*

Αποστολέας Θέμα: αντίγραφο πρακτικών από πύσπε  (Αναγνώστηκε 1783 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikos80

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
αντίγραφο πρακτικών από πύσπε
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 03:26:52 μμ »
Είμαι καθηγητής δευτεροβάθμιας και διατέθηκα στην Πρωτοβάθμια για συμπλήρωση ωραρίου. Μετά το τέλος μίας συνεδρίασης του ΠΥΣΠΕ βγάλανε συγκεκριμένα κενά για να κάνω δήλωση τοποθέτησης. Επικοινώνησα και με τους δύο αιρετούς και με ενημέρωσαν ότι τα κενά που αποφασίστηκαν στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ ήταν άλλα και εμένα μου δώσανε άλλα. Έκανα ένσταση και με γράψανε κανονικά. Γνωρίζετε αν έχω το δικαίωμα να ζητήσω αντίγραφο από το πρακτικό της συνεδρίασης του ΠΥΣΠΕ (το οποίο παραποίησαν) για να προχωρήσω το θέμα στην Περιφέρεια ή νομικά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αντίγραφο πρακτικών από πύσπε
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:38 »

Αποσυνδεδεμένος mirella77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ07 Θέλω να φύγω, να πετάξω, να χαθώ...
    • Προφίλ
Απ: αντίγραφο πρακτικών από πύσπε
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 11:16:24 πμ »
καλημέρα,
εφόσον έχεις έννομο συμφέρον, έχεις δικαίωμα να ζητήσεις αντίγραφο του πρακτικού συνεδρίασης, είμαι με διάθεση στην περιφέρεια και ρώτησα τον γραμματέα του ΑΠΥΣΠΕ, οπότε λογικά μπορεί;ς να το προχωρήσεις.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: αντίγραφο πρακτικών από πύσπε
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 12:04:30 μμ »
Λοιπόν. Κατ' αρχάς ξεκαθάρισε εάν έγινε ΜΟΝΟ ΜΙΑ συνεδρίαση πυσπε για τα κενά. Γιατί μπορεί να έγινε μετά κι άλλη συνεδρίαση και τα κενά να τροποποιηθήκανε.