*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955124 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1918 στις: Οκτώβριος 24, 2013, 04:29:35 μμ »
Ευχαριστώ Μάρκο!Αν έβαζα κατακλείδα,  θα σκεφτόμουν, όλη την τελευταία περίοδο. :-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:43 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1919 στις: Οκτώβριος 24, 2013, 04:34:01 μμ »
ναι, "σταθηκα" και γω σε αυτο που λες, αλλά ειπα να κρατησω την "ουσία"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1920 στις: Οκτώβριος 24, 2013, 10:29:19 μμ »
Θα έλεγα ότι έχει όλη την τελευταία πρόταση. Αποτελεί την ουσία των παραδειγμάτων, ανακεφαλαίωση και συμπέρασμα.

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1921 στις: Οκτώβριος 25, 2013, 02:39:03 πμ »
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες! :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:43 »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1922 στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:39:24 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά!

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1923 στις: Οκτώβριος 30, 2013, 02:12:34 μμ »
ΣΟΣ! Καθηγήτρια στο σχολείο τους έβαλε έκθεση για το σύγχρονο προσανατολισμό της εκπαίδευσης και τους είπε να συμπεριλάβουν και την ευρωπαϊκή τέχνη. Έχω ψάξει δεν έχω βρει σε κάποιο βοήθημα κάτι σχετικό. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Το χετε συναντήσει άλλη φορά?

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1924 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 02:56:25 μμ »
Θα μπορούσε να γίνει αναφορά στην παιδευτική λειτουργία της τέχνης, στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο και στη διαθεματικότητα. :)


Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1925 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:01:35 μμ »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: Στην πρόταση "Θα μπορούσε να γίνει αναφορά στον παιδευτικό χαρακτήρα της τέχνης, στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο και στη διαθεματικότητα", είναι σωστό, αν αντί για το σύνδεσμο "και", χρησιμοποιήσουμε το "αλλά και"? Θεωρούσα ότι για να βάλουμε τον αλλά πριν τον και, θα έπρεπε να έχουμε στην προηγούμεμη πρόταση, το "όχι μόνο".Μια μαθήτριά μου όμως, χρησιμοποιεί πάντα τον "και", μαζί με το σύνδεσμο "αλλά"

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1926 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:08:58 μμ »
το "αλλά και" πιστευω πως δεν λειτουργει μονο προσθετικά αλλά και με αντίθεση. Παραδειγμα προχειρο δεν μου ερχεται αυτη τη στιγμη στο μυαλό. Θα το ψαξω ομως το βραδακι στο σπιτι μου και θα επανέλθω αν χρειαστεί.

παντως, σωστα το λες, δεν μπορουμε  να αντικαθιστουμε πάντα το "και" με το "αλλά και"

@ Τεχνη,
Απορω γιατι η καθηγητρια τους τους εβαλε συγκεκριμένα για την ευρωπαικη τεχνη !!!!! ::)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1927 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:16:22 μμ »
Μάλλον για να μπερδέψει τους φροντιστές!Αλλά δεν μασάμε!!! ;D Σίγουρα ο σύνδεσμος "αλλά" εκφράζει αντίθεση, αλλά μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και προσθετικά, χωρίς στην προηγούμενη πρόταση να υπάρχει το όχι μόνο?

Σκεφτόμουν ότι τουλάχιστον εσύ θα απαντούσες :)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1928 στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:29:41 μμ »
δεν νομιζω πως ειναι απαραιτητο το "οχι μόνο" στην προηγούμενη πρόταση.Συχνα εννοειται.
"(Οχι μονο) θα μπορούσε να γίνει αναφορά στον παιδευτικό χαρακτήρα της τέχνης (και) στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο αλλά και στη διαθεματικότητα"

**εδω θελουμε ενα "και"

*****  θα απαντησουν και αλλοι και μαλιστα εμπεριστατωμένα   ;) 
εγω απαντω εντελως προχειρα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2013, 03:31:34 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1929 στις: Νοέμβριος 01, 2013, 10:48:47 πμ »
"Η γλωσσομάθεια των Ελλήνων ανάμεσα στους πολίτες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας είναι στατιστικά αποδεδειγμένη. Μόνο που μαθαίνουν ξένες γλώσσες πληρώνοντας "εξτρα". "

Τι πιστεύετε οτι δηλώνει το "μόνο που" στο παραπάνω παράδειγμα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1930 στις: Νοέμβριος 12, 2013, 06:05:40 μμ »
Καλησπέρα!
Επειδή...τα νεύρα μου δεν είναι καλά με όσα ακούω τελευταία :o, μπορεί κανείς να με διαφωτίσει αν, για να χαρακτηρίσω έναν τρόπο πειθούς ως επίκληση στη λογική, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει ΚΑΙ επιχείρημα ΚΑΙ τεκμήριο/τεκμήρια;;;;;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1931 στις: Νοέμβριος 12, 2013, 06:09:35 μμ »
Καλησπέρα!
Επειδή...τα νεύρα μου δεν είναι καλά με όσα ακούω τελευταία :o, μπορεί κανείς να με διαφωτίσει αν, για να χαρακτηρίσω έναν τρόπο πειθούς ως επίκληση στη λογική, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει ΚΑΙ επιχείρημα ΚΑΙ τεκμήριο/τεκμήρια;;;;;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

Αρκεί το ένα από τα δύο, τουλάχιστον εγώ αυτό διδάσκω στα παιδιά και με αυτό το κριτήριο διορθώνω τις ασκήσεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.