*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!  (Αναγνώστηκε 32738 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #154 στις: Αύγουστος 11, 2017, 11:48:59 πμ »
Κ

Καλά κάνεις και τα λες σε μερικούς, που νομίζουν ότι κάτι σπουδαίο κάνουν! Μηδενίζουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά και έχουν καβαλήσει το καλάμι κι επειδή πάνε σε 2-3 σχολεία και διδάσκουν, θεωρούν ότι κάτι μεγάλο κάνουν και ότι προσφέρουν μόνο αυτοί στην κοινωνία!
Μπράβο σου και καλό κουράγιο!

Άντε πάλι με το πολυδιαφημισμένο μεταπτυχιακό σου. Μηδενίζεις τους πάντες και τα πάντα λέγοντας ότι κανένας δεν προσφέρει τίποτα (εκτός από εσένα και κάποιες άλλες ελάχιστες εξαιρέσεις) και διαμαρτύρεσαι μόνιμα ότι μηδενίζουν το μεταπτυχιακό σου. Λες και είσαι η μόνη που έχεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:35:26 »

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #155 στις: Αύγουστος 11, 2017, 12:44:29 μμ »
Είναι η μόνη που το πολυδιαφημιζει ενώ δεν έχει πάρει ακόμη την αναγνώριση.....
gia96 : φιλικά πάντα.... ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου....αν και δεν το βλέπω....
Καλημέρα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #156 στις: Αύγουστος 11, 2017, 12:54:17 μμ »
Επειδή παρακολουθώ τη συζήτηση, ουδείς διαφημίζει κάτι. Το θέμα μας είναι άλλο. Όσο για το μεταπτυχιακό που ο καθένας έκανε δεν είναι κάτι ασήμαντο. Με εξετάσεις είναι τρομερό το ζόρι και τα θέματα είναι επιπέδου διδακτορικου που στοχεύουν ακριβώς στο να καταδειξουν το υψηλό επίπεδο. Μην μηδενιζουμε τα πάντα.
Όσο για το todaylicious naoh, από την πλευρά των εργαζομένων έχεις απόλυτο δίκιο. Όμως ζούμε σε εποχή κρίσης και αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας ήδη επεκτείνεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Και όταν λέω σύμβαση και άρση μονιμοτητας νομίζω ότι κατά βάθος έχω δίκιο.  Θα αποτραπουν πολλά ευτράπελα. Φυσικά με διεκδικήσεις και κανόνες δικαίου. Και αναφέρομαι σε όλα τα επαγγέλματα, κάτι που σε βάθος χρόνου θα συμβεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2017, 12:56:57 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #157 στις: Αύγουστος 11, 2017, 01:22:31 μμ »
Και όταν λέω σύμβαση και άρση μονιμοτητας νομίζω ότι κατά βάθος έχω δίκιο.  Θα αποτραπουν πολλά ευτράπελα. Φυσικά με διεκδικήσεις και κανόνες δικαίου. Και αναφέρομαι σε όλα τα επαγγέλματα, κάτι που σε βάθος χρόνου θα συμβεί.

Αν ψάξεις λίγο καλύτερα τα εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού, κυρίως των σκανδιναβικών χωρών και της Γερμανίας που θεωρούνται σαφώς καλύτερα από το ελληνικό, θα δεις ότι η μονιμότητα των εκπαιδευτικών είναι δεδομένη και θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για την ομαλή λειτουργία ενός σχολείου. Για τη Γερμανία που έχω μια σχετική εικόνα, θεωρείται προσόν για τους εκπαιδευτικούς να μένουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια σε ένα σχολείο, έτσι ώστε να υπάρχει συνεργασία ανάμεσα τους και συνέχεια στις σχολικές δραστηριότητες. Η αίτηση μετάθεσης σε άλλο σχολείο θεωρείται μειονέκτημα, καθώς δείχνει ότι ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένο εργασιακό περιβάλλον. Θεωρείται, λοιπόν, δεδομένο ότι το σχολείο οφείλει να λειτουργεί ως σύνολο και όχι ως άθροισμα μονάδων και ένα από τα βασικά προσόντα ενός εκπαιδευτικού είναι η ομαδικότητα και η συνεργασία με τους υπόλοιπους εργαζομένους του σχολείου. Βέβαια, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών γίνεται πριν αποκτήσουν τη μονιμότητα, κάτι που νομικά ισχύει και στην Ελλάδα, αλλά δεν εφαρμόζεται ποτέ. Ο νόμος όμως υπάρχει.

ΥΓ. Και για να πετάξω και το καρφί μου, νομίζω ότι αν ένα από τα βασικά κριτήρια της αξιολόγησης είναι η ομαδικότητα, πολλοί από εμάς θα ήμασταν κάτω από τη βάση, κρίνοντας από τη συμπεριφορά μας εδώ.  ;)


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:35:26 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #158 στις: Αύγουστος 11, 2017, 01:41:10 μμ »
Αν ψάξεις λίγο καλύτερα τα εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού, κυρίως των σκανδιναβικών χωρών και της Γερμανίας που θεωρούνται σαφώς καλύτερα από το ελληνικό, θα δεις ότι η μονιμότητα των εκπαιδευτικών είναι δεδομένη και θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για την ομαλή λειτουργία ενός σχολείου. Για τη Γερμανία που έχω μια σχετική εικόνα, θεωρείται προσόν για τους εκπαιδευτικούς να μένουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια σε ένα σχολείο, έτσι ώστε να υπάρχει συνεργασία ανάμεσα τους και συνέχεια στις σχολικές δραστηριότητες. Η αίτηση μετάθεσης σε άλλο σχολείο θεωρείται μειονέκτημα, καθώς δείχνει ότι ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένο εργασιακό περιβάλλον. Θεωρείται, λοιπόν, δεδομένο ότι το σχολείο οφείλει να λειτουργεί ως σύνολο και όχι ως άθροισμα μονάδων και ένα από τα βασικά προσόντα ενός εκπαιδευτικού είναι η ομαδικότητα και η συνεργασία με τους υπόλοιπους εργαζομένους του σχολείου. Βέβαια, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών γίνεται πριν αποκτήσουν τη μονιμότητα, κάτι που νομικά ισχύει και στην Ελλάδα, αλλά δεν εφαρμόζεται ποτέ. Ο νόμος όμως υπάρχει.

ΥΓ. Και για να πετάξω και το καρφί μου, νομίζω ότι αν ένα από τα βασικά κριτήρια της αξιολόγησης είναι η ομαδικότητα, πολλοί από εμάς θα ήμασταν κάτω από τη βάση, κρίνοντας από τη συμπεριφορά μας εδώ.  ;)

Να προσθέσεις την αληλλοκατανόηση, τον σεβασμό της προσωπικότητας του άλλου και της αναγνώρισης της προσφοράς του στην σχολική ζωή ανάλογα με τις επικρατούσες εργασιακές συνθήκες.
Όσοι ονειρεύονται γενική άρση της μονιμότητας, προφανώς αγνοούν τους λόγους για τους οποίους η μονιμότητά εφαρμόστηκε και από ποιον. Βέβαια σωστά αναφέρεις οτι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών γίνεται πριν αποκτήσουν τη μονιμότητα, κάτι που νομικά ισχύει και στην Ελλάδα, αλλά δεν εφαρμόζεται ποτέ. Ο νόμος υπάρχει και πρέπει να εφαρμοστεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2017, 01:46:35 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #159 στις: Αύγουστος 11, 2017, 01:46:26 μμ »
Να προσθέσεις την αληλλοκατανόηση, τον σεβασμό της προσωπικότητας του άλλου και της αναγνώρισης της προσφοράς του στην σχολική ζωή ανάλογα με τις επικρατούσες εργασιακές συνθήκες.

Αυτά είναι για ... μεταπτυχιακό.  :P

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #160 στις: Αύγουστος 11, 2017, 01:48:03 μμ »
Και όσοι έτυχε να μην εχουν...να τους απαξιώνουμε ολημερίς και ολονυχτίς :P ;)
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #161 στις: Αύγουστος 11, 2017, 02:38:30 μμ »
Άλλη μια πρόταση για ιδανικούς τρόπους διορισμού του υπουργού παιδείας
Για αυτό ίσως μερικοί ονειρεύονται γενική άρση της μονιμότητας

Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Νίκου Φασφαλή

Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 11 Αύγουστος, 2017 - 12:19
.......................................
Για μόνιμους διορισμούς, που θεωρώ ότι είναι και το κυρίαρχο, δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και δέσμευσή πια. Αντίθετα όπως δηλώθηκε από την πολιτική ηγεσία οι θεσμοί αποκλείουν κάθε τέτοια συζήτηση!
.........................................
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/24000-proslipseis-anapliroton-fetos-70-stis-5-septemvri#ixzz4pRhN5pn8
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2017, 02:40:25 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #162 στις: Αύγουστος 11, 2017, 02:48:35 μμ »
Είναι η μόνη που το πολυδιαφημιζει ενώ δεν έχει πάρει ακόμη την αναγνώριση.....
gia96 : φιλικά πάντα.... ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου....αν και δεν το βλέπω....
Καλημέρα.
Αφού σε νοιάζει τόσο πολύ να μάθεις, να σε πληροφορήσω πως εκεί που ήμουν πέρασα ΤΕΛΕΙΑ! Αλλά οι διακοπές μου δεν τελείωσαν, καθώς μετά τις Παναγίας, θα ξαναπάω για 5 μερούλες, κάπου πιο κοντά!
Τώρα, που επέστρεψα και που μπαίνω εδώ μέσα, με νευριάζουν και με "χαλάνε" κάποιοι "σωτήρες" της εκπαίδευσης!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #163 στις: Αύγουστος 11, 2017, 02:50:29 μμ »
Άλλη μια πρόταση για ιδανικούς τρόπους διορισμού του υπουργού παιδείας
Για αυτό ίσως μερικοί ονειρεύονται γενική άρση της μονιμότητας

Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Νίκου Φασφαλή

Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 11 Αύγουστος, 2017 - 12:19
.......................................
Για μόνιμους διορισμούς, που θεωρώ ότι είναι και το κυρίαρχο, δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και δέσμευσή πια. Αντίθετα όπως δηλώθηκε από την πολιτική ηγεσία οι θεσμοί αποκλείουν κάθε τέτοια συζήτηση!
.........................................
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/24000-proslipseis-anapliroton-fetos-70-stis-5-septemvri#ixzz4pRhN5pn8
Είπαμε: ευτυχώς που υπάρχουν και τα δικαστήρια και θα δικαιωθούν πολλοί συνάδελφοι, οι οποίοι έπρεπε ήδη να ήταν μόνιμοι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #164 στις: Αύγουστος 11, 2017, 02:53:26 μμ »
Άντε πάλι με το πολυδιαφημισμένο μεταπτυχιακό σου. Μηδενίζεις τους πάντες και τα πάντα λέγοντας ότι κανένας δεν προσφέρει τίποτα (εκτός από εσένα και κάποιες άλλες ελάχιστες εξαιρέσεις) και διαμαρτύρεσαι μόνιμα ότι μηδενίζουν το μεταπτυχιακό σου. Λες και είσαι η μόνη που έχεις.
Πάντως, δεν ξέρω πολλούς στην ηλικία μου, με οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις, να έχουν μεταπτυχιακό (γιατί δεν το απέκτησα σε μικρή ηλικία, αμέσως μετά το πτυχίο μου)!

Και δεν τρέχω για καμία αναγνώριση! Δεν χρειάζεται! Το μεταπτυχιακό μου δεν είναι του εξωτερικού!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #165 στις: Αύγουστος 11, 2017, 03:01:56 μμ »
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο με τα μεταπτυχιακά και τα 2α πτυχία, πόσος κόσμος έχει - κι εγώ μεταξύ άλλων για να μη λέτε ότι κάνω κρεμαστάρια, κι έχω και δημοσιεύσεις και διδασκαλία σε ΑΕΙ, αλλά τώρα είμαι η τελευταία τοποθετηθείσα, οριακά μη υπεράριθμη, παίρνω το περίσσευμα των ανεπιθύμητων μαθημάτων και τμημάτων συν τη χαμαλοδουλειά των εξωδιδακτικών, και ξέδω και πόσους άλλους στην ίδια θέση. Και άλλοι πόςοι δεν έχουν καν δουλειά ή εξυπηρετούν τον κάθε μαθουςαλίξ στα καταςτήματα κινητής, που θέλει να βάλει κάρτα αλλά δεν ξέρει τον αριθμό του. Δεν απαξιώνει κανείς τπτ αλλά ας μην παραμυθιαζόμαστε με τη λούπα που μας έχουν βάλει. Όσα προσόντα και να έχεις πάντα θα εφευρεθεί κάτι άλλο ειδικά επί πληρωμή. Τώρα έχουμε τη μάστιγα του e learning με τα δήθεν μοριοδοτούμενα σεμινάρια, που να μην πω καλύτερα τι μόρια δίνουν. Πάνω στη φιλομάθεια και το φιλοπρόοδο πνευμα εχει στηθει παρτι χρηματων, η ανεργια μαστιζει, κι εμεις μορφωμενοι ανθρωποι κσλοκαιριατικα τσακωνομαστε ποιος την εχει μεγαλυτερη, με το συμπαθειο.

Ετσι οπως ειναι τα πραγματα οποιοδηποτε συστημα διορισμων καποιον θα αδικησει, η μαλλον θα τους αδικησει ολους, κι εμεις συζηταμε για τα αν ειναι πιο κουραστικο να τρεχεις σε 3 σχολεια η να κανεις μεταπτυχισκο; Να μη σχολιασω οτι σε μια σοβαρη εταιρεια οποιος λεει τετοια ουτε απ´ εξω δεν περναει. Δεν συζηταμε το οτι ανθρωποι με τετοιες σπουδες κσλουμαστε να κανουμε babysitting, γιατι γι αυτο μας θελουν. Δεν σκεφτομαστε οτι με τις γνωσεις που υποτιθεται οτι αποκτησαμε στις λαμπρες σπουδες μας θα επρεπε να εχουμε αλλες ευκαιριες κι οχι να τηλεφωνουμε στη μαμα του Μπουλη να δικαιολογησει τις απουσιες του μετα απο 2 μηνες. Στα νησια που δουλευουμε ο μισθος μας ειναι το χαρτζιλικι της 20αρας γκομενιτσας που βοηθαει στη δουλεια του μπαμπα, κι εμεις αυνανιζομαστε με το βαθμο του προ δεκαετιας πτυχιου μας και το αν μπηκαμε με εξετασεις στο μεταπτυχιακο η αν ημασταν σημαιοφοροι στην εκτη. Τοση αξια δινουμε μονοι μας στα προσοντα μας και περιμενουμε σαν σπασικλακια την αξιολογηση για να παρουμε μισο μοριο παραπανω επειδη πηγαμε εναν περιπατο με το πολιτιστικο προγραμμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #166 στις: Αύγουστος 11, 2017, 03:11:24 μμ »
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο με τα μεταπτυχιακά και τα 2α πτυχία, πόσος κόσμος έχει - κι εγώ μεταξύ άλλων για να μη λέτε ότι κάνω κρεμαστάρια, κι έχω και δημοσιεύσεις και διδασκαλία σε ΑΕΙ, αλλά τώρα είμαι η τελευταία τοποθετηθείσα, οριακά μη υπεράριθμη, παίρνω το περίσσευμα των ανεπιθύμητων μαθημάτων και τμημάτων συν τη χαμαλοδουλειά των εξωδιδακτικών, και ξέδω και πόσους άλλους στην ίδια θέση. Και άλλοι πόςοι δεν έχουν καν δουλειά ή εξυπηρετούν τον κάθε μαθουςαλίξ στα καταςτήματα κινητής, που θέλει να βάλει κάρτα αλλά δεν ξέρει τον αριθμό του. Δεν απαξιώνει κανείς τπτ αλλά ας μην παραμυθιαζόμαστε με τη λούπα που μας έχουν βάλει. Όσα προσόντα και να έχεις πάντα θα εφευρεθεί κάτι άλλο ειδικά επί πληρωμή. Τώρα έχουμε τη μάστιγα του e learning με τα δήθεν μοριοδοτούμενα σεμινάρια, που να μην πω καλύτερα τι μόρια δίνουν. Πάνω στη φιλομάθεια και το φιλοπρόοδο πνευμα εχει στηθει παρτι χρηματων, η ανεργια μαστιζει, κι εμεις μορφωμενοι ανθρωποι κσλοκαιριατικα τσακωνομαστε ποιος την εχει μεγαλυτερη, με το συμπαθειο.

Ετσι οπως ειναι τα πραγματα οποιοδηποτε συστημα διορισμων καποιον θα αδικησει, η μαλλον θα τους αδικησει ολους, κι εμεις συζηταμε για τα αν ειναι πιο κουραστικο να τρεχεις σε 3 σχολεια η να κανεις μεταπτυχισκο; Να μη σχολιασω οτι σε μια σοβαρη εταιρεια οποιος λεει τετοια ουτε απ´ εξω δεν περναει. Δεν συζηταμε το οτι ανθρωποι με τετοιες σπουδες κσλουμαστε να κανουμε babysitting, γιατι γι αυτο μας θελουν. Δεν σκεφτομαστε οτι με τις γνωσεις που υποτιθεται οτι αποκτησαμε στις λαμπρες σπουδες μας θα επρεπε να εχουμε αλλες ευκαιριες κι οχι να τηλεφωνουμε στη μαμα του Μπουλη να δικαιολογησει τις απουσιες του μετα απο 2 μηνες. Στα νησια που δουλευουμε ο μισθος μας ειναι το χαρτζιλικι της 20αρας γκομενιτσας που βοηθαει στη δουλεια του μπαμπα, κι εμεις αυνανιζομαστε με το βαθμο του προ δεκαετιας πτυχιου μας και το αν μπηκαμε με εξετασεις στο μεταπτυχιακο η αν ημασταν σημαιοφοροι στην εκτη. Τοση αξια δινουμε μονοι μας στα προσοντα μας και περιμενουμε σαν σπασικλακια την αξιολογηση για να παρουμε μισο μοριο παραπανω επειδη πηγαμε εναν περιπατο με το πολιτιστικο προγραμμα.
Ειδικά η δεύτερη παράγραφός σου, "έγραψε"!!!

Συνάδελφε, μακάρι όλοι να το έβλεπαν έτσι, αλλά εδώ στην Ελλάδα οι περισσότεροι θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα (ή η αγελάδα) του γείτονα, άσχετα με το ποιος είναι αυτός ο γείτονάς μας και τι κακό μας έχει κάνει! Γι'αυτό και δεν προχωρούμε σωστά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #167 στις: Αύγουστος 11, 2017, 03:36:58 μμ »
Πάντως, δεν ξέρω πολλούς στην ηλικία μου, με οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις, να έχουν μεταπτυχιακό (γιατί δεν το απέκτησα σε μικρή ηλικία, αμέσως μετά το πτυχίο μου)!

Και δεν τρέχω για καμία αναγνώριση! Δεν χρειάζεται! Το μεταπτυχιακό μου δεν είναι του εξωτερικού!
Σωστά η Κύπρος είναι"Ελλάδα"

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 235
Σύνολο: 236

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.