0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια καλησπερα. Θα ηθελα την αποψη σας σχετικα με τη δομη των αρθρων. Σε ολα τα θεωρητικα στοιχεια που εχω διαβασει για το επικοινωνιακο πλαισιο και το αρθρο αναφερεται πως στον προλογο ειναι απαραιτητο να υπαρχει μια αφορμηση απο την επικαιροτητα. Στην πραξη, δεν εχω δει πουθενα σε προτεινομενες λυσεις ακομη και των πανελλαδικων εξετασεων κατι τετοιο.Τελικα τι ισχυει; Δηλαδη στις εξετασεις αν το παιδι δεν συμπεριλαβει καποια αφορμηση θα του αφαιρεθουν μορια;;;
interstellar αυτή είναι απλά η δική μου άποψη...κάπου το είχα διαβάσει για τον τόπο αλλά δεν θυμάμαι, το βρήκα λογικό και το εφαρμόζω.Ναι τους λέω να γράφουν πάνω δεξιά μόνο ημερομηνία! Ίσως να υπερβάλλω και να θεωρηθεί πλην στην βαθμολόγηση της δομής, αλλά όπως σε μια ομιλία δεν γράφουμε π.χ ως εκπρόσωπος του 1ου Λυκείου Καβάλας δηλαδή δεν πρέπει να δηλώσουμε τοπικό προσδιορισμό με την ίδια λογική δεν τους λέω να γράφουν τόπο στις εκθέσεις τους εξαρχής γιατί μπορεί από συνήθεια στις πανελλήνιες να βάλουν. Όπως επίσης τους βάζω να υπογράφουν στην επιστολή από τις πρώτες εκθέσεις όχι ονομαστικά αλλά ένας μαθητής/ μία μαθήτρια της Γ' Λυκείου. Αυτά από μένα, αν κάποιος βαθμολογητής δει το μήνυμα σου ίσως σου δώσει μια πιο ξεκάθαρη απάντηση.