*

Αποστολέας Θέμα: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας  (Αναγνώστηκε 1701 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« στις: Αύγουστος 06, 2014, 04:50:47 μμ »
Επειδή τελευταία έτυχε να ακούσω πολλές διαφορετικές και συγκρουόμενες απόψεις, θα ήθελα να ακούσω τις δικές σας γνώμες για το πώς ακριβώς διδάσκετε/εξετάζετε το λεξιλόγιο: είστε πιστοί στο companion, κάνετε λίστες με λέξεις, βάζετε στα παιδιά dictation ή μια άσκηση gap filling για να εξετάσετε τις λέξεις κλπ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:10:20 »

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 06, 2014, 04:58:34 μμ »
Όλα αυτά. Μια εβδομάδα dictation, μια εβδομάδα gap filling, αντιστοίχηση, σταυρόλεξο... Για να μη βαριούνται. Έχω καταλήξει οτι η χειρότερη μέθοδος είναι το ξερό dictation. Πάντα τους βάζω να μαθαίνουν λεξιλόγιο μέσα σε προτάσεις και έτσι τους το υπαγορεύω.
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 06, 2014, 05:00:13 μμ »
Για ποιο επίπεδο μιλάμε;

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 06, 2014, 05:03:44 μμ »
ε, καλά για a senior και πάνω. Στα μικρά dictation, αντε και καμιά αντιστοίχηση
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:10:20 »

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 06, 2014, 05:18:39 μμ »
Ναι, για senior τάξεις μιλάω. Όταν λες ότι τους βάζεις να μαθαίνουν τις λέξεις μέσα σε προτάσεις, αν έχουν καμιά 20αριά λέξεις δηλαδή το καταφέρνουν;

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 06, 2014, 05:26:52 μμ »
Φυσικά. Το θέμα δεν είναι για 5-10 λέξεις. Στις πολλές είναι που χρειάζεται να τις κατηγοριοποιήσουν σε προτάσεις. Αλλιώς απλώς τις μαθαίνουν για να τις γράψουν ορθογραφία. Την άλλη εβδομάδα τις ξέχασαν!
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 06, 2014, 05:47:52 μμ »
Χμμμμ.......... Δεν έχεις άδικο...... Τις υπογραμμίζετε στο βιβλίο τις προτάσεις και από κει τις μαθαίνουν;

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 06, 2014, 05:54:44 μμ »
ναι!
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία / Εξέταση Λεξιλογίου Ξένης Γλώσσας
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 06, 2014, 06:03:43 μμ »
Εγώ στις senior τάξεις δεν βάζω να μαθαίνουν προτάσεις αλλά επιμένω σε αντίθετα, συνώνυμα, collocations κλπ. Π.χ. αν μάθουμε τη λέξη once, παράλληλα τους βάζω και τη λέξη twice, αν μάθουμε sunblock μαθαίνουμε παράλληλα και suntan lotion, αν μάθουμε tropical μαθαίνουμε και το tropical fruit κ.ο.κ.

Τους εξετάζω υπαγορεύοντας τις αγγλικές λέξεις, στις οποίες πρέπει να μου γράψουν εξήγηση στα ελληνικά και ό,τι συνώνυμα / αντίθετα / collocations ξέρουν.

Στο μάθημα μαθαίνουμε το λεξιλόγιο με ασκήσεις, υπογραμμίζοντας στο κείμενο, παιχνίδια, αντίθετα κλπ.

Σε λίγο μεγαλύτερες τάξεις (D και pre-Lower) τους βάζω να μαθαίνουν και παραδείγματα σε μερικές λέξεις π.χ. αν μάθουμε τη λέξη about μαθαίνουν what about you? he has about 3 euros κλπ. Τα παραδείγματα πρέπει να τα μάθουν απέξω, δεν τα υπαγορεύω στην ορθογραφία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158555
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 337
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.