*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!  (Αναγνώστηκε 32842 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« στις: Οκτώβριος 23, 2009, 10:14:22 μμ »
πιστευω οτι εκτος απο το να κατακρινουμε το συστημα διορισμων,καλο θα ειναι να κανει κ ο καθενας τις προτασεις του.
προτασεις για ενα συστημα που θα ειναι οσο πιο δικαιο γινεται για ολους,κ δε θα μας συμφερει προσωπικα,στο πλαισιο μιας απλης καλοπροαιρετης συζητησης μεταξυ ολων.



εγω σκεφτηκα τον εξης τροπο(μια κ ειμαι στη δουλεια κ βαριεμαι,αποφασισα να αξιοποιησω δημιουργικα το χρονο μου!!):

1)τα μορια προυπηρεσιας μενουν ως εχουν

2)τα μορια απο επιτυχια σε ασεπ(οποιονδηποτε ασεπ) να διαιρουνται δια δυο κ να παραμενουν για παντα(το λεω αυτο γιατι για μενα ειναι αδικο να εχουν τα ιδια μορια καποιος με 3 χρονια τρεξιματος απο εδω κ απο εκει κ καποιος που εγραψε 1 φορα 65.καποιοι ισως διαφωνησουν.δεκτο)

3)διαιρουμε δια δυο τα χρονια που εχει καποιος το πτυχιο κ προσθετουμε αντιστοιχα μορια.(πχ αν καποιος εχει 10 χρονια το πτυχιο.παιρνει 5 μορια.)το μεγιστο μοριων που να μπορει να παρει καποιος απο τη χρονολογια να ειναι τα 10(οταν δηλαδη θα ειναι τουλαχιστον 42 χρονων)

4)διαιρουμε δια δυο το αποτελεσμα που προκυπτει απο την αφαιρεση του 5 απο τον βαθμο πτυχιου κ προσθετουμε τα αντιστοιχα μορια.(πχ ενας με βαθμο πτυχιου 9 παιρνει 9-5=4 4/2=2 μορια.

5)πινακες ωρομισθιων να γινονται ανα νομο κ απο εκει να παιρνουν κ για πδσ.
11 ωρες για ωρομισθιο, 12 για πδσ(επειδη τελειωνει νωριτερα η πδσ,τα μορια με αυτον τον τροπο απο ωρομισθια η πδσ θα ειναι τα ιδια κ δε θα αφηνει καποιος την πδσ για ωρομισθια.)
εννοειται οτι ολες οι προσληψεις θα γινονται απο αυτον τον ενα κ μονο πινακα με τα μορια που προτεινα πως να υπολογιζονται.
επισης αποφευγεται το ξεσπιτωμα του ωρομισθιου για 300 ευρω.

6)στα δυσπροσιτα τα μορια να πολλαπλασιαζονται  χ 1.5,κ οχι με δυο,εφοσον θα πηγαινει καποιος απο τον ιδιο νομο(ενω τωρα παει κ σε αλλους).Να εξαιρεθουν τα μικρα νησια,οπου θα πολλαπλασιαζονται Χ 2(με την εννοια οτι δεν ειναι το ιδιο να εισαι 1 ωρα δρομο,απο το να θες 2 σαπιοκαραβα για να πας)
οσοι ομως εχουν ηδη μορια απο δυσπροσιτα να τα διατηρησουν,καθως με αλλα δεδομενα πηγαν.

7)αν τυχει (λεμε τωρα) να μη φτασουν σε ενα νομο οι ωρομισθιοι,να καλουνται απο το διπλανο νομο,παιρνοντας ομως μορια σαν δυσπροσιτο(χ 1.5 η χ2 οπως πριν ειπα)

 8 )οταν καποιος φτασει τα 24 μορια (οχι καθαρης προυπηρεσιας ,αλλα με τον τροπο που ανεφερα) να μπαινει σε ενα ξεχωριστο πινακα και  θα εχει απολυτη προτεραιοτητα στους διορισμους με προυπηρεσια,αναλογα οχι με τα μορια που εχει,αλλα αναλογα με την ημερομηνια που συμπληρωσε αυτα τα 24 μορια.οσοι δε διοριστουν,θα πηγαινουν αναπληρωτες,με την ιδια παντα προτεραιοτητα.
(ετσι δινουμε τη δυνατοτητα σε καποιον που ασχολειται με κατι αλλο,αλλα θεωρειται ικανος αφου μαζεψε τοσα μορια,να μην συνεχιζει το κηνυγι μοριων,αλλα αν θελει να περιμενει το διορισμο του).

9) το ποσοστο 60-40 ας διατηρηθει.

σε αυτο το συστημα προσμετρωνται ολα.
κ η ηλικια σε μικρο βαθμο,κ ο βαθμος πτυχιου σε μικρο βαθμο,κυριως οι επιτυχιες στον ασεπ που μπορουν ομως να λειτουρησουν αθροιστικα,κ η προυπηρεσια.
δινει ομως τη δυνατοτητα σε καποιον που δεν εχει οικονομικη ανεση να γινει ωρομισθιος η ασχολειται με κατι αλλο,να γραψει 2-3 φορες καπως καλα στον ασεπ κ να διοριστει(να μην πρεπει να γραψει 75 κ να μην χανεται το 65 που γραφει)

επισης ,αν ποτε εφαρμοστει κατι τετοιο(λεμε τωρα) να γινει απο χρονια που θα εχει ασεπ,ετσι ωστε οι επιτυχοντες του προηγουμενου να μην ζημιωθουν(εφοσον τωρα ξερουν οτι τα μορια τους θα μετρανε ολοκληρα για δυο χρονια)

τελος θα προτεινα (για να βαλω κ κατι βυσματικο να χουμε να τσακωνομαστε!) οσοι ειναι γραμμενοι στο pde να παρουν μορια αναλογα με τα αστερια στο προφιλ(αυτο που ειναι με το ποσα μηνυματα εχετε στειλει..! δηλ το ανωτερο 5!)!!!  ;D ;D

κ ας προσθεσω κ τα κλασσικα,αλλα σημαντικα,οπως περισσοτεροι διορισμοι,ανακοινωση υλης ασεπ κ μηνα διεξαγωγης ενα χρονο πριν,πιο λογικες ερωτησεις και λιγοτερη προχειροτητα στα ερωτηματα κτλ....


ας πει ο καθενας που συμφωνει,που διαφωνει(πριν ομως υπολογισει τα δικα του μορια!!) η καλυτερα ας προτεινει ο καθενας αυτο που νομιζει ως ιδανικο!!


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2009, 09:34:37 πμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:18:29 »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 10:22:42 μμ »
και πως θα κρίνουμε ποιός είναι κατάλληλος να μπει σε τάξη;
μη μου πεις "όποιος έχει πιο πολλά μόρια"

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 10:51:09 μμ »
Σε κάποια συμφωνώ και σε κάποια όχι.
1. Πρέπει να υπάρχει γραπτός διαγωνισμός.
2. Σε ότι είπες για μόρια προυπηρεσίας, επιτυχίας στο ασεπ και χρονολογία κτίσης πτυχίου συμφωνώ.
3. βαθμός πτυχίου να μείνει ως έχει, κάποιοι κόπιασαν πολύ για ένα βαθμό και με την πρόταση σου θεωρώ οτι υποβαθμίζεται ο βαθμός.
4. για ωρομίσθιους δεν μπορώ να πάρω θέση γιατί σε μας δεν παίρνουν.
5. είναι άδικο να υποβάλουν αιτήσεις μόνο στον νομό τους γιατί δεν έχουν όλοι οι νομοί τις ίδιες θέσεις. Και τα δισπρόσιτα πρέπει να έχουν πολλά παραπάνω μόρια. Ίσως περισσότερα και απο αυτά που έχουν τώρα. Επίσης μια άλλη πρόταση θα ήταν να παίρνουμε μόρια ανάλογα με την απόσταση απο το σπίτι μας. Όπως στην αστυνομία. Θεωρώ οτι είναι πιο δίκαιο.
6. περισσότερα μόρια στα μεταπτυχιακά. πχ 2 μόρια για το μεταπτυχιακό και μισό μόριο για κάθε 1.5 βαθμό. Δηλαδή κάποιος με βαθμό μεταπτυχιακού 6.5 να έχει δύο μόρια απο το μεταπτυχιακό και άλλο ένα απο το λόγω 6.5-5=1 αν είναι μεταξύ 7-8.5 να έχει δυο μόρια και αν είναι άριστος 3.
7. να μετράνε ο βαθμό πτυχίου και το μεταπτυχιακό στον πίνακα αναπληρωτών. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν μετράνε τωρα :(.
8. το 60-40 συμφωνώ να διατηρηθεί.
9.προτεραιότητα σε γονείς. Να έχουν μόρια και για διορισμό οχι μόνο αφου διοριστούν.
10. να μετράει η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα πάνω στον κλάδο μας. Για να είναι πιο δίκαιο για όσους διορίστηκαν μπορούν να μετράνε τα μισά μόρια. Όχι σε φροντιστήρια, σε ιδιωτικά σχολεία.

Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 24, 2009, 12:01:34 πμ »
θα σου εξηγησω το σκεπτικο μου:

στο βαθμο πτυχιου το εβαλα /2 γιατι υπαρχουν μεγαλες διακυμανσεις στη δυσκολια ανα σχολη
ως προς τους ωρομισθιους,δεν ειπα να μην μπορουν να κανουν τα χαρτια κ σε αλλο νομο.αλλα ο καθε νομος να εχει τον δικο του πινακα.ειναι αμαρτια να πας 3 νομους διπλα,κ αλλοι απο εκεινον τον αλλο νομο να ερθουν στο δικο σου..
εχεις δικιο!τα μεταπτυχιακα τα ξεχασα εντελως!!!θα προτεινα το ιδιο που προτεινα με το πτυχιο...
για τους γονεις νομιζω οτι δεν θα επρεπε..αν αρχισουν τα κοινωνικα κριτηρια ,θα προκυψουν χιλιες δυο κατηγοριες μετα...απλα να εχουν ευνοικοτερη τοποθετηση αφου διοριστουν..
για προυπηρεσια απο φροντιστηρια διαφωνω στο να μετραει..κυριως γιατι θα αρχισουν λαδωματα του στυλ <θα σε πληρωνω κ βαζε μου ενσημα>....
για τα ιδιωτικα δεν ξερω με τι κριτηρια προσλαμβανουν,οποτε δεν μπορω να πω γνωμη...
αν παντως ειναι οποιον διαλεξει ο εργοδοτης,φοβαμαι οτι η επιλογη θα γινεται με οποιον προσφερει στον εργοδοτη τα περισσοτερα....

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 24, 2009, 12:32:53 πμ από DOG »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:18:29 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 24, 2009, 05:32:30 πμ »
εγω παλι ειμαι υπερ του ασεπ. πρεπει να περασουν ορισμενα χρονια κ να διοριστουν οι 24μηνιτες κ 30μηνιτες (γιατι θα ηταν αδικο γι'αυτους να τρεχουν απο δω κ απο κει κ στο τελος να μη διοριστουν) κ απο κει κ περα 100% μεσω ασεπ. να υπαρχουν αναπληρωτες αλλα χωρις να παιρνουν μορια προυπηρεσιας. ολοι να δινουν ασεπ. ετσι οπως ειναι ο διαγωνισμος σιγουρα δεν βγαζει τον καλυτερο αφου οπως εχουμε πει πολλες φορες παιζει ρολο η τυχη κτλ αλλα θεωρω οτι ο ασεπ ανεβαζει τρομερα το επιπεδο.εγω πχ δεν θα ειχα ιδεα απο ιστορια αφου ειχα να αγγιξω απο τη γ λυκειου. κ σε καμια περιπτωση δε λεω οτι τωρα ειμαι ειδημων αλλα οσο να'ναι μια γενικη εικονα την πηρα.
μπορει οπως λενε πολλοι να μην ειναι αξιοκρατικο κριτηριο αφου δε βγαινει απαραιτητα ο καλυτερος αλλα το συγκρινω με τις πανελληνιες. παντα ο καλυτερος περναει στην καλυτερη σχολη? ετσι ειναι οι εξετασεις, τι να κανουμε...
το σιγουρο ειναι οτι ειναι το πιο διαφανες κριτηριο. οτι θα πρεπει να αλλαξουν επισης διαφορα οσον αφορα στο διαγωνισμο το δεχομαι....

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 24, 2009, 06:24:24 μμ »
Το θέμα δεν είναι να βρεθεί αυτό το εργαλείο σύμφωνα με το οποίο να γίνονται οι διορισμοι. Το θέμα είναι ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
Πέφτουμε συνεχώς στην παγίδα που θέλουνε ορισμένοι. Απο το να τρωγόμαστε το ποιοί θα μπούνε στα σχολεία, ας ενωθούμε να ''φάμε'' αυτούς που καταπατούνε τα δικαιώματά μας. Νοήμονες άνθρωποι είμαστε πιστεύω...

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 09:08:44 πμ »
Έχω στο μυαλό μου 2 βασικές σκέψεις για την υλοποίηση ενός αξιοκρατικού και δίκαιου συστήματος διορισμών στην εκπαίδευση .

1) Κλείσιμο όλων των παραθύρων ρουσφετιού ( όπως αυτό της Π.Δ.Σ. ) και διατήρηση των σημερινών ποσοστών ( 60% - 40% ) στους διορισμούς .  Σε αυτή την περίπτωση τα ποσοστά ( 60 - 40 ) θα είναι πραγματικά και όχι πλασματικά όπως τώρα . Επιπλέον από εδώ και πέρα ( αν εφαρμοστεί το κλείσιμο παραθύρων ) για να πάρει κάποιος τα πρώτα μόρια προϋπηρεσίας ( και να διεκδικεί διορισμό από τον πίνακα του 40% ) θα πρέπει να επιτύχει στον ΑΣΕΠ . Οπότε μακροπρόθεσμα θα υπάρχει αξιοκρατία 100%  αφού όλοι ( και του 60% και του 40% ) θα έχουν κερδίσει δίκαια ( και όχι με βύσμα ) τον διορισμό τους .

2) Διορισμοί 100% μέσω ΑΣΕΠ  με την απαραίτητη μεταβατική περίοδο ( π.χ. 3 χρόνια ) ώστε να διοριστούν όλοι όσοι έχουν κερδίσει δίκαια την προϋπηρεσία τους .  Ταυτόχρονα βέβαια ( και στο διάστημα της μεταβατικής αυτής περιόδου ) θα πρέπει να κλείσουν όλα τα παράθυρα .

Όποια από τις παραπάνω επιλογές και αν εφαρμοστεί ( ή τρίτη επιλογή που θα κινείται προς την ίδια ακριβώς κατεύθυνση )  θα είχαμε δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμών .  Δύο πλεονεκτήματα της επιλογής 2) είναι τα εξής .  Πρώτον δεν αδικεί συναδέλφους που δουλεύουν χρόνια σε φροντιστήρια και δεν κερδίζουν μόρια προϋπηρεσίας . Αλλά το πιο σοβαρό πλεονέκτημα της επιλογής 2) είναι ότι δεν αφήνει περιθώρια για άνοιγμα νέων παραθύρων στο μέλλον .
Και στις δύο παραπάνω προτάσεις ο στόχος είναι να υπάρξει αξιοκρατία και δικαιοσύνη .

Υ.Γ.1.  καλό είναι να διεκδικούμε πολλούς διορισμούς αλλά από τι στιγμή που δεν μπορούν να διοριστούν όλοι είναι αναγκαίο να υπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία . 
Υ.Γ.2  μπορεί ο ΑΣΕΠ να έχει αδυναμίες αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει αξιοκρατία .
Υ.Γ.3  ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του ...  με το ένα πόδι στον τάφο .. τρέμουν τα ανίψια του τώρα ..  ;)

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 09:44:07 πμ »

To εκαστοτε συστημα προσληψης διεπεται στα κεντρικα σημεια του από μια κεντρικη στρατηγικη στοχευση. Κατ’εμε αυτή δεν μπορει να συνισταται στην ιστορικα πρωτοτυπη, πλην όμως στρεβλη, πεποιθηση του νεοελληνα πως το κρατος εχει την ηθικη υποχρεωση να αποκαταστησει επαγγελματικα τους πολιτες του, διοριζοντας τους στις δημοσιες υπηρεσιες του. Πουθενα αλλου δεν συνανταται τετοια παρεξηγημενη αντιληψη για το ρολο και τη λειτουργια του κρατους όπως στη χωρα μας, ενώ συχνα παρατηρειται και το παραδοξο φαινομενο να αγανακτουν οι νεοελληνες για το ρολο του πατρωνου που αναλαμβανει συχνα το κρατος, μετα από παραινεση τους, στις σχεσεις του μαζι τους.
Τουτων δοθεντων, ένα σχετικα αντικειμενικο και αξιοκρατικο συστημα διορισμων θα στηριζοταν στους ακολουθους αξονες:

1.   Ανασυγκροτηση του ΑΣΕΠ. Αυστηροποιηση και αντικειμενοποιηση των ορων και κριτηριων των γραπτων διαγωνισμων του ΑΣΕΠ.
2.   Υπαγωγη ολων των κατηγοριων προσληψεων εκπαιδευτικων στη διαδικασια γραπτου διαγωνισμου του ΑΣΕΠ (δηλ. καταργηση του 40%, 24μηνο, 30μηνο, ειδικες κατηγοριες και λοιπα συμπαρομαρτουντα).
3.   Παραμενουν ως εχουν οι προσαυξησεις (μεταπτυχιακες σπουδες, βαθμος πτυχιου, μορια προυπηρεσιας από αναπληρωση/ωρομισθια).
4.   Κατοπιν του διορισμου, επεκταση της περιοδου δοκιμοτητας.  Αθροιστικα,  τουλαχιστον 4 χρονια συνολικη περιοδο δοκιμοτητας, με περιοδικες αξιολογησεις και επιμορφωσεις νεοδιοριστων, ουτως ώστε, περαν της θεωρητικης επαρκειας που τεκμηριωνει η επιτυχια στο ΑΣΕΠ, να διασφαλιστει και η πρακτικη παδαγωγικη και διδακτικη επαρκεια του νεου προσωπικου. Μετα επεται η μονιμοποιηση.
5.   Διατηρηση του μεσου ισχυοντος συστηματος μοριοδοτησης ανα ΑΣΕΠ, που συγκεραζει την αξιοκρατια με μια δοση ηπιας αναξιοκρατικης κοινωνικης δικαιοτητας (μετα το μεθεπομενο διαγωνισμο ΑΣΕΠ,  μηδενιζεται η μοριοδοτηση του τωρινου διαγωνισμου).  Τελος η αρτηριοσκληρωμενη επετηριδα και οι υποκαταστατες αναχρονιστικες λογικες αυτης. 
6.   Όχι κοινωνικα κριτηρια, διοτι θρυμματιζεται ο ενιαιος, αντικειμενικος  και κατά το δυνατον αξιοκρατικος χαρακτηρας του συστηματος με την εισαγωγη ad infinitum εξαιρεσεων που συστηνουν κατ’ εξαιρεση πολλαπλασιες υποκατηγοριες διορισμων. Σε ό,τι αφορα ειδικα τους πολυτεκνους, αρση του απαραδεκτου καθεστωτος του κατά παρεκκλιση διορισμου τους και   προσαυξηση μοριοδοτησης στο γραπτο διαγωνισμο.
7.   Όχι στη μοριοδοτηση με γνωμονα την ημερομηνια αποκτησης του πτυχιου.   Ειπαμε, τελος η αρτηριοσκληρωμενη επετηριδα και οι υποκαταστατες αναχρονιστικες λογικες αυτης. 
8.   Ως προς τους ωρομισθιους, το συστημα που εισηγεται ο DOG κρινεται ευστοχο, λειτουργικο και δικαιο. Οι προτεινομενοι συντελεστες για τα δυσπροσιτα επισης δικαιοι.
9.   Ως προς τους αναπληρωτες, ως εχει το συστημα με μικρη προσαυξηση μοριων λογω μεταπτυχιακων σπουδων.



Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 12:41:06 μμ »
Δηλαδή κάποιος που έγραψε 55% είναι άξιος να διδάξει ενώ κάποιος που έγραψε 45,75% είναι ανάξιος...Δηλαδή κάποιος που μένει στο χωριό ή που είναι άνεργος, ανταγωνίζεται ισότιμα με κάποιον που μένει στην πόλη και που μπορεί να πάει σε φροντιστήριο ΑΣΕΠ ή να αγοράσει βιβλία ξοδεύοντας συνήθως πάνω απο 300 ευρώ ή να πάει σε κάποια τοπική βιβλιοθήκη να διαβάσει έστω τα βασικά..Δηλαδή  πριν 10 χρόνια δεν ήθελε κανείς το ΑΣΕΠ, και τώρα επειδή κάποιοι είναι επιτυχόντες κοιτάνε πώς να βολευτούνε. Γιατί περί βολέματος είναι, και όχι ενδιαφέροντος για τα παιδιά που τρέχουνε στα φροντιστήρια απ το πρωί μέχρι το βράδυ...
Και εννοείται ότι δεν είναι απαραίτητο το κράτος να απορροφήσει τόσα άτομα στο δημόσιο. Τότε ας κόψει ένα ποσοστό εισαχθέντων. Αντί να μπαίνουνε 300 άτομα σε μια φιλολογία, να μπαίνουνε 250 και να μπαίνουνε στα παιδαγωγικά. Περίπου 2000 (χονδρικά το υπολογίζω και ζητώ συγγνώμη εάν πέφτω πολύ έξω) είναι οι εισαχθέντες κάθε χρόνο σε φιλολογικές σχολές. Ε δεν νομίζω 2000 άτομα να έχουνε όνειρο να μπούνε φιλολογία..ας μπούνε κάπου άλλου, όπως πχ παιδαγωγικό.
Και να ενημερώσω μερικούς, γυρνώντας στο θέμα του ΑΣΕΠ...συνεχίστε να βαζετε το δάχτυλο μπροστά στο πρόσωπό σας..να ξέρετε όμως ότι δεν κρύβεστε ''δυστυχώς''.

Αποσυνδεδεμένος gelina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 01:19:00 μμ »
να σε δω στον επόμενο Ασεπ που θα γράψεις 75 αν θα λες τα ίδια ;)
Δύο πράγματα είναι αιώνια: Το σύμπαν και η ανοησία των ανθρώπων… Αν και για το σύμπαν, έχω αρχίσει τελευταία να αμφιβάλλω…
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 01:33:07 μμ »
Δηλαδή κάποιος που έγραψε 55% είναι άξιος να διδάξει ενώ κάποιος που έγραψε 45,75% είναι ανάξιος...Δηλαδή κάποιος που μένει στο χωριό ή που είναι άνεργος, ανταγωνίζεται ισότιμα με κάποιον που μένει στην πόλη και που μπορεί να πάει σε φροντιστήριο ΑΣΕΠ ή να αγοράσει βιβλία ξοδεύοντας συνήθως πάνω απο 300 ευρώ ή να πάει σε κάποια τοπική βιβλιοθήκη να διαβάσει έστω τα βασικά..Δηλαδή  πριν 10 χρόνια δεν ήθελε κανείς το ΑΣΕΠ, και τώρα επειδή κάποιοι είναι επιτυχόντες κοιτάνε πώς να βολευτούνε. Γιατί περί βολέματος είναι, και όχι ενδιαφέροντος για τα παιδιά που τρέχουνε στα φροντιστήρια απ το πρωί μέχρι το βράδυ...
Και εννοείται ότι δεν είναι απαραίτητο το κράτος να απορροφήσει τόσα άτομα στο δημόσιο. Τότε ας κόψει ένα ποσοστό εισαχθέντων. Αντί να μπαίνουνε 300 άτομα σε μια φιλολογία, να μπαίνουνε 250 και να μπαίνουνε στα παιδαγωγικά. Περίπου 2000 (χονδρικά το υπολογίζω και ζητώ συγγνώμη εάν πέφτω πολύ έξω) είναι οι εισαχθέντες κάθε χρόνο σε φιλολογικές σχολές. Ε δεν νομίζω 2000 άτομα να έχουνε όνειρο να μπούνε φιλολογία..ας μπούνε κάπου άλλου, όπως πχ παιδαγωγικό.
Και να ενημερώσω μερικούς, γυρνώντας στο θέμα του ΑΣΕΠ...συνεχίστε να βαζετε το δάχτυλο μπροστά στο πρόσωπό σας..να ξέρετε όμως ότι δεν κρύβεστε ''δυστυχώς''.

μηπως θα θελες να μου εξηγησεις τι εννοεις?

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 01:39:09 μμ »
Η εξήγηση που ζητάς βρίσκεται εν ολίγοις στην τρίτη γραμμή.

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 01:45:57 μμ »
Και για να απαντήσω και σ εσένα gelina..τα ίδια θα λέω γιατί πάνω απ όλα θα φταίω εγώ που θα μπήκα σ αυτήν την απαράδεκτη διαδικασία να αποδείξω ότι είμαι καθηγητής. Λες και 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο μαζεύαμε ραδίκια...

Αποσυνδεδεμένος air

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:00:29 μμ »
Η εξήγηση που ζητάς βρίσκεται εν ολίγοις στην τρίτη γραμμή.

και ..εν πολλοις? Μεσα στο μυαλο σου, να υποθεσω?

Συμφωνα με το οποιο, καποιος που ειναι στο χωριο, ανεργος, κ.λ.π. ειναι 'πνευματικα αναπηρος' αφου δεν μπορει να διαβασει για τον Ασεπ.

(εδω βεβαια, υπαρχει μια λογικη αντιφαση.. καθως αφου ειναι 'πνευματικα αναπηρος', γιατι να διοριστει και να διδασκει στα παιδια μας?)

 Αλλα ξεχασα, 4 χρονια ειναι αρκετα ωστε να μπορουμε μετα να μαζευουμε ραδικια επι πληρωμη (απο το Δημοσιο εννοειται).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 331
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 289
Σύνολο: 299

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.