*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375441 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #784 στις: Μάρτιος 13, 2015, 09:23:49 μμ »
Συνάδελφοι τη βοήθεια σας λίγο. Το θέμα είναι ταυτόχρονα άσχετο και σχετικό.

Θέλω τη συμπλήρωση από εσάς του παρακάτω ερωτηματολογίου για την πτυχιακή μου εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

http://goo.gl/forms/rKGTK1D6pr

Αυτό είναι το άσχετο κομμάτι. Το σχετικό κομμάτι είναι ότι το θέμα της είναι η διερεύνηση των στάσεων της κοινωνίας απέναντι στη διδασκαλία της Πληροφορικής στα Δημοτικά.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και ζητώ συγνώμη αν θεωρηθεί spam...

Οι ερωτήσεις είναι διατυπωμένες με προκατάληψη προς την Πληροφορική, τα πιο πολλά "Συμφωνώ" ως απάντηση είναι εις βάρος του μαθήματος και των καθηγητών Πληροφορικής.
Για φαντάσου τις ερωτήσεις έτσι (τα διαγραμμένα υπήρχαν στην αρχική ερώτηση, τα bold δεν υπήρχαν):
1. Η διδασκαλία της Πληροφορικής ΔΕΝ είναι απαραίτητο να αποτελεί ανεξάρτητο μάθημα στα δημοτικά
2. ΔΕΝ είναι απαραίτητη η διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής στα δημοτικά από καθηγητές Πληροφορικής. Το μάθημα ΔΕΝ μπορεί να διδάσκεται εξίσου καλά από δασκάλους που έχουν περάσει επιμόρφωση πάνω στις Νέες Τεχνολογίες.
3. Οι καθηγητές Πληροφορικής ΔΕΝ είναι αρκετά καλά καταρτισμένοι παιδαγωγικά για να διδάξουν στις ευαίσθητες ηλικίες του δημοτικού.
4. ΔΕΝ επαρκεί μια ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα για τους μαθητές των 2 πρώτων τάξεων (Α’ και Β’ Δημοτικού).
5. ΔΕΝ πρέπει να μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας της Πληροφορικής στις 4 τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’) από 2 σε 1 εβδομαδιαίως.
6. Η διδασκαλία της Πληροφορικής στο δημοτικό ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά στον εθισμό τους στη χρήση του υπολογιστή και στο σπίτι.
7. Η διδασκαλία της Πληροφορικής στο δημοτικό ΔΕΝ μπορεί να δημιουργήσει αισθήματα κατωτερότητας και συνθήκες απομόνωσης για τα παιδιά που δεν κατέχουν οι γονείς τους ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι.
8. Τα παιδιά της πρώτης και δευτέρας δημοτικού ΔΕΝ είναι πολύ μικρά για να διδαχτούν Πληροφορική.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2015, 09:32:26 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:03:45 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #785 στις: Μάρτιος 13, 2015, 09:31:41 μμ »
Οι ερωτήσεις είναι διατυπωμένες με προκατάληψη προς την Πληροφορική, τα πιο πολλά "Συμφωνώ" ως απάντηση είναι εις βάρος του μαθήματος και των καθηγητών Πληροφορικής.
Ας "αναποδογυρίσουμε" τις ερωτήσεις και να γίνουν έτσι:
1. Η διδασκαλία της Πληροφορικής είναι απαραίτητο να αποτελεί ανεξάρτητο μάθημα στα δημοτικά
2. Είναι απαραίτητη η διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής στα δημοτικά από καθηγητές Πληροφορικής. Το μάθημα ΔΕΝ μπορεί να διδάσκεται εξίσου καλά από δασκάλους που έχουν περάσει επιμόρφωση πάνω στις Νέες Τεχνολογίες.
3. Οι καθηγητές Πληροφορικής είναι αρκετά καλά καταρτισμένοι παιδαγωγικά για να διδάξουν στις ευαίσθητες ηλικίες του δημοτικού.
4. ΔΕΝ Επαρκεί μια ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα για τους μαθητές των 2 πρώτων τάξεων (Α’ και Β’ Δημοτικού).
5. ΔΕΝ πρέπει να μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας της Πληροφορικής στις 4 τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’) από 2 σε 1 εβδομαδιαίως.
6. Η διδασκαλία της Πληροφορικής στο δημοτικό ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά στον εθισμό τους στη χρήση του υπολογιστή και στο σπίτι.
7. Η διδασκαλία της Πληροφορικής στο δημοτικό ΔΕΝ μπορεί να δημιουργήσει αισθήματα κατωτερότητας και συνθήκες απομόνωσης για τα παιδιά που δεν κατέχουν οι γονείς τους ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι.

Σωστό αυτό που λες, αλλά κατάλαβε 1ον ότι την έρευνα την κάνουν 2 πληροφορικοί και 2ον ότι απευθύνεται σε ενήλικες που μπορούν να απαντήσουν σωστά με βάση τις απόψεις τους. Τι εννοώ με αυτό:

Με το 1ο, ότι έτσι όπως είναι δομημένο το ερωτηματολόγιο, δε μπορεί να πει κανείς ότι προσπαθώ να καθοδηγήσω αυτούς που το απαντάνε προς απόψεις που βολεύουν εμένα. Όπως το διατυπώνεις εσύ, άνετα θα μπορούσε να το πει κάποιος.

Με το 2ο, εφόσον αυτοί που το απαντούν είναι νοήμονες και αφιερώνουν και 5 δευτερόλεπτα να κατανοήσουν τι γράφει η κάθε ερώτηση, αντί να απαντούν 5 (συμφωνώ απόλυτα) στις ερωτήσεις όπως τις διατυπώνεις εσύ, απαντούν 1 (διαφωνώ απόλυτα) στις ερωτήσεις όπως τις διατυπώνω εγώ. Δεν αλλάζει ουσιαστικά το αποτέλεσμα και κερδίζουμε και το 1ο που είπα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2015, 09:35:04 μμ από trust no one »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #786 στις: Μάρτιος 13, 2015, 09:40:06 μμ »
Με παρεξήγησες.  Δεν εννοούσα να μπαίνανε οι ερωτήσεις όπως τις έγραψα, ήθελα να δείξω ότι και ο δικός μου τρόπος είναι προκατειλημμένος (γι'αυτό και έκανα edit και έγραψα "για φαντάσουν να ήταν έτσι"). Απλά, αν απομονώσεις μόνο τα ερωτήματα σαν προτάσεις, εκφράζουν αρνητικές απόψεις για την Πληροφορική και αν κάποιος είναι σχετικά θετικός στην Πληροφορική, είναι αναγκασμένος να "διαφωνεί"  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2015, 09:42:08 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #787 στις: Μάρτιος 13, 2015, 10:08:38 μμ »
Κοίτα, τα αποτελέσματα ως τώρα είναι "καλά" για μας. Αλλά το ερωτηματολόγιο θα το συμπληρώσουν και δάσκαλοι, οπότε καταλαβαίνεις...

Με παρεξήγησες.  Δεν εννοούσα να μπαίνανε οι ερωτήσεις όπως τις έγραψα, ήθελα να δείξω ότι και ο δικός μου τρόπος είναι προκατειλημμένος (γι'αυτό και έκανα edit και έγραψα "για φαντάσουν να ήταν έτσι"). Απλά, αν απομονώσεις μόνο τα ερωτήματα σαν προτάσεις, εκφράζουν αρνητικές απόψεις για την Πληροφορική και αν κάποιος είναι σχετικά θετικός στην Πληροφορική, είναι αναγκασμένος να "διαφωνεί"  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:03:45 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #788 στις: Μάρτιος 14, 2015, 10:12:00 πμ »
μα καλά πρέπει να κάνεις έρευνα για να ανακαλύψεις ότι οι
δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν τα πάντα;

Μα πόσο έχει ξεπέσει η ΑΣΠΑΙΤΕ...

 :P :P :P :P :P :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #789 στις: Μάρτιος 14, 2015, 11:05:45 πμ »
Founes χαχααχα

trust ...  απάντησα κι εγω στο ερωτηματολόγιο. Καλή επιτυχία στην εργασία σας  ;-)

wizard συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου!

(Συνάδελφε αν εισαι στο παράρτημα της Ρόδου ο κ. Ανδρεαδάκης είναι ο ιδανικός για να κρίνει εάν το ερωτηματολόγιο σας χρειάζεται τυχόν διορθώσεις ;-) )
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #790 στις: Μάρτιος 14, 2015, 11:15:17 πμ »
μα καλά πρέπει να κάνεις έρευνα για να ανακαλύψεις ότι οι
δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν τα πάντα;


Μα πόσο έχει ξεπέσει η ΑΣΠΑΙΤΕ...

 :P :P :P :P :P :P :P :P

και μενα μου φανηκε αυτο................ σα να τους δίνεις στο πιάτο την πληροφορική. σαν να τους λες πάρτε την. δεν ξερω, νομιζω πως θελουν διόρθωση πολλες απο της ερωτησεις. παραπέμπουν αλλού........ και ειναι κρίμα..........

συμφωνώ ΜΟΝΟ με τις παρατηρήσεις του wizard.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2015, 11:19:11 πμ από dimitraj »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #791 στις: Μάρτιος 14, 2015, 04:45:24 μμ »
Εγώ αν και το απάντησα ως το τέλος από περιέργεια, λυπάμαι, αλλά δεν θα σου κάνω υποβολή. Πέρα από όλα τα άλλα, θεωρώ ότι εφόσον θέλεις να διερευνήσεις τις στάσεις της κοινωνίας, δεν θα έπρεπε να ζητάς από εμάς, ούτε και από δασκάλους φυσικά, γιατί τα αποτελέσματα που θα πάρεις δεν θα αντικατοπτρίζουν τις απόψεις της κοινωνίας. Δημοσίευσε το σε μη εκπαιδευτικά φόρουμ ή γκρουπ.

Κατά τα άλλα καλή σου επιτυχία.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #792 στις: Μάρτιος 29, 2015, 05:07:50 μμ »
Χίλια ευχαριστώ σε όσους απάντησαν ή/και προώθησαν το ερωτηματολόγιο :)

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #793 στις: Ιούλιος 17, 2015, 08:24:50 μμ »
ερώτηση σχετικά με το ερευνητικό του θέματος. έχετε κάνει έρευνα εγκυρότητας στο ερωτηματολόγιο σας?
σχετικά με το ότι οι ερωτώμενοι είναι νοήμονες και δεν επηρεάζονται, δεν είναι επιχείρημα για να διατυπώνουμε όπως θέλουμε ένα ερώτημα. υπάρχουν μεθοδολογία για τη διατύπωση των ερωτημάτων καθώς και στατιστικός έλεγχος εγκυρότητας αλλά και εσωτερικής αξιοπιστίας του ερωτηματολογίου. αν δεν έχετε διασφαλίσει τέτοιες τιμές τότε η έρευνά σας δε μπορεί να σταθεί και θα αμφισβητηθούν τα αποτελέσματά της.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #794 στις: Ιούλιος 28, 2015, 12:20:01 πμ »
όντως στην στατιστική και στα γκάλοπ παίζει τεράστιο ρόλο ο τρόπος που διατυπώνονται οι ερωτήσεις,αφιερώνουν πολλές ώρες ώστε να μην είναι biased

Αποσυνδεδεμένος artistz99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #795 στις: Ιούλιος 29, 2015, 09:33:48 μμ »
Καλησπερα σε ολους ! Αν και πτυχιουχος του κλαδου ΠΕ-20 δεν ετυχε να ασχοληθω επαγγελματικα. Ηθελα να με ενημερωθω σχετικα με την επικρατουσα κατασταση αυτην την στιγμη στους αναπληρωτες-ωρομισθιους και γενικοτερα στον κλαδο μας. Ειναι δισοιωνα τα πραγματα πως τα βλεπετε εσεις "εκ των εσω" ;;


Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #797 στις: Ιούλιος 30, 2015, 07:32:32 πμ »
Οι εξελίξεις σχετικά με το πρόγραμμα του ψηφιακού σχολείου δεν είναι καλές. Μακάρι να αλλάξουν απόφαση ο Υπουργός και ο ΓΓ.
Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούν να αξιοποιηθούν χρήματα από το ΕΤΠΑ για δράσεις του ΕΚΤ όπως η πρόσληψη αναπληρωτών.
Και εκτός των άλλων, "κινδυνεύουν" και άλλα έργα να χαρακτηριστούν μη λειτουργικά και άρα μη επιλέξιμα (αρκετές δεκάδες εκατομμύρια).

Σχετική ερώτηση στη Βουλή εδώ.
Σωκράτης

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.