0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: debio στις Ιούνιος 28, 2013, 02:03:20 πμΠαράθεση από: sigtania στις Ιούνιος 28, 2013, 01:46:43 πμΕκπαιδευτικος οργανικά τοποθετημένος και με δεύτερη ειδικότητα ΠΕ09 και άρα β' αναθεση Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή σε Γυμνάσιο. Δύο ερωτήσεις:1) Στην ιδια σχολικη μονάδα τοποθετείται προσωρινα εκπαιδευτικός ΠΕ10 με α' ανάθεση το εν λόγω μάθημα. Ποιος προηγείται;2) Στην ίδια σχολική μονάδα έχουν ως δεύτερη ανάθεση το εν λόγω μάθημα και οι οργανικά τοποθετημένοι ΠΕ02 (από την βασική τους ειδικότητα). Ποιος προηγείται;1. το προσωρινά τοποθετημένος λίγο με προβληματίζει, αλλά και πάλι θα έλεγα ο προσωρινά τοποθετημένος, αφού είναι από την πρώτη ειδικότητά του2. πάλι ο πε10, γιατί το έχει α ανάθεση1. Το θέμα όμως είναι ότι ο προσωρινά τοποθετημένος είναι από διάθεση του ΠΥΣΔΕ και μάλλον δεν θα ήταν στο Σχολείο αν δεν υπήρχαν οι εν λόγω ώρες ως λειτουργικό κενό. Μήπως δεν θα έπρεπε να εμφανιστούν οι ώρες μιας και θα καλυφθούν από εκπαιδευτικούς οργανικά τοποθετημένους στο Σχολείο;2. Εδώ ρωτάω πάλι την προτεραιότητα του εκπαιδευτικού που έχει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ09 (και συνεπως β αναθεση το μαθημα) σε σχέση μόνο με τους ΠΕ02 του Σχολείου που έχουν και αυτοί β αναθεση το μαθημα όμως από τη βασική τους ειδικότητα. Ρωτάω κάτι παρόμοιο με αυτό που ρωτάει ο killbill μονο που ζητώ την προτεραιότητα στις β αναθέσεις ενώ ο killbill ρωτά για την προτεραιοτητα εντός σχολείου για μαθηματα α αναθεσης της βασικής και της δευτερης ειδικότητας διαφορετικών κλάδων.
Παράθεση από: sigtania στις Ιούνιος 28, 2013, 01:46:43 πμΕκπαιδευτικος οργανικά τοποθετημένος και με δεύτερη ειδικότητα ΠΕ09 και άρα β' αναθεση Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή σε Γυμνάσιο. Δύο ερωτήσεις:1) Στην ιδια σχολικη μονάδα τοποθετείται προσωρινα εκπαιδευτικός ΠΕ10 με α' ανάθεση το εν λόγω μάθημα. Ποιος προηγείται;2) Στην ίδια σχολική μονάδα έχουν ως δεύτερη ανάθεση το εν λόγω μάθημα και οι οργανικά τοποθετημένοι ΠΕ02 (από την βασική τους ειδικότητα). Ποιος προηγείται;1. το προσωρινά τοποθετημένος λίγο με προβληματίζει, αλλά και πάλι θα έλεγα ο προσωρινά τοποθετημένος, αφού είναι από την πρώτη ειδικότητά του2. πάλι ο πε10, γιατί το έχει α ανάθεση
Εκπαιδευτικος οργανικά τοποθετημένος και με δεύτερη ειδικότητα ΠΕ09 και άρα β' αναθεση Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή σε Γυμνάσιο. Δύο ερωτήσεις:1) Στην ιδια σχολικη μονάδα τοποθετείται προσωρινα εκπαιδευτικός ΠΕ10 με α' ανάθεση το εν λόγω μάθημα. Ποιος προηγείται;2) Στην ίδια σχολική μονάδα έχουν ως δεύτερη ανάθεση το εν λόγω μάθημα και οι οργανικά τοποθετημένοι ΠΕ02 (από την βασική τους ειδικότητα). Ποιος προηγείται;
Παράθεση από: sigtania στις Ιούνιος 28, 2013, 08:02:18 πμΠαράθεση από: debio στις Ιούνιος 28, 2013, 02:03:20 πμΠαράθεση από: sigtania στις Ιούνιος 28, 2013, 01:46:43 πμΕκπαιδευτικος οργανικά τοποθετημένος και με δεύτερη ειδικότητα ΠΕ09 και άρα β' αναθεση Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή σε Γυμνάσιο. Δύο ερωτήσεις:1) Στην ιδια σχολικη μονάδα τοποθετείται προσωρινα εκπαιδευτικός ΠΕ10 με α' ανάθεση το εν λόγω μάθημα. Ποιος προηγείται;2) Στην ίδια σχολική μονάδα έχουν ως δεύτερη ανάθεση το εν λόγω μάθημα και οι οργανικά τοποθετημένοι ΠΕ02 (από την βασική τους ειδικότητα). Ποιος προηγείται;1. το προσωρινά τοποθετημένος λίγο με προβληματίζει, αλλά και πάλι θα έλεγα ο προσωρινά τοποθετημένος, αφού είναι από την πρώτη ειδικότητά του2. πάλι ο πε10, γιατί το έχει α ανάθεση1. Το θέμα όμως είναι ότι ο προσωρινά τοποθετημένος είναι από διάθεση του ΠΥΣΔΕ και μάλλον δεν θα ήταν στο Σχολείο αν δεν υπήρχαν οι εν λόγω ώρες ως λειτουργικό κενό. Μήπως δεν θα έπρεπε να εμφανιστούν οι ώρες μιας και θα καλυφθούν από εκπαιδευτικούς οργανικά τοποθετημένους στο Σχολείο;2. Εδώ ρωτάω πάλι την προτεραιότητα του εκπαιδευτικού που έχει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ09 (και συνεπως β αναθεση το μαθημα) σε σχέση μόνο με τους ΠΕ02 του Σχολείου που έχουν και αυτοί β αναθεση το μαθημα όμως από τη βασική τους ειδικότητα. Ρωτάω κάτι παρόμοιο με αυτό που ρωτάει ο killbill μονο που ζητώ την προτεραιότητα στις β αναθέσεις ενώ ο killbill ρωτά για την προτεραιοτητα εντός σχολείου για μαθηματα α αναθεσης της βασικής και της δευτερης ειδικότητας διαφορετικών κλάδων.Οι ΠΕ02 προηγούνται, γιατί το έχουν ως β ανάθεση από τη βασική του ειδικότητα. Η β'ειδικότητα ΠΕ09 θα πάρει ώρες α και β ανάθεσεις, αφού τελειώσουν όλοι από την πρώτη τους ειδικότητα.
ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησης στη σχολική μονάδα). Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση)................................Προηγούνται στην κάλυψη ωρών ενός μαθήματος οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μάθημα στη βασική τους ειδικότητα. Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες του μαθήματος δύναται να δοθούν σε εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα στη δεύτερη ειδικότητά τους.
Για τις τελευταίες ερωτήσεις θα ήθελα να πώ ότι έχουν ξανασυζητηθεί στο ίδιο νήμα παλαιότερα.Ισχύει λοιπόν το ότι ο αρχαιότερος συμπληρώνει ωράριο με μαθήματα α' ανάθεσης της πρώτης και της δεύτερης ειδικότητας του. Αν έχουν παρει όλοι τα μαθήματα α' ανάθεσης που διατίθενται τότε ο αρχαιότερος συμπληρώνει με μαθήματα β ανάθεσης μέχρι 10 ώρες. Σε περίπτωση που κάποιος Διευθυντής πάει να εφαρμόσει αντίθετα πράγματα ζητήστε του να σας δείξει σε ποιές εγκυκλίους, ΠΔ κ.λπ. βασίζεται.
Παράθεση από: debio στις Ιούνιος 29, 2013, 12:28:52 πμΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησης στη σχολική μονάδα). Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση)................................Προηγούνται στην κάλυψη ωρών ενός μαθήματος οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μάθημα στη βασική τους ειδικότητα. Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες του μαθήματος δύναται να δοθούν σε εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα στη δεύτερη ειδικότητά τους.Πάντως, και το θέμα που εξετάζει το σύνολο του εγγράφου (κρίση υπεραριθμιών) και οι αμέσως προηγούμενες και επόμενες παραγραφοι της προαναφερόμενης, μου δίνουν την εντύπωση ότι αναφέρεται στην α αναθεση, μιας και αυτή καθοριζει την υπεραριθμία. Θέλει να αποτρέψει την καλυψη ωραριου α αναθεσης απο εχοντες δευτερη ειδικότητα παρα από αυτους που το καλυπτουν απο την βασική τους (πχ όταν αυτος με την δευτερη ειδικοτητα ειναι παλαιοτερος από αυτον της βασικης), αφου έτσι θα προκυψει λανθασμενη υπεραριθμια. Αλλωστε μονο οι πρωτες αναθεσεις καλυπτουν υποχρεωτικο ωραριο και καθοριζουν τις υπηρεσιακες μεταβολες.
Για δείτε τα "πουλάκια μου", τώρα θέλουν να διδάσκουν και στην πραγματική ειδικότητά τους!Τόσα χρόνια όμως τσιμουδιά... Βρε ουστ!Απόδοση δεύτερης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Αν κάνω λάθος διορθώστε με και αντίστοιχα διαγράψτε το post μου.Απλά, είδα άτομα τα οποία τόσα χρόνια δούλευαν-είχαν διοριστεί ως καθηγητές Πληροφορικής και ξαφνικά τώρα, μέσα στο όλο χαμό, "θυμήθηκαν" να αναγνωρίσουν και την πραγματική τους ειδικότητα (πτυχίου).