*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!  (Αναγνώστηκε 32742 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 09:19:43 πμ »
Συμφωνώ με όσα λέτε περι μείωση των εισαχθέντων αλλά έχουμε μια νοοτροπία η οποία είναι η εξής: γιατί να μην σπουδάσει αφου του αρέσει; (οπότε γιατι να μην έχουμε περισσότερους μορφωμένους ανθρώπους, άρα μπαίνουν πολλοί). Σαν φοιτητές σκεφτόμαστε : να μου βάλει ενα 5 να περάσω και ας έχω γράψει 4 ή δεν με άφησε να πάρω πτυχίο γιατι με έκοψε σε ένα μάθημα και φταίει ο καθηγητής που εγω δεν διάβασα. Μετά, γιατί έχουμε την απαίτηση το κράτος να μας διορίσει δεν έχω καταλάβει. Σε μια τράπεζα πχ θα γίνει διαγωνισμός και θα προσληφθούν οι καλύτεροι ή σε μια οποιαδήποτε δουλεία θα προσληφθούν οι καλύτεροι. Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στον ΑΣΕΠ; διαγωνισμός και ας περάσουν οι καλύτεροι.

Δυστυχώς, ξέρω πάααρα πολλούς που μαζεύανε ραδίκια 4 χρόνια πραγματικά. Περνούσαν τα μαθήματα με σκονάκια και αντιγραφές κτλπ. Το χειρότερο απ'όλα; Άκουγαν πρακτικές και έβγαζαν καπνούς. Πήγαιναν στο νηπιαγωγείο με 10ποντα τακούνια, μέχρι και τσιγάρο στην τάξη έχουν ανάψει. Και όλοι αυτοί, αν γράψουν καλά θα διοριστούν γιατι απλά έτυχε να περάσουν σ΄ αυτήν την σχολή, η νηπιαγωγός της τάξης δεν της πήγαινε η καρδιά να πει τόσο άσχημα σχόλια και ποτέ δεν μαθεύτηκαν όλα αυτά στους καθηγητές. Είναι αδύνατον ο καθηγητής να μπορέσει να ασχοληθεί πολύ με κάποιον φοιτητή. Αυτός ένα χαρτί βλέπει στο οποίο όλα παρουσιάζονται τέλεια!

Επίσης, δεν σημαίνει οτι επειδή πριν 10 χρόνια πήρες πτυχίο σήμερα είσαι έτοιμος να μπεις στην τάξη. Ο ασεπ τουλάχιστον σε βάζει στην διαδικασία να διαβάσεις και να δεις τι γίνεται τώρα ;).

Σχετικά με την παραπαιδεία (εμείς οι νηπιαγωγοί δεν έχουμε) αλλά όλοι εσεις που δουλεύετε εκεί γιατί θέλετε να μην υπάρχει; Είναι αναγκαίο κακό πιστεύω. Θεωρώ οτι δεν φταίνε οι καθηγητές στο σχολείο που τα παιδιά κάνουν φροντιστήριο αλλά η νοοτροπία που έχουν υιοθετήσει οι μαθητές (στο σχολείο πάω για να πιω καφέ με τους φίλους και φροντιστήριο για να διαβάσω).

συμφωνω απολυτα με οσα λες. κ σε καθε προσληψη στο δημοσιο τομεα απαιτειται διαγωνισμος. γιατι λοιπον οι εκπαιδευτικοι να μη δινουν?
ως προς το τελευταιο θα διαφωνησω μονο οσον αφορα στην παραπαιδεια.
πιστευω οτι ξεκινησε απο τους ιδιους τους καθηγητες, επειτα οι γονεις υιοθετησαν αυτη τη νοοτροπια οτι δηλαδη προκειμενου το παιδι τους να σπουδασει πρεπει να κανει φροντιστηρια κ ιδιαιτερα κ τελευταιοι την καλλιεργησαν οι μαθητες.
οταν παω σχολειο γ λυκειου κ αντι ο καθηγητης να μας κανει λατινικα μας λεει ιστοριες της ζωης του γιατι οπως ο ιδιος λεει "τα εχουμε κανει στο φροντιστηριο", τοτε ποιος φταιει?
υπαρχουν βεβαια κ πολλοι ευσυνειδητοι καθηγητες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:41:37 »

Αποσυνδεδεμένος beboulini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 09:43:58 πμ »
καθε τροπος προσληψης εχει τα αρνητικα και τα θετικα σημεια. η επετηριδα ηταν πιο αντικειμενικη, αλλα επρεπε καποιος να περιμενει παααρα πολλα χρονια  μεχρι να διοριστει.απο την αλλη ο ασεπ ειναι εξοντωτικος και ψυχοφθορος, μας προσφερει ομως τη δυνατοτητα να εισχωρησουμε στην εκπαιδευση σε πολυ μικροτερη ηλικια.
προσωπικη μου αποψη: αν και εμπεριεχεται ενα ποσοστο τυχης, ο ασεπ αποτελει αντικειμενικο κριτηριο προσληψης. διαφωνω με το γεγονος να εξαφανιζονται τα μορια επιτυχιας, απο τη στιγμη που τα μορια προυπηρεσιας (συχνα αποκτημενα με αδιαφανεις διαδικασιες) διατηρουνται στο ακεραιο.κατι πρεπει να γινει με αυτο το ζητημα!!!
Dum spiro spero ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 10:11:42 πμ »

οταν παω σχολειο γ λυκειου κ αντι ο καθηγητης να μας κανει λατινικα μας λεει ιστοριες της ζωης του γιατι οπως ο ιδιος λεει "τα εχουμε κανει στο φροντιστηριο", τοτε ποιος φταιει?
υπαρχουν βεβαια κ πολλοι ευσυνειδητοι καθηγητες

πώς μου αρεσουν οι ιστοριες βγαλμενες μεσα απο τη ζωη !! ειδικα αν ειναι love strory !!! με αντιζηλιες κλπ.

δεν φταινε ουτε οι καθηγητες,ουτε οι γονεις,ουτε οι μαθητες. για μενα φταιει το συστημα και για να το κανω ακομα πιο σαφες, αν μειωθει ο αριθμος των μαθητων ανα ταξη τοτε λυνονται πολλα προβληματα.



προσωπικη μου αποψη: αν και εμπεριεχεται ενα ποσοστο τυχης, ο ασεπ αποτελει αντικειμενικο κριτηριο προσληψης. διαφωνω με το γεγονος να εξαφανιζονται τα μορια επιτυχιας, απο τη στιγμη που τα μορια προυπηρεσιας (συχνα αποκτημενα με αδιαφανεις διαδικασιες) διατηρουνται στο ακεραιο.κατι πρεπει να γινει με αυτο το ζητημα!!!

σωστα. συμφωνω απολυτα !! αλλα πως θα το διεκδικησουμε αυτο?....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος beboulini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 10:56:45 πμ »
νομιζω οτι πρεπει να κινηθουμε πιο δυναμικα οσον αφορα στο θεμα της διατηρησης μοριων απο επιτυχιες στον εκαστοτε ασεπ ολοι εμεις οι αδιοριστοι εκπαιδευτικοι, που παλευουμε εχοντας μοναδικα οπλα τις προσωπικες μας ικανοτητες και τιποτα αλλο!υπομνηματα προς την υπουργο, επιστολες διαμαρτυριας ή δραστηριοποιηση ενος συλλογικου φορεα (συλλογος επιτυχοντων, αν υπάρχει) ειναι μερικες απο τις λυσεις που θα πορουσαν να προταθουν.
Σημειωτέον: εχω λαβει μορια μονο απο τον τελευταιο Ασεπ, αλλα αυτη η καταφωρη αδικια σε βαρος τοσων ατομων που μαχονται αξιοπρεπως επι σειρα ετων δεν πρεπει να συνεχιστει να υφισταται σε ενα κρατος δικαιου... 
Dum spiro spero ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:41:37 »

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 04:42:23 μμ »
Είναι αναγκαίο κακό πιστεύω. Θεωρώ οτι δεν φταίνε οι καθηγητές στο σχολείο που τα παιδιά κάνουν φροντιστήριο αλλά η νοοτροπία που έχουν υιοθετήσει οι μαθητές (στο σχολείο πάω για να πιω καφέ με τους φίλους και φροντιστήριο για να διαβάσω).
[/quote]Καθαρά από τη δική μου μικρή εμπειρία τα παιδιά που διαβάζουν για το φροντιστήριο είναι διαβασμένα και για το σχολείο. Θυμάμαι και τους δικούς μου συμμαθητές που πήγαιναν φροντιστήριο...δεν ανέχονταν να "πιαστούν" αδιάβαστοι στην τάξη! άλλο θέμα βέβαια, πολύ μ ε γ ά λ ο...
  Όσο για το διαγωνισμό όσο αντικειμενικός κι αν είναι δεν έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τους καλύτερους. Ο χώρος της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ δε μπορεί να συγκριθεί με οποιονδήποτε άλλο , το αν είναι καλοί ή κακοί  οι δάσκαλοι αυτό κρίνεται  μέσα στην τάξη! Κανένας διαγωνισμός δεν μπορεί να το ελέγξει αυτό. Είναι απλά ένα σύστημα επιλογής προσωπικού και ναι είναι αξιοκρατικό.
  Επιτυχούσα του ΑΣΕΠ δις, δε θεωρώ τον εαυτό μου καλύτερο δάσκαλο/εκπαιδευτικό από άλλους που δεν κατάφεραν να περάσουν σε αυτό το διαγωνισμό. Σε καμμία των περιπτώσεων. Είμαι απλά σίγουρη πως όποιος θέλει πραγματικά να μπει στη δωρεάν δημόσια εκπαίδευση, όποιος το έχει μεράκι, αγάπη, καημό, όνειρο θα το πετύχει! Με βάσανα, με κόπους...θα το πετύχει!  :D
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος beboulini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 09:55:38 μμ »
Οπως ανέφερα πιο πανω, ο καθε τροπος πρόσληψης εχει τα θετικα και τα αρνητικα του σημεια. Ας αναλογιστουμε ομως, ποσοι περισσοτεροι ''ακαταλληλοι'' μεσω της επετηριδας εισηλθαν μαζικα στη δημοσια εκπαιδευση... Ο Ασεπ δεν παυει να  ειναι ενας τροπος επιλογης, εστω κι αν χαρακτηριζεται απο αδυνατα σημεια. Σε καμια περιπτωση οι αποτυχοντες ειναι αναξιοι, ουδεποτε θα το ισχυριζομουν αυτο. Εξαλλου και εγω ημουν για ελαχιστο δις αποτυχουσα, ενω στον τελευταιο διαγωνισμο μου ελειπε κατι λιγοτερο απο μοριο για να διοριστω! :'(
Οσο για το οτι αν αγαπας κατι το πετυχαινεις, συμφωνω απολυτως. Οι δυσκολιες δεν παυουν ομως να υπαρχουν και καμια φορα σε απογοητευουν.
Dum spiro spero ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 29, 2009, 06:52:30 πμ »
δυστυχως,δεν ειμαι σιγουρος για το οτι αν αγαπας κατι το πετυχαινεις....
γιατι ειναι απλο:αν πχ στον κλαδο σου,μπαινει 1/30,λογικα οι 20 αγαπουν αυτο που κανουν....
αρα αρκετοι κ για πολλα χρονια(καποιοι ισως για παντα,αν συνεχιστει η αναλογια)  θα μεινουν απ εξω...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 29, 2009, 09:27:05 πμ »
δυστυχως,δεν ειμαι σιγουρος για το οτι αν αγαπας κατι το πετυχαινεις....
γιατι ειναι απλο:αν πχ στον κλαδο σου,μπαινει 1/30,λογικα οι 20 αγαπουν αυτο που κανουν....
αρα αρκετοι κ για πολλα χρονια(καποιοι ισως για παντα,αν συνεχιστει η αναλογια)  θα μεινουν απ εξω...


συμφωνω! δεν φτανει μονο η αγαπη αλλα και η τυχη (οπως σε ολες τις εκφανσεις της ζωης).
βεβαια,αυτο που θελει να πει ο ποιητης ειναι οτι αν αγαπας κατι πολυ θα βρεις τροπο να το διοχετευσεις και σε πολλα αλλα πραγματα συναφη με αυτο που θελεις.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος beboulini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 29, 2009, 02:17:11 μμ »
Ακριβώς,
Dum spiro spero ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος beboulini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 29, 2009, 02:25:29 μμ »
Αυτό που λες, Markos, εννοούσε η... ποιήτρια!
Dum spiro spero ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος futzia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 16, 2017, 08:00:18 μμ »
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΟΛΛΥΡΗΣ – ΣΥΡΡΟΘΑΝΑΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Δ/νση Επικοινωνίας: Αναγνωστοπούλου 32, Αθήνα - ΤΚ 10673
Τηλ.: 2103608504, 2103643637, 6944715401, 6944691416 - Fax: 2103608509 Web: www.syrothanasi.gr - Εmail: kolliris@hotmail.com
ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Για τις δυνατότητες αξιοποίησης της απόφασης του Δικαστηρίου του Λουξεμβούργου (ΔΕΕ) για μονιμοποίηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με 36 μήνες προϋπηρεσία)
Αθήνα, 09.03.2015
Αξιότιμοι κύριοι / κυρίες,
Μετά από σχετικό ερώτημα που μας ετέθη από συνάδελφό σας, κατόπιν ενδελεχούς μελέτης της υπόθεσης, σάς παραθέτουμε ευσύνοπτα την επιστημονική μας άποψη διά του παρόντος, που αποτελεί ταυτόχρονα και πρόταση συνεργασίας.
ΙΙ. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ακριβέστερα Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εφεξής ΔΕΕ) με την απόφασή του Γ΄ Τμήματος του της 26ης Νοεμβρίου 2014 στις συνεκδικαζόμενες υποθέσεις C22/13, C61/13 έως C63/13 και C418/13, με αντικείμενο αιτήσεις προδικαστικής αποφάσεως, δυνάμει του άρθρου 267 ΣΛΕΕ, υποβληθείσες, αφενός, από το Tribunale di Napoli (Ιταλία), αφετέρου, από το Corte costituzionale (Ιταλία), με απόφαση της 3ης Ιουλίου 2013, που περιήλθε στο Δικαστήριο στις 23 Ιουλίου 2013 (C418/13), εξέδωσε απόφαση σύμφωνα με την οποία:
«Η ρήτρα 5, σημείο 1, της συμφωνίας-πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου, η οποία συνήφθη στις 18 Μαρτίου 1999 και περιλαμβάνεται στο παράρτημα της οδηγίας 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, σχετικά με τη συμφωνία πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη από τη CES, την UNICE και το CEEP, έχει την έννοια ότι απαγορεύει εθνική κανονιστική ρύθμιση, όπως η επίμαχη στις κύριες δίκες, βάσει της οποίας είναι δυνατή η ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την κάλυψη κενών και ελεύθερων θέσεων διδασκόντων και διοικητικού, τεχνικού και επικουρικού προσωπικού στα υπό κρατική διαχείριση σχολεία, έως την ολοκλήρωση διαγωνισμών για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, χωρίς να ορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ολοκλήρωση των διαγωνισμών αυτών και αποκλειομένης εντελώς, για τους διδάσκοντες αυτούς και το εν λόγω προσωπικό, της δυνατότητας προβολής αξιώσεως για την αποκατάσταση της ζημίας που ενδεχομένως έχουν υποστεί λόγω της προαναφερθείσας ανανεώσεως. Συγκεκριμένα και υπό την επιφύλαξη των διαπιστώσεων των αιτούντων δικαστηρίων, η εν λόγω ρύθμιση, αφενός, δεν καθιστά δυνατή τη συναγωγή αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων προκειμένου να ελεγχθεί αν η ανανέωση των συμβάσεων αυτών ανταποκρίνεται πράγματι σε γνήσια ανάγκη, είναι πρόσφορη προς επίτευξη του επιδιωκομένου σκοπού και αναγκαία προς τούτο, και, αφετέρου, δεν περιλαμβάνει κανένα μέτρο για την αποτροπή καταχρηστικής συνάψεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και την επιβολή κυρώσεων στις περιπτώσεις αυτές».
Με λίγα και απλά λόγια: το ΔΕΕ ανοίγει την πόρτα της διεκδίκησης μονιμοποίησης για χιλιάδες αναπληρωτές με προϋπηρεσία και στην Ελλάδα, καθώς, μεταξύ άλλων, κρίνει ότι πρακτικές εκμετάλλευσης «στρατιών» αναπληρωτών από Κράτος Μέλος της ΕΕ καταστρατηγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και δεν αποτρέπουν αποτελεσματικά την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.
Μάλιστα αξιοσημείωτο και ουσιαστικά κρίσιμο είναι ότι στο Δικαστήριο παρενέβη και η Ελλάδα υποβάλλοντας γραπτές παρατηρήσεις (C418/13) με στόχο να μην εκδοθεί θετική απόφαση. Η Ελληνική Κυβέρνηση προέβαλε ότι δεν θα ήταν σκόπιμη η υπαγωγή της εκπαίδευσης στις διατάξεις της συμφωνίας-πλαισίου σχετικά με την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.
Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό αυτό και έκρινε δεσμευτικά και για την Ελλάδα ότι η συμφωνία-πλαίσιο δεν αποκλείει κανένα συγκεκριμένο κλάδο από το πεδίο εφαρμογής της και, συνεπώς, έχει εφαρμογή στο προσωπικό που προσλαμβάνεται στον κλάδο της εκπαίδευσης.
Συνεπώς, η απόφαση αυτή δεσμεύει τα όργανα της Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της εκτελεστικής (ΥΠΑΙΘ) και της δικαστικής εξουσίας (βλ. αντί πολλών: απόφαση Ολομέλειας ΑΠ 16/2013: «η δεσμευτικότητα της απόφασης αυτής (του ΔΕΕ εννοείται) ….. είναι όμως αναμφίβολη, αφού μόνον έτσι εξυπηρετείται ο σκοπός της ενιαίας και ομοιόμορφης εφαρμογής του ενωσιακού δικαίου»).

Αποσυνδεδεμένος apolaz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 24, 2017, 05:58:25 μμ »
Σε μια νεο φιλελευθερη οικονομία ... διορισμοί ... ΤΕΛΟΣ.

Διορισμοί σημαίνει ότι κάποιοι άνεργοι ή εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα θα μετακινηθούν και θα γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι. Αυτό αμέσως σημαίνει ότι το κόστος παραγωγής (μισθοί στον ιδιωτικό τομέα) θα αυξηθεί διότι η ανεργία θα μειωθεί και επιπλέον θα υπάρξουν κενές θέσεις εργασίας. Επιπλέον θα αυξηθούν και οι φόροι διότι θα πρέπει το κράτος να πληρώσει περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους.

Άρα πρέπει κάποιοι να μην εργάζονται, κάποιοι να μην έχουν κανονική σχέση εργασίας (αναπληρωτές) για να θριαμβεύσει ο ιδιωτικός τομέας (περισσότερα κέρδη για τους αστούς).

Μόνο ένας σκληρός πηρύνας του κράτους (αστυνομία, στρατός, δικαστήρια) θα παραμείνουν κρατικά (όπως λέει και ο Άδωνις) ώστε να προστατεύουν τα συμφέροντα των αστών αφού η ψαλίδα των πλουσίων και φτωχών θα μεγαλώνει, οι άνεργοι θα πολλαπλασιάζονται και μπορεί να αυξηθούν οι επαναστατικές τάσεις.

Σσσσσσσσσ! ο Έλληνας κοιμάτε και ονειρεύεται ..... διορισμό  8)

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:32:22 πμ »
Θέλω να καταθέσω εδώ μια εμπειρία. Ελπίζω στο σωστό νήμα. Έχω ακούσει άπειρες φορές να εκθειαζουμε τους μόνιμους καθηγητές και να είμαστε αρνητικοι απέναντι στην αξιολόγηση. Και όμως όταν κάποιοι εδώ μέσα αναφέρουν πως οι μόνιμοι,όχι όλοι προς Θεού, είναι αδιάφοροι δεν είναι κάτι αβασιμο. Πόσες φορές άκουσα και είδα μόνιμους να <<διωχνουν>> με τον τρόπο τους ( κακή βαθμολογία και υπερβολική αυστηροτητα) παιδιά από την κατεύθυνση τη δική τους μόνο και μόνο για να μην έχουν φορτο εργασίας και πάθουν τίποτα. Ή είναι τόσο υπερβολικοι που αναγκάστηκα σε ιδιαίτερο να πω στη μαθήτρια να γράφει τα της καθηγήτριας στην καθηγήτρια και τα δικά μου στις πανελλήνιες!!! Πολυπολιτισμικο σοκ το παιδί έπαθε. Και όταν ρώτησε το γιατί είπα φταίει ο κλάδος. Τί να έλεγα; Δεν ξέρω αν αυτό είναι φαινόμενο των φιλολογων που δυστυχώς βγάζουν τα πιο πολλά κόμπλεξ - φυσικά και δεν με τιμά αυτό που λέω όντας φιλόλογος με μεταπτυχιακό στον τομέα αυτό -αλλά νομίζω πως μια αξιολόγηση ορθή μπορεί και να <<μαζευε>> τα πράγματα. Δεν ξέρω αλλά τί άλλο να φταίει; Η ηλικία; Η δευτεροβαθμια έχει πράγματι γερασμενο προσωπικό, η προσωπική αδιαφορία και ο ωχαδερφισμος; Το γεγονός ότι πολλοί μπήκαν με μέσο και είναι απλοί δημόσιοι υπάλληλοι; Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι και όλα μαζί. Αν και η ηλικία δεν συναδει με την αδιαφορία. Άρα για να καταλήξω. Πώς να βελτιωθεί η κατάσταση όταν η απαξίωση του κλάδου είναι χειροπιαστη από γονείς και μαθητές; Και γιατί το υπουργείο να βρει τρόπους διορισμού όταν βλέπει μια μαύρη εικόνα;;;

Υ.Σ. Τέλος θυμάμαι στην εξεταστική στο τμήμα Νηπιαγωγών του Α.Π.Θ. σε μάθημα που διδασκε φιλόλογος η εξέταση και η ανάρτηση των αποτελεσμάτων συν τη συνεργασία ήταν προβληματική. Όλοι μου πετουσαν στα μούτρα τη φράση.... Ααα εσείς οι φιλόλογοι είστε προβληματικοι. Και το ίδιο άκουσα για μαθηματικους και φυσικούς..... Χα χα... Βέβαια τα σκήπτρα ανήκουν σε μας... Μην τα χάσουμε. Ας όψεται. Το ίδιο είπε και ο καθηγητής του μαθήματος. Ήταν μια επιβεβαίωση. :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2017, 08:38:44 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 07, 2017, 09:29:59 πμ »
Θέλω να καταθέσω εδώ μια εμπειρία. Ελπίζω στο σωστό νήμα. Έχω ακούσει άπειρες φορές να εκθειαζουμε τους μόνιμους καθηγητές και να είμαστε αρνητικοι απέναντι στην αξιολόγηση. Και όμως όταν κάποιοι εδώ μέσα αναφέρουν πως οι μόνιμοι,όχι όλοι προς Θεού, είναι αδιάφοροι δεν είναι κάτι αβασιμο. Πόσες φορές άκουσα και είδα μόνιμους να <<διωχνουν>> με τον τρόπο τους ( κακή βαθμολογία και υπερβολική αυστηροτητα) παιδιά από την κατεύθυνση τη δική τους μόνο και μόνο για να μην έχουν φορτο εργασίας και πάθουν τίποτα. Ή είναι τόσο υπερβολικοι που αναγκάστηκα σε ιδιαίτερο να πω στη μαθήτρια να γράφει τα της καθηγήτριας στην καθηγήτρια και τα δικά μου στις πανελλήνιες!!! Πολυπολιτισμικο σοκ το παιδί έπαθε. Και όταν ρώτησε το γιατί είπα φταίει ο κλάδος. Τί να έλεγα; Δεν ξέρω αν αυτό είναι φαινόμενο των φιλολογων που δυστυχώς βγάζουν τα πιο πολλά κόμπλεξ - φυσικά και δεν με τιμά αυτό που λέω όντας φιλόλογος με μεταπτυχιακό στον τομέα αυτό -αλλά νομίζω πως μια αξιολόγηση ορθή μπορεί και να <<μαζευε>> τα πράγματα. Δεν ξέρω αλλά τί άλλο να φταίει; Η ηλικία; Η δευτεροβαθμια έχει πράγματι γερασμενο προσωπικό, η προσωπική αδιαφορία και ο ωχαδερφισμος; Το γεγονός ότι πολλοί μπήκαν με μέσο και είναι απλοί δημόσιοι υπάλληλοι; Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι και όλα μαζί. Αν και η ηλικία δεν συναδει με την αδιαφορία. Άρα για να καταλήξω. Πώς να βελτιωθεί η κατάσταση όταν η απαξίωση του κλάδου είναι χειροπιαστη από γονείς και μαθητές; Και γιατί το υπουργείο να βρει τρόπους διορισμού όταν βλέπει μια μαύρη εικόνα;;;

Υ.Σ. Τέλος θυμάμαι στην εξεταστική στο τμήμα Νηπιαγωγών του Α.Π.Θ. σε μάθημα που διδασκε φιλόλογος η εξέταση και η ανάρτηση των αποτελεσμάτων συν τη συνεργασία ήταν προβληματική. Όλοι μου πετουσαν στα μούτρα τη φράση.... Ααα εσείς οι φιλόλογοι είστε προβληματικοι. Και το ίδιο άκουσα για μαθηματικους και φυσικούς..... Χα χα... Βέβαια τα σκήπτρα ανήκουν σε μας... Μην τα χάσουμε. Ας όψεται. Το ίδιο είπε και ο καθηγητής του μαθήματος. Ήταν μια επιβεβαίωση. :'(
Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!
Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίτι τους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!
Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.