*

Τελευταία νέα

  • Συμπληρωματική πρόσκληση υποψήφιων εκπ/κών από τους πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ του έτους 2008 (αριθμ. 4Π/2008 Προκήρυξη) κλάδου ΠΕ14.04-Γεωπόνων, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, για μόνιμο διορισμό
  • Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι ο Υπουργός έκανε δεκτές πενήντα επτά (57) αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τριάντα οκτώ (38) αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Διατάξεις νόμου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής β' θμιας εκπαίδευσης
  • Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Δασκάλων ΕΑΕ, Νηπιαγωγών ΕΑΕ) και Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015
  • Αποστολέας Θέμα: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 23877 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος maraki28

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 626
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
    « στις: Μάιος 21, 2010, 08:33:06 μμ »
    Να λοιπόν γιατί τόση πρεμούρα... (μια πλευρά που δεν φωτίστηκε καθόλου)..
     
    Καλές οι ιδεολογικές προφάσεις, αλλά εδώ κάποιοι "τα μασάνε" (προφανώς για να τα πουν "κατά παραγγελία".. )       
     
    Όπως είναι γνωστό η «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» χρηματοδοτείται από το Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, το γνωστό μας Ε.Σ.Π.Α. (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 – 2013)
     
    Το πρόγραμμα «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» έχει προϋπολογισμό  € 7.200.000. Ας δούμε τι χρηματοδοτείται (ποιες είναι δηλαδή οι ενδεικτικές επιλέξιμες δαπάνες όπως περιγράφονται στο ΕΣΠΑ:
    ·         Αμοιβές μελών των επιμορφωτών
    ·         Έξοδα μετακίνησης και οδοιπορικά επιμορφωτών και επιμορφούμενων,
    ·         Κόστος ξενοδοχείων και εξοπλισμού,
    ·         Κόστος διαμονής διατροφής,
    ·         Αναλώσιμα, εκτυπώσεις και οποιαδήποτε μορφής τεκμηριωμένη δαπάνη απαιτείται για την υλοποίηση της δράσης
    ·         Αμοιβές ανά ανθρωπομήνα των Σχολικών Συμβούλων και των Διευθυντών των σχολικών μονάδων
     
                Είναι φανερό ότι € 7.200.000 θα πάνε σε επιμορφωτές, σχολικούς συμβούλους και διευθυντές σχολείων καθώς και στη «στέγαση και σίτιση» των σεμιναρίων.










    Λοιπόν, ξέρετε τι σκέφτομαι;


    Να μαζέψουμε όλα αυτά τα ωραιότατα έξοδα


     και με τίτλο "επιμορφώσεις εκπαιδευτικών"
     από κάτω το νούμερο που προτίθενται να "ξοδέψουν"
     να ζητάμε να δοθούν αυτά τα λεφτά για πετρέλαιο θέρμανσης, καθαρισμό σχολείων (πόσα είπαμε ότι έκοψε από το κάθε σχολείο φέτος;  και πόσα είπαμε ότι έδωσε για φρεγάτες και υποβρύχια;), και βέβαια για εξοπλισμό των σχολείων με κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό, αίθουσες φαγητού, ξεκούρασης, βιβλιοθήκης, υπολογιστών, προτζέκτορες, εργαστηρίων  φυσικής, μουσικής, θεάτρου κλπ που "το υπουργείο μας" κόβει χρόνια. Αλλά ειδικά φέτος πετσόκοψε.
    Και να κυκλοφορήσει σε γονείς, εφημερίδες, επερωτήσεις στη Βουλή κοκ Ακόμα και δημοψήφισμα!!!!






    Εναλλακτικά μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς

     ποιος επιτέλους κάνει αυτές τις φοβερές προτάσεις κάθε φορά, ποιος αναλαμβάνει το "έργο", ποιοι είναι οι στόχοι, πόσες οι ώρες, ποιοι θα είναι οι επιμορφωτές/τριες, ποιο το περιεχόμενο του κάθε "τρίωρου" επακριβώς, ποιος ακριβώς πληρώνεται για τι  πράγμα, ποιας ποιότητας είναι οι "υπηρεσίες" του και ΑΝ τον θέλουμε ή τον /την θεωρούμε ακατάλληλο/η κοκ;




    Και βέβαια ακολουθεί το πώς τα αξιοποιούμε αυτά; Τι τα κάνουμε;




    Ή πάλι ...  γιατί δεν  κάνουμε κάτι που θα ακυρώνει/ δεν θα ικανοποιεί ή  θα μένει παγερά αδιάφορο στις δικές τους αιμοδιψείς ανάγκες;  (μη με ρωτάς σαν τι.... σκέφτομαι,  ακόμα.... ) 




    Ξέρω ότι όλα αυτά φαντάζουν ουτοπικά μέσα σε αυτόν τον τρελό κυκεώνα... Ξέρω όμως ότι μπορούμε. Αρκεί να το θελήσουμε. Αρκεί να το πιστέψουμε ότι μπορούμε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 11:30:27 πμ από Stelios »
    μαρακι

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:20:26 »

    Αποσυνδεδεμένος gmork

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 279
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #1 στις: Μάιος 21, 2010, 09:29:43 μμ »
    Δυστυχώς στο σχολείο που είμαι φέτος υπερψηφίστηκε η αυτοαξιολόγηση για την επόμενη σχολική χρονιά. Ο διευθυντής, υπέρμαχος της ιδέας, εν ολίγοις είπε πως μόνο η αξιολόγηση μπορεί να μαζέψει το μπάχαλο που υπάρχει στα σχολεία. Προσωπικά δεν πήγα απροετοίμαστη, διότι το θέμα της αξιολόγησης με απασχολεί ως εκπαιδευτικό και θέλησα να ενημερωθώ για να μην είμαι απόλυτη και πάρω βεβιασμένες αποφάσεις. Διάβασα ενώπιον του συλλόγου το κομμάτι του ΕΣΠΑ που παραθέτεις και εσύ και ανέφερα ουκ ολίγες περιπτώσεις σχολείων του εξωτερικού΄(ΗΠΑ,Μ.Βρετανία), όπου απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, έκλεισαν μετά από διαδικασία "αξιολόγησης" ή άκολούθησαν άλλες τακτικές (έμμεση φορολογία στους δημότες, "συμβολικά" δίδακτρα, χρηματοδότηση απο ιδιώτες με την προϋπόθεση να διαφημιστούν και άλλα τέτοια χαριτωμένα) προκειμένου να μην κλείσουν.  Με λίγα λόγια προσπάθησα να φωτίσω όλες τις πλευρές της περιβόητης αυτοαξιολόγησης, προκειμένου να ενημερωθούν όσοι δεν ασχολούνται και να κρίνουν αναλόγως.Το αποτέλεσμα?Δέχτηκα μια χυδαία επίθεση από ένα υποκείμενο που απλώς φέρει τον τίτλο του διευθυντή αλλά ωστόσο δεν τον τιμά καθόλου με συμπεριφορά, η οποία δνε είναι της παρούσης να συζητηθεί.Το γεγονός ότι ξεμπροστιάστηκε τον εκνεύρισε ιδιαίτερα και χωρίς παράθεση επιχειρημάτων άρχισε να επαναλαμβάνει σε έντονο ύφος ότι ..."ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗς ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΚΟΥΣ :o. Η συζήτηση συνέχισε με την παρέμβαση και άλλων σκεπτόμενων, κατά τη γνώμη μου, συναδέλφων, οι οποίοι ανέφερθηκαν και αυτοί στις αμοιβές των διευθυντών.Όπως προείπα όμως, οι περισσότεροι υπερψήφισαν την πρόταση. Ποιοι είναι αυτοί?Όσοι πίνουν ουζάκια με το διευθυντή, τους δίνει άκριτα και "σιωπηλά" αδειούλες μετά από αργίες και ίσως άλλα για τα οποία δεν είμαι γνώστης. Το κέρδος τους?Κάποιοι από αυτούς πιστεύουν (πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι!!!) ότι του χρόνου θα τους διαλέξει ο διευθυντής και θα υπηρετήσουν στο ίδιο σχολείο.Και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία. Αλοίμονο στους έχοντες οργανική θέση εκεί διότι η πλειονότητα είναι αναπληρωτές και το υπερψηφισαν οι απαράδεκτοι. Μάλλον το λευκό δεν το έχουν ξανακούσει.

    Αποσυνδεδεμένος ioanna89

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3041
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ02
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #2 στις: Μάιος 22, 2010, 12:10:42 πμ »
    Δυστυχώς στο σχολείο που είμαι φέτος υπερψηφίστηκε η αυτοαξιολόγηση για την επόμενη σχολική χρονιά. Ο διευθυντής, υπέρμαχος της ιδέας, εν ολίγοις είπε πως μόνο η αξιολόγηση μπορεί να μαζέψει το μπάχαλο που υπάρχει στα σχολεία. Προσωπικά δεν πήγα απροετοίμαστη, διότι το θέμα της αξιολόγησης με απασχολεί ως εκπαιδευτικό και θέλησα να ενημερωθώ για να μην είμαι απόλυτη και πάρω βεβιασμένες αποφάσεις. Διάβασα ενώπιον του συλλόγου το κομμάτι του ΕΣΠΑ που παραθέτεις και εσύ και ανέφερα ουκ ολίγες περιπτώσεις σχολείων του εξωτερικού΄(ΗΠΑ,Μ.Βρετανία), όπου απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, έκλεισαν μετά από διαδικασία "αξιολόγησης" ή άκολούθησαν άλλες τακτικές (έμμεση φορολογία στους δημότες, "συμβολικά" δίδακτρα, χρηματοδότηση απο ιδιώτες με την προϋπόθεση να διαφημιστούν και άλλα τέτοια χαριτωμένα) προκειμένου να μην κλείσουν.  Με λίγα λόγια προσπάθησα να φωτίσω όλες τις πλευρές της περιβόητης αυτοαξιολόγησης, προκειμένου να ενημερωθούν όσοι δεν ασχολούνται και να κρίνουν αναλόγως.Το αποτέλεσμα?Δέχτηκα μια χυδαία επίθεση από ένα υποκείμενο που απλώς φέρει τον τίτλο του διευθυντή αλλά ωστόσο δεν τον τιμά καθόλου με συμπεριφορά, η οποία δνε είναι της παρούσης να συζητηθεί.Το γεγονός ότι ξεμπροστιάστηκε τον εκνεύρισε ιδιαίτερα και χωρίς παράθεση επιχειρημάτων άρχισε να επαναλαμβάνει σε έντονο ύφος ότι ..."ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗς ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΚΟΥΣ Shocked. Η συζήτηση συνέχισε με την παρέμβαση και άλλων σκεπτόμενων, κατά τη γνώμη μου, συναδέλφων, οι οποίοι ανέφερθηκαν και αυτοί στις αμοιβές των διευθυντών.Όπως προείπα όμως, οι περισσότεροι υπερψήφισαν την πρόταση. Ποιοι είναι αυτοί?Όσοι πίνουν ουζάκια με το διευθυντή, τους δίνει άκριτα και "σιωπηλά" αδειούλες μετά από αργίες και ίσως άλλα για τα οποία δεν είμαι γνώστης. Το κέρδος τους?Κάποιοι από αυτούς πιστεύουν (πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι!!!) ότι του χρόνου θα τους διαλέξει ο διευθυντής και θα υπηρετήσουν στο ίδιο σχολείο.Και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία. Αλοίμονο στους έχοντες οργανική θέση εκεί διότι η πλειονότητα είναι αναπληρωτές και το υπερψηφισαν οι απαράδεκτοι. Μάλλον το λευκό δεν το έχουν ξανακούσει.

    Εκτός από το "καρότο" (χρήματα ΕΣΠΑ), υπάρχει και το "μαστίγιο" για συμβούλους, διευθυντές και επίδοξα στελέχη εκπαίδευσης.
    Σύμφωνα με διάταξη του νόμου που ψηφίστηκε πρόσφατα, η οποία πέρασε μάλλον απαρατήρητη:

    Άρθρο 11,  παρ. 11:

    Στερούνται του δικαιώματος συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαιδευτικοί, οι οποίοι με δική τους υπαιτιότητα δεν συμμετείχαν στις διαδικασίες αξιολόγησης που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις.

    Έτσι οι σύμβουλοι -ευτυχώς, όχι όλοι- πιέζουν ή προσπαθούν να δελεάσουν τους διευθυντές και τους συλλόγους με διάφορους τρόπους. Με τη σειρά τους, κάποιοι διευθυντές (ευτυχώς, όχι όλοι) με διάφορες μεθοδεύσεις προσπαθούν να επιβάλουν την αυτοαξιολόγηση στους συλλόγους, εκμεταλλευόμενοι την τραγική -και επικίνδυνη, για τους ίδιους και για τους άλλους- άγνοια πολλών συναδέλφων.
    Αν είναι δυνατόν κάποιοι να είναι τόσο αδαείς, ώστε να πιστεύουν ότι ο διευθυντής του σχολείου έχει λόγο στην τοποθέτηση των αναπληρωτών!   :(  :o  >:(  




    Αποσυνδεδεμένος Maro

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 390
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #3 στις: Μάιος 22, 2010, 09:12:12 πμ »
    Να μαζέψουμε όλα αυτά τα ωραιότατα έξοδα


     "και με τίτλο "επιμορφώσεις εκπαιδευτικών"
     από κάτω το νούμερο που προτίθενται να "ξοδέψουν"
     να ζητάμε να δοθούν αυτά τα λεφτά για πετρέλαιο θέρμανσης, καθαρισμό σχολείων (πόσα είπαμε ότι έκοψε από το κάθε σχολείο φέτος;  και πόσα είπαμε ότι έδωσε για φρεγάτες και υποβρύχια;), και βέβαια για εξοπλισμό των σχολείων με κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό, αίθουσες φαγητού, ξεκούρασης, βιβλιοθήκης, υπολογιστών, προτζέκτορες, εργαστηρίων  φυσικής, μουσικής, θεάτρου κλπ που "το υπουργείο μας" κόβει χρόνια. Αλλά ειδικά φέτος πετσόκοψε.
    Και να κυκλοφορήσει σε γονείς, εφημερίδες, επερωτήσεις στη Βουλή κοκ Ακόμα και δημοψήφισμα!!!!"

    maraki καλυτερο επιχειρημα για να αρνηθουμε οι συλλογοι διδασκοντων το πακετο αξιολογηση δεν θα μπορουσε να βρεθει!
    Εμεις σκοπευουμε να το ενταξουμε στο πρακτικο μας που παρεπιπτοντως,οπως μας ενημερωσε η συμβουλος, θα πρεπει να στειλουμε στο γραφειο ως την Παρασκευη.



    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:20:26 »

    Αποσυνδεδεμένος Maro

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 390
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #4 στις: Μάιος 22, 2010, 09:43:37 πμ »
    Δυστυχώς στο σχολείο που είμαι φέτος υπερψηφίστηκε η αυτοαξιολόγηση για την επόμενη σχολική χρονιά. Ο διευθυντής, υπέρμαχος της ιδέας, εν ολίγοις είπε πως μόνο η αξιολόγηση μπορεί να μαζέψει το μπάχαλο που υπάρχει στα σχολεία. Προσωπικά δεν πήγα απροετοίμαστη, διότι το θέμα της αξιολόγησης με απασχολεί ως εκπαιδευτικό και θέλησα να ενημερωθώ για να μην είμαι απόλυτη και πάρω βεβιασμένες αποφάσεις. Διάβασα ενώπιον του συλλόγου το κομμάτι του ΕΣΠΑ που παραθέτεις και εσύ και ανέφερα ουκ ολίγες περιπτώσεις σχολείων του εξωτερικού΄(ΗΠΑ,Μ.Βρετανία), όπου απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, έκλεισαν μετά από διαδικασία "αξιολόγησης" ή άκολούθησαν άλλες τακτικές (έμμεση φορολογία στους δημότες, "συμβολικά" δίδακτρα, χρηματοδότηση απο ιδιώτες με την προϋπόθεση να διαφημιστούν και άλλα τέτοια χαριτωμένα) προκειμένου να μην κλείσουν.  Με λίγα λόγια προσπάθησα να φωτίσω όλες τις πλευρές της περιβόητης αυτοαξιολόγησης, προκειμένου να ενημερωθούν όσοι δεν ασχολούνται και να κρίνουν αναλόγως.Το αποτέλεσμα?Δέχτηκα μια χυδαία επίθεση από ένα υποκείμενο που απλώς φέρει τον τίτλο του διευθυντή αλλά ωστόσο δεν τον τιμά καθόλου με συμπεριφορά, η οποία δνε είναι της παρούσης να συζητηθεί.Το γεγονός ότι ξεμπροστιάστηκε τον εκνεύρισε ιδιαίτερα και χωρίς παράθεση επιχειρημάτων άρχισε να επαναλαμβάνει σε έντονο ύφος ότι ..."ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗς ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΚΟΥΣ :o. Η συζήτηση συνέχισε με την παρέμβαση και άλλων σκεπτόμενων, κατά τη γνώμη μου, συναδέλφων, οι οποίοι ανέφερθηκαν και αυτοί στις αμοιβές των διευθυντών.Όπως προείπα όμως, οι περισσότεροι υπερψήφισαν την πρόταση. Ποιοι είναι αυτοί?Όσοι πίνουν ουζάκια με το διευθυντή, τους δίνει άκριτα και "σιωπηλά" αδειούλες μετά από αργίες και ίσως άλλα για τα οποία δεν είμαι γνώστης. Το κέρδος τους?Κάποιοι από αυτούς πιστεύουν (πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι!!!) ότι του χρόνου θα τους διαλέξει ο διευθυντής και θα υπηρετήσουν στο ίδιο σχολείο.Και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία. Αλοίμονο στους έχοντες οργανική θέση εκεί διότι η πλειονότητα είναι αναπληρωτές και το υπερψηφισαν οι απαράδεκτοι. Μάλλον το λευκό δεν το έχουν ξανακούσει.

    Οι αναπληρωτριες/ες, επειδη θα ειναι οι πρωτες παραπλευρες απωλειες, καλα θα κανουν να παρουν μια πιο υπευθυνη θεση ξεφευγοντας απο το "καλα,εγω ελπιζω να τη βολεψω".
    Σε δυσαρεστη θεση θα βρεθουν οσες/oi θα καταψηφισουν τωρα και θα βρεθουν στη συνεχεια σε σχ. μοναδες που εχουν αποδεχτει την αξιολογηση.

    Αποσυνδεδεμένος dimari

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 410
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #5 στις: Μάιος 22, 2010, 11:08:42 πμ »
    Ενα σοβαρό επιστημολογικό εμπόδιο στην αξιολόγηση

    http://www.alfavita.gr/ank_b/ank22_5_10_755.php

     


    Αποσυνδεδεμένος Blackrider

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 119
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Γιατί λέω ΝΑΙ στην αυτοαξιολόγηση
    « Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 10, 2010, 06:04:59 μμ »
    Γιατί λέω ΝΑΙ στην αυτοαξιολόγηση
    (σχόλιο στο «γιατί αρνούμαι την αυτοαξιολόγηση» συναδέλφου)

    Το κείμενο του συναδέλφου (και το ασπάζεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, ομολογώ) που δημοσιεύτηκε πριν λίγες μέρες και είναι παρόμοιο με δεκάδες άλλα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, είναι το εξής:
    Λέω «ΟΧΙ» στην αυτοαξιολόγηση γιατί έτσι επιχειρείται η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και η κατηγοριοποίηση των σχολείων. Με τη διαδικασία αυτή επιδιώκεται η ενοχοποίηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών για το παραγόμενο έργο. Η διαδικασία αυτή νομιμοποιεί την απόσυρση της κρατικής χρηματοδότησης και την παράδοση του σχολείου στους χορηγούς. Ανοίγει το δρόμο στην κατηγοριοποίηση του σχολείου σε καλό ή κακό, αποδοτικό και μη αποδοτικό, μεταφέρει το κόστος λειτουργίας του σχολείου στους γονείς και σε ιδιώτες χορηγούς μετατρέποντας τη σχολική μονάδα σε γραφειοκρατικό μηχανισμό που θα λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, μετατρέποντας το δημόσιο σχολείο σε σχολείο της αγοράς. Αρνούμαι να γίνει το σχολείο ένα μέρος που θα φυλακίζει τα παιδικά όνειρα, επιτρέποντας να ορμήσουν στις αίθουσες οι χορηγοί και οι επιχειρήσεις και όλοι οι άνεμοι της ζούγκλας όπου τα μεγάλα ζώα κατασπαράζουν τα μικρά. Προτιμώ να λέω κάθε πρωί τον Εθνικό ύμνο, παρά να τραγουδώ ένα τραγούδι που θα μου επιβάλλει ο χορηγός μου. Αυτό γίνεται στην Αυστραλία, την Αμερική και την Αγγλία. Αρνούμαι να μετατραπώ σε υπάλληλο του Δήμου (στα πλαίσια του Καλλικράτη). Επιμένω να είμαι λειτουργός μιας υψηλής κοινωνικής αποστολής: της Παιδείας. Αρνούμαι να «αξιολογώ» τους μαθητές μου σε φακέλους και να τους εθίζω στο φόβο και την υποταγή. Αντίθετα τους θέλω με άποψη, αντίρρηση, αμφισβήτηση και προσωπικότητα άρτια και ολοκληρωμένη, προκειμένου να ορίζουν οι ίδιοι τη ζωή τους. Αρνούμαι να γίνω γδάρτης της νεολαίας και να την κόβω στα μέτρα του συστήματος. Δεν μπορώ να ανεχτώ οι γονείς να πληρώνουν για να περιφέρω τα παιδιά τους σε χώρους εταιρειών, αντί να μαθαίνουν γράμματα, όπως λέει και ο λαός μας. Δεν γίνεται να κλείνω τα μάτια μου και να υποδέχομαι τη ΔΕΛΤΑ, τη ΦΑΓΕ ή την ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ και να γεμίζουν οι τοίχοι των σχολείων με αφίσες πολυεθνικών εταιρειών. Και όλα αυτά μέσα στο σχολικό πρόγραμμα. Αρνούμαι να διδάσκω ψέματα και παραμύθια ή ακατανόητα βιβλία, όπως είναι τα μαθηματικά της Ε’ Δημοτικού. Ή να εκγυμνάζω τα παιδιά στη σύνταξη προσκλήσεων για πάρτι, τηλεφωνικών μηνυμάτων και στη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Αρνούμαι την αξιολόγηση του σχολείου και του εκπαιδευτικού έργου, γιατί δεν στοχεύει στην βελτίωση της εκπαίδευσης, αλλά στην κατηγοριοποίηση των σχολείων. Η αποκέντρωση της εκπαίδευσης και η αξιολόγηση οδήγησαν για παράδειγμα τις τοπικές αρχές στο Λονδίνο να κλείσουν δεκάδες σχολεία, επειδή οι μαθητές τους, στην πλειοψηφία τους φτωχά παιδιά και από οικογένειες μεταναστών βρίσκονταν κάτω από το μέσο όρο επίδοσης στις εθνικές εξετάσεις. Αρνούμαι να σκάψω το λάκκο το δικό μου και της οικογένειάς μου και να χωθώ μέσα. Ντρέπομαι για το σχολείο που θα παραδώσω στις επόμενες γενιές συναδέλφων».


    Φυσικά κανείς δεν μπορεί να πει ότι δέχεται να κάνει τα παραπάνω. Ειδικά να σκάψει και το λάκκο το δικό του και της οικογένειάς (!) του. Προφανώς με στόχο το θυμικό των αναγνωστών και την έγερση έντονων συναισθημάτων θυμού, ντροπής, φόβου κλπ. οι συνάδελφοι εκφράζονται με υπερβολές και με αναπόδεικτα σχήματα.
    Γιατί, πείτε μου, πού τα λέει όλα αυτά το νομοσχέδιο; Αν δεν αναφερθεί το συγκεκριμένο εδάφιο του νομοσχεδίου τότε πρέπει απλά όλες αυτού του τύπου τις αντιδράσεις να τις θεωρήσουμε μαύρη προπαγάνδα και λάσπη. Αυτό δείχνουν και οι εκφράσεις που χρησιμοποιούνται: «επιχειρείται», «επιδιώκεται», νομιμοποιείται», «ανοίγει ο δρόμος» κλπ. Όσο προσεκτικά κι αν διάβασα το νομοσχέδιο δε βρήκα πουθενά τίποτα από τα παραπάνω. Τα πάντα είναι κακόβουλες ερμηνείες (;) από «παπαγαλάκια» που έχουν στόχο να κρατήσουν τις καρέκλες τους. Πολλοί απ’ αυτούς μάλιστα δεν έχουν διαβάσει καν το νομοσχέδιο!
    Ότι και να λέμε, το σχολείο έχει ανάγκη την αξιολόγηση και από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Το λένε και οι ίδιοι οι συνάδελφοι που αποφασίζουν κατά της αυτοαξιολόγησης και γράφουν στο πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων πως η απόφαση πάρθηκε «κατά πλειοψηφία» για να κρυφτούν μεθαύριο και να πουν ότι ήταν υπέρ της αυτοαξιολόγησης αλλά οι συνάδελφοί τους τούς υποχρέωσαν να πουν όχι. Πόσο πιο χαμηλά λοιπόν θα πέσουμε;
     Η αυτοαξιολόγηση σαφώς και δεν δίνει τη λύση (πρέπει να υπάρχει και εξωτερική αξιολόγηση), είναι μια πολύ light μορφή «αυτοβελτίωσης» θα έλεγα στην οποία δεν υπεισέρχεται πουθενά η υποννοούμενη κρίση ή κατάκριση ή κατηγοριοποίηση του έργου του εκπαιδευτικού ή της σχολικής μονάδας. Πολύ αμφιβάλλω μάλιστα αν θα έχει αποτελέσματα ή ακόμα και αν τελικά στην πράξη πετύχει να εφαρμοστεί.
    Όμως όπως και να ‘χει, δεν αρκούν οι αφορισμοί – εναλλακτικές προτάσεις υπάρχουν; Όλα μας τα επιχειρήματα αρχίζουν και τελειώνουν στο υποτιμητικό «δώστε μας λεφτά». Ειδικά στη σημερινή συγκυρία αυτό ακούγεται τουλάχιστον ειρωνικό. Και τόσα χρόνια βέβαια που έρρεαν τα λεφτά κανείς δεν έκανε τίποτα. Γιατί τώρα να πιάσουν τόπο;
    Ασφαλώς και πρέπει να έχουν λόγο και οι γονείς στο σχολείο. Ασφαλώς και πρέπει να μπουν ακόμα και στην τάξη και να παρακολουθήσουν το μάθημα. Το ίδιο και ο συνάδελφος της διπλανής τάξης, το ίδιο και ο διευθυντής. Για να γίνει η διδασκαλία μία ανοιχτή πράξη που θα έχει ως στόχο τη διαρκή βελτίωση του εκπαιδευτικού. Χωρίς ταμπού, χωρίς φόβους και περιορισμούς.
    Φοβόμαστε και κλείνουμε την πόρτα μόνο όταν θεωρούμε ότι κάτι δεν γίνεται σωστά ή (ακόμα χειρότερα) δε γίνεται καθόλου. Αν προσπαθούμε να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Κανείς άλλωστε δεν είναι τέλειος. Πρέπει όμως να το παραδεχτούμε ότι έχουμε αδυναμίες και πως πρέπει πρώτοι εμείς να αναζητήσουμε τρόπους να γίνουμε καλύτεροι.
    Γιατί κρυβόμαστε λοιπόν πίσω από το δάχτυλό μας;
    Η κοινωνία λέει «γίνε δάσκαλος για να κάθεσαι».
    Μας βλέπουν υποτιμητικά, σαν παράσιτα που πληρωνόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτα. Ας τους βάλουμε λοιπόν όλους στο παιχνίδι. Ας αποδείξουμε ότι παρά τις αδυναμίες μας, θέλουμε να φτιάξουμε το δημόσιο σχολειό κι ας ματώσουμε.

    Εδώ έχουμε πιάσει πάτο, μας φτύνει όλη η κοινωνία κι εμείς νομίζουμε ότι βρέχει.
    « Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2010, 05:40:52 μμ από Blackrider »

    Αποσυνδεδεμένος Maro

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 390
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 10, 2010, 08:34:45 μμ »
    "Όλα μας τα επιχειρήματα αρχίζουν και τελειώνουν στο υποτιμητικό «δώστε μας λεφτά"

    Νομιζεις οτι μπορει να υποστηριχθει το παιδαγωγικο εργο σε μια λυομενη αιθουσα ολοημερου,οπου στον ιδιο χωρο γινεται διδασκαλια,γευμα,ξεκουραση(ακομη και ο φουρνος για το ζεσταμα του φαγητου,το ψυγειο το τηλεφωνο και ενας υπολογιστης σ αυτη την αιθουσα πολλαπλων χρησεων,mονο οι τουαλετες δεν βρισκονται εκει μεσα)η δεν εχεις υποψη σου τετοια πραγματα;
    Νομιζεις οτι η μειωση της  χρηματοδοτησης  του ΟΣΚ για την καθαριστρια διευκολυνει τη λειτουργια της σχολικης μοναδας;
    Στον καταλογο των μειωσεων επεται και η Σχ. Επιτροπη.
    Ολα αυτα και ακομη παραπανω μαλλον δεν σου λενε κατι.
    Το οτι θα διατεθουν για την αξιολογηση 7.200.000 ευρω  σου λει κατι;
     

    Αποσυνδεδεμένος Blackrider

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 119
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 11, 2010, 01:51:42 μμ »
    Δεν λέω ότι δε χρειάζονται τα λεφτά. Το αντίθετο μάλιστα και αν διάβασες το νομοσχέδιο, αναφέρονται μέσα στο νομοσχέδιο πολλά σχετικά κριτήρια.
    Ασφαλώς και παλεύουμε με πενιχρά μέσα και χρειαζόμαστε πόρους.
    Όμως αυτό δεν είναι άλλοθι να αρνούμαστε να κάνουμε αυτό που πρέπει να γίνει.

    Όσον αφορά τα 7.200.000 ευρώ σου υπενθυμίζω ότι πρόκειται για πρόγραμμα του ΕΣΠΑ.
    Άλλωστε εμείς ως εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουμε τίποτα παραπάνω απ' τη δουλειά μας. Ο φόρτος εργασίας πέφτει κυρίως στη διευθυντική ομάδα και στους 2 εκπαιδευτικούς που θα συγκροτήσουν την υποεπιτροπή του σχολείου και σε ευρύτερο επίπεδο στους επιμορφωτές, τους επιμορφούμενους και τους συμβούλους. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τι ακριβώς ζητάμε από τα 7 δις. Νομίζεις ότι θέλουν να "φάνε" τα λεφτά οι "ημέτεροι"; Εγώ δεν το νομίζω. Και με βάση και τις εξαγγελίες για επιμόρφωση, ψηφιακή τάξη κλπ. βλέπω πως υπάρχει διάθεση από το υπουργείο να ενισχύσει τον εκπαιδευτικό στην πράξη. Με λεφτά που θα πιάσουν τόπο. Θα μπορούσε άλλωστε εύκολα το υπουργείο να μας πετάξει το καρότο με μερικά ευρώ μπόνους και από πίσω να μας περίμενε το πραγματικό μαστίγιο. Το βρίσκω πιο τίμιο έτσι.

    Οι συνδικαλιστές μας άλλωστε γιατί δεν προνόησαν να καταθέσουν φάκελο ώστε να ενταχθούμε κι εμείς στο ΕΣΠΑ με κάποιον τρόπο;

    Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 644
    • http://youtu.be/dAiyV9AywuI
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 11, 2010, 02:24:07 μμ »
    Μακάρι αυτή τη λύσσα υπέρ της αξιολόγησης να τη δείχνατε και εναντίον των "σκληρών αλλά αναγκαίων" μέτρων σε μισθολογικά, εργασιακά, ασφαλιστικά κ.λπ.
    Και ναι, βάζω πρώτο το μισθολογικό γιατί εργάζομαι και περιμένω να ζήσω απ' αυτό. Συγγνώμη κιόλας. Γίναμε όλοι πολύ large τύποι μου φαίνεται.
    «Τόσοι αγώνες, τόσες θυσίες, τόσα αίματα, και πάλι οι δωσίλογοι, οι συνεργάτες των Γερμανών, οι πουλημένοι κυβερνούσαν»

    Αποσυνδεδεμένος Blackrider

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 119
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 11, 2010, 04:21:07 μμ »
    Συμφωνώ.
    Μακάρι να μην ψήφιζε το 80% του κόσμου ΠΑΣΟΚ-ΝΔ τα τελευταία 35 χρόνια.
    Κι εγώ που ανέκαθεν ψηφίζω εξωκοινοβουλευτική αριστερά θα ήμουν τότε στην πρώτη γραμμή μαζί τους.
    Όταν όμως δεν μας αγγίζει η κρίση δεν μας νοιάζει.
    Όσο τα κόμματα μας βόλευαν, μας διόριζαν και μας τάιζαν δεν μας ενοχλούσαν.
    Τώρα φταίει όποιος υπερασπίζεται την εργασιακή του αναβάθμιση
    ακόμα κι αν δε συνοδεύεται από υλικές απολαβές.
    Γιατί η ικανοποίηση που θα παίρνει κάθε εκπαιδευτικός
    από τη σωστή λειτουργία του σχολείου δε μετριέται με χρήματα.
    Έχω βαρεθεί τις ίντριγκες, τους παλιούς, τους "ανεκδοτάκηδες" κλπ. κλπ.
    Και μπορώ και μιλώ γιατί έχω καθαρή τη συνείδησή μου απ' όλες τις απόψεις,
    όντας οικογενειάρχης, με δύο παιδιά, με τη γυναίκα μου άνεργη και ζώντας στο ενοίκιο.
    Μοναδικό μου έσοδο ο μισθός των 1250 ευρώ και κανένα περιουσιακό στοιχείο.
    Αν θεωρείς "large" τη ζωή μου, μάλλον με αδικείς.
    Τα κίνητρά μου άλλωστε είναι καθαρά ιδεολογικά και ίσως ρομαντικά. Εκεί μπορείς να πεις ότι σφάλλω.

    Αποσυνδεδεμένος Martha72

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 199
    • Φύλο: Γυναίκα
    • THERE'S MORE TO DO
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 11, 2010, 04:57:12 μμ »
    Blackrider συμφωνω απόλυτα μαζί σου. Από πότε το μεράκι και η αγάπη για την τάξη είναι θέμα χρημάτων βρε συνάδελφοι; Και πόσοι απο εσάς πήρατε το λαπτοπ και τον παλιό προτζέκτορα του εργαστηρίου πληροφορικής  - που υπάρχει σε όλα τα σχολεία, καθώς ο ΟΣΚ έστειλε νέο υλικό στα πιο πολλά σχολεία δυο χρόνια πριν - για να κάνετε αναβαθμισμένο τεχνολογικά μάθημα;. Πού είναι όλοι αυτοί οι επίσημα επιμορφωμένοι και πιστοποιημένοι  καθηγητές; Και πόσοι απο εσάς συμπληρώσατε το ειδικό έντυπο του ΟΣΚ κάθε χρόνο για να ζητάτε νέο εξοπλισμό; Κάθε χρόνο όμως; Εγώ ξέρω πως ο χημικος που ειχαμε - και είχε αναλάβει το εργαστήριο φυσικων επιστημών ελλειψει του αντίστοιχου φυσικού που ηταν σε άδεια - το έκανε κούκλα σε μόλις ενάμιση χρόνο!!! και ξέρω ότι κι εγώ όποτε έστειλα στον ΟΣΚ μπορεί να μην ήρθαν όλα όσα ζητησαν ήρθαν όμως αρκετά.
    Ωραία είναι να τα περιμενουμε όλα απο τους άλλους. Εμείς όμως τίποτα; Έχω βαρεθεί να ακούω το επιχείρημα "φέρτε μας λεφτά για να κάνουμε μάθημα" και "δώστε μας εξοπλισμό για να μπορέσουμε να κάνουμε καλό μάθημα"...Γιατί, πριν διοριστούμε μας είπε κανείς ότι θα δουλέψουμε σε κολλέγια; Ξέρουμε παρα πολύ καλά πού πάμε και με τι συνθήκες και τι μισθό. Αν δε μας αρέσει, να παραιτηθούμε να δουλέψει κάποιος που το χει μεράκι και το γουστάρει αλήθεια....
    Εννοείται δεν παιρνει η μπάλλα όλους τους συναδέλφους αλλά εσείς αλήθεια πιστεύετε οτι ΟΛΟΙ  όσοι μπαίνουμε σε τάξη είμαστε άξιοι; Δεν ξέρετε δηλαδή κανέναν που να μην είναι νορμάλ; Και αν υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις - έστω λίγες - δεν πρέπει να γινει ένα ξεσκαρτάρισμα; Και αν ναι, τίνι τρόπω; Υποβάλλετε λοιπόν τις προτασεις σας με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν - όχι αυτά που ονειρευόμαστε να είχαμε....
    THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

    Αποσυνδεδεμένος Maro

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 390
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 12, 2010, 09:18:54 πμ »
    Επειδη εχω αποφοιτησει απο δημοσιο σχολειο δεν πιστεψα οτι η εργασια μου σε αυτο θα ειναι σε συνθηκες κολεγιου αλλα δεν ειχα φανταστει οτι θα ειμαι καθε χρονο σε μια ταξη με παιδια με διαφορες διαταραχες(αυτισμος,υπερκινητικοτητα)χωρις να υπαρχει παραλληλη στηριξη η τμημα ενταξης(κατα περιπτωση)γιατι δεν γινονται προσληψεις εκπ/τικων ειδικης αγωγης.
    Οχι,δεν φοβαμαι την αξιολογηση αλλα την αρνουμαι,πριν τουλαχιστον η κεντρικη εξουσια εκπληρωσει τις υποχρεωσεις της,για να ωφελουνται ολα τα παιδια απο την παρεχομενη εκπ/ση και να δουλευουμε σε ανθρωπινες συνθηκες!
    Νομοθεσια για ειδικη αγωγη,ευκολη υποθεση,αλλα να την υποστηριζουμε και στην πραξη!

    Αποσυνδεδεμένος Blackrider

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 119
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 12, 2010, 11:21:58 πμ »
    Το να αρνείσαι είναι το μόνο εύκολο και η άρνηση ας μην ξεχνάμε, δεν αποτελεί θέση.
    Τόσα χρόνια βολευόμασταν στην απραξία, τώρα νοιαστήκαμε για το δημόσιο σχολειό;
    Φοβάμαι πως τώρα πια είναι μονόδρομος.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2014

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 24564
    • Τελευταία: gm2703
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 802868
    • Σύνολο θεμάτων: 14363
    • Σε σύνδεση σήμερα: 245
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 31
    Επισκέπτες: 204
    Σύνολο: 235

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.