*

Αποστολέας Θέμα: Βιβλία 3ης Δέσμης  (Αναγνώστηκε 18326 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 414
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #42 στις: Απρίλιος 07, 2010, 07:40:22 μμ »
Δυστυχώς έτσι είναι... :( Για να μη νομίζεις, σε βεβαιώνω, χωρίς ΑΣΕΠ είναι 9 στους 10 από το παιδαγωγικό, (για να μη σου πω 9,5!χιχιχι!! ;D). Εγώ έχω συμμαθήτρια διευθύντρια σε νηπιαγωγείο σε ένα χωριό της Κρήτης, όπως έμαθα τελευταία...και φρίκαρα μπορώ να πω!! :o :o Χώρια τους διορισμένους πλέον στα δημοτικά..  :(
Υπομονή για όλους μας βρε παιδιά, τι άλλο να κάνουμε... :-\
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:24:43 »

Αποσυνδεδεμένος platonas254

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #43 στις: Απρίλιος 07, 2010, 11:07:06 μμ »
Κοιταξτε τι βρήκα:
Αυτό που μου έκανε εντυπωση ηταν η εκθεση και η ιστορια. Εδιναν τα θεματα σε τοσο απλη μορφη; Καλα, και τα λατινικα και τα αρχαια δεν πανε πισω. Πολυ πιο διαφορετικα απο τωρα. Εσεις τι λετε;

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2001
ΤΡΙΤΗ 22 ΜΑΪΟΥ 2001
ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΕΣΜΕΣ
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΚΘΕΣΗ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ : ΔΥΟ (2)
ΘΕΜΑ : Η ανάπτυξη των επιστημών και της τεχνολογίας άνοιξε στις μέρες μας νέους ορίζοντες στην ανθρώπινη ζωή και καθιστά, όλο και περισσότερο, τις κοινωνίες μας ανοιχτές. Βρισκόμαστε πλέον στην κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας, που δίνει την ευκαιρία στα άτομα και τους λαούς να γνωρίζονται και να επικοινωνούν ευκολότερα μεταξύ τους. Μπροστά μας ανοίγεται ο διάλογος των πολιτισμών, των παραδόσεων, των θρησκευτικών και ηθικών αξιών.
α. Ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, τα πλεονεκτήματα αλλά και οι κίνδυνοι από την εύκολη και γρήγορη εξάπλωση των γνώσεων και των πληροφοριών;
β. Με ποιους τρόπους νομίζετε ότι μπορεί να προαχθεί η επικοινωνία και ο διάλογος μεταξύ των ανθρώπων και των πολιτισμών;

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2001
ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΜΑΪΟΥ 2001
ΔΕΣΜΗ ΤΡΙΤΗ (3η)
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ : ΔΥΟ (2)
ΖΗΤΗΜΑ 1ο
Ιώσηπος Μοισιόδακας:
α. Διδακτικό έργο.
β. Συγγραφικό έργο και περιεχόμενό του.
ΖΗΤΗΜΑ 2ο
Τα Οικονομικά του Αγώνα: Έσοδα από το εξωτερικό.
ΖΗΤΗΜΑ 3ο
Η δημιουργία του Γαλλικού Κόμματος το 1825 ως αποτέλεσμα της πολιτικής θέσης της Γαλλίας.
ΖΗΤΗΜΑ 4ο
Η ελληνοτουρκική σύμβαση ανταλλαγής των πληθυσμών (30.1.1923) και οι άμεσες συνέπειες του ερχομού των προσφύγων στην Ελλάδα.

ΑΡΧΗ 1ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2001
ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΜΑΪΟΥ 2001
ΔΕΣΜΗ ΤΡΙΤΗ (3η)
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ : ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4)
Α. ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΡΟΣΩΚΡΑΤΙΚΩΝ: Έκδοση H. DlELS-W.KRANZ, Τόμος Β´
Δικαιοσύνη οὖν τὰ τῆς πόλεως νόμιμα, ἐν ᾗ ἂν πολιτεύηταί τις, μὴ παραβαίνειν. Χρῷτ' ἂν οὖν ἄνθρωπος μάλιστα ἑαυτῷ ξυμφερόντως δικαιοσύνῃ, εἰ μετὰ μὲν μαρτύρων τοὺς νόμους μεγάλους ἄγοι, μονούμενος δὲ μαρτύρων τὰ τῆς φύσεως· τὰ μὲν γὰρ τῶν νόμων ἐπίθετα, τὰ δὲ τῆς φύσεως ἀναγκαῖα· καὶ τὰ μὲν τῶν νόμων ὁμολογηθέντα οὐ φύντ' ἐστίν, τὰ δὲ τῆς φύσεως φύντα οὐχ ὁμολογηθέντα. Τὰ οὖν νόμιμα παραβαίνων ἐὰν λάθῃ τοὺς ὁμολογήσαντας καὶ αἰσχύνης καὶ ζημίας ἀπήλλακται· μὴ λαθὼν δ'οὔ· τῶν δὲ τῇ φύσει ξυμφύτων ἐάν τι παρὰ τὸ δυνατὸν βιάζηται, ἐάν τε πάντας ἀνθρώπους λάθῃ, οὐδὲν ἔλαττον τὸ κακόν, ἐάν τε πάντες ἴδωσιν, οὐδὲν μεῖζον· οὐ γὰρ διὰ δόξαν βλάπτεται, ἀλλὰ δι' ἀλήθειαν.
Β. ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΙV,104 : Έκδοση Οξφόρδης
οἱ δὲ ἐναντίοι τοῖς προδιδοῦσι, κρατοῦντες τῷ πλήθει ὥστε μὴ αὐτίκα τὰς πύλας ἀνοίγεσθαι, πέμπουσι μετὰ ΤΕΛΟΣ 1ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΡΧΗ 2ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Εὐκλέους τοῦ στρατηγοῦ, ὃς ἐκ τῶν Ἀθηνῶν παρῆν αὐτοῖς φύλαξ τοῦ χωρίου, ἐπὶ τὸν ἕτερον στρατηγὸν τῶν ἐπὶ Θρᾴκης, Θουκυδίδην τὸν Ὀλόρου, ὃς τάδε ξυνέγραψεν, ὄντα περὶ Θάσον (ἔστι δὲ ἡ νῆσος Παρίων ἀποικία, ἀπέχουσα τῆς Ἀμφιπόλεως ἡμίσεος ἡμέρας μάλιστα πλοῦν), κελεύοντες σφίσι βοηθεῖν. καὶ ὁ μὲν ἀκούσας κατὰ τάχος ἑπτὰ ναυσὶν αἳ ἔτυχον παροῦσαι ἔπλει, καὶ ἐβούλετο φθάσαι μάλιστα μὲν οὖν τὴν Ἀμφίπολιν, πρίν τι ἐνδοῦναι, εἰ δὲ μή, τὴν Ἠιόνα προκαταλαβών.
Γ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1. Να εξηγήσετε σε ποια σημεία του διδαγμένου κειμένου αποδεικνύεται ότι το φυσικό δίκαιο προϋπάρχει των νόμων της πολιτείας.
2. Ποιες είναι οι κυριότερες από τις γλωσσικές ιδιοτυπίες του έργου του Θουκυδίδη;
3. τοῖς προδιδοῦσι, ἀπέχουσα: Να γράψετε το δεύτερο πρόσωπο στον ενικό και πληθυντικό αριθμό της προστακτικής του αορίστου β′ στη φωνή που βρίσκονται.
παρῆν, προκαταλαβών: Να γράψετε το δεύτερο πρόσωπο στον ενικό αριθμό της υποτακτικής και προστακτικής του ενεστώτα στη φωνή που βρίσκονται.
ΤΕΛΟΣ 2ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΡΧΗ 3ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ἔπλει: Να γράψετε το δεύτερο πρόσωπο του πληθυντικού αριθμού σε όλες τις εγκλίσεις του ενεστώτα.
τάδε, τι: Να γράψετε τη δοτική και αιτιατική του θηλυκού γένους στον πληθυντικό αριθμό.
πλοῦν: Να γράψετε τις πλάγιες πτώσεις του ενικού και του πληθυντικού αριθμού.
ναυσίν: Να γράψετε τη γενική και αιτιατική του ενικού και του πληθυντικού αριθμού.
ἡμίσεος: Να γράψετε τη γενική και την αιτιατική του θηλυκού και του ουδετέρου γένους στον πληθυντικό αριθμό.
μάλιστα: Να γράψετε τους άλλους βαθμούς του τύπου αυτού.
4. α. Να αναγνωρίσετε συντακτικά τις λέξεις:
τοῖς προδιδοῦσι, αὐτοῖς, φύλαξ, παροῦσαι.
β. τοῖς προδιδοῦσι, ἀκούσας: Να αναλύσετε τις μετοχές στις αντίστοιχες δευτερεύουσες προτάσεις.
ΟΔΗΓΙΕΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ
1. Στο τετράδιο να γράψετε μόνον τα προκαταρκτικά (ημερομηνία, δέσμη, εξεταζόμενο μάθημα). Δεν θα μεταφέρετε στο τετράδιο τα κείμενα και τις παρατηρήσεις.
ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
2. Να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας στο πάνω μέρος των φωτοαντιγράφων, αμέσως μόλις σας παραδοθούν.
Δεν επιτρέπεται να γράψετε καμιά άλλη σημείωση. Κατά την αποχώρησή σας, να παραδώσετε τα φωτοαντίγραφα μαζί με το τετράδιο.
3. Να μεταφράσετε και τα δύο κείμενα (διδαγμένο και αδίδακτο).
4. Να απαντήσετε σε όλες τις παρατηρήσεις.
5. Διάρκεια εξέτασης : τρεις (3) ώρες.
6. Χρόνος δυνατής αποχώρησης : μία (1) ώρα μετά την έναρξη της εξέτασης.
ΑΠΟ ΤΗΝ Κ. Ε. Γ. Ε.
ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
ΤΕΛΟΣ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΑΡΧΗ 1ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2001
ΤΕΤΑΡΤΗ 23 ΜΑΪΟΥ 2001
ΔΕΣΜΗ ΤΡΙΤΗ (3η)
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ : ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4)
Α. KEIMENO :
Sextus Tarquinius pudicitiam Lucretiae, uxoris Collatini, laedit. Maritus et pater et Iunius Brutus eam maestam inveniunt. Illis femina cum lacrimis iniuriam aperit et cultro se ipsam interficit.
Tum Camillus, qui diu apud Ardeam in exilio fuerat propter Veientanam praedam non aequo iure divisam, absens dictator est factus; is Gallos iam abeuntes secutus est: quibus interemptis aurum omne recepit.
Num ad hostem veni et captiva in castris tuis sum? In hoc me longa vita et infelix senecta traxit, ut primum exsulem deinde hostem te viderem? Qui potuisti populari hanc terram, quae te genuit atque aluit? Non tibi ingredienti fines patriae ira cecidit?
ΤΕΛΟΣ 1ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΡΧΗ 2ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Β. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
1. α. Στις συνεκφορές :
aequo iure, castris tuis: Να γραφούν η γενική και η αιτιατική του αριθμού στον οποίο βρίσκονται.
aurum omne, hanc terram: Να γραφούν η γενική και η δοτική του αριθμού στον οποίο βρίσκονται.
infelix senecta: Να γραφούν η αιτιατική και η αφαιρετική του αριθμού στον οποίο βρίσκεται.
β. cultro: Να κλιθεί στον ενικό αριθμό.
fines: Να γραφούν η ονομαστική του ενικού και η γενική του πληθυντικού αριθμού.
illis, ipsam, hoc: Να γραφούν οι πλάγιες πτώσεις στον ενικό αριθμό και στο γένος που βρίσκονται.
2. α. diu: Να γραφούν τα παραθετικά.
longa: Να κλιθεί στο συγκριτικό βαθμό του γένους στο οποίο βρίσκεται και στους δύο αριθμούς.
infelix: Να γραφεί η αιτιατική του πληθυντικού του ουδετέρου γένους και στους τρεις βαθμούς. Να σχηματιστεί το επίρρημα και να γραφούν τα παραθετικά του.
β. interficit : Να κλιθεί το γερούνδιο.
abeuntes: Να κλιθεί στο ουδέτερο γένος και στους δύο αριθμούς.
ingredienti: Να γραφούν τα απαρέμφατα όλων των χρόνων (να ληφθεί υπόψη το υποκείμενο).
ΤΕΛΟΣ 2ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΡΧΗ 3ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
3. laedit: Να γίνει εγκλιτική αντικατάσταση στο δεύτερο πρόσωπο του πληθυντικού αριθμού του μέλλοντα στη φωνή που βρίσκεται (να ληφθεί υπόψη το υποκείμενο).
aperit: Να κλιθεί η υποτακτική του παρατατικού στη φωνή που βρίσκεται.
absens: Να κλιθεί η υποτακτική του υπερσυντελίκου.
factus est: Να γραφεί η ονομαστική του ενικού του γερουνδιακού και στα τρία γένη.
interemptis: Να γίνει χρονική αντικατάσταση στο πρώτο πρόσωπο του πληθυντικού αριθμού της υποτακτικής της ενεργητικής περιφραστικής συζυγίας (να ληφθεί υπόψη το υποκείμενο).
viderem: Να κλιθεί η προστακτική ενεστώτα στην ενεργητική και στη μέση φωνή.
potuisti: Να γίνει χρονική αντικατάσταση στο τρίτο πρόσωπο του πληθυντικού αριθμού της υποτακτικής.
populari: Να κλιθεί η υποτακτική του ενεστώτα.
cecidit: Να γραφούν η μετοχή του ενεστώτα στην ονομαστική του ενικού και τα απαρέμφατα όλων των χρόνων στη φωνή που βρίσκεται (να ληφθεί υπόψη το υποκείμενο).
4. maestam, illis, cultro, exsulem: Να γίνει συντακτική αναγνώριση των όρων.
uxoris Collatini: Να μετατραπεί η παράθεση σε δευτερεύουσα πρόταση.
ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Ιllis femina cum lacrimis iniuriam aperit: Να μετατραπεί η ενεργητική σύνταξη σε παθητική.
absens : Να αναλυθεί η μετοχή στην αντίστοιχη δευτερεύουσα πρόταση.
Qui potuisti populari hanc terram, quae te genuit atque aluit? : Να μετατραπεί ο ευθύς λόγος σε πλάγιο με εξάρτηση από το Mater interrogavit filium.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ
1. Στο τετράδιο να γράψετε μόνον τα προκαταρκτικά (ημερομηνία, δέσμη, εξεταζόμενο μάθημα). Δεν θα μεταφέρετε στο τετράδιο το κείμενο και τις παρατηρήσεις.
2. Να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας στο πάνω μέρος των φωτοαντιγράφων, αμέσως μόλις σας παραδοθούν.
Δεν επιτρέπεται να γράψετε καμιά άλλη σημείωση.
Κατά την αποχώρησή σας, να παραδώσετε τα φωτοαντίγραφα μαζί με το τετράδιο.
3. Να μεταφράσετε το κείμενο.
4. Να απαντήσετε σε όλες τις παρατηρήσεις.
5. Διάρκεια εξέτασης : τρεις (3) ώρες.
6. Χρόνος δυνατής αποχώρησης : μία (1) ώρα μετά την έναρξη της εξέτασης.
ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Ε.Γ.Ε.
ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΤΕΛΟΣ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Δεν γινεται σε pdf και για αυτο τα βαζω ετσι.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2010, 11:14:36 μμ από platonas254 »

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #44 στις: Απρίλιος 07, 2010, 11:32:32 μμ »
επισης τριτοδεσμιτισα εδω (θυμαστε το τραγουδι του δεληβορια ;D ?). λοιπον τα θεματα που εβαλες πιο πανω ειναι απο την τελευταια χρονια που εφορμοστηκε το συστημα των δεσμων. φυσικα εχω κανει delete για τα θεματα κ αν οντως ηταν αυτα. εκεινη την χρονια εδωσα μονο αρχαια για να αλλαξω σχολη. ειχα διαβασει μονη μου παραλληλα με την τοτε σχολη που ημουν και τα θεματα μου ειχαν φανει γελοια σε σχεση με τις προηγουμενες χρονιες. δεν ξερω αν σκοπιμα ειχαν αυτη την ευκολια, σαν τελευταια χρονια.

παντως δεν θυμαμαι καθολου αν οντως ειναι αυτα τα θεματα. στην εκθεση αν εννοεις ως απλη μορφη, το οτι εδιναν απλα ενα θεμα με κπ ερωτηματα, να το διαπραγματευτουμε, ναι, οντωςαυτη την μορφη ειχε. δεν υπηρχαν οι λεξιλογικες κ αλλες ασκησεις που εχουν τωρα.

το μονο που θυμαμαι κ με εχει στοιχιωσει ηταν το '99 που ειχαν βαλει απο γνωστο το προοιμιο της οδυσσειας, που ως αντιsos(φατσακι που αυτομουτζωνεται δεν εχουμε??) δεν ειχα κανει καλη επαναληψη κ ενω στο αγνωστο ειχε γινει μια μικρη παρωλεθρια, εγω ειχα γραψει καλα. αποτελεσμα 14,5 με κουτσουρεμενη κατα πολυ την μεταφραση του γνωστου!! αχχχχ.....

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #45 στις: Απρίλιος 07, 2010, 11:43:40 μμ »
εχω τα θεματα που εχουν πεσει σε πανελληνιες απο το 1984 και μετα..αν καποιος ενδιαφερεται ας στειλει pm

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:24:43 »

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #46 στις: Απρίλιος 07, 2010, 11:47:29 μμ »
επισης τριτοδεσμιτισα εδω (θυμαστε το τραγουδι του δεληβορια ;D ?). λοιπον τα θεματα που εβαλες πιο πανω ειναι απο την τελευταια χρονια που εφορμοστηκε το συστημα των δεσμων. φυσικα εχω κανει delete για τα θεματα κ αν οντως ηταν αυτα. εκεινη την χρονια εδωσα μονο αρχαια για να αλλαξω σχολη. ειχα διαβασει μονη μου παραλληλα με την τοτε σχολη που ημουν και τα θεματα μου ειχαν φανει γελοια σε σχεση με τις προηγουμενες χρονιες. δεν ξερω αν σκοπιμα ειχαν αυτη την ευκολια, σαν τελευταια χρονια.

παντως δεν θυμαμαι καθολου αν οντως ειναι αυτα τα θεματα. στην εκθεση αν εννοεις ως απλη μορφη, το οτι εδιναν απλα ενα θεμα με κπ ερωτηματα, να το διαπραγματευτουμε, ναι, οντωςαυτη την μορφη ειχε. δεν υπηρχαν οι λεξιλογικες κ αλλες ασκησεις που εχουν τωρα.

το μονο που θυμαμαι κ με εχει στοιχιωσει ηταν το '99 που ειχαν βαλει απο γνωστο το προοιμιο της οδυσσειας, που ως αντιsos(φατσακι που αυτομουτζωνεται δεν εχουμε??) δεν ειχα κανει καλη επαναληψη κ ενω στο αγνωστο ειχε γινει μια μικρη παρωλεθρια, εγω ειχα γραψει καλα. αποτελεσμα 14,5 με κουτσουρεμενη κατα πολυ την μεταφραση του γνωστου!! αχχχχ.....

http://www.youtube.com/watch?v=CNFjttJKs74

 :)

Αποσυνδεδεμένος platonas254

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #47 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:13:26 πμ »
Ο Ιωσηπος Μοισιοδακας ποιος ειναι; Πρωτη φορα το ακουω αυτο το ονομα. Τι ιστορια ηταν αυτη που κανατε;

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #48 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:16:19 πμ »
Ο Ιωσηπος Μοισιοδακας ποιος ειναι; Πρωτη φορα το ακουω αυτο το ονομα. Τι ιστορια ηταν αυτη που κανατε;

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%8E%CF%83%CE%B7%CF%80%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%BF%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82

Αποσυνδεδεμένος platonas254

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #49 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:17:34 πμ »
Σε γενικες γραμμες η ιστορια ηταν πιο απαιτητικη.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #50 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:20:39 πμ »
Ο Ιωσηπος Μοισιοδακας ποιος ειναι; Πρωτη φορα το ακουω αυτο το ονομα. Τι ιστορια ηταν αυτη που κανατε;

πάντως κατα πολύ καλύτερη απο τη σημερινή. τελειωναμε τη Γ λυκειου και ξέραμε όλον τον ευρωπαϊκό και ελληνικό διαφωτισμό, τα ΠΑΝΤΑ σχετικα με την εξωτερικη πολιτική μέχρι να γινει η Ελλάδα κράτος και τα  περι Μικρασιατικής καταστροφής. Μπορει να μην ειχαμε πηγες και κριτική οπως λένε σήμερα όμως γνωριζαμε ΙΣΤΟΡΙΑ και ειχαμε αποκτησει και ιστορική συνείδηση, τουλάχιστον.
όλες τις συνθηκες ....... απ' εξω.........

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #51 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:21:46 πμ »
μπα δεν θα το ελεγα....
αν κ νομιζω το τι ηταν απαιτητικο ειναι κ λιγο υποκειμενικο, αλλα εγω θα ελεγα ως πιο απαιτητικα την εκθεση κ τα αρχαια.

 
Σε γενικες γραμμες η ιστορια ηταν πιο απαιτητικη.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #52 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:23:06 πμ »
μπα δεν θα το ελεγα....
αν κ νομιζω το τι ηταν απαιτητικο ειναι κ λιγο υποκειμενικο, αλλα εγω θα ελεγα ως πιο απαιτητικα την εκθεση κ τα αρχαια.

για τα αρχαια ναι συμφωνω για την Έκθεση ομως πιστευω οτι σημερα ειναι πιο απαιτητικη

Αποσυνδεδεμένος platonas254

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:24:28 πμ »
μπα δεν θα το ελεγα....
αν κ νομιζω το τι ηταν απαιτητικο ειναι κ λιγο υποκειμενικο, αλλα εγω θα ελεγα ως πιο απαιτητικα την εκθεση κ τα αρχαια.


Για τα αρχαία σιγουρα. Τωρα εχουμε να μαθουμε μονο το βιβλίο Φιλοσοφικος λογος και οι περισσότεροι δεν τα καταφερνουν. Φανταστειτε εσεις που ειχατε να μαθετε 3 βιβλια.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:28:34 πμ »
μπα δεν θα το ελεγα....
αν κ νομιζω το τι ηταν απαιτητικο ειναι κ λιγο υποκειμενικο, αλλα εγω θα ελεγα ως πιο απαιτητικα την εκθεση κ τα αρχαια.

για τα αρχαια ναι συμφωνω για την Έκθεση ομως πιστευω οτι σημερα ειναι πιο απαιτητικη

δεν εχω δει αναλυτικα τα θεματα τα τελευταια χρονια..αλλα επειδη εχουν κ τις ασκησεις δεν τους βοηθα καπως? εννοω δεν ξεκινουν εχοντας ενα μινιμουμ βαθμο σιγουρο κανοντας τις ασκησεις? εμας μου φαινοταν οτι ηταν ή  του υψους ή του βαθους, με το κινδυνο παντα να βγεις εκτος θεματος κ να το χασεις ολο.

δεν ξερω...ισως επηρεαζομαι απο το γεγονος οτι η εκθεση ηταν το χειροτερο μου.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1869
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 08, 2010, 12:36:34 πμ »
Εμείς στα Αρχαία είχαμε Οιδίποδα και κάποια κείμενα από το Ανθολόγιο. Δε θυμάμαι αν είχαμε και κανένα άλλο βιβλίο, αλλά δεν το νομίζω. Θεωρώ τα τωρινά αρχαία πιο δύσκολα. Η Φιλοσοφία είναι από τα δυσκολότερα αντικείμενα.
Ιστορία είχαμε 3 βιβλία. Πιο απαιτητική. Δεν είχαμε πηγές βέβαια.
Λογοτεχνία δεν είχαμε.
Έκθεση χωρίς ερωτήσεις.
Λατινικά πάνω κάτω τα ίδια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 24488
  • Τελευταία: theo1985
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 801118
  • Σύνολο θεμάτων: 14301
  • Σε σύνδεση σήμερα: 263
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 37
Επισκέπτες: 216
Σύνολο: 253

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.222 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.