*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375232 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1120 στις: Μάιος 12, 2016, 08:05:28 μμ »
@tolakis

Για τα παιδιά των ανέργων και των άλλων κοινωνικών ομάδων θα βγάλει (αν βγάλει) εγκύκλιο που θα τα συμπεριλαμβάνει. Έτσι, θα είναι όλα καλά. Και αυτό είναι δέσμευση (όπως και πολλά άλλα που δεν θα γίνουν)... :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:47 »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1121 στις: Μάιος 12, 2016, 08:47:45 μμ »
@tolakis

Για τα παιδιά των ανέργων και των άλλων κοινωνικών ομάδων θα βγάλει (αν βγάλει) εγκύκλιο που θα τα συμπεριλαμβάνει. Έτσι, θα είναι όλα καλά. Και αυτό είναι δέσμευση (όπως και πολλά άλλα που δεν θα γίνουν)... :P :P :P

Η υπουργική απόφαση είναι σαφής. Δεν μπορεί να βγει απλή εγκύκλιος που να αλλάζει κάτι. Κανένας διευθυντής δεν θα δεχθεί να παρανομήσει. Αν θέλει να κάνει αλλαγές, πρέπει να εκδόσει τροποποιητική υπουργική.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1122 στις: Μάιος 12, 2016, 09:05:16 μμ »
κατά την γνώμη μου ορθά το παιδί πρέπει να γυρνάει σπίτι του εφόσον έστω και ένας γονιός του είναι εκεί (αφού είναι άνεργος)
αν εργάζεται μαύρα τότε υπάρχει πρόβλημα.... αυτό που είπε ο Φίλης είναι σαχλαμάρα, αφού δεν μπορεί να πιστοποιηθεί ότι εργάζεται μαύρα και αν με κάποιο τρόπο πιστοποιηθεί τότε αυτό σημαίνει μαύρα λεφτά και άρα φορολογικά, ασφαλιστικά και άλλα εγκλήματα για τα οποία το κράτος πρέπει να επέμβει.
Περιμένατε φεκ που να λέει τέτοια μπούρδα ;

Αν δεχτούμε ότι το Ολοήμερο πρόγραμμα είναι απλά "φύλαξη" των μαθητών, τότε ναι, το παιδί των ανέργων μπορεί να γυρίσει σπίτι. Αν θεωρήσουμε όμως ότι δεν είναι απλή φύλαξη, αλλά μια δυνατότητα να έχουν επιπρόσθετη στήριξη τα παιδιά στα μαθήματά τους και να ασχοληθούν με δεξιότητες πέρα από το πρόγραμμα του σχολείου, τότε μάλλον τα παιδιά ανέργων είναι αυτά που χρειάζονται περισσότερο το ολοήμερο για ευνόητους λόγους.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1123 στις: Μάιος 12, 2016, 10:34:04 μμ »
Η υπουργική απόφαση είναι σαφής. Δεν μπορεί να βγει απλή εγκύκλιος που να αλλάζει κάτι. Κανένας διευθυντής δεν θα δεχθεί να παρανομήσει. Αν θέλει να κάνει αλλαγές, πρέπει να εκδόσει τροποποιητική υπουργική.
Ανοιξα μια συζητηση για να αναδειξω το ποσο απλα ενας υπουργος...και αυτο αφορα και τους προηγουμενους μπορει να αλλαξει μια αποφαση...και μαλιστα μπροστα στον δημοσιογραφο....και σε ολους τους γονεις....Ειναι δεσμευση ειπε ο υπουργος...σε εσας και σε ολους τους γονεις που μας ακουνε....Και επειδη δεν ειναι δεσμευση του υπουργου....αλλα καθαρα κυβερνητικης επιλογης....πολυ φοβουμαι οτι συντομα θα εχουμε ....κατι ....που εγω ευχομαι να μην γινει....παντως ο υπουργος..αυτα που λεει τα πιστευει....αλλα δυστυχως για μας δεν αποφασιζει μονος....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:47 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1124 στις: Μάιος 13, 2016, 01:49:10 πμ »
Αν δεχτούμε ότι το Ολοήμερο πρόγραμμα είναι απλά "φύλαξη" των μαθητών, τότε ναι, το παιδί των ανέργων μπορεί να γυρίσει σπίτι. Αν θεωρήσουμε όμως ότι δεν είναι απλή φύλαξη, αλλά μια δυνατότητα να έχουν επιπρόσθετη στήριξη τα παιδιά στα μαθήματά τους και να ασχοληθούν με δεξιότητες πέρα από το πρόγραμμα του σχολείου, τότε μάλλον τα παιδιά ανέργων είναι αυτά που χρειάζονται περισσότερο το ολοήμερο για ευνόητους λόγους.

για να δεχτούμε ότι το νέο ολοήμερο πρόγραμμα ΔΕΝ είναι φύλαξη πρέπει να μην έχουμε δει το ωρολόγιο του
για να το δούμε

13:15– 13:20 5 ́ Μετάβαση μαθητών Ολοήμερου στην αίθουσα σίτισης
13:20 -14:00 40 ́ 1η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος Σίτιση
14:00 – 14:15 15 ́ Διάλειμμα 14:15 – 15:00 45 ́ 2η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος Μελέτη-Προετοιμασία 15:00 – 15.15 15 ́ Διάλειμμα 15.15 – 16:00 45 ́ 3η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος Επιλογή διδακτικού αντικειμένου (ΤΠΕ, Αθλητισμός, Αγγλικά, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, Πολιτιστικοί Όμιλοι Δραστηριοτήτων) (Λήξη ολοήμερου προγράμματος)

οπότε έχουμε φαγητό-λίγο μελέτη για την επόμενη μέρα- και γυμναστική κατά κύριο λόγο ή κάτι άλλο εξίσου διασκεδαστικό που θα επιλέγουν τα παιδιά και θα υπάρχει εκπαιδευτικός

συμπέρασμα, είναι χαλάρωση και φύλαξη με λίγη μελέτη, ότι θα έκανε και στο σπίτι του με τους άνεργους γονείς του ένας μαθητής

πρέπει να καταλάβουμε ότι το πάρτι με τις προσλήψεις του εσπα στην α/θμια τελείωσε, μην ζητάμε παράλογα πράγματα. Εδώ δυσκολευόμαστε να έχουμε προσλήψεις στο κανονικό πρόγραμμα.
Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/to-neo-orologio-programma-eniaiou-typ/

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1125 στις: Μάιος 13, 2016, 02:12:48 πμ »
για να δεχτούμε ότι το νέο ολοήμερο πρόγραμμα ΔΕΝ είναι φύλαξη πρέπει να μην έχουμε δει το ωρολόγιο του
για να το δούμε

13:15– 13:20 5 ́ Μετάβαση μαθητών Ολοήμερου στην αίθουσα σίτισης
13:20 -14:00 40 ́ 1η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος Σίτιση
14:00 – 14:15 15 ́ Διάλειμμα 14:15 – 15:00 45 ́ 2η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος Μελέτη-Προετοιμασία 15:00 – 15.15 15 ́ Διάλειμμα 15.15 – 16:00 45 ́ 3η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος Επιλογή διδακτικού αντικειμένου (ΤΠΕ, Αθλητισμός, Αγγλικά, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, Πολιτιστικοί Όμιλοι Δραστηριοτήτων) (Λήξη ολοήμερου προγράμματος)

οπότε έχουμε φαγητό-λίγο μελέτη για την επόμενη μέρα- και γυμναστική κατά κύριο λόγο ή κάτι άλλο εξίσου διασκεδαστικό που θα επιλέγουν τα παιδιά και θα υπάρχει εκπαιδευτικός

συμπέρασμα, είναι χαλάρωση και φύλαξη με λίγη μελέτη, ότι θα έκανε και στο σπίτι του με τους άνεργους γονείς του ένας μαθητής

πρέπει να καταλάβουμε ότι το πάρτι με τις προσλήψεις του εσπα στην α/θμια τελείωσε, μην ζητάμε παράλογα πράγματα. Εδώ δυσκολευόμαστε να έχουμε προσλήψεις στο κανονικό πρόγραμμα.
Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/to-neo-orologio-programma-eniaiou-typ/
Πάνω κάτω αυτό ήταν το πρόγραμμα και στο προηγούμενο Ολοήμερο τόσα χρόνια. Πιστεύεις ότι όλοι οι γονείς μπορούν να προσφέρουν στο παιδί μελέτη για την επόμενη μέρα και ΤΠΕ, Αθλητισμό, Αγγλικά, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή ; Γιατί εγώ πιστεύω ότι στο σχολείο γίνεται καλύτερη δουλειά από έμπειρους επιστήμονες εκπαιδευτικούς σε σχέση με κάποιον άνεργο γονιό. Καλή η εξοικονόμηση πόρων, αλλά μετά μη μιλάμε για ίσες ευκαιρίες σε όλους στη δημόσια εκπαίδευση και άλλες τέτοιες γραφικότητες. Εδώ έχουμε ξεκάθαρο αποκλεισμό μαθητών που ανήκουν στις λιγότερο προνομιούχες οικογένειες, οι οποίες ενδεχομένως να αδυνατούν να αναζητήσουν αντίστοιχες υπηρεσίες σε φροντιστήρια. Αν θέλεις τη γνώμη μου, αν ισχύσει το μέτρο αυτό οδεύουμε ολοταχώς στην κατάργηση του Ολοήμερου.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1126 στις: Μάιος 13, 2016, 02:49:25 πμ »
Πάνω κάτω αυτό ήταν το πρόγραμμα και στο προηγούμενο Ολοήμερο τόσα χρόνια. Πιστεύεις ότι όλοι οι γονείς μπορούν να προσφέρουν στο παιδί μελέτη για την επόμενη μέρα και ΤΠΕ, Αθλητισμό, Αγγλικά, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή ; Γιατί εγώ πιστεύω ότι στο σχολείο γίνεται καλύτερη δουλειά από έμπειρους επιστήμονες εκπαιδευτικούς σε σχέση με κάποιον άνεργο γονιό. Καλή η εξοικονόμηση πόρων, αλλά μετά μη μιλάμε για ίσες ευκαιρίες σε όλους στη δημόσια εκπαίδευση και άλλες τέτοιες γραφικότητες. Εδώ έχουμε ξεκάθαρο αποκλεισμό μαθητών που ανήκουν στις λιγότερο προνομιούχες οικογένειες, οι οποίες ενδεχομένως να αδυνατούν να αναζητήσουν αντίστοιχες υπηρεσίες σε φροντιστήρια. Αν θέλεις τη γνώμη μου, αν ισχύσει το μέτρο αυτό οδεύουμε ολοταχώς στην κατάργηση του Ολοήμερου.

δεν ήταν το προηγούμενο τόσο φτωχό συνάδελφε...και είχε εσπα να στέλνει προσωπικό...τώρα μιλάμε επί της ουσίας για 1 ώρα που θα καλυφθεί με ότι περισσεύει από το βασικό πρόγραμμα (δεν πρόκειται να προσλάβει εξτρά παρά ελάχιστους)

επίσης τα περί ίσων ευκαιριών νομίζω είναι άκυρα... οι έχοντες στέλνουν τα παιδιά τους στο ιδιωτικό, οι υπόλοιποι θα κάτσουν να κλάψουν για το ολοήμερο όταν δεν μπορεί να στελεχωθεί το κανονικό πρόγραμμα; Αυτά είναι πολυτέλειες σε αυτή την φάση που βρισκόμαστε... θέλει να προσγειωθούμε επιτέλους και να κάνουμε σωστή και έξυπνη διαχείριση της μικρής πίτας που έμεινε αλλιώς θα διαλυθούν και όλα τα υπόλοιπα...
ΕΣΠΑ τέλος, το ξέραμε ότι κάποια μέρα θα γίνει, ας το αποδεχτούμε επιτέλους.


Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2375
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1127 στις: Μάιος 19, 2016, 01:42:05 μμ »
https://www.alfavita.gr/arthron/sto-neoy-typoy-oloimero-sholeio-tha-hreiasthoyn-6500-ligoteroi-ekpaideytikoi-pinakas
Δηλαδή προβλέπουν να πραγματοποιείται αυτό το σενάριο;
ΟΥΑΟΥ!!!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1128 στις: Μάιος 19, 2016, 02:30:30 μμ »
https://www.alfavita.gr/arthron/sto-neoy-typoy-oloimero-sholeio-tha-hreiasthoyn-6500-ligoteroi-ekpaideytikoi-pinakas
Δηλαδή προβλέπουν να πραγματοποιείται αυτό το σενάριο;
ΟΥΑΟΥ!!!
φοιτητικες εκλογες 2016....πληροφορικη αθηνα...ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΕΙ
Αποτελέσματα Φοιτητικών Εκλογών - ΑΕΙ

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα

Πληροφορική (2016)
   Ψήφισαν   Εγκυρα   Άκυρα
2016:   227   219   8
2015:   287   276   11
   2016   2015   Μεταβολή
Παράταξη   Ψήφοι   Ποσοστό   Ψήφοι   Ποσοστό   Ψήφοι   Ποσοστό
ΕΑΑΚ αριστερές συνεργαζόμενες δυνάμεις ΑΡΕΝ, ΑΡΔΙΝ   98   44,75%   104   37,68%   -6   +7.07%
ΠΚΣ   87   39,73%   85   30,80%   +2   +8.93%
ΔΑΠ   27   12,33%   14   5,07%   +13   +7.26%
Λευκά   7   3,20%   14   5,07%   -7   -1.88%
Αριστερή Ενότητα         24   8,70%      
ΑΛΛΑ ΔΕΞΙΑ         35   12,68%

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1129 στις: Μάιος 19, 2016, 03:28:58 μμ »
https://www.alfavita.gr/arthron/sto-neoy-typoy-oloimero-sholeio-tha-hreiasthoyn-6500-ligoteroi-ekpaideytikoi-pinakas
Δηλαδή προβλέπουν να πραγματοποιείται αυτό το σενάριο;
ΟΥΑΟΥ!!!
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά θα χρειαστούν περίπου 213 περισσότεροι (το - σημαίνει περισσότεροι) καθηγητές πληροφορικής!!! Και κάπου 7000 λιγότεροι δάσκαλοι όταν όλοι οι αναπληρωτές δάσκαλοι φέτος ήταν 5121!!. Αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι σωστές οι εκτιμήσεις του αρθρογράφου και αν είναι τι θα γίνει με τους δασκάλους.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1130 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 12:22:07 μμ »
Νέα υποβάθμιση του χαρακτήρα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, αφού με το ΠΔ211/2016 για την Αξιολόγηση των Μαθητών του Γυμνασίου η Πληροφορική εντάσσεται στα μαθήματα της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ') μαζί με τη Φυσική Αγωγή, τη Μουσική και τα Καλλιτεχνικά, στα οποία δεν προβλέπεται να διενεργείται καμία ωριαία γραπτή δοκιμασία, σε αντίθεση π.χ. με τις Ξένες Γλώσσες και την Οικιακή Οικονομία που ανήκουν στα μαθήματα της Ομάδας Β' τα οποία έχουν μία ωριαία γραπτή δοκιμασία ανά τετράμηνο.

Αποσυνδεδεμένος hlektrologos pe1703

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1131 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 01:29:36 μμ »
Νέα υποβάθμιση του χαρακτήρα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, αφού με το ΠΔ211/2016 για την Αξιολόγηση των Μαθητών του Γυμνασίου η Πληροφορική εντάσσεται στα μαθήματα της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ') μαζί με τη Φυσική Αγωγή, τη Μουσική και τα Καλλιτεχνικά, στα οποία δεν προβλέπεται να διενεργείται καμία ωριαία γραπτή δοκιμασία, σε αντίθεση π.χ. με τις Ξένες Γλώσσες και την Οικιακή Οικονομία που ανήκουν στα μαθήματα της Ομάδας Β' τα οποία έχουν μία ωριαία γραπτή δοκιμασία ανά τετράμηνο.
Διευθυντής από σχολείο ΕΠΑΛ(δεν ξέρω κατά πόσο έγκυρο μπορεί να είναι αυτό,διατηρώ επιφυλάξεις αλλά ας το ψάξουμε λίγο) μου είπε ότι στις επικείμενες συγχωνεύσεις ειδικοτήτων παίζει το σενάριο εμάς τους ηλεκτρολόγους να μας ενώσουν με τους ηλεκτρονικούς και μαζί όλοι εμείς με τους πληροφορικούς. ισχύει αυτό; έχετε ακούσει κάτι;

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1132 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 05:06:51 μμ »
Διευθυντής από σχολείο ΕΠΑΛ(δεν ξέρω κατά πόσο έγκυρο μπορεί να είναι αυτό,διατηρώ επιφυλάξεις αλλά ας το ψάξουμε λίγο) μου είπε ότι στις επικείμενες συγχωνεύσεις ειδικοτήτων παίζει το σενάριο εμάς τους ηλεκτρολόγους να μας ενώσουν με τους ηλεκτρονικούς και μαζί όλοι εμείς με τους πληροφορικούς. ισχύει αυτό; έχετε ακούσει κάτι;

Εγώ από αυτό: http://www.esos.gr/arthra/47395/k-gavrogloy-anadiorganosi-ton-eidikotiton-stin-deyterovathmia-ekpaideysi δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1133 στις: Αύγουστος 24, 2017, 03:57:23 μμ »
να πως φτάσαμε ως εδώ:

2017: ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ)   ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ   ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ.   8.221

ενώ να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάνω από 65 τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα (ΑΕΙ-ΤΕΙ) που όλα είναι ισότιμα βέβαια.
Ο υποψήφιος που θα εισαχθεί στο παραπάνω τμήμα θα διεκδικήσει ισότιμα τις ίδιες θέσεις στο δημόσιο με τον αριστούχο που πέρασε πχ Πληροφορική στο Καποδιστριακό ή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και το πιο πιθανόν να του φάει τη θέση αφού θα έχει πολύ υψηλότερο βαθμό πτυχίου, αφού αλλού είναι ο πήχης και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων στο παραπάνω ΤΕΙ και αλλού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, αφού απευθύνονται σε διαφορετικού επιπέδου φοιτητές. Όμως αυτό που μετράει τελικά σε αυτή τη χώρα είναι ο βαθμός πτυχίου. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159633
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 482
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.