*

Αποστολέας Θέμα: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 60939 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #84 στις: Μάρτιος 27, 2014, 10:53:21 πμ »
@pd

ίσως να είσαι αρκετά νέο μέλος εδώ ή να μη μας διαβάζεις αρκετά. Πίστεψέ με - και θα σου το βεβαιώσουν όλοι εδώ μέσα - υπήρξα προσωπικά πολύ περισσότερο επικριτική απο εσένα απέναντι στους ιδιαιτεράκηδες και τεμπελχανάδες εκπαιδευτικούς ( δεν είναι όλοι έτσι, είναι όμως μία υπολογίσιμη μερίδα έτσι ). Επομένως, δεν αγιοποιώ και δεν δίνω συγχωροχάρτι σε κανέναν.

Είναι όμως πάγια απόψή μου πως όταν ένας κλάδος γίνεται βορά στις ορέξεις των όποιων υπουργών ( ελλήνων τε και ξένων) και δεν αντιμετωπίζονται παρά ως δεξαμενή για διαθεσιμότητες ή απολύσεις, δεν έχω ως εργαζόμενη άλλη επιλογή από την αλληλεγγύη.
Σε τέτοιες στιγμές θεωρώ επιβεβλημένο καθήκον μου να ρίξω τους τόνους και να υποστηρίξω τους διωκόμενους - διότι περί διωγμού πρόκειται! Όποιος συνεχίζει να χτυπά έναν κλάδο, θα με βρει κάθετα αντίθετη.
Αυτό.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:50:38 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #85 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:04:54 πμ »
@pd

ίσως να είσαι αρκετά νέο μέλος εδώ ή να μη μας διαβάζεις αρκετά. Πίστεψέ με - και θα σου το βεβαιώσουν όλοι εδώ μέσα - υπήρξα προσωπικά πολύ περισσότερο επικριτική απο εσένα απέναντι στους ιδιαιτεράκηδες και τεμπελχανάδες εκπαιδευτικούς ( δεν είναι όλοι έτσι, είναι όμως μία υπολογίσιμη μερίδα έτσι ). Επομένως, δεν αγιοποιώ και δεν δίνω συγχωροχάρτι σε κανέναν.

Είναι όμως πάγια απόψή μου πως όταν ένας κλάδος γίνεται βορά στις ορέξεις των όποιων υπουργών ( ελλήνων τε και ξένων) και δεν αντιμετωπίζονται παρά ως δεξαμενή για διαθεσιμότητες ή απολύσεις, δεν έχω ως εργαζόμενη άλλη επιλογή από την αλληλεγγύη.
Σε τέτοιες στιγμές θεωρώ επιβεβλημένο καθήκον μου να ρίξω τους τόνους και να υποστηρίξω τους διωκόμενους - διότι περί διωγμού πρόκειται! Όποιος συνεχίζει να χτυπά έναν κλάδο, θα με βρει κάθετα αντίθετη.
Αυτό.

Ήρθε η Κανέλλη στις Βρυξέλλες; Να το προσέξεις τώρα που είναι νωρίς...  :D

ΥΓ. Δεν θέλω την συμπόνια κανενός....τον έζησα τον κόσμο και τον είδα....  :P
Λούστροοοοος καλέ λούστροοοοος....  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 11:06:25 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #86 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:09:51 πμ »
Καλο ειναι οι προλαλισαντες να ριξουν τους τονους και να σκεφτονται  καλυτερα πριν να μιλησουν..αν ειναι διορισμενοι θα τους συμβουλευα να στηριξουν την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας  και την αξιολογηση γενικοτερα ...για το δικο τους καλο πρωτα ..και κατ'επεκταση των παιδιων μας ...καιρος ηταν να μπει μια σειρα και σε αυτο ..

Μια διορθωση: Θα έλεγα, πρωτα για το καλό των παιδιων,   

bitch θα προσθεσω ομως κατι που πρεπει να ειπωθει και το ξερεις/ξερουμε:
Που ηταν ο κλαδος στην απολυση 700 συναδελφων?  η αξιολογηση και οι αργιες ειναι ο πόνος- για να μη λεμε μονο όμορφα λόγια...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 11:15:05 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #87 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:13:00 πμ »
δεν διαφωνώ καθόλου σ αυτό που έγραψες Μάρκο !! Απών ήταν! Αλλά αυτό δε σημαινει πως εγώ θα ακολουθήσω το παράδειγμα της λαμπρής απουσίας τους.....

@guestteacher  καλέ!! μη μου θίγεις την Κανέλλη. Είναι η μόνη αριστερή που εκτιμώ απεριόριστα ( εντάξει, μαζί με τον Μάρκο). Για χάρη της θα ψηφίσω και ΚΚΕ φέτος !! Είδες λαρτζοσύνες ;
(νομίζω ότι είναι αργααααααααααααααααααααααα, είναι πια αργααααααααααααααααααααααααααα που λέει και το άσμα ....)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:50:38 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #88 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:15:57 πμ »
Θα έλεγα, πρωτα για το καλό των παιδιων

bitch θα προσθεσω ομως κατι που πρεπει να ειπωθει και το ξερεις/ξερουμε:
Που ηταν ο κλαδος στην απολυση 700 συναδελφων?  η αξιολογηση και οι αργιες ειναι ο πόνος- για να μη λεμε μονο όμορφα λόγια...

Σωστός Μαρκος...Πριν φτάσουμε σε αυτό....που είναι ο κλάδος στις διεθνείς εξελίξεις στην εκπαίδευση;
Που είναι ο κλάδος των σχολικών συμβούλων στην παραγωγή εφαρμοσμένης εκπαιδευτικής έρευνας προσαρμοσμένης στα Ελληνικά δεδομένα;
Που είναι ο κλάδος στις διεθνείς εξελίξεις στην αγορά εργασίας και στις ανάγκες που θα έχει ο μαθητής όταν θα ενηλικιωθεί και θα είναι πολίτης και εργαζόμενος σε 10 χρόνια.
Που είναι ο κλάδος στο να μάθει τους ανθρώπους να μαθαίνουν, να ξεχνάνε και να ξαναμαθαίνουν;
Χτες (νομίζω) έγινε μια συνάντηση για το μέλλον της τεχνικής εκπαίδευσης...μίλησαν όλοι http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231306503 εκτός από τους ίδιους τους συμμετέχοντες στην τεχνική εκαπίδευση....

ΥΓ. Και αυτά σας τα λέει ένας αποτυχημένος εκπαιδευτικός που επιθυμεί διακαώς να μπει στο 15% των αποτυχημένων, ώστε να μην έχει και τύψεις για το επόμενο επαγγελματικό του βήμα (ότι και καλά πάλι άφησε μια δουλειά που αν έμενε ίσως να ήταν καλύτερα)...

-----------------------------------------------------------------------------

@bitch

Αστο μάνα μου για να ήσουν οπαδός της Κανέλλη έπρεπε να καπνίζεις μέσα στην τάξη, στον σύλλογο και στο γραφείο...wannabe είσαι  ;D ;D ;D ;D ;D

ΥΓ. Αν είναι να μου αρχίσετε κομματικές συζητήσεις για την Κανέλλη να ξέρετε ότι θα με βοηθήσετε να θεραπεύσω την χρόνια αυπνία μου. Πλέον βλέπω τους πάντες από την χιουμοριστική άνθρώπινη πλευρά τους. Γιατί αυτή νοηματοδοτεί την ζωή τους και όχι η θέση που κατέχουν σε ένα ξοφλημένο σύστημα....Καταταταρρέω και άλλο πλέον δεν μπορώ....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 11:27:46 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #89 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:17:01 πμ »
Παράθεση
ασφαλως υπαρχουν φωτισμενοι δασκαλοι ,μονο που αυτοι ειναι στα ..δυσπροσυτα και οχι στα αστικα κεντρα ,εκει κοπτονται μονο για τα φροντιστηρια

επειδή κι εγώ πέρασα από δυσπρόσιτα, μπορώ να πω ότι εκεί υπάρχουν σε γενικές γραμμές φιλότιμοι καθηγητές-ήρωες, που ζουν μακριά από τις οικογένειές τους και προσφέρουν στις τοπικές κοινότητες. Άλλο θέμα αν αναγνωρίζεται ο κόπος τους (θα έλεγα πως όχι). Κι επειδή πέρασα και από αστικά κέντρα, ναι, συμφωνώ μαζί σου, η κύρια μέριμνά τους δεν είναι το σχολείο....
Παράθεση
και για την ενημερωση ΄'καποιων '' ειμαι η pd πε02,50 και εχω 2 παιδια στο σχολειο... τα οποια διαβαζω ΕΓΩ και οτι εχουν μαθει ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥς ΔΑΣΚΑΛΟΥς ΤΟΥΣ -δημοτικο και γυμνασιο.
Επειδή προφανώς έχεις παράπονο από το σχολείο που φοιτούν τα παιδιά σου, γιατί δεν τα παίρνεις από κει, αν γίνεται βέβαια; Αυτό είναι απλώς απορία μου, καμία επικριτική διάθεση εκ μέρους μου.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #90 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:23:19 πμ »
@guest
wow !!  πάντα ήθελα να είμαι wannabe!! Πόσω μάλλον Κανέλλη -wannabe!! Μου φτιαξες τη μέρα!!! Πάω για μαθηματάκι τώρα!! Συγκριτικές Διοικητικές Πρακτικές !! Ξενέρωσες;;;;;;;;;;;;;;;;  ;D ;D ;D
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #91 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:35:30 πμ »
@guest
wow !!  πάντα ήθελα να είμαι wannabe!! Πόσω μάλλον Κανέλλη -wannabe!! Μου φτιαξες τη μέρα!!! Πάω για μαθηματάκι τώρα!! Συγκριτικές Διοικητικές Πρακτικές !! Ξενέρωσες;;;;;;;;;;;;;;;;  ;D ;D ;D
Πάντως σαν τίτλος ξενερώνει, ..... η πρώτη εντύπωση τουλάχιστον!  ;D
  

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #92 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:38:14 πμ »
όντως, αλλά ουσιαστικά είναι πολυ καλύτερο απ ό,τι ακούγεται γιατί ειναι workshop - παίρνουμε μία συγκεκριμένη εργασία ( πχ απάντηση σε ένα έγγραφο) και λέμε πώς αυτό διεκπεραιώνεται σε κάθε χώρα ( διότι η ομάδα εργασιας αποτελείται απο διαφορετικής καταγωγής άτομα ). Μετά συγκρίνουμε τι κάνει η κάθε χώρα και λέμε τι θα μπορούσε να κάνει για να είναι καλύτερο!!  ;) ;)

(ω ποία έκπληξις.... η Ελλάδα ΔΕΝ είναι στις τελευταίες θέσεις!!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #93 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:39:21 πμ »
όντως, αλλά ουσιαστικά είναι πολυ καλύτερο απ ό,τι ακούγεται γιατί ειναι workshop - παίρνουμε μία συγκεκριμένη εργασία ( πχ απάντηση σε ένα έγγραφο) και λέμε πώς αυτό διεκπεραιώνεται σε κάθε χώρα ( διότι η ομάδα εργασιας αποτελείται απο διαφορετικής καταγωγής άτομα ). Μετά συγκρίνουμε τι κάνει η κάθε χώρα και λέμε τι θα μπορούσε να κάνει για να είναι καλύτερο!!  ;) ;)

(ω ποία έκπληξις.... η Ελλάδα ΔΕΝ είναι στις τελευταίες θέσεις!!!

Ποιες χώρες συμμετέχουν;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #94 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:41:37 πμ »
στο δικό μας γκρουπ είναι Ην. Βασίλειο, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Βουλγαρία και Μάλτα .
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #95 στις: Μάρτιος 27, 2014, 11:57:16 πμ »
στο δικό μας γκρουπ είναι Ην. Βασίλειο, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Βουλγαρία και Μάλτα .

Ε ναι δεν είμαστε τελευταίοι...
Εχουμε όμως δρόμο ακόμα....με λίγη προσπάθεια μπορούμε...

ΥΓ. Εξάλλου η εμπειρία σου αποτελείται και από ανθρώπους σε γραφεία με κάποιο επίπεδο, μόρφωση και υποδομή....εκεί έπρεπε να έχετε στελέχη της αυτοδιοίκησης....  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 12:00:24 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #96 στις: Μάρτιος 27, 2014, 12:01:56 μμ »

επειδή κι εγώ πέρασα από δυσπρόσιτα, μπορώ να πω ότι εκεί υπάρχουν σε γενικές γραμμές φιλότιμοι καθηγητές-ήρωες, που ζουν μακριά από τις οικογένειές τους και προσφέρουν στις τοπικές κοινότητες. Άλλο θέμα αν αναγνωρίζεται ο κόπος τους (θα έλεγα πως όχι). Κι επειδή πέρασα και από αστικά κέντρα, ναι, συμφωνώ μαζί σου, η κύρια μέριμνά τους δεν είναι το σχολείο....  Επειδή προφανώς έχεις παράπονο από το σχολείο που φοιτούν τα παιδιά σου, γιατί δεν τα παίρνεις από κει, αν γίνεται βέβαια; Αυτό είναι απλώς απορία μου, καμία επικριτική διάθεση εκ μέρους μου.
δεν θα αλλαξω τα παιδια μου σχολειο γιατι οπου και να τα παω θα υπαρχουν οι καλοι και οι κακοι δασκαλοι ...αυτο μας εχει διδαξει η εμπειρια
οσο για την αξιολογηση των μαθητων γινεται μεσα απο ενα εξοντωτικο συστημα αποστηθισης με συνεχη διαγωνισματα ,ακομα και  στη Γ' δημοτικου ...μετρημενα κουκια δηλαδη.. .δεν θα επανελθω εχει συζητηθει το θεμα εκτενως.
τα κριτηρια αξιολογησης τα εχω διαβασει guesteacher   ..γι'αυτοκαι δεν βλεπω τιποτα το κακο ,ειναι μερος της δουλειας των δασκαλων/καθηγητων  και σαν τετοιο θα πρεπει να το διαχειριστουν ..οπως διαχειριζονται  το μαθημα καθημερινα θα διαχειριζονται και το θεμα της  αξιολογηση τους ..τοσο απλα ;)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #97 στις: Μάρτιος 27, 2014, 12:21:07 μμ »
δεν θα αλλαξω τα παιδια μου σχολειο γιατι οπου και να τα παω θα υπαρχουν οι καλοι και οι κακοι δασκαλοι ...αυτο μας εχει διδαξει η εμπειρια
οσο για την αξιολογηση των μαθητων γινεται μεσα απο ενα εξοντωτικο συστημα αποστηθισης με συνεχη διαγωνισματα ,ακομα και  στη Γ' δημοτικου ...μετρημενα κουκια δηλαδη.. .δεν θα επανελθω εχει συζητηθει το θεμα εκτενως.
τα κριτηρια αξιολογησης τα εχω διαβασει guesteacher   ..γι'αυτοκαι δεν βλεπω τιποτα το κακο ,ειναι μερος της δουλειας των δασκαλων/καθηγητων  και σαν τετοιο θα πρεπει να το διαχειριστουν ..οπως διαχειριζονται  το μαθημα καθημερινα θα διαχειριζονται και το θεμα της  αξιολογηση τους ..τοσο απλα ;)

Αν θέλεις μια αξιολόγηση να πετύχει πρέπει να ξέρεις από που ξεκινάς, που θέλεις να φτάσεις, πως θα το κάνεις και πως θα το αξιολογήσεις αν έφτασες και πως θα το διατηρήσεις.
Ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς μέσα σε διάστημα 15 εργασίμων να κάνουν αξιολόγηση στο σχολείο τους με μεθοδολογία που κανένας δεν τους έμανε και με καμία επιμόρφωση καθώς και καθοδήγηση από δ/ντη και σύμβουλο.
επίσης κανένας δεν τους έχει ενημερώσει αν κάπου υστερούν ποιες διορθωτικές κινήσεις και με ποιους πόρους θα γίνουν.

Θα ήθελα λοιπόν εσύ που όπως υποστηρίζεις είναι εύκολο να μου πεις πως μετράς την ποιότητα του σχολικού κλίματος. Π.χ. πες μου μεθόδους και καλές πρακτικές διαχείρισης συμπεριφοράς σε κεντρικό ΕΠΑΛ της Αθήνας ή διαμόρφωση μηχανισμών τακτικής και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς που επιλέγουν να είναι συνέχεια απών και έρχονται μόνο να διαμαρτυρηθούν αν το παιδί τους πήρε χαμηλότερο βαθμό από αυτό της γειτόνισσας σε κάποιο επαρχιακό σχολείο. Ενώ το σύστημα όπως αναφέρεις είναι αποστηθιστικό (του οποίου του προσάπτουμε πολλά κακά αλλά δυστυχώς και οι γονείς αλλά και τα παιδιά το υποστηρίζουν...) αλλά και εξεταστικοκεντρικό  (αλήθεια σε ποιο ακριβώς σύστημα ποιας χώρας τα παιδιά δεν δίνουν εξετάσεις;;;). Η κατάταξη με βάση τα κριτήρια της PISA πως βγαίνουν χωρίς εξετάσεις; μου ζητάει να χρησιμοποιώ ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης  (λες και η κοινωνία αργότερα έχει ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης....) και να αξιοποιήσω τα δεδομένα για αναμόρφωση της διδασκαλίας. Ερώτηση λοιπόν αν η μισή τάξη αποδίδει για 18 και πάνω και η μισή για 5 και κάτω....τι φταίει ακριβώς και πως μπορούν αν ένα μάθημα είναι μονόωρο να γίνουν διαφορετικοί τρόποι διδασκαλίας όταν πρέπει να καλυφθεί συγκεκριμένη ύλη μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο....

ΥΓ. Εγώ στις παραπάνω απαντήσεις έχω αποτύχει....εσύ ως εκπαιδευτικός με προσόντα φαντάζομαι κάνε μου ένα πλάνο εργασίας για τάξη των 30 μαθητών....το οποίο φυσικά να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι να αποτελεί αντιγραφή κάποιας διεθνής ή ελληνικής έρευνας...

Και επειδή πιθανόν να μου δώσεις την κλασσική απάντηση έξω πως το κάνουν...θα σου απαντήσω...έξω έχουν ένα σύστημα εκπαίδευσης που δεν αλλάζει κάθε 1,5χρόνο, επενδύουν ένα σωρό λεφτά στην εφαρμοσμένη εκαπιδευτική έρευνα, αφήνουν τα σχολεία να παίρνουν τις αποφάσεις σε τοπικό επίπεδο και να διαχειρίζονται τους προυπολογισμούς τους και κυρίως κουλτούρα συνεργασίας....εδώ όλοι είμαστε ξερόλες και στην ουσία μια φούσκα....

ΥΓ. Και κάτι τελευταίο...όπως είπες είσαι της ειδικής αγωγής και η εμπειρία σου φαντάζομαι είναι ατομική υποστήριξη εντός τάξης και διάβασμα το πολύ δύο παιδιών στο σπίτι σου...Εγώ λοιπόν έχω 150 μαθητές σε Λύκειο και άλλους τόσους σε Γυμνασιο και το κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα, στύλ μάθησης και εγώ πρέπει να φτιάξω μάθημα που να τα ικανοποιώ όλα αυτά μέσα σε 45 λεπτά...και επειδή μου τα έχουν κάνει τσουρέκια πολλοί "επιμορφωτές" όταν τους ζήτησα στα άπειρα σεμινάρια πως γίνεται να κάνεις διαχείριση προβληματων ομαδικής συμπεριφοράς ή αδιαφορίας σε εφήβους και όχι μεμονομένα σε παιδιά ή νήπια (στα οποία αναφέρεται η βιβλιογραφία της παιδαγωγικής που διδάσκεται ακόμα στα Πανεπιστήμια) καθώς και πως μπορείς να δαχειριστείς φαινόμενα σεξουαλικής, λεκτικής βίας, καταχρήσεων πάσης φύσεως, κυβερνοεκφοβισμού και παιδιά διαλυμένων οικογενειών μας είπαν γι αυτό κάνουμε τα σεμινάρια να μάθουμε πρακτικές από εσάς...(α ξέχασα ανάμεσα τους ήταν και πολλοί κάτοχοι Phd που την σχολική τάξη την γνώριζαν μέσα από διαφάνειες κάποιας παρουσίασης που αναφερόταν σε μελέτες πριν 20-30 χρόνων) κατάλαβα ότι από αμπελοφιλοσόφους έχουμε άφθονους σε αυτήν την χώρα...
Ελπίζω να τα καταφέρεις καλύτερα από εμένα που πίστευα πως θα τα καταφέρω καλύτερα από άλλους...ΚΑλό μεσημέρι...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 12:37:16 μμ από guestteacher »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159562
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.