*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 957435 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2072 στις: Μάρτιος 27, 2015, 07:14:07 μμ »
Οι συνέπειες μιας συνέπειας που προαναφέρεται θα μπορούσαν να αναφερθουν συνοπτικά ίσως στην παράγραφο που ανατπύσσεται η συγκεκριμένη συνέπεια ,ε;
Βέβαια στην ίδια παράγραφο για να δίνεται ολοκληρωμένο νόημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:18 »

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2073 στις: Μάρτιος 27, 2015, 07:16:53 μμ »
Αρα η παραπομπή θα γίνει σε όλο το κομμάτι συνολικά ως απάντηση,όχι για τα αποτελέσματα ερευνας ξεχωριστα και για τα στατιστικά στοιχεία ξεχωριστά,αυτό εννοείς; :)
Ναι, απλά θα τονίσουμε ότι υπάρχει και έρευνα και στατιστικά δεδομένα.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2074 στις: Μάρτιος 31, 2015, 02:48:06 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Τι θα μου προτείνατε να κάνω για επανάληψη σε μαθητρια (πολυ καλή) της γ' λυκείου; Έχουμε βγάλει όλους σχεδόν τους θεματικούς κύκλους. Υπάρχουν κάποια θέματα που θα μου προτείνατε ως πιο σημαντικά; Πώς να διαχειριστώ ακριβώς το χρόνο που μου απομένει; Ευχαριστώ πολύ :)

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2075 στις: Απρίλιος 01, 2015, 11:15:23 μμ »
κι εμεις εχουμε ξεκινησει επαναληψη τις δυο τελευταιες εβδομαδες και κανουμε προτεινομενα θεματα απο τον κοινο νου της ελληνοεκδοτικης!!! Αφου πρωτα μου διαβασουν 5-6 θεματικους κυκλους τη φορα τους ρωταω αιτιες-συνεπειες-τροπους αντιμετωπισης για κθ φαινομενο
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:18 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2076 στις: Απρίλιος 03, 2015, 12:10:52 πμ »
Ναι, απλά θα τονίσουμε ότι υπάρχει και έρευνα και στατιστικά δεδομένα.
Ρεγγίνα,ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2077 στις: Απρίλιος 03, 2015, 12:08:56 μμ »
Ρεγγίνα,ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Ο, τι θες να ρωτάς, 15 χρόνια τώρα διδάσκω τα πάντα και κυρίως γ λυκείου.Απλά δουλεύω και για αυτό απαντώ όποτε μπορώ ή τα δω. Συχνά με το κινητό και δυσκολεύομαι.

Αποσυνδεδεμένος nataly23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2078 στις: Απρίλιος 07, 2015, 10:54:24 πμ »
καλησπέρα κι από μένα! Θα ήθελα τη βοήθειά σας στη συλλογιστική πορεία. Ανατρέχοντας σε θέματα πανελληνίων έπεσα πάνω σε αυτά:
Μήπως καταλαβαίνει κάποιος γιατί αυτός είναι επαγωγικός; Αφού ξεκινάει από μια γενική κρίση και προχωράει σε ειδικότερες κρισεις.

1) Θεσμοί που δοκιμάστηκαν στο παρελθόν επί αιώνες, που καθιερώθηκαν µε αίμα πολύ, έχουν πια διαβρωθεί. Η οικογένεια, που ήταν η ζεστή φωλιά όπου πλάθονταν κι οπλίζονταν ο άνθρωπος, κάθε µέρα γίνεται και πιο σκιώδης. Ο τρόπος ζωής που είχε το παρελθόν κληροδοτήσει από γενιά σε γενιά – τιµιότητα, ντροπή, αξιοπρέπεια και κοινωνική συνεργασία – κινδυνεύει και αναιρείται καθηµερινά από την πρακτική της εποχής µας. Το παρελθόν, ως αυθεντία, ως πηγή κανόνων βίου, υποφέρει από δεινή αμφισβήτηση». (Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις 2004)

Η συλλογιστική πορεία είναι επαγωγική, διότι μέσα από επιμέρους παρατηρήσεις (Η οικογένεια… / Ο τρόπος ζωής… / Το παρελθόν…) καταλήγει σε γενικό συμπέρασμα (Θεσμοί…πια διαβρωθεί), το οποίο όμως προτάσσεται.


Και τελος πάντων με την ίδια λογική γιατί δεν είναι και ο ακόλουθος συλλογισμός επαγωγικός;

2) «Η συνηθισμένη, ωστόσο, μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική. Ο φανατικός, σ’ όλες τις εποχές, είναι στενοκέφαλος και στενόκαρδος. Το οπτικό του πεδίο είναι περιορισμένο και το πείσμα του ακατανίκητο. Αγνοεί τους συμβιβασμούς, αλλ’ αγνοεί και τις καλόπιστες κ’ ευγενικές παραχωρήσεις. Φρουρός συχνά ενός δόγματος που υποστηρίζει τις εξοχότερες αρετές, όσο προχωρεί τις χάνει ο ίδιος. Γίνεται απάνθρωπος, ωμός, σκαιός, αποθηριώνεται, για να εξανθρωπίσει τους ανθρώπους. Ο φανατισμός δημιουργεί καταστάσεις βρασμού. Αλλά βρασμού από εμπάθεια, μίσος, ακόμη κ’ εγκληματική διάθεση».  (Πανελλήνιες Εξετάσεις 2006)

Η συλλογιστική πορεία είναι παραγωγική, διότι στη Θεματική Πρόταση διατυπώνεται μια γενική κρίση (Η συνηθισμένη μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική), η οποία στη συνέχεια, στις Λεπτομέρειες, αναλύεται στα επιμέρους χαρακτηριστικά της (…)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2079 στις: Απρίλιος 07, 2015, 11:24:04 πμ »
καλησπέρα κι από μένα! Θα ήθελα τη βοήθειά σας στη συλλογιστική πορεία. Ανατρέχοντας σε θέματα πανελληνίων έπεσα πάνω σε αυτά:
Μήπως καταλαβαίνει κάποιος γιατί αυτός είναι επαγωγικός; Αφού ξεκινάει από μια γενική κρίση και προχωράει σε ειδικότερες κρισεις.

1) Θεσμοί που δοκιμάστηκαν στο παρελθόν επί αιώνες, που καθιερώθηκαν µε αίμα πολύ, έχουν πια διαβρωθεί. Η οικογένεια, που ήταν η ζεστή φωλιά όπου πλάθονταν κι οπλίζονταν ο άνθρωπος, κάθε µέρα γίνεται και πιο σκιώδης. Ο τρόπος ζωής που είχε το παρελθόν κληροδοτήσει από γενιά σε γενιά – τιµιότητα, ντροπή, αξιοπρέπεια και κοινωνική συνεργασία – κινδυνεύει και αναιρείται καθηµερινά από την πρακτική της εποχής µας. Το παρελθόν, ως αυθεντία, ως πηγή κανόνων βίου, υποφέρει από δεινή αμφισβήτηση». (Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις 2004)

Η συλλογιστική πορεία είναι επαγωγική, διότι μέσα από επιμέρους παρατηρήσεις (Η οικογένεια… / Ο τρόπος ζωής… / Το παρελθόν…) καταλήγει σε γενικό συμπέρασμα (Θεσμοί…πια διαβρωθεί), το οποίο όμως προτάσσεται.


Και τελος πάντων με την ίδια λογική γιατί δεν είναι και ο ακόλουθος συλλογισμός επαγωγικός;

2) «Η συνηθισμένη, ωστόσο, μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική. Ο φανατικός, σ’ όλες τις εποχές, είναι στενοκέφαλος και στενόκαρδος. Το οπτικό του πεδίο είναι περιορισμένο και το πείσμα του ακατανίκητο. Αγνοεί τους συμβιβασμούς, αλλ’ αγνοεί και τις καλόπιστες κ’ ευγενικές παραχωρήσεις. Φρουρός συχνά ενός δόγματος που υποστηρίζει τις εξοχότερες αρετές, όσο προχωρεί τις χάνει ο ίδιος. Γίνεται απάνθρωπος, ωμός, σκαιός, αποθηριώνεται, για να εξανθρωπίσει τους ανθρώπους. Ο φανατισμός δημιουργεί καταστάσεις βρασμού. Αλλά βρασμού από εμπάθεια, μίσος, ακόμη κ’ εγκληματική διάθεση».  (Πανελλήνιες Εξετάσεις 2006)

Η συλλογιστική πορεία είναι παραγωγική, διότι στη Θεματική Πρόταση διατυπώνεται μια γενική κρίση (Η συνηθισμένη μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική), η οποία στη συνέχεια, στις Λεπτομέρειες, αναλύεται στα επιμέρους χαρακτηριστικά της (…)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δυστυχώς το ζήτημα με τη θέση του συμπεράσματος με απασχολεί ακόμη και σήμερα. Φροντιστήρια και συνάδελφοι ισχυρίζονται ότι ο συλλογισμός πρέπει να εκλαμβάνεται ως έχει. Αλλά αν το συμπέρασμα είναι στην αρχή τίθεται θέμα.Στο πρώτο παράδειγμα αν τοποθετήσουμε το συμπέρασμα στο τέλος έχουμε γενίκευση και επαγωγή. Προφανώς επειδή είναι πράγματι συμπέρασμα, ενώ στο β παραδειγμα, Η συνηθισμένη, ωστόσο, δείχνει ότι υπάρχει μια γενική κρίση και όχι συμπέρασμα στην αρχή. Άρα το β είναι λογικά παραγωγή.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2080 στις: Απρίλιος 07, 2015, 11:35:17 πμ »
Το ωστόσο δηλώνει αντίθεση, εναντίωση με την προηγούμενη παράγραφο και άρα δεν υπάρχει συμπέρασμα στην αρχή. Νομίζω εκεί βρίσκεται η εξήγηση.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2081 στις: Απρίλιος 08, 2015, 09:37:19 πμ »
Σε άσκηση τύπου β1 στις πανελλήνιες ( αναπτυξη παραγράφου) ο μαθητής πρεπει να γράψει πρόταση -κατακλειδα η και σε αύτη την περιπτωση ειναι προαιρετική ;

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2082 στις: Απρίλιος 08, 2015, 09:47:42 πμ »
Σε άσκηση τύπου β1 στις πανελλήνιες ( αναπτυξη παραγράφου) ο μαθητής πρεπει να γράψει πρόταση -κατακλειδα η και σε αύτη την περιπτωση ειναι προαιρετική ;


Τι εννοείς;Στην άσκηση ανάπτυξης μιας φράσης του κειμένου με τα δέκα μόρια;Εκεί ας βάλει κατακλείδα. Είναι καλύτερο και πιο ορθό.

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2083 στις: Απρίλιος 08, 2015, 10:37:07 μμ »
Εγραψαν τα παιδια την περασμενη κυριακη εκθεση στον οεφε??? Κι αν ναι ποιο θεμα επεσε????
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2084 στις: Απρίλιος 09, 2015, 08:08:33 πμ »
Φανατισμός έπεσε

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2085 στις: Απρίλιος 19, 2015, 04:14:16 μμ »
κι εμεις εχουμε ξεκινησει επαναληψη τις δυο τελευταιες εβδομαδες και κανουμε προτεινομενα θεματα απο τον κοινο νου της ελληνοεκδοτικης!!! Αφου πρωτα μου διαβασουν 5-6 θεματικους κυκλους τη φορα τους ρωταω αιτιες-συνεπειες-τροπους αντιμετωπισης για κθ φαινομενο

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση αν και με καποια καθυστερηση ☺καποιο θεμα που πρεπει να προσεξουμε φετος; καποια προταση;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159573
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 368
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 353

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.