*

Αποστολέας Θέμα: Αντιμετώπιση δυσλεξίας  (Αναγνώστηκε 41604 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SLT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Φύλο: Άντρας
  • Γνωθι σαυτον
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #84 στις: Αύγουστος 12, 2012, 03:27:41 μμ »
Η νομική κατοχύρωση δεν λέει και πολλά. Η παρέμβαση σε ένα παιδί με ΜΔ (ή σε ένα παιδί με οποιαδήποτε Ειδική Ανάγκη) χρειάζεται ειδικές γνώσεις. Μάλιστα, όταν μιλάμε για μάθημα χρειάζεται γνώσεις παιδαγωγικών και διδακτικής.
Το πώς θα αντιμετωπίσεις το παιδί ανάλογα με την ηλικία του, το πώς θα διδάξεις, το τι θα διδάξεις, ακόμα και το πότε θα διδάξεις την κάθε ενότητα είναι πράγματα που μαθαίνονται στις σχολές παιδαγωγικών.
Το ότι ύπογράφτηκε ένα Προεδρικό Διάταγμα και σας δίνει το δικάιωμα να ασχολέιστε με τις διαταραχές του γραπτού λοόγου, δεν σας κάνει και δασκάλους. Πού είναι η πρακτική σας σε τάξη; Πού είναι τα παιδαγωγικά μαθήματα στη σχολή σας;
Δεν υποβιβάζω το αντικέιμενο του λογοθεραπευτή, αλλά είναι άλλη η δουλειά σας, άλλο το αντικέιμενο σπουδών.
Με την ίδια λογική, και εμένα που δουλέυω σε ΚΕΔΔΥ και είμαι νηπιαγωγός, ο νόμος λέει ότι πρέπει να βλέπω μέχρι και παιδιά λυκείου (18 ετών) και να τα αξιολογώ εκπαιδευτικά. Νομικά είμαι κατοχυρωμένη, αλλά δεν τολμάω καν να το κάνω, γιατί δεν έιναι το αντικέιμενο μου. (Και αν το πάρουμε και αλλιώς μικρότερο "κακό" θα κάνει στο παιδί μια λανθασμένη διάγνωση, που έτσι και αλλιώς δεν θα την κάνω μόνη μου άρα θα καλυφτώ, από ότι μια λανθασμένη παρέμβαση).
Και εγώ έχω γνώσεις λογοθεραπείας, έχω παρακολουθήσει λογοθεραπευτή στα πλαίσια της πρακτικής μου, έχω διαβάσει πάνω στο αντικείμενο, αλλά λογοθεραπέυτρια δεν είμαι. Πώς να το κάνουμε; Όσο και να θέλω δεν είμαι. Έτσι και οι λογοθεραπευτές δεν είναι εκπαιδευτικοί!



Εμμακι πραγματικα ας μην γινομαστε γραφικοι! Οι λογοθεραπευτες απο το Νομο που καποιοι εκατσαν και τον εφτιαξαν κρινοντας το Επιστημονικο Αντικειμενο του Κλαδου δινουν το δικαιωμα ΣΑΦΩΣ να ασχολουνται με τις ΜΔ. Η Ελλαδα εχει φτασει στα σημερινα χαλια της λογο του δικου σου σκεπτικου, τα συντεχνιακα συμφεροντα και οι ψευτοσυνδυκαλιστες της συντεχνιας μια ζωη φοβαστε την διεπιστημονικοτητα! Η φυση καποιων προβληματων ειναι που μας καλει ωστε να δινουμε σε διαφορες ειδικοτητες τα δικαιωματα ωστε να ασχολουνται με αυτα και οχι αν εσυ βγαλεις 10 η 20 ευρω παραπανω! Οταν ο αλλος σου λεει οτι ειναι καλυμμενος απο το Νομο και μαλιστα σε πληροφορω και επιστημονικα μπορει να αναλαβει ΣΑΦΩΣ παιδια με ΜΔ τοτε εσυ αρνουμενη τα παραπανω ειναι σαν να σου λεει καποιος οτι η γη βρεθηκε στρογγυλη και εσυ λες ακομα οτι δεν ειναι! Μονο στην Ελλαδα φοβαστε την διεπιστημονικοτητα και τρεμετε μην και τυχον και καποιος αλλος γνωριζει κατι στο αντικειμενο σας! Μεινετε λοιπον οπως ΟΡΙΖΕΙ ο νομος μεσα στην σχολικη ταξη να ασχολειστε με ΜΔ και ας μεινουν στα γραφεια τους και οι Λ/Θ να ασχολουνται με τις ΜΔ. Μαλιστα τα σχολεια του μελλοντος θα ενταξουν τους Λ/Θ στις ταξεις αφου εχουν ξεκαθαρο σαφες αντικειμενο διακριτο απο το δικο σου...Οποτε μην συμπεριφερεστε αλλο κομπλεξικα και αντιεπιστημονικα...Ειπαμε ειμαστε Ελλαδισταν αλλα δεν θα καταργησουμε και οσα ξερουμε επειδη θα εξυπηρετουμε συντεχνιακα συμφεροντα
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2012, 05:56:48 μμ από newseditor »
Αν οι θεοι μιλουν, μιλουν ελληνικα..Κικερων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:10:32 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #85 στις: Αύγουστος 12, 2012, 03:37:28 μμ »
SLT PhD

Αν θεωρείται η άποψη μου γραφική και συντεχνιακή λυπάμαι πολύ!

Για μένα γραφικοί είναι όσι θέλουν να αχολούνται με πολλά που ουσιαστικά δεν γνρίζουν!

Ούτε κομπλεξική είμαι ούτε τίποτα! Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τις δυνατότητες μου και το αντικείμενο μου και προσπαθώ συνεχώς να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου (και φυσικά δεν είμαι η μόνη που το κάνει αυτό, αλλά οφείλει να το κάνει κάθε ένας που σέβεται τον εαυτό του, τη δουλειά του και αυτόν που έχει απένατι του).

Μακάρι οι λογοθεραπευτές και όλες οι άλλες ειδικότητες να μπουν μέσα στα σχολεία στο μέλλον και μακάρι αυτό να γίνει στο κοντινό μέλλον!!!!! Έχουν παρα πολλά να προσφέρουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά. ΄

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι γίνονται δάσκαλοι! Και σε αυτό επιμένω πάρα πολύ! Το ότι καλύπτονται από το νόμο, μπορεί αν τους δίνει το δικαίωμα να ασχολούνται με ΜΔ, αλλά δεν τους κάνει δασκάλους! Είναι πολύ μεγάλη η απόσταση ανάμεσα στα 2! Όπως εμένα που είμαι νηπιαγωγός, αν και γνωρίζω πολύ καλά το αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού (και προσπαθώ να μάθω και της δευτεροβάθμιας), αν και ο νόμος με καλύπτει (το είπα και παραπάνω) κανένας δεν με κάνει δασκάλα ή εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας, ώστε ΕΓΩ να αναλάβω την ευθύνη να κάνω διάγμωση ή παρέμβαση σε παιδιά μεγαλύτερα των 6 ετών.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2012, 05:57:46 μμ από newseditor »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #86 στις: Αύγουστος 12, 2012, 09:59:30 μμ »
SLT PhD

Αν θεωρείται η άποψη μου γραφική και συντεχνιακή λυπάμαι πολύ!

Για μένα γραφικοί είναι όσι θέλουν να αχολούνται με πολλά που ουσιαστικά δεν γνρίζουν!

Ούτε κομπλεξική είμαι ούτε τίποτα! Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τις δυνατότητες μου και το αντικείμενο μου και προσπαθώ συνεχώς να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου (και φυσικά δεν είμαι η μόνη που το κάνει αυτό, αλλά οφείλει να το κάνει κάθε ένας που σέβεται τον εαυτό του, τη δουλειά του και αυτόν που έχει απένατι του).

Μακάρι οι λογοθεραπευτές και όλες οι άλλες ειδικότητες να μπουν μέσα στα σχολεία στο μέλλον και μακάρι αυτό να γίνει στο κοντινό μέλλον!!!!! Έχουν παρα πολλά να προσφέρουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά. ΄

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι γίνονται δάσκαλοι! Και σε αυτό επιμένω πάρα πολύ! Το ότι καλύπτονται από το νόμο, μπορεί αν τους δίνει το δικαίωμα να ασχολούνται με ΜΔ, αλλά δεν τους κάνει δασκάλους! Είναι πολύ μεγάλη η απόσταση ανάμεσα στα 2! Όπως εμένα που είμαι νηπιαγωγός, αν και γνωρίζω πολύ καλά το αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού (και προσπαθώ να μάθω και της δευτεροβάθμιας), αν και ο νόμος με καλύπτει (το είπα και παραπάνω) κανένας δεν με κάνει δασκάλα ή εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας, ώστε ΕΓΩ να αναλάβω την ευθύνη να κάνω διάγμωση ή παρέμβαση σε παιδιά μεγαλύτερα των 6 ετών.


Πολύ σωστά! Πρόσφατα σε συζήτησή μου με μια λογοθεραπεύτρια, μου ανέφερε πως κανει έκθεση στους "μαθητές" της. Τα λόγια είναι περιττά, παρ' ολα αυτα οι γονεις συνεχίζουν να πληρώνουν και να παραμυθιάζονται

Αποσυνδεδεμένος SLT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Φύλο: Άντρας
  • Γνωθι σαυτον
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #87 στις: Δεκέμβριος 30, 2013, 02:31:27 πμ »
Ο λογοθεραπευτης δεν ειναι δασκαλος και κυριως ο δασκαλος δεν ειναι λογοθεραπευτης. Ομως ο λθ μπορει σαφεστατα να ασχολειται απο την διαγνωση εως την αντιμετωπιση με ΜΔ....ολα τα υπολοιπα ειναι αποψεις που στα πλαισια της δημοκρατιας μπορει ο καθενας να εχει χωρις να σημαινει οτι ειναι και επιστημονικες....ο λθ καλυπτει ολο το φασμα της επικοινωνιας και των διαταραχων αυτης...μαλιστα με προσφατη προκηρυξη οι δασκαλοι ειναι που θελουν να λεγονται λθ και οχι το αντιστροφο....!!!
Αν οι θεοι μιλουν, μιλουν ελληνικα..Κικερων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:10:32 »

Αποσυνδεδεμένος ZoumbiZou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Τίποτα δεν πάει χαμένο...
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 08:55:14 πμ »
Στην αρχή του θέματος αναφέρεται ένα λογισμικό με τίτλο "τρενάκι των ρημάτων".
Υπάρχει ακόμη στο διαδίκτυο, ελεύθερη μορφή ή επί πληρωμή? Αν γνωρίζει κάποιος μπορεί να μου δώσει σύνδεσμο?

Υπάρχει άραγε τίποτε αντίστοιχο για τα τριτόκλιτα, ή για το συντακτικό της α.ε.?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 291
Σύνολο: 291

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.166 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.