 20 για το πρώτο ζητούμενο και 20 για το δεύτερο. Αυτό ακολουθούσαν οι συνάδελφοι στο εξεταστικό κέντρο και πράγματι οι βαθμολογίες μας με τον δεύτερο βαθμολογητή ήταν πολύ "κοντινές", ας το πούμε έτσι.
Φυσικά, δημιουργεί πολύ καλή εντύπωση το να διαβάζει το γραπτό του ο μαθητής με κάποια άνεση. Π.χ. μια μαθήτρια δεν είχε προλάβει να γράψει τα ζητούμενα και ζητούσε να απαντήσει εκείνη την στιγμή. Φυσικά της δώσαμε χρόνο, αλλά ουσιαστική απάντηση δεν πήραμε ποτέ. Μου έχει τύχει επίσης (όταν εξέταζα προφορικά στην Β΄Λυκείου) να μας λέει μαθητής με δυσλεξία:  Έχω γράψει, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι έχω γράψει. Ε, σε τέτοιες περιπτώσεις, τι βαθμό να βάλεις....

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2769 στις: Σεπτέμβριος 07, 2017, 08:47:10 πμ »
Margr, επειδή πρόπερσι ήμουνα βαθμολογήτρια σε προφορικώς εξεταζόμενους, σου λέω έναν πρακτικό τρόπο με τον οποίο κατανέμονται οι μονάδες στην έκθεση. 20 για το πρώτο ζητούμενο και 20 για το δεύτερο. Αυτό ακολουθούσαν οι συνάδελφοι στο εξεταστικό κέντρο και πράγματι οι βαθμολογίες μας με τον δεύτερο βαθμολογητή ήταν πολύ "κοντινές", ας το πούμε έτσι.
Φυσικά, δημιουργεί πολύ καλή εντύπωση το να διαβάζει το γραπτό του ο μαθητής με κάποια άνεση. Π.χ. μια μαθήτρια δεν είχε προλάβει να γράψει τα ζητούμενα και ζητούσε να απαντήσει εκείνη την στιγμή. Φυσικά της δώσαμε χρόνο, αλλά ουσιαστική απάντηση δεν πήραμε ποτέ. Μου έχει τύχει επίσης (όταν εξέταζα προφορικά στην Β΄Λυκείου) να μας λέει μαθητής με δυσλεξία:  Έχω γράψει, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι έχω γράψει. Ε, σε τέτοιες περιπτώσεις, τι βαθμό να βάλεις....
   erietta, οι μαθητές/τριες γράφουν αρχικά στην ίδια αίθουσα και μετά εξετάζονται προφορικά; Αν ναι, υπάρχει χρονικό όριο για το πόσο θα μείνουν στην αίθουσα; Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2770 στις: Σεπτέμβριος 07, 2017, 12:30:47 μμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2771 στις: Σεπτέμβριος 08, 2017, 01:06:40 πμ »
Παράθεση
erietta, οι μαθητές/τριες γράφουν αρχικά στην ίδια αίθουσα και μετά εξετάζονται προφορικά; Αν ναι, υπάρχει χρονικό όριο για το πόσο θα μείνουν στην αίθουσα; Ευχαριστώ!

Απ΄ ό,τι θυμάμαι, γράφουν για τρεις ώρες και μετά αφήνουν τα γραπτά, όπως δηλαδή και οι άλλοι υποψήφιοι. Μετά περιμένουν την σειρά τους για να εξεταστούν, φαντάζομαι αλφαβητικώς, αφού κάθε ζευγάρι εξεταστών εξετάζει έξι-επτά υποψήφιους (τουλάχιστον εκεί που ήμουν εγώ).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.