*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375702 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #840 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:37:26 μμ »
@niteulf

Βλέπω ότι έχει μέσα Αλγορίθμους , Θεωρία Υπολογισμού, Γράφους σε μια Ενότητα.
Αυτά στην δικιά μου σχολή ήταν 3 διαφορετικά εξάμηνα. Απο τα 2 πρώτα (Ειδικά απο Θεωρία Υπολογισμού) ήταν απο τα μαθήματα που έπαιρνες Πτυχίο. Οι Γράφοι υπήρχαν και στους Αλγοριθμους, αλλά και σαν μάθημα επιλογής. Ο ορισμός του fast track πτυχίου.

Δεν αλλάζει η άποψη μου. κονσέρβα θέματα.
Ούτως ή άλλως μερικά απο τα μαθήματα που έπρεπε να περάσεις , στην δικιά μου σχολή για να πάρεις Πτυχίο ήταν ενδεικτικα: C2 , Δομές , Λειτουργικά Συστήματα (κοβόντουσαν οι περισσότεροι στα εργαστήρια unix system programming fork κτλ. )

Μόνο και μόνο που κάνεις Δομές Και C στην ίδια ενότητα πρέπει να σου χτυπάει το καμπανάκι. Είναι αδύνατο να περάσεις Δομές χωρις να ξέρεις αρκετα καλά C.

@perastikos_kav
Ναι εσυ πήρες τα διάχυτα συστήματα. Τα Μεταπτυχικά είναι δύσκολα.οκ.
Όμως θα πρέπει να μας πεις και για τα Πληροφορικά Συστήματα ( Νομίζω ξεκινάς Java σε Μεταπτυχιακό) το οποίο ειναι ευκολότερο απο το προπτυχιακο! Δεν απευθύνεται σε πτυχιούχους σχολών πληροφορικής αλλά νομίζω παίρνεις την ειδικότητα ...

Κονσέρβα θα ήταν αν έπεφταν κάθε χρόνο παρόμοια. Ή αν ήταν ίδια με τις εργασίες.
Δεν ισχύει αυτό όμως σε καμία περίπτωση.
Επίσης κάνεις δομές και C σε μία ενότητα γιατί η κάθε ενότητα μετράει για 3 μαθήματα.
Όπου τις δομές τις κάνεις αρχικά σε ψευδοκώδικα.
Σε πληροφορώ ότι το κάνουν και πολλές σχολές ΑΕΙ αυτό και κάνουν και χειρότερα.
Και προφανώς όταν ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι 6-7 χρόνια προφανώς και δεν είναι fast track όπως λες.
Καμία σχέση όμως. Πέφτεις πολύ έξω.

Τέλος πάντων.
Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι. Νομίζω ότι δεν υπάρχει και περίπτωση να πειστείς ούτως ή άλλως, επειδή δεν το θέλεις.
Μπορείς να συνεχίσεις να θεωρείς τη σχολή σου ανώτερη.
Αν και θα ήθελα να μου πεις ποια είναι η σχολή σου (αν το θέλεις και εσύ φυσικά).

Επαναλαμβάνω ότι το τελευταίο που μας λείπει είναι να χωριστούμε σε "κατώτερους" και "ανώτερους".

Φιλικά πάντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:39:40 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:36 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #841 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:53:22 μμ »
@niteulf

Βλέπω ότι έχει μέσα Αλγορίθμους , Θεωρία Υπολογισμού, Γράφους σε μια Ενότητα. Ο ορισμός του fast track πτυχίου.
Αυτά στην δικιά μου σχολή ήταν 3 διαφορετικά εξάμηνα. Απο τα 2 πρώτα (Ειδικά απο Θεωρία Υπολογισμού) ήταν απο τα μαθήματα που έπαιρνες Πτυχίο. Οι Γράφοι υπήρχαν και στους Αλγοριθμους, αλλά και σαν μάθημα επιλογής.

Δεν αλλάζει η άποψη μου. κονσέρβα θέματα.
Ούτως ή άλλως μερικά απο τα μαθήματα που έπρεπε να περάσεις , στην δικιά μου σχολή για να πάρεις Πτυχίο ήταν ενδεικτικα: C2 , Δομές , Λειτουργικά Συστήματα (κοβόντουσαν οι περισσότεροι στα εργαστήρια unix system programming fork κτλ. )

Μόνο και μόνο που κάνεις Δομές Και C στην ίδια ενότητα πρέπει να σου χτυπάει το καμπανάκι. Είναι αδύνατο να περάσεις Δομές χωρις να ξέρεις αρκετα καλά C.

edit: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9370916/temp/2014-15_TEL_Themata_Pli10.pdf
Τα γνωρίζω αυτά τα θέματα... Με αυτά περνας C και Δομες!  Σε όποιον έμειναν κάποια μαλλιά απο το πολυ debugging στα segmentantion fault , τώρα μπορούν να χάσουν και τα υπόλοιπα βλέποντας πόσο απλά περνάς τα μαθήματα στο ΕΑΠ!

@perastikos_kav
Ναι εσυ πήρες τα διάχυτα συστήματα. Τα Μεταπτυχικά είναι δύσκολα.οκ.
Όμως θα πρέπει να μας πεις και για τα Πληροφοριακά Συστήματα ( Νομίζω ξεκινάς Java σε Μεταπτυχιακό) το οποίο ειναι ευκολότερο απο το προπτυχιακο! Δεν απευθύνεται σε πτυχιούχους σχολών πληροφορικής αλλά νομίζω παίρνεις την ειδικότητα ...

Τα πληροφοριακά συστήματα είναι εξίσου εύκολα για έναν πληροφορικό και στα συμβατικά πανεπιστήμια.Δεν είναι δηλαδή θέμα ΕΑΠ. Ήμουν εξ' ίσου αρνητικός με το ΕΑΠ, μέχρι που η εμπειρία μου, αλλά και η εμπειρία γνωστών μου με έπεισε. Γνωρίζω ανθρώπους με βασικό πτυχίο συμβατικού πανεπιστημίου που φάγανε τα μούτρα τους σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ. Οι ρυθμοί των σπουδών είναι πιο εντατικοί σε σχέση με ένα συμβατικό πανεπιστήμιο, με την έννοια ότι πρέπει να μελετάς και να ασχολείσαι καθημερινά. Όποιος πάει με τη λογική "θα διαβάσω στην εξεταστική" που είναι κοινή στο συμβατικό πανεπιστήμιο θα τρέχει και δεν θα φτάνει. Τεσπα, ο καθένας με τη γνώμη του, δεν πρόκειται να ξαναγράψω, γιατί ξεφύγαμε από το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #842 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:58:41 μμ »
Κονσέρβα θα ήταν αν έπεφταν κάθε χρόνο παρόμοια. Ή αν ήταν ίδια με τις εργασίες.
Δεν ισχύει αυτό όμως σε καμία περίπτωση.
Επίσης κάνεις δομές και C σε μία ενότητα γιατί η κάθε ενότητα μετράει για 3 μαθήματα.
Όπου τις δομές τις κάνεις αρχικά σε ψευδοκώδικα.
Σε πληροφορώ ότι το κάνουν και πολλές σχολές ΑΕΙ αυτό και κάνουν και χειρότερα.
Και προφανώς όταν ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι 6-7 χρόνια προφανώς και δεν είναι fast track όπως λες.
Καμία σχέση όμως. Πέφτεις πολύ έξω.

Τέλος πάντων.
Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι. Νομίζω ότι δεν υπάρχει και περίπτωση να πειστείς ούτως ή άλλως, επειδή δεν το θέλεις.
Μπορείς να συνεχίσεις να θεωρείς τη σχολή σου ανώτερη.
Αν και θα ήθελα να μου πεις ποια είναι η σχολή σου (αν το θέλεις και εσύ φυσικά).

Επαναλαμβάνω ότι το τελευταίο που μας λείπει είναι να χωριστούμε σε "κατώτερους" και "ανώτερους".

Φιλικά πάντα.

Ρε συ δεν στην "Λέω". Κάθε άλλο! Απλά θέλω να προσπαθήσω να δείξω γιατί γεμίζει ο κλάδος με κόσμο.
Το ξέρω καλά το ΠΛΗ10 σου λέω ...  ;)

To οτι ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι 6-7 χρόνια λέει πολλά. Δείχνει το επίπεδο των φοιτητών! 6-7 Χρόνια για Ενότητες σαν την ΠΛΗ10!!!!!!!!!!!!!

Ακου να δεις τι κάνουν. Πάνε οι μόνιμοι με πτυχία άλλων ειδικοτήτων και παίρνουν το πτυχίο αυτό (Το οποίο είναι της πλάκας), το αναγνωρίζουν και μας παίρνουν τις ώρες...


@perastikos_kav
Για το προπτυχιακό που λες το σκέφτηκα και γω, μόνο και μόνο για τις αναθέσεις ... Αλλά είναι δώρο άδωρο την στιγμή που είμαστε αναπληρωτές ... (Τι λες να το ξεκινήσουμε με μια ενότητα τον χρονο?  :P )
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2015, 12:00:16 πμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #843 στις: Σεπτέμβριος 15, 2015, 12:10:33 πμ »
Ρε συ δεν στην "Λέω". Κάθε άλλο! Απλά θέλω να προσπαθήσω να δείξω γιατί γεμίζει ο κλάδος με κόσμο.
Το ξέρω καλά το ΠΛΗ10 σου λέω ...  ;)

To οτι ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι 6-7 χρόνια λέει πολλά. Δείχνει το επίπεδο των φοιτητών! 6-7 Χρόνια για Ενότητες σαν την ΠΛΗ10!!!!!!!!!!!!!

Ακου να δεις τι κάνουν. Πάνε οι μόνιμοι με πτυχία άλλων ειδικοτήτων και παίρνουν το πτυχίο αυτό (Το οποίο είναι της πλάκας), το αναγνωρίζουν και μας παίρνουν τις ώρες...


Δεν είπα ότι μου τι λες. Χαλαρή φιλική κουβέντα κάνουμε :)

Όμως από ότι βλέπω δεν παρακολουθείς τι λέω. 
Ήδη ανέφερα 2-3 φορές ότι η ΠΛΗ10 είναι η πιο εύκολη και εισαγωγική και δεν έχει καμία σχέση με τη συνέχεια.
Η οποία συνέχεια έχει και πάρα πολλά μαθηματικά (κακώς).
Γνωρίζεις ποσοτικά το 1/12 της ιστορίας και πρακτικά κάτι πολύ λιγότερο (αφού γνωρίζεις μόνο το εύκολο 1 δωδέκατο).
Μην βγάζεις συμπεράσματα γνωρίζοντας μόνο την εύκολη αρχή.
Αυτό είπα και ξαναλέω για τελευταία φορά.

Αν μου πεις και τη σχολή σου θα σου βρω εύκολα μερικά γελεία μαθήματα και θέματα που έχουν βάλει.
Με τη δική σου λογική, κρίνοντας ελαφρά τη καρδία,  και η δική σου σχολή είναι για γέλια.

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:36 »

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #844 στις: Σεπτέμβριος 15, 2015, 12:34:57 πμ »
Με τη δική σου λογική, κρίνοντας ελαφρά τη καρδία,  και η δική σου σχολή είναι για γέλια.

Καλά ντε μην τσαντίζεσαι και βγάζεις κακία.  ;D ;D

Το αφήνω εδώ:
http://tinyurl.com/plghjjs
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2015, 01:22:46 πμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #845 στις: Σεπτέμβριος 15, 2015, 01:04:39 πμ »
Κακία εγώ? Δεν με ξέρεις ;)
Και δεν τσαντίζομαι καθόλου. Απλά γνωρίζεις το 1/12 το θέματος μόνο και κρίνεις...

Το link τι ρόλο παίζει? Γιατί τους κάνεις διαφήμιση? Θα σου το διαγράψουνε...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2015, 01:13:51 πμ από niteulf »

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #846 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 01:54:51 μμ »
Πιθανή συγχώνευση κλάδων ΠΕ19 - ΠΕ20;


(είδηση από άλλο topic) http://www.esos.gr/arthra/40105/i-protasi-toy-iep-gia-meiosi-eidikotiton-ton-kathigiton-apo-147-se-40


Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #847 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 02:35:13 μμ »
Αρα καταργηση του 60-40!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #848 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 03:22:22 μμ »
Αρα καταργηση του 60-40!

του σιχαμερού αυτού ποσοστού!!!

και μετά, μιλάμε όντως για Αρχή της Ισότητας.

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #849 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 04:10:02 μμ »
οντως σιχαμερο ποσοστο...
οπως σιχαμερο και αποφοιτος ΤΕΙ να παιρνει ειδικοτητα (και τα προνομια) ΠΕ αντι για ΤΕ...
αρχη της ισοτητας οπου σας βολευει ετσι;
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #850 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 05:43:55 μμ »
οντως σιχαμερο ποσοστο...
οπως σιχαμερο και αποφοιτος ΤΕΙ να παιρνει ειδικοτητα (και τα προνομια) ΠΕ αντι για ΤΕ...
αρχη της ισοτητας οπου σας βολευει ετσι;

Μπα, εισαι αναπληρωτης πε19 και δεν σε εφτασε ο πινακας βρε????
Τι, μηπως θα ηθελες ξεχωριστο πινακα ΤΕ20 για τους ΠΕ20,
με 50- 50 ποσοστο στις προσληψεις????
Μεσα!!!! Δωσε!!!!

Γιατι βλεπω πολυ χολη σκορπας!!!!!!!!
Αλλα τωρα καταλαβα!!! Μιλας απο θεσουλα μονιμου προσωπικου του δημοσιου φορεα. Οκκκκκ!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2015, 05:50:50 μμ από dimitraj »

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #851 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 05:58:52 μμ »
live your myth in Greece
εισαι αποφοιτος ΤΕΙ και διοριζεσαι ως Πανεπιστημιακης Εκπαιδευσης στο δημοσιο...

δεν ηξερα οτι οταν γραφονται αληθειες αυτο σημαινει οτι σκορπας χολη.  ::)
απαντησε με επιχειρηματα αν μπορεις και ασε τα ασχετα για αναπληρωτες και μονιμους (λες και εχει σημασια τι ειμαι ή τι εισαι).
το ερωτημα ειναι:

επιτρεπεται αλλου στο δημοσιο με πτυχιο ΤΕΙ να διοριζεσαι ως ΠΕ;   :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2015, 06:03:40 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #852 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 06:38:23 μμ »
Να καταργηθεί εντελώς η ποσόστωση και να εφαρμοστει η 527 αποφαση του ΣΤΕ. Ουτε 60-40, ουτε 50 -50. Ο ικανοτερος να μπαινει μεσα.
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #853 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 06:51:55 μμ »
live your myth in Greece
εισαι αποφοιτος ΤΕΙ και διοριζεσαι ως Πανεπιστημιακης Εκπαιδευσης στο δημοσιο...

δεν ηξερα οτι οταν γραφονται αληθειες αυτο σημαινει οτι σκορπας χολη.  ::)
απαντησε με επιχειρηματα αν μπορεις και ασε τα ασχετα για αναπληρωτες και μονιμους (λες και εχει σημασια τι ειμαι ή τι εισαι).
το ερωτημα ειναι:

επιτρεπεται αλλου στο δημοσιο με πτυχιο ΤΕΙ να διοριζεσαι ως ΠΕ;   :-X

σε ευχαριστώ πολύ που μου θύμησες να μην μιλάω/ασχολούμαι με τέτοιου είδους/ήθους βολεμένους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2015, 07:09:02 μμ από dimitraj »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 542
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.