*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής β' θμιας εκπαίδευσης
  • Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Δασκάλων ΕΑΕ, Νηπιαγωγών ΕΑΕ) και Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015
  • Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Δασκάλων ΕΑΕ, Νηπιαγωγών ΕΑΕ) και Δασκάλων ως αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το διδακτικό έτος 2014-2015
  • Πρόσληψη αναπληρωτή εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02 στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο-Γυμνάσιο της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου από τον ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για το διδακτικό έτος 2014-2015
  • Ανακλήσεις υποχρεωτικών μετατάξεων
  • Αποστολέας Θέμα: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 23788 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 240
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 09:07:11 πμ »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:29:32 »

    Αποσυνδεδεμένος guestteacher

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3364
    • Ο καθένας σε αυτήν την ζωή παίρνει ότι αξίζει
      • Προφίλ
    «Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

    Αποσυνδεδεμένος victoryhope

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 789
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

    Αποσυνδεδεμένος guestteacher

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3364
    • Ο καθένας σε αυτήν την ζωή παίρνει ότι αξίζει
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 24, 2014, 10:00:37 μμ »
    Ξαναρωτάω λοιπόν κάποιος που διατίθεται σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου πως εξασφαλίζεται  ότι θα κάνει την αυτοαξιολόγηση μόνο στο σχολείο που έχει τοποθετηθεί προσωρινά και όχι και στα άλλα που διατίθεται; Υπάρχει σχετική νομοθεσία ή θα έχουμε τραγελαφικές καταστάσεις?
    «Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:29:32 »

    Αποσυνδεδεμένος victoryhope

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 789
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 24, 2014, 10:32:02 μμ »
    Πάντα στην σχ. μονάδα που ανήκουμε οργανικά, συμμετέχουμε σε όλα αυτά (πχ. εκδρομές, συνελεύσεις, σχ.εορτές κλπ)
    Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

    Αποσυνδεδεμένος guestteacher

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3364
    • Ο καθένας σε αυτήν την ζωή παίρνει ότι αξίζει
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 24, 2014, 10:36:01 μμ »
    Εγώ το γνωρίζω (επειδή το έχω ακούσει) αλλά ενώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα με τις εφημερίες...ψάχνω να βρω αντίστοιχη νομοθεσία για τις υπόλοιπες εξωδιδακτικές εργασίες και δεν βρίσκω. Εχει λοιπόν κάποιος αντίστοιχη νομοθεσία υπόψη?
    «Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

    Αποσυνδεδεμένος victoryhope

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 789
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 24, 2014, 11:10:46 μμ »
    Δεν ξέρω αν το προέβλεπε η νομοθεσία περί αεε, αν όχι ισχύει ότι είθισται.
    Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

    Αποσυνδεδεμένος silkcut

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2364
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:01:40 πμ »
    Εγώ το γνωρίζω (επειδή το έχω ακούσει) αλλά ενώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα με τις εφημερίες...ψάχνω να βρω αντίστοιχη νομοθεσία για τις υπόλοιπες εξωδιδακτικές εργασίες και δεν βρίσκω. Εχει λοιπόν κάποιος αντίστοιχη νομοθεσία υπόψη?
    δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία (όπως για τις εφημερίες) για τις εξωδιδακτικές σε περίπτωση διάθεσης και σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.
    δια βίου υπεράριθμος.....
    ή αλλιώς
    η βλακεία είναι θείο χάρισμα αρκεί να μη γίνεται συνήθεια.......
    http://www.youtube.com/embed/0K2-EVtVr-Y

    Αποσυνδεδεμένος Damien

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2083
    • Φύλο: Άντρας
    • Sors rota tu volubilis
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 25, 2014, 10:37:08 πμ »
    Νεότερα

    http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/apokleistika-sto-esos-entolh-ypoyrgoy-stoys-dieyuyntes-sxoleivn-na-orizoyn-omades-ergasias-aytoajiologhshs-ean-den-mporoyn-oi-syllogoi-didaskontvn

    Με αλλα λογια, το υπουργειο αποφασισε να θεσει αντιμετωπους τους διευθυντες των σχολειων με τους συλλογους διδασκοντων, δυναμιτιζοντας το ολο κλιμα της σχολικης μοναδας. Αυτα τα πραγματα δεν επιβαλλονται ετσιθελικα, με το στανιο... Αλλα που να το καταλαβουν τα φασιστοειδη συμβουλισταν του υπουργειου. Με τη σπασμωδικη αντιδραστικοτητα που διαχειριζονται την κατασταση, θα καταφερουν να απονομιμοποιησουν πληρως τη διαδικασια στη συνειδηση της εκπαιδευτικης κοινοτητας και να αποκαταστησουν τις σχεσεις συνδικαλισμου και εκπαιδευτικου σωματος. Και τελος παντων μας εχουν κουρασει με το ολο ζητημα. Ειναι προφανες οτι το πραγμα δεν προχωραει. Ας προβουν σε τροποποιησεις επι του νομοθετικου πλαισιου περι της ΑΕΕ, ωστε η διαδικασια να καταστει λιγοτερο γραφειοκρατικη, δυσκαμπτη και φορμαλιστικη, εχοντας πειστικο ουσιαστικο αποτελεσμα ποιοτικης αναβαθμισης της εκπαιδευτικης λειτουργιας και το ξανασυζηταμε υπο νεους ορους και πρισμα. Αν εφαρμοστει ως εχει η ΑΕΕ, δια της επιβολης ενος αυταρχικου πολιτικου βολονταρισμου, τοτε θα ειναι η πρωτη και η τελευταια φορα, διοτι αφενος μονο κουλτουρα αξιολογησης δε θα καλλιεργηθει, αφετερου η εφαρμογη της καθε φορα θα συναρταται με ορους πολιτικης συγκυριας.     
    Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

    La Resa Dei Conti
    http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

    Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

    Αποσυνδεδεμένος guestteacher

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3364
    • Ο καθένας σε αυτήν την ζωή παίρνει ότι αξίζει
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 25, 2014, 03:20:33 μμ »
    Με αλλα λογια, το υπουργειο αποφασισε να θεσει αντιμετωπους τους διευθυντες των σχολειων με τους συλλογους διδασκοντων, δυναμιτιζοντας το ολο κλιμα της σχολικης μοναδας. Αυτα τα πραγματα δεν επιβαλλονται ετσιθελικα, με το στανιο... Αλλα που να το καταλαβουν τα φασιστοειδη συμβουλισταν του υπουργειου. Με τη σπασμωδικη αντιδραστικοτητα που διαχειριζονται την κατασταση, θα καταφερουν να απονομιμοποιησουν πληρως τη διαδικασια στη συνειδηση της εκπαιδευτικης κοινοτητας και να αποκαταστησουν τις σχεσεις συνδικαλισμου και εκπαιδευτικου σωματος. Και τελος παντων μας εχουν κουρασει με το ολο ζητημα. Ειναι προφανες οτι το πραγμα δεν προχωραει. Ας προβουν σε τροποποιησεις επι του νομοθετικου πλαισιου περι της ΑΕΕ, ωστε η διαδικασια να καταστει λιγοτερο γραφειοκρατικη, δυσκαμπτη και φορμαλιστικη, εχοντας πειστικο ουσιαστικο αποτελεσμα ποιοτικης αναβαθμισης της εκπαιδευτικης λειτουργιας και το ξανασυζηταμε υπο νεους ορους και πρισμα. Αν εφαρμοστει ως εχει η ΑΕΕ, δια της επιβολης ενος αυταρχικου πολιτικου βολονταρισμου, τοτε θα ειναι η πρωτη και η τελευταια φορα, διοτι αφενος μονο κουλτουρα αξιολογησης δε θα καλλιεργηθει, αφετερου η εφαρμογη της καθε φορα θα συναρταται με ορους πολιτικης συγκυριας.   

    Ti να καταλάβουν Damien ακριβώς στο Υπουργείο?
    Μια χαρά καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν φράγκα από το ΕΣΠΑ και κάνουν το μεγαλύτερο τσιμπούσι στην ζωή τους...
    Οσο για τις αξιολογήσεις τι να πούμε? Λεφτά για βελτίωση υπάρχουν? από κει ξεκινάνε όλα...
    Οσο για την επιβολή...όσο υπάρχουν στην εκπαίδευση άνθρωποι-φερέφωνα που πιστεύουν ότι υπηρετώ το σύστημα χωρίς αντίδραση μέχρι να καταλάβω μια θέση αναξιοκρατικά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα απλά θα παίζουν πάντα κάποιοι πρόθυμοι το παιχνίδι με τις μουσικές καρέκλες...
    Οσο για την Παιδεία και την Εκπαίδευση ΠΕΘΑΝΕ. Εδώ και καιρό...απλά αντιδράμε μέχρι να βρούμε κάτι άλλο ΟΛΟΙ μας....ας το καταλάβουμε περαστικοί είμαστε...τόσο απλά (και συγγνώμη για τα κεφαλαία γράμματα).
    «Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

    Αποσυνδεδεμένος lzdg

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 292
    • MSc ΠΕ19/ΠΕ12.05
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 25, 2014, 03:41:39 μμ »
    Και το μπαλάκι πάει στους διευθυντές... Πόσοι διευθυντές/ντριες θα τολμήσουν να πουν όχι τώρα; (μακάρι να βρεθούν πολλοί να το κάνουν) Πολύ ύπουλο εκ μέρους τους.

    Αποσυνδεδεμένος garidoula

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 155
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 25, 2014, 06:04:18 μμ »
    "Επετειακή εγκύκλιος... αντί πανηγυρικού! "

    Ο συγκεκριμένος υπουργός αρέσκεται να ανακοινώνει τις αποφάσεις του τις βραδινές ώρες και μάλιστα Σαββατοκύριακα, προσφάτως, όμως και παραμονές εθνικών επετείων! Είναι η καινούργια τακτική και μέθοδος που χρησιμοποιεί ο συγκεκριμένος υπουργός, εδώ και ενάμισι χρόνο, λες και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων διασκέδασης.
       Το κοινωνικο-οικονομικό γίγνεσθαι, στη σημερινή Ελλάδα, διαμόρφωσε μια άλλη, νέα πραγματικότητα, με την οποία ο συγκεκριμένος υπουργός, φαίνεται να έχει "χάσει" την επαφή του και, κυρίως, φαίνεται να αδιαφορεί για τον κλονισμό της εμπιστοσύνης των "παντοιοτρόπως κακοποιημένων υφισταμένων" του, των εκπαιδευτικών που συνεχίζουν και ΣΗΜΕΡΑ αταλάντευτα το υψηλό τους καθήκον.
       Η εμπιστοσύνη, ακόμη και των "κομματικών του φίλων" εκπαιδευτικών έχει κλονισθεί και τραυματιστεί ανεπανόρθωτα, αφού ο υπουργός με τις επιεικώς ατυχείς επιλογές του, οι οποίες, ειρήσθω εν παρόδω, δεν αναφέρονται στα προγράμματα του κόμματός του για την παιδεία, οδηγεί την κυβέρνηση και το κόμμα του σε ολική και οριστική ρήξη με τους εκπαιδευτικούς, ρήξη η οποία βρίσκεται προ των πυλών.
       
       Η ΔΑΚΕ οφείλει να πάρει δημόσια θέση για την πολιτική που ασκεί ο συγκεκριμένος υπουργός και η ΔΟΕ να οργανώσει, ΑΜΕΣΑ, πανελλήνια συνδιάσκεψη Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.

    Πηγή:  http://leconomidis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_25.html
    Aπ' ό,τι κάλλη έχει άνθρωπος, τα λόγια έχουν τη χάρη
    να κάμουσιν κάθε καρδιάν παρηγοριά να πάρει·
    κι οπού κατέχει να μιλεί με γνώσιν και με τρόπον,
    κάνει και κλαίσιν και γελούν τα μάτια των ανθρώπων.

                                                               Ερωτόκριτος

    Αποσυνδεδεμένος maria2013

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 210
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 25, 2014, 10:35:19 μμ »
    Ερχεται, λοιπον, αυριο ο διευθυντης και λεει: ''Κατ'εφαρμογη της αρ.πρωτ. ... εγκυκλιου σας χωριζω εγω σε ομαδες για την αυτοαξιολογηση''.

    Γυρνανε οι εκπαιδευτικοι και του λενε: ''εχουμε ηδη υπογραψει πρακτικο που λεει οτι δεν επιθυμουμε να ενταχθουμε σε ομαδες για την αυτοαξιολογηση και αυτη τη σταση θα κρατησουμε. Δηλαδη, δεν μας νοιαζει αν και σε ποια ομαδα ανηκουμε, κανενας εκπαιδευτικος δεν εργαζεται ουτε ενα λεπτο για την αυτοαξιολογηση, δεν γραφει ουτε μια γραμμουλα, βρε αδερφε...αρνουμαστε'' τι γινεται τοτε;

    Αποσυνδεδεμένος guestteacher

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3364
    • Ο καθένας σε αυτήν την ζωή παίρνει ότι αξίζει
      • Προφίλ
    Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
    « Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 25, 2014, 11:22:41 μμ »
    O αλήτης ξαναχτύπησε....
    Από αύριο βιογραφικά για να τον γράψω εκεί που πρέπει....
    Υποταγμένος δούλος του κάθε μ...α δεν υπηρξα ποτέ. Να βρει άλλον να πληρώνει ενοίκια και βενζίνες...έτσι και αλλιώς το δημόσιο ενας οίκος ανοχής ήταν απλά αλλάζουν το λαμπάκι για να το εξωραίσουν.


    http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-sxedio-toy-ypoyrgoy-paideias-gia-thn-epimhkynsh-toy-didaktikoy-etoys-tis-argies-kai-tis-ekdromes

    http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/kobontai-treis-hmeres-apo-tis-diakopes-toy-pasxa-gia-ta-sxoleia-poy-symmeteixan-se-katalhceis

    ΥΓ. Αλητη...να ξέρεις ότι αξίζω και δεν σε προσκυνώ...άσε που βαρέθηκα να δίνω απολυτήρια σε φελλούς που σε γλείφουν και σε ψηφίζουν...και να ξέρεις κάτι ο τραμπούκος και ο φασίστας όσα κουστούμια και να βάλει πάλι τραμπούκος και φασίστας μένει γιατί έχει την φάτσα του φασίστα αναλλοίωτη....Αντε μου στον αγύριστο τιμητές του τίποτα, της σαχλαμάρας και της αρτηριοσκλήρυνσης.

    « Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2014, 11:42:29 μμ από guestteacher »
    «Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

     

    Pde.gr, © 2005 - 2014

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 24563
    • Τελευταία: dippos
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 802697
    • Σύνολο θεμάτων: 14356
    • Σε σύνδεση σήμερα: 150
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 10
    Επισκέπτες: 52
    Σύνολο: 62

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.