*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375230 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 10:55:57 μμ »
Πρέπει να τα παρατήσουμε όλοι και μετά αυτοί να πατάνε άλλα κουμπιά:


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:27 »

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:00:42 πμ »
Πρέπει να τα παρατήσουμε όλοι και μετά αυτοί να πατάνε άλλα κουμπιά:


Πραγματικά πιστεύω ότι αν δεν αλλάξουν δραματικά τα πράγματα π.χ. με την πρόσληψη εκατοντάδων πληροφορικών στα δημοτικά τότε από του χρόνου δεν θα αξίζει πλέον να πηγαίνει κανείς για ωρομίσθιος. Αφού κάθε χρόνο θα διορίζονται το πολύ κανα 50 άτομα ενώ π.χ. θα βγαίνουν 150 με παιδαγωγική επάρκεια και 500 νέοι απόφοιτοι. Καμία τύχη δηλαδή. Οπότε η μόνη λύση είναι μια συντονισμένη αποχή ΟΛΩΝ των ωρομίσθιων πληροφορικών (και όχι μόνο, το καλύτερο θα ήταν όλων των ωρομισθίων και των άλλων κλάδων) έτσι ώστε να σκεφτούν σοβαρά την κατάσταση. Ή θέλετε την πληροφορική στα σχολεία ή όχι. Δόξα τον θεό υπάρχουν και άλλες δουλειές (αν δεν υπάρχουν θα είχαμε πεθάνει όλοι της πείνας μέχρι τώρα).

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 08:39:58 μμ »
"  Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, μετά τη συνάντηση με δύο εκπαιδευτικούς από τη Θεσσαλονίκη που χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο στην εκπαιδευτική διαδικασία

 

Η κυρία Προκοπίου και ο κύριος Κολτσάκης είναι δύο από τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα, που αποτελούν πρότυπα καινοτομίας, δουλειάς και  δημιουργικής παραγωγής. Στην ελληνική εκπαίδευση, στο δημόσιο σχολείο έχουμε ανάγκη από την ανάδειξη τέτοιων θετικών προτύπων.

Και οι δύο, όπως και πολλοί άλλοι, έχουν κάνει πολύ σπουδαία δουλειά, έχουν δώσει το χρόνο, την εμπειρία, την ευφυΐα τους για να δημιουργήσουν νέα πράγματα για το σχολείο.

Σήμερα το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να ανοίξει νέους ορίζοντες στους μαθητές, να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν και να ανταλλάσσουν ιδέες μεταξύ τους, να κάνει πιο ευέλικτο και ανοιχτό το σχολείο και να δημιουργήσει καινοτομία και πρότυπα.

Αυτός είναι ο στόχος του υπουργείου και πολύ γρήγορα θα ανακοινωθεί η πρώτη δράση που θα αφορά το σύνολο των σχολείων και των εκπαιδευτικών που θα λειτουργήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε την καθημερινή βοήθεια και συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που έχουν εμπειρίες και βιώνουν αυτή την προσπάθεια στην τάξη.

Η επιλογή των δύο εκπαιδευτικών από τη Θεσσαλονίκη, μιας φιλολόγου και ενός φυσικού, αναδεικνύει τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται και στην Περιφέρεια για να συγκεντρωθούν όλες οι δυνάμεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Η πρόσκληση έχει ένα συμβολικό χαρακτήρα: Την ανάδειξη θετικών προτύπων στην εκπαίδευση. Είναι πάρα πολλοί οι εκπαιδευτικοί που παλεύουν καθημερινά για ένα καλό και δημιουργικό σχολείο. Στόχος μας είναι σε εύλογο χρονικό διάστημα η χώρα μας από 25η που είναι σήμερα στην Ε.Ε. στο χώρο της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της χρήσης νέων μέσων, να ανέβει στις πρώτες θέσεις.

Μπορούμε να το πετύχουμε;

Μπορούμε, γιατί κάθε φορά που βάζουμε στόχους ως έθνος, ως πολιτεία μπορούμε να τους πετύχουμε.

Με μια προϋπόθεση: Τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών με την καρδιά και την ψυχή τους.

Και σήμερα είμαι πολύ αισιόδοξη ότι αυτές οι δυνάμεις υπάρχουν."

Πηγή




...Εσείς οι πληροφορικοί να πάτε να οριζοντιωθείτε

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 09:58:43 μμ »
Εκπαδευτικοί VS Πληροφορικοί σημειώσατε ένα !!! Ούτε η μύγα στο ζυμάρι να είμαστε ένα πράμα ....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:27 »

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 09:59:43 μμ »
Αφού δεν αντιδρούμε καλά μας κάνουν!

Σε λίγο καιρό για να χώσουν όλους τους υπόλοιπους θα επινοήσουν νέες θέσεις για γνωστούς κλάδους...

Πληροδάσκαλος
Πληρομαθηματικός,
Πληροφιλόλογος
Πληροθρησκευτικός
κοκ

Πληροφορικός πάντως να μαθαίνει Πληροφορική τα παιδιά χλωμό το βλέπω! Άλλωστε το είπε και η ίδια η υπουργός (της κακιάς ώρας) "Τα παιδιά ξέρουν πια, έχουν υπολογιστές, ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς, ακόμα και τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη ευχέρεια που δεν έχουμε εμείς"!

Τρελλάς το μεγαλείο σου!!!

Υ.Γ. Μια ιδέα στην "υπουργό"...

γιατί δεν βάζει τα παιδιά να κάνουν μάθημα χρήσης υπολογιστών στους καθηγητές/δασκάλους αφού τα ξέρουν καλύτερα; Γλιτώνει έτσι και εκατομμύρια ευρώ από επιμορφώσεις και συμβάλει στην οικονομική κατάσταση της χώρας. Μπορεί να βάζει τον καλύτερο μαθητή σε γνώσεις Πληροφορικής, να κάνει μάθημα τους υπόλοιπους στην αίθουσα και έτσι βοηθάει ακόμα περισσότερο, μιας και δεν θα χρειάζονται πλέον οι καθηγητές Πληροφορικής και γλιτώνει ακόμα περισσότερα χρήματα.

Πως γίνεται τώρα με την τεράστια τεχνολογική ανάπτυξη να έχει καταντήσει ο κλάδος της Πληροφορικής για πέταμα, μόνο οι Έλληνες πολιτικοί αυτής της χώρας πρέπει να έχουν την πατέντα για να καταφέρουν κάτι τέτοιο σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν εξαιρέσουμε την εκπαίδευση, θα έπρεπε με το ανθρώπινο δυναμικό της Πληροφορικής που έχουμε, να είμαστε η πρώτη χώρα παγκοσμίως σε καινοτόμα προϊόντα Πληροφορικής και αυτό που έχουμε καταφέρει είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2010, 10:02:02 μμ από sakis79 »

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:16:28 μμ »
Αφού τρωγόμαστε μεταξύ μας καλά μας κάνουν και μας έχουν για φτύσιμο!!!!!!
Δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που είναι ενωμένοι υπο την προστασία της ΔΟΕ είδατε τι κατάφεραν!!!
ΌΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ...εμείς αλήθεια ποιους εκπροσώπους έχουμε να μας στηρίζουν????Να διεκδικούν τα δικαιωματά μας στην εκπαίδευση????
Ο καθένας κοιτάει τον εαυτούλη του και η ΕΠΕ,ΠΕΚΑΠ και δεν ξέρω κι εγώ ποιοι άλλοι κοιτάνε να τα έχουν καλά με το ΥΠΕΠΘ και δεν λένε την αλήθεια...
Η κυρία υπουργός δεν έχει πάει να δει πόσα δημοτικα σχολεία έχουν εργαστήρια υπολογιστών με αξιοπρεπή εξοπλισμό για να γίνει το μάθημα της ΠΛηροφορικής όπως πρέπει,δεν έχει δει ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ για την διδασκαλία της Πληροφορικής στα δημοτικα ουτέ καν καθοδήγηση!!!Δεν έχει δει τα απαράδεκτα βιβλία στα ΕΠΑΛ και ΓΕΛ ούτε φυσικά κοιτάει το χάλι της Τεχνικής ΕΚπαίδευσης...

Αποσυνδεδεμένος anmais

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 11:19:29 πμ »
Σε σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας συνεχίζεται το γνωστό τροπάρι των ολοήμερων δημοτικών, η βάση των οποίων θα είναι οι νέες τεχνολογίες. Διαβάζοντας τις πρώτες γραμμές όλα έδειχναν αισιόδοξα για τους καθηγητές πληροφορικής. Η συνέχεια όμως κρύβει εκπλήξεις καθώς το άρθρο μιλά για επιμόρφωση των ήδη υπαρχόντων εκπαιδευτικών στην χρήση των νέων τεχνολογιών με ταυτόχρονη ενσωμάτωση του μαθήματος στο γνωστικό τους αντικείμενο. Οπότε μπορούμε πλέον να οριζοντιωθούμε άνετα...
Σαν να 'ταν χτες...

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 09:04:55 μμ »
Να αναφέρω και εγω ένα παράδειγμα που μου θύμισες τώρα.
2α και 3η Λυκείου είχα έναν φυσικό που μας έκανε πληροφορική με κάτι σεμινάρια.
Περνάω σε μία σχολη Πληροφορικής του Πολυτεχνείου και τον βρίσκω εκεί να έχει κάνει κατατακτήριες στην σχολη να δίνουμε JAVA και να μου ζητάει να κάτσει απο πίσω μου να αντιγράψει.

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 09:18:19 μμ »
Σε σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας συνεχίζεται το γνωστό τροπάρι των ολοήμερων δημοτικών, η βάση των οποίων θα είναι οι νέες τεχνολογίες. Διαβάζοντας τις πρώτες γραμμές όλα έδειχναν αισιόδοξα για τους καθηγητές πληροφορικής. Η συνέχεια όμως κρύβει εκπλήξεις καθώς το άρθρο μιλά για επιμόρφωση των ήδη υπαρχόντων εκπαιδευτικών στην χρήση των νέων τεχνολογιών με ταυτόχρονη ενσωμάτωση του μαθήματος στο γνωστικό τους αντικείμενο. Οπότε μπορούμε πλέον να οριζοντιωθούμε άνετα...
Δίνω το άρθρο της Ελευθεροτυπίας σε περίπτωση που το αφαιρέσουν κάποια στιγμή

" Νέο σχολείο, σε μορφή αλλά και σε περιεχόμενο, με ολοήμερο πρόγραμμα, νέα βιβλία, νέα αναλυτικά προγράμματα, άλλου τύπου επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ιδιαίτερο βάρος στις τεχνολογίες, σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας για δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.

Προβλέπονται μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα μέτρα και είναι η πρώτη φορά που οι αλλαγές, οι οποίες θα ανακοινωθούν στο τέλος Φεβρουαρίου, ξεκινούν από το νηπιαγωγείο και φτάνουν μέχρι το λύκειο. Τα σενάρια που μελετώνται αφορούν:

*Νέο τύπο σχολείου. Στόχος είναι να μετατραπούν σε ολοήμερα όλα τα δημοτικά, αρχικά, και να ακολουθήσουν, σε δεύτερο χρόνο, τα γυμνάσια και τα νηπιαγωγεία.

*Ανακατανομή μαθημάτων με μείωση ωρών και εισαγωγή νέων, αφού επανεξετάζεται ο ρόλος και ο στόχος τους.

*Αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μέσα από άλλου τύπου επιμόρφωση προκειμένου να μπορέσει να ενταχθεί στη νέα εκπαιδευτική λογική.

*Τεχνολογική διάσταση μέσα από την οποία θα περνάει όλο το πρόγραμμα του σχολείου, με απώτερο στόχο, κάποια στιγμή, να γίνονται τα πάντα ηλεκτρονικά.

Φιλοδοξία του Γ. Παπανδρέου είναι το e-book να μπει στο σχολείο αντικαθιστώντας κιμωλία και πίνακα και προς αυτή την κατεύθυνση θα δρομολογηθούν όλες οι αλλαγές.

*Πιστοποίηση ξένων γλωσσών και γνώσης της πληροφορικής μέσα από το σχολείο.

*Προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας, τα οποία θα ενσωματωθούν σε όλες τις καθηγητικές σχολές των ΑΕΙ.

Οι αλλαγές θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο του 2010 με πιλοτική εφαρμογή των ολοήμερων σχολείων. Στόχος είναι μέσα στην προσεχή τριετία να έχουν μετατραπεί όλα τα δημοτικά σε ολοήμερα.

Επιμόρφωση καθηγητών

Οι δυσκολίες αυτής της μετατροπής έχουν σχέση με τις κτιριακές υποδομές. Τι θα γίνει δηλαδή με τα 1.800 ολιγοθέσια σχολεία της περιφέρειας και τις περιοχές όπου υπάρχουν ακόμα σχολεία που λειτουργούν σε διπλοβάρδια, όπως στη Θεσσαλονίκη. Πάντως, το 95% των σχολείων της περιφέρειας λειτουργούν σήμερα μόνο το πρωί.

Η γρήγορη και ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι επίσης ένα στοίχημα που καλείται να κερδίσει η ηγεσία του υπουργείου καθώς το ολοήμερο αλλάζει το ρυθμό του σχολείου και ενσωματώνει στο πρόγραμμά του νέες τεχνολογίες και άλλου είδους δεξιότητες.

Το αδύνατο σημείο για να ενταχθεί η χρήση της πληροφορικής στο καθημερινό μάθημα είναι οι εκπαιδευτικοί.

Ενώ δηλαδή τα σχολεία μας έχουν καλύψει τους στόχους της Ε.Ε. σε υποδομές (υπάρχουν υπολογιστές στην τάξη), η πληροφορική εξακολουθεί να διδάσκεται ως ξεχωριστό μάθημα και το ζητούμενο είναι να μπει μέσα σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία.

Για το σκοπό αυτόν θεωρείται επιβεβλημένη η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών. Τη μεγαλύτερη ανάγκη διαπιστώθηκε πως την έχουν οι καθηγητές, οι οποίοι, σε αντίθεση με τους δασκάλους, είναι μεγαλύτερης ηλικίας και λιγότερο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες.

Στόχος είναι μέσα σε 3 χρόνια να έχει επιμορφωθεί το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών, να προχωράει δηλαδή το πρόγραμμα επιμόρφωσης παράλληλα με την πιλοτική εφαρμογή του ολοήμερου σχολείου.

Για το συντονισμό και την επιχειρησιακή υποστήριξ του όλου σχεδιασμού, θα αξιοποιηθούν όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης και οι υπάρχοντες φορείς. Συγκεκριμένα:

*Ο Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, θα αναλάβει το έργο επιμόρφωσης.

*Το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας (ΚΕΕ) θα φτιάξει τη βάση δεδομένων για τις εκπαιδευτικές υποδομές, θα παρακολουθεί και θα αξιολογεί το εκπαιδευτικό έργο.

*Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.) θα διαμορφώσει νέα αναλυτικά προγράμματα και σχολικά βιβλία. "

Δείτε την ειδικότητα των περισσοτέρων που απαρτίζουν το διοικητικό συμβούλιο του ΟΕΠΕΚ. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 09:24:19 μμ »
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!! Μονο να τσακωνομαστε ξερουμε! Το θεμα ειναι να αντιγραδουμε ΑΜΕΣΑ! Εγω νομιζω οτι δεν εχουμε και καποιους στο υπουργειο να "προωθουν" δικα μας θεματα! Δηλαδή, οι "γυρω-γυρω " της Διαμαντοπουλου δεν εχουν ιδεα τι γινεται με τους πληροφορικους.
Παντως το "Πιστοποίηση ξένων γλωσσών και γνώσης της πληροφορικής μέσα από το σχολείο.
" δεν λεει κατι; Μηπως και δουμε φως;
Παντως λιγα θα ειναι τα ψωμια της Διαμαντοπουλου! Με τετοια που κανει τη βλεπω παρεα με τον Αρσένη!!! Και τη Γιαννακου! Υπομονη παντως μεχρι τις επομενες εκλογες! Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναβγει το Πασοκ. Οχι οτι τα "στρουμφακια" ειναι καλυτερα αλλα τουλαχιστον δεν μας εκαναν τετοιες πουσ@@ες

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 09:26:28 μμ »
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!! Μονο να τσακωνομαστε ξερουμε! Το θεμα ειναι να αντιγραδουμε ΑΜΕΣΑ! Εγω νομιζω οτι δεν εχουμε και καποιους στο υπουργειο να "προωθουν" δικα μας θεματα! Δηλαδή, οι "γυρω-γυρω " της Διαμαντοπουλου δεν εχουν ιδεα τι γινεται με τους πληροφορικους.
Παντως το "Πιστοποίηση ξένων γλωσσών και γνώσης της πληροφορικής μέσα από το σχολείο.
" δεν λεει κατι; Μηπως και δουμε φως;
Παντως λιγα θα ειναι τα ψωμια της Διαμαντοπουλου! Με τετοια που κανει τη βλεπω παρεα με τον Αρσένη!!! Και τη Γιαννακου! Υπομονη παντως μεχρι τις επομενες εκλογες! Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναβγει το Πασοκ. Οχι οτι τα "στρουμφακια" ειναι καλυτερα αλλα τουλαχιστον δεν μας εκαναν τετοιες πουσ@@ες
Η τελευταία σου λέξη μου θυμίζει Λυκουρέντζο αλλά τέλος πάντων...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2010, 02:04:13 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος black21

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 343
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 05, 2010, 04:18:01 μμ »
Δυστυχώς τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο...
Αλήθεια τι να περιμένεις όταν οι υπεύθυνοι ΠΛΗΝΕΤ είναι πληροφορικοί χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής. Ακόμα και κάποιοι σύμβουλοι πληροφορικής είναι φυσικοί ή μαθηματικοί. Από τους συλλόγους που υποτίθεται ότι μας εκπροσωπούν μόνο η ΕΠΕ έχει διαχωρίσει τη θέση της και έχει κυνηγήσει στο παρελθόν δικαστικά το θέμα των 16μηνιτών. Η ΠΕΚΑΠ στο διοικητικό της συμβούλιο έχει γιαλαντζί πληροφορικούς (http://free-informatics.blogspot.com/2008/10/blog-post_04.html).

Τι να περιμένουμε μετά απ' 'ολα αυτά; Είναι φυσιολογικό να ακούς (υποτίθεται από εκπρόσωπους μας) την άποψη ότι η Πληροφορική δεν πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία ως αυτόνομο μάθημα ή ότι πρέπει να την διδάσκουν οι δάσκαλοι και άλλα τέτοια ωραία.

Δεν είμαστε οργανωμένοι... δεν είμασταν ποτέ... παλαιότερα μας καπέλωναν οι μαθηματικοί και οι φυσικοί, τώρα έρχονται οι δάσκαλοι με τη συμπαράσταση της υπουργού (βλ. οριζοντιώσεις κ.λπ.).

Περαστικά μας...

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:25:57 μμ »
Τα "στρουμφάκια" έκαναν τα ΤΕΕ Επάλ και χάσαμε μία τουλάχιστον
οργανική θέση πληροφορικής σε κάθε τεχνικό σχολείο.

Όλοι καλά σκ..τα είναι

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:38:01 μμ »
Συνάδελφοι μήπως ήρθε η ώρα να γίνει ένας νέος φορέας
οργάνωσης των Πληροφορικών (διορισμένων, αδιόριστων, φοιτητών)
ο οποίος να προωθηθεί από όλους μας;

Βλέπω πολλούς από εμάς να είμαστε απογοητευμένοι και σαφώς
δυσαρεστημένοι από την εκπροσώπηση από τους υπάρχοντες
φοείς (βλ. ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ, σύμβουλοι Πληροφορικής (μη Πληροφορικοί)).

Μακάρι να γίνει κάτι να το προωθήσουμε και να γιγαντωθεί...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159630
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 476
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 456

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.