*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955131 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2058 στις: Φεβρουάριος 28, 2015, 06:23:17 μμ »
Σε άσκηση που ζητα τον τροπο και τα μεσά πειθούς,ας υποθέσουμε οτι η παραγραφος αναφέρει:"Συμφώνα με την τάδε ερευνά που έγινε απο το τάδε πανεπιστήμιο ,το 35% του πληθυσμού...το 22% του πληθυσμού...και το 12% ..."σε μια τέτοια παράγραφο θα πούμε οτι έχουμε επίκληση στη λογική με τεκμήρια,τα οποία είναι αποτελεσματα ερευνας και στατιστικά δεδομένα η αρκεί να πούμε οτι έχουμε αποτελεσματα ερευνάς;Αν πούμε το πρωτο,τοτε η παραπομπή στο κειμενο σχετικα με τα αποτελεσματα ερευνας θα γίνει μονο εκεί που αναφέρει τη φράση"σύμφωνα με την τάδε ερευνά" η θα παραπέμψουμε σε ολοκληρο το παραπάνω κομματι(με τα στατιστικά);

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:06:57 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2059 στις: Μάρτιος 21, 2015, 02:37:14 μμ »
Σε έκθεση  που ζητα συνέπειες πχ ρατσισμου ,αν κάποιος γραψει 2 συνέπειες και περνωντας στην τριτη συνεπεία τη συσχετίσει με τις προηγούμενες 2 συνεπειες λεγοντας" συνεπεία των προαναφερθέντων ..." ,η τοποθέτηση αυτή δεν θα ηταν λαθος,αφού έτσι είναι σαν να γράφει συνέπειες των πρώτων 2 συνεπειών και όχι συνέπειες για το δοθέν ζητήμα( ρατσισμός);;

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2060 στις: Μάρτιος 25, 2015, 02:55:10 πμ »
 Καλησπέρα σας!
Έχοντας τελειώσει τους βασικούς θεματικούς κύκλους της έκθεσης,τώρα στην επανάληψη σκέφτομαι θέματα που  πρέπει να προσεχθούν περισσότερο(και είναι πιθανά για φέτος) Έχω σκεφτεί:παιδεία,ρατσισμός-εθνικισμός, πόλεμος-ειρήνη,βία, ευρωπαϊκή ένωση,αθλητισμός, διαφήμιση-καταναλωτισμός,τέχνη, ανεργία..Ποια άλλα θέματα θεωρείται πώς πρέπει να τονιστούν οπωσδήποτε στην επανάληψη,δεδομένου ότι και ο χρόνος που έχει απομείνει δεν είναι άπλετος ώστε να αναφερθούν όλα;

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2061 στις: Μάρτιος 25, 2015, 03:37:49 πμ »
Σε άσκηση που ζητα τον τροπο και τα μεσά πειθούς,ας υποθέσουμε οτι η παραγραφος αναφέρει:"Συμφώνα με την τάδε ερευνά που έγινε απο το τάδε πανεπιστήμιο ,το 35% του πληθυσμού...το 22% του πληθυσμού...και το 12% ..."σε μια τέτοια παράγραφο θα πούμε οτι έχουμε επίκληση στη λογική με τεκμήρια,τα οποία είναι αποτελεσματα ερευνας και στατιστικά δεδομένα η αρκεί να πούμε οτι έχουμε αποτελεσματα ερευνάς;Αν πούμε το πρωτο,τοτε η παραπομπή στο κειμενο σχετικα με τα αποτελεσματα ερευνας θα γίνει μονο εκεί που αναφέρει τη φράση"σύμφωνα με την τάδε ερευνά" η θα παραπέμψουμε σε ολοκληρο το παραπάνω κομματι(με τα στατιστικά);
Αποτελέσματα έρευνας και στατιστικά δεδομένα.Παραπομπή στο κομματι όλο μετα τη διασαφηνιση οτι υπάρχει έρευνα και δινονται και τα στατιστικα δεδομενα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2015, 04:01:18 πμ από Ρεγγίνα Φιλίππου »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:06:57 »

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2062 στις: Μάρτιος 25, 2015, 03:45:58 πμ »
Σε έκθεση  που ζητα συνέπειες πχ ρατσισμου ,αν κάποιος γραψει 2 συνέπειες και περνωντας στην τριτη συνεπεία τη συσχετίσει με τις προηγούμενες 2 συνεπειες λεγοντας" συνεπεία των προαναφερθέντων ..." ,η τοποθέτηση αυτή δεν θα ηταν λαθος,αφού έτσι είναι σαν να γράφει συνέπειες των πρώτων 2 συνεπειών και όχι συνέπειες για το δοθέν ζητήμα( ρατσισμός);;
Καθε συνεπεια ξεκαθαρα. Τις συνέπειες των προαναφερθέντων δεν θα τις αναφέρουμε ως κατι νέο. Θα θεωρηθεί δομικό λάθος.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2063 στις: Μάρτιος 25, 2015, 03:51:10 πμ »
Καλησπέρα σας!
Έχοντας τελειώσει τους βασικούς θεματικούς κύκλους της έκθεσης,τώρα στην επανάληψη σκέφτομαι θέματα που  πρέπει να προσεχθούν περισσότερο(και είναι πιθανά για φέτος) Έχω σκεφτεί:παιδεία,ρατσισμός-εθνικισμός, πόλεμος-ειρήνη,βία, ευρωπαϊκή ένωση,αθλητισμός, διαφήμιση-καταναλωτισμός,τέχνη, ανεργία..Ποια άλλα θέματα θεωρείται πώς πρέπει να τονιστούν οπωσδήποτε στην επανάληψη,δεδομένου ότι και ο χρόνος που έχει απομείνει δεν είναι άπλετος ώστε να αναφερθούν όλα;
Μεταναστες, τουρισμός, ενδοσχολικη βια,ποινές και θανατική ποινή, εθελοντισμός, τεχνολογία-επιστημη, οικολογία, γενετικη, λαικισμός, μαζοποιηση.

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2064 στις: Μάρτιος 27, 2015, 12:01:36 μμ »
Μεταναστες, τουρισμός, ενδοσχολικη βια,ποινές και θανατική ποινή, εθελοντισμός, τεχνολογία-επιστημη, οικολογία, γενετικη, λαικισμός, μαζοποιηση.
για τους μεταναστες και το ρατσισμο δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο λογω των αρνητικων αποψεων καποιων μαθητων και της χρυσης αυγης που τους εχει επηρεασει.στα αλλα με βρισκεις συμφωνη.

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2065 στις: Μάρτιος 27, 2015, 12:03:39 μμ »
ηθελα να ρωτησω στην περιληψη  στον αριθμο λεξεων μετρατε τα αρθρα και τους συνδεσμους ?και αν καποιος ξεφυγει απο το οριο ποσες μοναδες χανει?ασ απαντησει καποιος εξεταστης

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2066 στις: Μάρτιος 27, 2015, 12:56:29 μμ »
για τους μεταναστες και το ρατσισμο δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο λογω των αρνητικων αποψεων καποιων μαθητων και της χρυσης αυγης που τους εχει επηρεασει.στα αλλα με βρισκεις συμφωνη.
Καλύτερα να τα δεις και αυτά.Και ίσως παγκοσμιοποίηση,ηθικές αξίες και δημοκρατία.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2067 στις: Μάρτιος 27, 2015, 02:10:02 μμ »
για τους μεταναστες και το ρατσισμο δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο λογω των αρνητικων αποψεων καποιων μαθητων και της χρυσης αυγης που τους εχει επηρεασει.στα αλλα με βρισκεις συμφωνη.

γιατί να μην είναι εφικτό; δεν πρεπει να υπάρχουν αρνητικές απόψεις (ρατσιστικές)  βλ. Φανατισμός  ;)

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2015, 02:49:01 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2068 στις: Μάρτιος 27, 2015, 04:04:29 μμ »
γιατί να μην είναι εφικτό; δεν πρεπει να υπάρχουν αρνητικές απόψεις (ρατσιστικές)  βλ. Φανατισμός  ;)
Μαρκο δεν ειπα δεν υπαρχουν τετοιες αποψεις, απλα μου φαινεται οτι ενα τετοιο θεμα ειναι καυτο και δεν ξερω αν θα το αγγιξουν.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2069 στις: Μάρτιος 27, 2015, 04:25:24 μμ »
H αλήθεια είναι πως σπανίως δίνουν θέμα έκθεσης όταν είναι στην επικαιρότητα. Ισως γιατί το θεωρουν αναμενόμενο? Ισως. Προσωπικά πιστεύω πως το αποφεύγουν γιατί "επηρεάζει" και την κρίση και την σκέψη του εξεταζομενου εκεινη τη στιγμή.

Ναι, συμφωνώ μαζι σου πως υπάρχουν τετοιες αποψεις. Αυτό μως δεν μπορει να σταθει εμποδιο στο να εκθεσει καποιος τις αποψεις του τεμηριωμένα.
Αν βαλουν ενα τετοιο θέμα ("ευαισθητο" ας το χαρακτηρίσουμε) σιγουρα θα στραφουν σε μια πτυχή του σε σχεση και συνάρτηση με κατι άλλο. Το συνηθιζουν και νομιζω πως σωστα κανουν.
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2070 στις: Μάρτιος 27, 2015, 06:54:40 μμ »
Καθε συνεπεια ξεκαθαρα. Τις συνέπειες των προαναφερθέντων δεν θα τις αναφέρουμε ως κατι νέο. Θα θεωρηθεί δομικό λάθος.
Οι συνέπειες μιας συνέπειας που προαναφέρεται θα μπορούσαν να αναφερθουν συνοπτικά ίσως στην παράγραφο που ανατπύσσεται η συγκεκριμένη συνέπεια ,ε;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2071 στις: Μάρτιος 27, 2015, 06:56:05 μμ »
Αποτελέσματα έρευνας και στατιστικά δεδομένα.Παραπομπή στο κομματι όλο μετα τη διασαφηνιση οτι υπάρχει έρευνα και δινονται και τα στατιστικα δεδομενα.
Αρα η παραπομπή θα γίνει σε όλο το κομμάτι συνολικά ως απάντηση,όχι για τα αποτελέσματα ερευνας ξεχωριστα και για τα στατιστικά στοιχεία ξεχωριστά,αυτό εννοείς; :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.