*

Αποστολέας Θέμα: Παιδιά με αναπηρία......  (Αναγνώστηκε 28251 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 11, 2009, 01:06:58 μμ »
Λαθος καλε μου .Σαφως και μπορει να παρακου λουθησει την α δημοτικου αν εχει δουλευτει το παιδι. Σου μιλαω εκ πειρας. ΠΑΙΔΙ ΜΕ ασπεργκερ εχω και ξερω.............μεγαλα τα εξοδα (τρελλα) μεγαλη η προσπαθεια..............ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Militsa οταν εχεις ελευθερο χρονο γραψε κατι για την ασπεργκερ,οτι θεωρεις οτι μπορει να ενημερωσει σχετικως.
Καλα τα βιβλια και η θεωρια αλλα εξισου ενδιαφερουσα ειναι και η προσεγγιση που προκυπτει βιωματικα.
Σε ευχαριστω εκ των προτερων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:03:13 »

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 11, 2009, 01:50:32 μμ »
Νομιιζω οτι σκεφτεσαι πολυ σωστα αφου δεν εχεις καποιο χαρτι με καποια αξιολογηση-συσταση.
Θελω να σε ρωτησω το 6χρονο παιδι πως θα επαναφοιτησει στο Νηπιαγωγειο η καταλαβα λαθος;

Μου το είπε η Διευθυντρια....και τώρα που το σκέφτομαι αυτό σημαίνει μάλλον ότι οι γονείς είναι ενημεροι για την κατάσταση του παιδιού τους αφού ήταν νήπιο και την περασμενη χρονια........με την συγκατάθεση  της συμβούλου και  των γονέων δεν αποφασίζεται  η επαναφοιτηση ενός νηπιου ?

Το γεγονος της επαναφοιτησης σας δινει νομιζω το επιχειρημα για να ζητησετε απο την 1η Σεπτεμβριου στηριξη απο την Διευθυνση.
Μην το αφησετε γιατι μονες σας θα δυσκολευτειτε πολυ(μιλαω εκ πειρας).Λογικα το παιδι(δεν βαζω τα αλλα 2 παιδια που δεν εχεις ιδεα τι αντιμετωπιζουν) θα χρειαστει εξατομικευμενη διδασκαλια και αυτο ειναι κατι που θα δυσκολεψει τον προγραμματισμο σου και ως προς τα αλλα παιδια(και παλι εκ πειρας μιλω).
Επειδη η καταρτιση μας περιλαμβανει ενα μινιμουμ γνωσεων για τις αναπτυξιακες διαταραχες,ως εκ τουτου δεν μπορουμε να ειμαστε νομιζω τοσο αποτελεσματικες σε αυτες τις περιπτωσεις οπως καποια/ος που εχει ειδικευτει γι αυτο,επιπροσθετως επειδη οπως παρατηρω απο τις εμπειριες συναδελφισσων οι περιπτωσεις αναπτυξιακων διαταραχων αυξανονται χρονο με το χρονο,γι αυτο θα πρεπει να ζηταμε την παραλληλη στηριξη(η τμημα ενταξης) με στοχο την μεγιστη δυνατη ωφελεια ολων των παιδιων.
Οσον αφορα τη συνεργασια και την επικοινωνια με τους γονεις μπορειτε επισης να καθιερωσετε 1 φορα το μηνα μια συναντηση μεταξυ σας.
Το ερωτηματολογιο που σου προταθηκε ειναι θαυμασια ιδεα.Σκεφτομαι να την προτεινω κι εγω στην συναδελφισσα/ο μου με την εναρξη του σχολικου ετους.
Ευχομαι να πανε ολα καλα σε ολες/ους απο την ερχομενη σχολικη χρονια!

Αποσυνδεδεμένος Sophaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω τα παιδιά μου
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 11, 2009, 02:39:48 μμ »
Ευχαριστω πολύ και πάλι ...

Ειστε μεγάλη βοήθεια....από μια απλή ερώτηση που έκανα έμαθα μέσα σε λίγες μέρες ενδιαφέροντα πράγματα και πολλές ιδέες ..... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Destination anywhere ..name a place and i be there....

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 11, 2009, 07:32:08 μμ »
Militsa συγχαρητήρια για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το παιδί σου και μπράβο σας που τα καταφέρνετε τόσο καλά. Μακάρι όλοι οι γονείς να ανταποκρίνονταν με αυτόν τον τρόπο!

Όμως είναι πολλές οι περιπτώσεις δυστυχώς που μέχρι να πείσεις το γονιό να παραδεχτεί αυτό που βλέπει και ο ίδιος χάνεται η μισή χρονιά και μαζί της η ευκαιρία του παιδιού να προχωρήσει, όπως επίσης δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και κάποιες φορές πραγματικά είναι χρήσιμη η επαναφοίτηση με κατάλληλη υποστήριξη. Ο συνάδελφος, απλά παρέθεσε το χωρίο της εγκυκλίου που ρυθμίζει αυτά τα θέματα. Καλό είναι να είμαστε ενημερωμένοι για τις δυνατότητες που υπάρχουν ακόμη κι αν δεν τις χρησιμοποιήσουμε τελικά. Είναι πολλά τα παιδιά που χαντακώνονται γιατί γονείς και εκπαιδευτικοί δεν ξέρουν πώς να κινηθούν και να αλληλουποστηριχθούν.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:03:13 »

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 11, 2009, 08:27:16 μμ »
Militsa συγχαρητήρια για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το παιδί σου και μπράβο σας που τα καταφέρνετε τόσο καλά. Μακάρι όλοι οι γονείς να ανταποκρίνονταν με αυτόν τον τρόπο!

Όμως είναι πολλές οι περιπτώσεις δυστυχώς που μέχρι να πείσεις το γονιό να παραδεχτεί αυτό που βλέπει και ο ίδιος χάνεται η μισή χρονιά και μαζί της η ευκαιρία του παιδιού να προχωρήσει, όπως επίσης δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και κάποιες φορές πραγματικά είναι χρήσιμη η επαναφοίτηση με κατάλληλη υποστήριξη. Ο συνάδελφος, απλά παρέθεσε το χωρίο της εγκυκλίου που ρυθμίζει αυτά τα θέματα. Καλό είναι να είμαστε ενημερωμένοι για τις δυνατότητες που υπάρχουν ακόμη κι αν δεν τις χρησιμοποιήσουμε τελικά. Είναι πολλά τα παιδιά που χαντακώνονται γιατί γονείς και εκπαιδευτικοί δεν ξέρουν πώς να κινηθούν και να αλληλουποστηριχθούν.

Αλοιμονο παιδι μου ειναι :) :) :) Αλλοστε μετα απο τοση δουλεια εχει γινει αστερι!! ;D Παντος ειναι αληθεια οτι παρα πολλα παιδια χαντακωνονται ...το συζηταμε με συναδελφους πως θα ηταν καποια απο τα παιδια μας αν ΕΙΧΑΝ γονεις. Το κακο ειναι οτι τα περισσοτερα που φτανουν σε μας εχουν ηδη καει....Αλλα φταιει και η αδιαφορια μας καμια φορα!!! Πως γινετε παιδι που εφτασε στην 2η ταξη του ΕΕΕΕΚ αναλφαβητο, με την φετινη γ....τη φιλολο (η οποια το εχει) να κατεκτησει και γραφη και αναγνωση.....Τετοιοι ανθρωποι με κανουν να αισθανομαι ανεπαρκης......αλα και να προσπαθω περισσοτερο!! Καλη δυναμη σε ολους μας.   ;)

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 11, 2009, 08:45:48 μμ »
Δεν έχω καταλάβει σε τι διαφωνείς  ??? ???
Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να γίνονται επαναφοιτήσεις;;
Να αναλαμβάνουν οι γονείς μόνοι τους την εκπαίδευση αυτών των παιδιών; Κι αν δεν έχουν τις γνώσεις και τα χρήματα; Να μην τους βοηθήσουμε; ??? ???

Οχι ! οχι το μυνημα μου φανηκε επιθετικο! Ηθελα να δωσω την αισιοδοξη πλευρα του θεματος....... Με τις καταλληλες παρεμβασεις την κατάλληλη στιγμη, γινοντε θαυματα.... Απλα επειδη ειμαι και στα δυο μετωπα θυμωνω με καποιους γονεις που δεν χρησιμοποιουν σωστα τα χαρτια απο τα ΚΕΕΔΥ .Π.Χ ηρθε γονιος με διαγνωση "δυσαριθμησια" και το μονο που ζητουσε απο τον αντρα μου....(ΠΕ03 και αυτος, homus asepious) ,ηταν να μην δινει καμια σημασια στο παιδι και απλα να το "περασει".....αντι να ζητησει τμημα ενταξης. Θυμωνω επισης με τον διευθυντη διοτι ενω εχει στο σχολειο τουλαχιστον 8 παιδια με διαγνωσεις, και κατοπιν παρακλησης του αντρα μου...ΑΡΝΗΘΗΚΕ να προβει σε οποιαδηποτε διαδικασια για τη δημιουργια τμηματος ενταξης....Εμ βεβαια αυτο μονο ευθυνες παραπανω θα του εφερνε και οχι εσκουδος   ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 11, 2009, 09:06:12 μμ »
Λαθος καλε μου .Σαφως και μπορει να παρακου λουθησει την α δημοτικου αν εχει δουλευτει το παιδι. Σου μιλαω εκ πειρας. ΠΑΙΔΙ ΜΕ ασπεργκερ εχω και ξερω.............μεγαλα τα εξοδα (τρελλα) μεγαλη η προσπαθεια..............ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Militsa οταν εχεις ελευθερο χρονο γραψε κατι για την ασπεργκερ,οτι θεωρεις οτι μπορει να ενημερωσει σχετικως.
Καλα τα βιβλια και η θεωρια αλλα εξισου ενδιαφερουσα ειναι και η προσεγγιση που προκυπτει βιωματικα.
Σε ευχαριστω εκ των προτερων.

Πολυ μεγαλο το κεφαλαιο και ακομη πιστευω οτι ειμαι στην αρχη :) :) με μεγαλη μου ευχαριστηση και αν μπορω να σου λυσω καποιες αποριες..
ριξε ματιες εδω.....
http://www.youtube.com/watch?v=vG2_M9GptxI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephp&feature=player_embedded
και δω

http://www.youtube.com/watch?v=gwZLFTW4OGY
και εδω

http://www.youtube.com/watch?v=7QTvcCR05VM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephp&feature=player_embedded

και
http://www.youtube.com/watch?v=J8Nhjwr6v3A&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephp&feature=player_embedded

δεξια απο αυτα υπαρχουν και αλλα βιντεακια.. αυτο με τη δυσλαξια το βρηκα συγκλονιστικο!!!!
 :-[ ;)

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 11, 2009, 11:24:13 μμ »
Σε ευχαριστω πολυ για το υλικο!
Απο οτι καταλαβα θα πρεπει να κανατε μεγαλο αγωνα για να φτασετε ως εδω και περα απο την επιδοκιμασια μου για την προσπαθεια σας αισθανομαι την αναγκη να ευχηθω να ειστε καλα και να εχετε τη δυναμη για να συνεχισετε να προσπαθειτε.
Το ενδιαφερον μου σχετικως ξεκινησε απο την εμπειρια μου με παιδι που πιθανον(η παιδοψυχιατρος δεν εχει καταληξει στη διαγνωση) εχει ασπεργκερ.
Ευτυχως για το παιδι οι γονεις δεν εθελοτυφλουν(η ιδια η μητερα μου ειπε οτι πηγε το παιδι στ κεντρο ψυχικης υγιεινης επειδη απο τις παρατηρησεις της εκτιιμουσε οτι ειχε ασυνηθιστη και αρκετα διαφοροποιημενη συμπεριφορα απο αυτην των συνομηλικων του) και κανουν οτι περνα απο το χερι τους για να το υποστηριξουν.Εγω μπορω να πω οτι τους θαυμασα γιατι αν και ζουν σε μια κωμοπολη στην Κρητη αδιαφορουν για τα σχολια και την αντιμετωπιση αυτης της μικρης κοινωνιας και κανουν αυτο που πρεπει.
Σε ενα βαθμο μπορεσα να νιωσω την αγωνια των γονιων στην προσπαθεια τους να προωθησουν την αναπτυξη του παιδιου τους και τον αγωνα τους για να καταφερουν να φοιτησει το παιδι σε τμημα ενταξης(κατι που δεν εγινε αν και υπηρξε συσταση απο ΚΕΔΔΥ).
Αυτο που με εκνευριζει και με αφιονιζει ειναι και η ολιγωρια της προισταμενης για να κινηθει η διαδικασια για το ΚΕΔΔΥ και θυμωσα ακομη περισσοτερο με τη σπουδη της για να εξασφαλισει τμημα ενταξης απο τον Σεπτεμβριο αφου το παιδι θα ειναι στο δικο της τμημα πια(οσο ηταν στο ολοημερο δεν κουνηθηκε ιδιαιτερως και μαλιστα μου τα ψιλοεχωνε γιατι ημητερα απευθυνοταν αποκλειστικα σε εμενα).
Εδω βεβαιως ανοιγει το μεγαλο θεμα για το πως αντιλαμβανομαστε το ρολο μας ως εκπ/τικοι.Μηπως καποιες/οι αισθανονται και λειτουργουν σαν υπαλληλοι γραφειου;


 
 

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 11, 2009, 11:52:04 μμ »
Σε ευχαριστω πολυ για το υλικο!
Απο οτι καταλαβα θα πρεπει να κανατε μεγαλο αγωνα για να φτασετε ως εδω και περα απο την επιδοκιμασια μου για την προσπαθεια σας αισθανομαι την αναγκη να ευχηθω να ειστε καλα και να εχετε τη δυναμη για να συνεχισετε να προσπαθειτε.
Το ενδιαφερον μου σχετικως ξεκινησε απο την εμπειρια μου με παιδι που πιθανον(η παιδοψυχιατρος δεν εχει καταληξει στη διαγνωση) εχει ασπεργκερ.
Ευτυχως για το παιδι οι γονεις δεν εθελοτυφλουν(η ιδια η μητερα μου ειπε οτι πηγε το παιδι στ κεντρο ψυχικης υγιεινης επειδη απο τις παρατηρησεις της εκτιιμουσε οτι ειχε ασυνηθιστη και αρκετα διαφοροποιημενη συμπεριφορα απο αυτην των συνομηλικων του) και κανουν οτι περνα απο το χερι τους για να το υποστηριξουν.Εγω μπορω να πω οτι τους θαυμασα γιατι αν και ζουν σε μια κωμοπολη στην Κρητη αδιαφορουν για τα σχολια και την αντιμετωπιση αυτης της μικρης κοινωνιας και κανουν αυτο που πρεπει.
Σε ενα βαθμο μπορεσα να νιωσω την αγωνια των γονιων στην προσπαθεια τους να προωθησουν την αναπτυξη του παιδιου τους και τον αγωνα τους για να καταφερουν να φοιτησει το παιδι σε τμημα ενταξης(κατι που δεν εγινε αν και υπηρξε συσταση απο ΚΕΔΔΥ).
Αυτο που με εκνευριζει και με αφιονιζει ειναι και η ολιγωρια της προισταμενης για να κινηθει η διαδικασια για το ΚΕΔΔΥ και θυμωσα ακομη περισσοτερο με τη σπουδη της για να εξασφαλισει τμημα ενταξης απο τον Σεπτεμβριο αφου το παιδι θα ειναι στο δικο της τμημα πια(οσο ηταν στο ολοημερο δεν κουνηθηκε ιδιαιτερως και μαλιστα μου τα ψιλοεχωνε γιατι ημητερα απευθυνοταν αποκλειστικα σε εμενα).
Εδω βεβαιως ανοιγει το μεγαλο θεμα για το πως αντιλαμβανομαστε το ρολο μας ως εκπ/τικοι.Μηπως καποιες/οι αισθανονται και λειτουργουν σαν υπαλληλοι γραφειου;

γκεργ
 
 

Α! καλα και εγω "περασα" το παιδι μου απο κεδυ τωρα!!!!!!!! ξες τι μου ειπαν;;;;;;;;; Αλλοιμονο αν διναμε  στα ασπργκερ........ δεν εχουμε λεφτα!!!!!!!!!!!!  jesus crist!!!!!!!!!! >:( ??? ;D

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 12, 2009, 12:45:20 πμ »
Οτι ειναι εξωφρενικη η κατασταση με τα ΚΕΔΔΥ ειναι σιγουρο αλλα τι να κανεις το δοκιμαζεις κι αυτο.
Βεβαια ακομη και στην περιπτωση συστασης τμηματος ενταξης το πιθανοτερο ειναι οτι ηΝηπιαγωγος δεν θα ειναι ειδικης αγωγης αλλα καποια σαν κι εμενα που η καταρτιση της δεν ειναι αυτη που χρειαζεται για να ειναι αποτελεσματικη,ποσο μαλλον οταν το τμημα αριθμει 25 παιδια.
Στην Κρητη γνωρισα συναδελφισσα που ειχε τμημα ενταξης και ηταν σε κατασταση παραληρηματος.
Υπαρχει τοσος κοσμος με μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης και ομως συνεχιζουν να στελνουν εμας.
Για να καταλαβεις τι μπαχαλο επικρατει ενω οταν δηλωναμε για τοποθετηση υπηρχε στα χαρτια σχολειο με τμ. ενταξης στην πραξη το τμημα λειτουργησε οταν γυρισε συναδελφισσα απο αδεια ανατροφης στις αρχες Απριλιου.
Καθοριστικης σημασιας ειναι και η σταση του Διευθυντη η της Διευθυντριας: κοινως,αν ειναι γλυφτες δεν γινονται απαιτητικοι και δεν ζητανε ατομα.
Αν και ειμαι νεα στο χωρο εχω φριξει με αυτα που βλεπω.
Πρεπει να κανουμε κατι γιατι ειναι κριμα κι αδικο για τα παιδια.

Αποσυνδεδεμένος Άνναxxx

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 13, 2009, 11:51:27 πμ »
Πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση σας και παντα επικαιρη!το θεμα που θα ηθελα να θιξω ειναι αυτο που αναφερει η Maro

Παράθεση
Βεβαια ακομη και στην περιπτωση συστασης τμηματος ενταξης το πιθανοτερο ειναι οτι ηΝηπιαγωγος δεν θα ειναι ειδικης αγωγης αλλα καποια σαν κι εμενα που η καταρτιση της δεν ειναι αυτη που χρειαζεται για να ειναι αποτελεσματικη

Μαρω πραγματικα δεν θα μιλησω προσωπικα για σενα..τουλαχιστον εσυ εισαι ειλικρινης και εχεις το θαρρος να πεις οτι δεν εισαι καταλληλη για μια θεση σε ενα τμημα ενταξης. Αυτο που μου κανει εντυπωση και εχω παθει εγκεφαλικο ειναι το γεγονος του ποσο ευκολα εκπαιδευτικοι τσεκαρουν αυτο το περιβοητο κουτακι "αποδεχομαι και θεση σε σμεα".Αληθεια δεν μπορω να πιστεψω με ποση ανευθυνοτητα βλεπουν την ειδικη αγωγη!παιδια θα πρεπει να διδαξουν οχι πραγματα!σιγουρα θα το θεωρουν κατι πολυ απλο...σου λεει ο αλλος ελα μωρε 3-4 παιδακια θα εχω ποσο δυσκολο ειναι?
Πιστευω οτι οι γονεις θα πρεπει να παρουν θεση ενεργα στο ποιος διδασκει τα παιδια τους!οπως στην γενικη εκπαιδευση δεν θα δεχοντουσαν να τους κανει αγγλικα η μαθηματικα ενας χωρις αναλογες σπουδες, θεωρω οτι το ιδιο θα πρεπει να κανουν και εδω.

Πριν χρονια οταν σπουδαζα και καναμε τις πρακτικες μας πηγαμε σε ενα νηπιαγωγειο και φυσικα γναρισαμε την νηπιαγωγο.Την αλλη χρονια πηγαμε σε αλο νηπιαγωγειο και την νηπιαγωγος που ειχαμε γνωρισει την ειχε "παρει" εκεινη την χρονια το κρατος σαν ειδικη για ενα παιδακι μαλλον με αυτισμο...κανενας δεν ηξερε τι εχει αυτο το παιδι ακριβως! νοητικη ειπανε...η νηπιαγωγος η καημενη καθοταν απλα διπλα στο παιδι ολη την ωρα για να μην ενοχλει τους αλλους.Δεν εκανε ουτε μια δραστηριοτητα με το παιδι γιατι απλα η γυναικα δεν ηξερε τι να κανει!ο Μαριος δεν ειχε λογο και δεν ηξερε πως να επικοινωνησει μαζι του. Η δολια η μανα ασχετη με το τι γινεται και με το τι θα επρεπε να γινεται τον πηγαινοεφερνε τον Μαριο μπας και μαθει τιποτα η μηπως "ξυπνησει" λιγο εχοντας επαφη με τα αλλα παιδια. Δεν της ειπε κανενας οτι ΝΑΙ θα μπορουσε και το παιδι της να επικοινωνησει απλα με αλλον τροπο!αν εχει την καταλληλη διδασκαλια ομως...οχι αν τον περιφερουνε σαν κουκλα!!!οσο σκεφτομαι ποσα παιδια χανονται οταν δεν ανακαλυπτει κανενας και εκμεταλλευτει τις δυνατοτητες τους...πραγματικα κριμα και κυριως αδικο για αυτα τα παιδια!εχουν και αυτα δικαιωμα στην "μαθηση".Το οτι δεν μπορουν να διεκδικησουν αυτο το δικαιωμα τους δεν τα κανει και "φυτα"!!!

Συγνωμη για τα πολλα λογια που ειπα αλλα θα μπορουσα να μιλαω ωρες για το θεμα αυτο!!!

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 13, 2009, 01:27:58 μμ »
Πρεπει να διευκρινισω κατι:η συναδελφισσα που αναφερω δεν αναλαβε το τμημα ενταξης με επιλογη της,απλως οταν γυρισε απο αδεια ανατροφης(μονιμη ουσα) της ελαχε αυτος ο κληρος
Σιγουρα δεν ειναι η μονη αφου απο το υπουργειο δεν προσλαμβανει εκπ/τικους ειδικης αγωγης,τουλαχιστον τοσες/οι οσες/οι χρειαζονται για να καλυψουν τις αναγκες που υπαρχουν.
Επομενως πιστευω οτι δεν αναλογει τετοιο μεριδιο ευθυνης στις/στους συναδελφισσες/ους οσο στη πολιτικη ηγεσια των αρμοδιων υπουργειων(ολα εναι θεμα πολιτικης στην παιδεια και οχι μονο).
Προσωπικα δεν ξερω καμια συναδελφισσα που ως υποψηφια αναπληρωτρια αιτηθηκε και για ΣΜΕΑ.
Πραγματικα ειναι ανευθυνοτητα,με επιλογη σου,να καταπιαστεις με κατι που απαιτει ειδικευση.

Αποσυνδεδεμένος Sophaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω τα παιδιά μου
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #54 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:31:12 πμ »
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια.!!!!! ;D

Πότε θα θεωρούσατε έξυπνο να μιλήσω με τους γονείς , τα παιδιά όπως προείπα δεν τα έχω δει η ίδια .
11 Σεπτέμβρη ξεκινάει η χρονιά. Θα ηθελα να τα παρατηρήσω πρώτα και έπειτα να κινήσω την οποιαδήποτε διαδικασία.
Να μη στηριχτω δηλαδή μόνο στα λεγόμενα της διευθύντριας ,η οποία και φεύγει.

Αααχ πολλά τα ερώτήματα ..κορίτσια μάλλον κατά καιρούς θα σας συμβουλεύομαι ...

Ευχαριστώ και πάλι....

Συνάδελφοι καλημέρα ...

Επειτα από 2 μήνες περίπου νομίζω ότι μπορώ πλέον να σας περιγράψω την κατα΄σταση σχετικά με τα παιδιά που προανέφερα.
Κατ΄αρχήν πήρα το κλασσικό τμήμα έπειτα από κλήρωση .Τα παιδιά αυτά (2 στο σύνολο) από ολοήμερο που θα φοιτούσαν αρχικά αλλάξανε τμήμα την πρώτη εβδομάδα και ήρθαν στο κλασσικό.
Το παιδί που είναι 6 χρονών και επαναλαμβάνει την τάξη ,περιμένει από πέρυσι !!! να το δεχθούν στα ΚΕΔΔΥ.Οι γονείς έχουν ξεκινήσει στο παιδί εργοθεραπεία και λογοθεραπεία.Κατά τα λεγόμενα των γονιών το παιδί τους είχε πρόβλημα ακοής .Δεν άκουγε καθόλου και το καταλάβανε όταν πήγε 3 χρονών.Εκανε επέμβαση και έβαλε σωληνάκια στα αυτιά.Ετσι λοιπόν και ο "λόγος "του έχει μείνει πίσω και γι΄αυτό είχε και έχει αστάθεια στις κινήσεις του.
Οι δικές μου παρατηρήσεις είναι οι εξής :

Παρατηρώντας τον λοιπόν η ίδια από την έναρξη της σχολική χρονιάς εώς σήμερα παρατήρησα τα εξής:

    1.Συμμετέχει ενεργά και με μεγάλη χαρά στις δραστηριότητες της τάξης.
    2.Παρακολουθεί  και κάθεται στη θέση του χωρίς να σηκώνεται συνεχώς.
    3.Τρώει μόνος του
    4.Πηγαίνει τουαλέτα μόνος του-πλένει τα χέρια μόνος του(πολλές φορές βέβαια αφαιρείται)
    5.Συναναστρέφεται με τα υπόλοιπα παιδιά αρκετά καλά και μέσα στην τάξη και στην αυλή αλλά όμως δεν αναπτύσσει μεγάλη οικειότητα μαζί   τους.Εκτός από ένα παιδί το οποίο είναι συγγενείς (ξάδερφος).
    6.Η μνήμη του είναι πολύ φτωχή,ξεχνάει τους βασικούς κανόνες λειτουργίας της τάξης .Γενικά αφαιρείται .
     7.Δεν κατανοεί προφορικές οδηγίες , πρέπει να επαναλαμβάνονται αρκετές φορές.
    8.Εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην κίνησή του (δίνει την εντύπωση ότι ανα πάσα στιγμή  θα πέσει ή θα χτυπήσει σε κάποιο αντικείμενο).
    9.Η λεπτή κινητικότητά του είναι αρκετά καλή αλλά δε συμβαδίζει με την ηλικία του.(Χρειάζετε βοήθεια όταν οι δραστηριότητες το απαιτούν)
    10.Τα γράμματα του είναι δυσανάγνωστα
    11.Χρησιμοποιεί εννοιολογικά ατελείς προτάσεις και έχει πολύ περιορισμένο λεξιλόγιο.
    12. Δεν μπορεί να διηγηθεί κάτι που του συνέβη, ή να πει μια ιστοριούλα με τη σωστή σειρά των γεγονότων, ή να περιγράψει κάτι που βλέπει.
    Επαναλαμβάνει συνεχώς τις ίδιες συγκεκριμένες ερωτήσεις σε άσχετο χρόνο( Πώς σε λένε ,σε αγαπώ ,τί ώρα είναι )
        13.Σε ότι και να του πω απάντάει γιατί ,ακόμα και για τις πιο απλές οδηγίες.
    14.Οταν χτυπήσει (αρκετά) ,είτε στην αυλή είτε μέσα στην τάξη φοβάται σε σημείο να θέλει να κάνει εμμετό και χλωμιάζει.(Το συζήτησα με τη μητέρα του η οποία μου είπε ότι φοβάται από τότε που έκανε την επέμβαση .Φοβήθηκε αρκετά και από τότε αντιδρά με αυτόν τρόπο.

Για το άλλο παιδί τώρα (νήπιο του χρόνου θα πάει Δημοτικό) που τυχάινει να είναι ξαδερφάκι !!! του παραπάνω παιδιού ,έχω παρατηρήσει τα εξής:

1.Δε σε κοιτάει ποτέ όταν του μιλάς,αποφεύγει να κοιτάει στο πρόσωπο οποιονδήποτε.Ακόμα και το ποιήμα που είπε στη γιορτούλα της 28ης κοιτάζε δεξιά ή αριστερά κάτω το πάτωμα.(το ποιήμα του όμως το είπε με πολύ πάθος ..)
2.Οταν μιλάει δεν λέει εγώ ,λέει αυτός και δείχνει τον εαυτό του.Παράδειγμα (παίρνω ένα τυχαίο όνομα ) ότι το λένε Κώστα Παπαδόπουλο.Λεει "ο Νίκος χτύπησε τον Κώστα Παπαδόπουλο" σε ερώτησή μου ποιός είναι ο Κώστας Παπαδόπουλος μου απαντάει"αυτός' δείχνοντας τον εαυτό του.
3.Επαναλάμβάνει λέξεις οι προτάσεις που λέω όταν είμαστε στην παρεούλα ή και σε διάφορες άλλες φάσεις της ημέρας.
4.Δεν μπορεί ακόμα να κρατήσει σωστά το μολύβι -μαρκαδόρο .Δεν μπορεί να κόψει με το ψαλίδι.
5.Αφαιρείται "ΣΥΝΕΧΕΙΑ"
6.Αναγνωρίζει το ονομά του και το γράφει.
7.Ολες του οι ζωγραφιές είναι στο κέντρο της λευκής σελίδας και πολύ μικροσκοπικά.(δυσδιάκριτες)
8.Τις διάφορες εργασίες ή κατασκευές που κάνουμε πρέπει να του τις εξηγήσω πολλές φορές.
9.Δεν αναγνωρίζει το μπουφάν του και την ώρα της αποχώρησης δε θυμάται ποτέ να πάρει την τσάντα του.
10.Γενικά οι εκφράσεις του προσώπου του είναι περίεργες.Εχει συνεχώς μία εκφραση απορίας και πόνου.

Δεν έχω μιλήσει με τη μητέρα.Νομίζω όμως ότι γνωρίζει ότι το παιδί "κάτι έχει'.Σκέφτομαι να της μιλήσω γύρω στο Δεκέμβρη .Η αλήθεια είναι ότι μου είναι λίγο δύσκολο αλλά ξέρω ότι πρέπει.Νομίζω ότι το συγκεκριμένω έχει συμπτώματα αυτισμού.

Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...

Destination anywhere ..name a place and i be there....

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδιά με αναπηρία......
« Απάντηση #55 στις: Νοέμβριος 08, 2009, 04:00:32 μμ »
Κοίταξε Σοφακι, απ'οτι φαινεται το πρωτο σου παιδακι ειναι ενα παιδακι που εχει κοινωνικοτητα και αλληλεπιδραση αλλα φαινεται οτι ειναι πισω αναπτυξιακα. Θελει φουλ λογοθεραπεια και εργοθεραπεια σε κεντρο και απο εσενα οτι καλυτερο μπορεις. (Θα σου στειλω καποιες οδηγιες σε π.μ.) . Αν το παιδι ειναι λιγο χαμηλο και στη νοημοσυνη δεν μπορουμε να το ξερουμε αλλα φανταζομαι οι γονεις επειδη ενδιαφερονται μπορει να του την εχουν μετρησει σε ειδικο με μη λεκτικου τυπου τεστ. Αυτου του τυπου η αναπτυξιακη ανωριμοτητα εχει καλη προγνωση (δηλ. σε γενικες γραμμες το παιδι παει καλα αρκει να να δουλευτει λογο- εργο και να μην βιαστουν οι γονεις να το στειλουν στην πρωτη. Σε αυτη την περιπτωση η επαναληψη νηπιαγωγειου βοηθαει πολυ)
Το αλλο παιδακι ομως με υποπτευει οτι κανει χαρακτηριστικα που ανηκουν στο αυτιστικο φασμα και εχεις δικιο:
1. Δεν εχει βλεμματικη επαφη
2. Δεν εχει υγιη κοινωνικη αλληλεπιδραση
3.Δέν κατανοεί το λόγο και δεν αποκρίνεται όταν του απευθύνεσαι
4.Η ελλειψη πλαστικοτητας στο προσωπο, η απουσια των διαφορετικων εκφρασεων και το παγωμενο ή ψυχρο βλεμμα
5.Η κακη χρηση του λογου ως εκφραστικο μεσο.
Παντως μην περιμενεις ως το Δεκεμβριο για να καλεσεις τη μαμα του. Καλεσε την στο σχολειο και κανε μια διερευνητικη συζητηση. Πες της κα ταδε το παιδι κανει αυτα και αυτα τα χαρακτηριστικα. Τα εχετε προσεξει? Τι κανει στο σπιτι? Κανει το ιδιο και σε εσας? Εμας σκοπος μου ειναι να βοηθησουμε το παιδι οσο το δυνατον περισσοτερο. Τι νομιζεται εσεις οτι θα βοηθουσε περισσοτερο το παιδι σας? Πως περιμενετε απο εμενα να στηριξω το παιδι? Μηπως θα επρεπε να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη αξιολογηση για να δουμε ποια ειναι τα αρνητικα αλλα και τα θετικα του στοιχεια για να το βοηθησουμε βασιζομενοι πανω στις δυνατοτητες του? Τι εικονα εχετε εσεις για το παιδι σας? Αν ειναι λογικη θα σου πει ποιες κινησεις εχει κανει μεχρι τωρα και τι σκεφτεται να κανει απο εδω και περα. Ενημερωσε την οτι αν το εγκρινει θα μιλησεις με τη σχολικη συμβουλο για να παραπεμφθει το παιδι σε ΚΕΔΔΥ αλλα και η ιδια μπορει να κλεισει ραντεβου στο Παιδοψυχιατρικο νοσοκομειο για δωρεαν αξιολογηση του παιδιου. Τονισε της οτι ποτε δε θα συστηνες ιδιωτη γιατι εισαι καλοπροαιρετη και δεν εχεις κανενα προσωπικο οφελος παρα μονο το καλο του παιδιου. Αυτο θα σε κανει ακομη πιο σωστη στα ματια της. Και παντα περνα της το μηνυμα οτι ειστε και οι δυο μαζι και οτι σκοπος σας ειναι το καλο του παιδιου και οτι εσυ θα συνεχισεις να το στηριζεις οπως μπορεις.
Για αυτο παιδακι σου κανω παραπομπη το αναλυτικο προγραμμα του υπεπθ για παιδια στο φασμα του αυτισμου για να δεις μεσα διαφορες δραστηριοτητες.

http://www.aspergerhellas.org/files/spoudes_gia_autistikous.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2009, 04:03:06 μμ από kellykou »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158561
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.