*

Τελευταία νέα

  • Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Ανδρέα Λοβέρδου στον Βήμα FM και στους δημοσιογράφους Γ.Παπαχρήστο και Β.Χιώτη
  • Πρόσληψη 31 προσωρινών αναπληρωτών με μειωμένο ωράριο κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.01.50 και ΠΕ04.04.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υπο
  • Πρόσληψη εννέα (9) προσωρινών αναπληρωτών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ10.50, 14.04.50 και ΠΕ18.36 Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2014-2015
  • Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.)
  • Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
  • Αποστολέας Θέμα: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου  (Αναγνώστηκε 25040 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος alceste

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1027
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #98 στις: Μάιος 31, 2011, 02:55:59 μμ »
    Οργανικες θα γινουν,πολιτικη βουληση χρειαζεται μονο,γιατι δεν υπαρχει οικονομικο εμποδιο.Dimisfl,ολοι οι συναδερφοι την ιδια σκεψη καναμε.Τυχαιο;Δε νομιζω.Η διευθυντρια μου,μας ειπε οτι οι επιλογες της τεταρτης δημοτικου θα καθορισουν το αν το σχολειο θα γινει γαλλοφωνο η γερμανοφωνο.H εγκυκλιος μιλα για δυο ταξεις ομως.Θα ενημερωσουν δε τους γονεις για τα καθεκαστα,αν εμμεινουν στην επιλογη της β γλωσσας γιατι δεν υπαρχει πλεον περιθωριο αλλαγης.ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.Και θα διοριστουμε και δεν θα απολυθουμε οι αξιολογημενοι μεσω ασεπ.Και δεν εκφερω προσωπικη αποψη η εκτιμηση.Τελος μ αυτο το θεμα γιατι γινεται κουραστικο
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2011, 03:16:56 μμ από alceste »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:59 »

    Αποσυνδεδεμένος solidarite

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 138
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #99 στις: Ιούνιος 01, 2011, 12:11:17 πμ »
    οσοι και οσες μπορουμε απο Β.Ελλαδα ας παμε στο εξης καλεσμα

    http://www.pasykaga.gr/gr/news2.asp?id=835

    Alceste οχι μονο δεν θα δοθουν οργανικες στη α'θμια αλλα ο,τι εγινε στα δημοτικα θα γινει και στο γυμνασιο. Σημερα πρωτη φορα ακουστηκε και η λεξη απολυση μονιμων και ναι αυτο μπορει να γινει οταν αναθεωρηθει το Συνταγμα, οσονουπω δηλαδη.

    Αποσυνδεδεμένος dimisfl

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 249
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #100 στις: Ιούνιος 01, 2011, 12:26:13 πμ »
    Χαλαρώστε μωρέ... Άμα ήθελε θα τα έβγαζε τα γαλλογερμανικα τελείως... Το κάνουν για να δεσμεύσουν 2-3 σχολεία με μία γλώσσα για να μειωθούν οι προσλήψεις . Ναι Έτσι θα γίνει και στα γυμνάσια και εκεί που θέλαμε από έναν δύο πε07 05 σε κάθε σχολείο θα υπάρχει ένας(από τους 2) ανα 4. Και ελάχιστοι πλέον κι οι Αμω κτλ

    Αποσυνδεδεμένος marigen

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 404
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #101 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:26:27 πμ »
    πως ακριβώς θα λειτουργήσει το σύστημα αυτό; αν υπάρχει ένας γερμανικών ή γαλλικών σε ένα σχολείο, οι ώρες θα είναι 4 για τα δύο τμήματα της ε΄και 4 για την στ΄. ας πούμε οτι το υπόλοιπο πρόγραμμα μαθημάτων βγαίνει με το ένα τμήμα να κάνει ξένη γλώσσα και το άλλο άλλο μάθημα. θα βγαίνουν 8 ώρες σε κάθε σχολείο. δηλαδή ή θα μας παίρνουν ωρομίσθιους για 8ωρα ή αναπληρωτές κανονικού ωραρίου με 16ωρα ή 24ωρα;

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:59 »

    weakforce

    • Επισκέπτης
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #102 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:41:23 πμ »
    Χαλαρώστε μωρέ... Άμα ήθελε θα τα έβγαζε τα γαλλογερμανικα τελείως... Το κάνουν για να δεσμεύσουν 2-3 σχολεία με μία γλώσσα για να μειωθούν οι προσλήψεις . Ναι Έτσι θα γίνει και στα γυμνάσια και εκεί που θέλαμε από έναν δύο πε07 05 σε κάθε σχολείο θα υπάρχει ένας(από τους 2) ανα 4. Και ελάχιστοι πλέον κι οι Αμω κτλ

    Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο, άτυπα γινόταν αυτό. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ένεκα μειωμένων ωρών μία Δ/νση δεν έφερνε καθηγητή για διδασκαλία δεύτερης Ξένης Γλώσσας, έστω και εάν οι προτιμήσεις των μαθητών ήταν ισόποσες μοιρασμένες. Συνέβαινε μόνο εάν πίεζαν αρκετά οι δ/ντες με τη συνδρομή Συλλόγων Γονέων. Πλέον θα καθιερωθεί αυτή η πρακτική, επιτρέψτε μου όμως να θίξω και ένα άλλο σημείο.

    Είχε παρατηρηθεί έντονο το φαινόμενο μονίμων εκπαιδευτικών με σημαντική προϋπηρεσία να μην σπεύδουν να συμπληρώνουν ωράριο σε Δημοτικά στο μάθημα ειδικότητάς τους, αλλά να αναλαμβάνουν άλλα μαθήματα α' και β' ανάθεσης. Κάτι τέτοιο διοικητικά εξυπηρετεί και τις σχολικές μονάδες (βλ. ωρολόγιο πρόγραμμα). Αποτέλεσμα: Να υπάρχουν σχολεία με 4ωρα και 5ωρα... που δεν υπήρξε τοποθέτηση ωρομισθίου, με το δίκιο τους εκείνοι οι συνάδελφοι για οικονομικούς λόγους δεν μπορούν να φτάνουν παντού.

    Όταν για δύο - τρία ή περισσότερα χρόνια ένα σχολείο δεν έχει δεύτερη ξένη γλώσσα, αφενός οι μαθητές δεν απολαμβάνουν του δικαιώματός για ίσες ευκαιρίες, αφετέρου πλήττονται εργασιακά δικαιώματα.

    Το σύνθημα έπρεπε να είναι: "Ούτε μία ώρα χαμένη Δεύτερης Ξένης Γλώσσας". Η ευθύνη λοιπόν βαραίνει και στους ώμους ημών των εκπαιδευτικών. Που λησμονούμε ότι χάρη σε 6ωρα και 8ωρα μαζέψαμε κάποτε προϋπηρεσία για να είμαστε μόνιμοι σήμερα σε ένα σχολείο. Αν δεν επιδείξουμε εμείς πρώτα συνέπεια στον χώρο μας, τότε και οι επιλογές των μαθητών δεν θα μας περιλαμβάνουν. Καλώς ή κακώς είμαστε οι manager του εαυτού μας.

    ειδικότητας ΠΕ05
    Μόνιμη με Οργανική..

    Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 659
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #103 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:51:16 πμ »
    Χάνονται πολλά τμήματα όμως γιατί τώρα ένα τμήμα των 10 ατόμων διατηρούνταν λόγω διαφορετικής επιλογής γλώσσας από τους υπόλοιπους ενώ τώρα αυτά τα 10 παιδιά θα συγχωνευθούν με τα υπόλοιπα τμήματα, θα έχουμε τμήματα 25 και βάλε παιδιών (εκ των οποίων κάποια με αρνητική στάση λόγω εξαναγκαστικής επιλογής) και θα έχουμε χάσει και 2 ώρες διδασκαλίας από τον αντίστοιχο κλάδο.
    O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

    Αποσυνδεδεμένος alceste

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1027
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #104 στις: Ιούνιος 01, 2011, 12:40:37 μμ »
    Ναι,ενταξει θα μας απολυσει...Τα εχουμε πει εκατο φορες...βαριεμαι

    Αποσυνδεδεμένος aspad

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 20
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Γηράσκω αει διδασκόμενος
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #105 στις: Ιούνιος 01, 2011, 04:28:40 μμ »
    Με συχωρείς, Alceste, ή εσύ ζεις σε άλλο πλανήτη ή όλοι εμείς.
    Απ΄ ότι διαφαίνεται, σαφέστατα στόχος του Υπουργείου είναι να πλεονάζουμε πλέον ΤΟΣΟ πολύ, ώστε: 1) Να μην προσληφθεί ΚΑΝΕΙΣ νέος συνάδελφος (μιλώ γι αυτά τα γεμάτα όρεξη και χαμόγελο νεανικά πρόσωπα που γύριζαν από δημοτικό σε δημοτικό, απλήρωτοι αιωνίως και μες την αβεβαιότητα, και προπαγάνδιζαν , με την καλή έννοια, τα γαλλικά, ώστε να έχουμε μαθητές στα γυμνάσια ),  2) να καθίσταται αδύνατο να συμπληρώνουμε το ωράριό μας (αφού όλοι θα πλεονάζουμε) , 3) Να καταστεί η οργανικότητα ανύπαρκτο πράγμα για εμάς ή "αγαθό" ελάχιστων από εμάς  4) να αποτελεί μόνη λύση και σύνηθες φαινόμενο η μετακίνησή μας εκτός νομού, εντός περιφέρειας (αλλά και σε όλη τη χώρα, σύμφωνα και με το νόμο που ψηφίστηκε πέρσι την Άνοιξη) και 5) ΦΥΣΙΚΟΤΑΤΑ έαν εξαντληθούν όλες αυτές οι "λύσεις",  να πάμε....... στο σπιτάκι μας , υλικό ή αϋλο (ότι έχει απομείνει από αυτό εξ αιτίας των συνεχών μετακινήσεων)
    Εσύ πάλι την αισιοδοξία από που την αντλείς ; Μήπως πειστώ κι εγώ δηλαδη και τα δω ρόδινα.
    ΠΕ05 με οργανική (πραγματική, εάν "γαλλοποιηθεί" το σχολείο μου, VIRTUELLE et/ou IMAGINAIRE , εάν "γερμανοποιηθεί")
    Choisissez un travail que vous aimez et vous n’aurez pas à travailler un seul jour de votre vie.
    Confucius

    Αποσυνδεδεμένος aspad

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 20
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Γηράσκω αει διδασκόμενος
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #106 στις: Ιούνιος 01, 2011, 04:33:27 μμ »
    Να επισημάνω, σε περίπτωση που υπάρξει παρανόηση, ότι η οργανική μου (αληθινή ή όχι, το μέλλον θα δείξει) ΔΕΝ είναι φυσικά στον τόπο μόνιμης διαμονής μου..................Πολλάαααααα  χρόνια  τώρα............
    Merci
    Choisissez un travail que vous aimez et vous n’aurez pas à travailler un seul jour de votre vie.
    Confucius

    Αποσυνδεδεμένος alceste

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1027
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #107 στις: Ιούνιος 01, 2011, 06:03:35 μμ »
    Αντιπαρερχομαι το σχολιο περι ζωης σε αλλο πλανητη καθως και την εσφαλμενη  σου αντιληψη περι αισιοδοξιας γιατι αυτα που επισημαινεις ειναι γνωστα,δεν ανακαλυψες την Αμερικη.Δεν εχω να πω τιποτα,γνωριζω πολυ περισσοτερα
    Επισης δεν νομιζω οτι θα στενοχωρηθουν και πολυ οι μονιμοι για τους νεους,χαμογελαστους και ορεξατους συναδερφους που δεν θα ξαναπροσληφθουν,αλλωστε ουτε και ο συλλογος μας ενδιαφερεται για εμας που ειμαστε διοριστεοι ασεπ β φουρνιας,ποτε θα προσληφθουμε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2011, 06:11:49 μμ από alceste »

    Αποσυνδεδεμένος aspad

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 20
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Γηράσκω αει διδασκόμενος
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #108 στις: Ιούνιος 01, 2011, 06:58:00 μμ »
    Έχεις απόλυτα άδικο να λες ότι οι μόνιμοι δε στεναχωριόμαστε για τους αδιόριστους και μάλιστα για τους διοριστέους του ΑΣΕΠ του '08. (Με διαγωνισμό ΑΣΕΠ πέρασα κι εγώ και το να είσαι διοριστέος και να μη διορίζεσαι είναι το πιο εξωφρενικό από όλα) . Πέρα λοιπόν του δικαίου,  οι "διορισμένοι" ήμασταν κάποτε αδιόριστοι. Και τώρα που δεν είμαστε έχουμε συγγενείς, φίλους και άλλους καθ όλα άξιους συναδέλφους που είναι αδιόριστοι. Επίσης, έχεις απόλυτα άδικο να λες ότι ο σύλλογος δε νοιάζεται για εσάς. Ο μόνος λόγος που ο σύλλογος προσπαθεί να πείσει το Υπουργείο ότι "οι μόνιμοι αρκούν" για την κάλυψη των κενών στα δημοτικά είναι γιατί "έπαιζε" εξαιρετικά δυνατά το σενάριο να βγει εντελώς η β΄ξένη γλώσσα από τα δημοτικά.
    Όσο για αυτά που "ξέρεις", μετά τόσης βεβαιότητος , γιατί δεν τα  λες και σε μας αναλυτικά και με στοιχεία για να ηρεμήσουμε. Γιατί κάποιοι, που εσύ πιθανότατα θεωρείς βολεμένους, πραγματικά στεναχωριόμαστε για την όλη κατάσταση και παλεύουμε να την αλλάξουμε. Και κρίμα που το βλέπεις τόσο απίθανο αυτό που σου λέω.
    Α και....προφανώς ΔΕΝ ανακάλυψα την Αμερική . Δεν είπα το αντίθετο.
    Choisissez un travail que vous aimez et vous n’aurez pas à travailler un seul jour de votre vie.
    Confucius

    Αποσυνδεδεμένος mariefrance

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #109 στις: Ιούνιος 01, 2011, 10:25:57 μμ »
    Το οτι η Παιδεια μας και η χωρα μας γενικοτερα παει κατα διαολου νομιζω το εχουμε συνειδητοποιησει ολοι.
    Το κακο για μας ξεκινησε απο τοτε που μπηκαν και τα Γερμανικα στο παιχνιδι και δεν το λεω με κακια ,απλη διαπιστωση κανω, αλλο να παιζεις μπαλα μονος σου και αλλο να υπαρχουν κι αλλοι στο παιχνιδι.
    Μετα ηρθε η μειωση της μιας ωρας , τα Ιταλικα,Ισπανικα,Ρωσικα και μας πηρε και μας σηκωσε.
    Με δεδομενη αυτη τη κατασταση, ειναι αποριας αξιο για μενα πως διοριστηκαν συναδελφοι-εμου συμπεριλαμβανομενης-
    με τους προσφατους ΑΣΕΠ οπως επισης και το οτι δουλεψαν τοσοι ΑΜΩ-Ωρομισθιοι σε μια -υποτιθεται-υπερτιγκαρισμενη ειδικοτητα.
    Το χαλι με τις οργανικες και τις μεταθεσεις ειναι πολυ παλια κατασταση δεν θα γινει τωρα.Εχω γνωστη διορισμενη με τον πρωτο ΑΣΕΠ που δεν εχει παρει μεταθεση ακομα για Αθηνα με 100+ μορια και φυσικα δεν εχει οργανικη.Τι συζηταμε τωρα? Γιατι δεν μιλαγε κανεις τοσο καιρο? Τωρα πια που ηρθε το τελος θα υποκριθουμε οτι θα ξαναδιοριστει κοσμος της ειδικοτητας μας?
    Οι διοριστεοι β φουρνιας επειδη εχουν ΦΕΚ και τελος.
    Οσο για την αισιοδοξια δε νομιζω οτι ειναι κατι κακο. Οποιος πιστευει κατι αλλο ας λειτουργησει αλλιως αλλα δεν καταλαβαινω γιατι να τη πεφτουμε σε καποιον απλα και μονο επειδη αισιοδοξει,δηλαδη πρεπει εδω μεσα να μαυριζουμε την ψυχη μας μονο? Γιατι δεν ξερουμε ποσο δυσκολα ειναι τα πραγματα?
    Ασε που εγω προσωπικα ντρεπομαι να λεω οτι μπορει να με απολυσουν ενω ειμαι μονιμη τη στιγμη που αλλοι του χρονου δεν θα παιρνουν ουτε τα 300 ψωροευρω.Εχει να πεινασει πολυς κοσμος μεχρι να απολυθουμε εμεις.

    Αποσυνδεδεμένος aspad

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 20
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Γηράσκω αει διδασκόμενος
      • Προφίλ
    Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #110 στις: Ιούνιος 02, 2011, 11:11:38 πμ »
    Ντρέπεσαι να πεις ότι φοβάσαι να απολυθείς ενώ είσαι μόνιμη;
    Εγώ πάλι δε ντρέπομαι καθόλου. Και το φοβάμαι , και το απεύχομαι και μάχομαι να μη γίνει, κατά τον ίδιο τρόπο που μάχομαι για τα δικαιώματα των αδιόριστων συναδέλφων, και φωνάζω και διαδηλώνω και απεργώ για αυτούς.
    Δε θα πέσω στην παγίδα όμως, επειδή "εξασφάλισα" (μέσω ΑΣΕΠ , κανείς δε μου τη χάρισε και από κανένα δεν την έκλεψα) μια θέση στο δημόσιο σχολείο, έχοντας μάλιστα δύο πανεπιστημιακά πτυχία "καθηγητικών" σχολών , να είμαι αιώνια ευγνώμων και να παραιτηθώ κάθε δικαιώματος μου να διαμαρτύρομαι για ότι πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει. Θα το θεωρούσα ένδειξη ηττοπάθειας από πλευράς μου. Το να είσαι απαισιόδοξος ή αισιόδοξος πάλι , έχω τη γνώμη ότι θα πρέπει να σχετίζεται με τη γύρω σου πραγματικότητα. Θέλω να αισιοδοξήσω. Αρκεί να πειστώ με επιχειρήματα ότι η παρούσα (δεν είναι καινούργια, αλλά όλο και χειροτερεύει) φάση και κατάσταση του κλάδου μας "προκαλεί" συναισθήματα αισιοδοξίας για το μέλλον.
    Choisissez un travail que vous aimez et vous n’aurez pas à travailler un seul jour de votre vie.
    Confucius

    Αποσυνδεδεμένος alceste

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1027
      • Προφίλ
    Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
    « Απάντηση #111 στις: Ιούνιος 02, 2011, 02:56:58 μμ »
    Aspad,αντιπαρερχομαι ΚΑΙ ΠΑΛΙ,τα εισαγωγικα στο ξερεις,ενδειξη ισως ειρωνιας και δεν προτιθεμαι να μιλησω για κατι που αφορα μονο τους διοριστεους ασεπ 08.Επισης,  ασε με λιγο να συγκινηθω βαθια απο την αμεριστη συμπαρασταση του συλλογου στους ασεπιτες του 08.Ενα λεπτο μονο.Ποτε εθεσαν το θεμα μας και ποτε ασχοληθηκαν με εμας;Ο μονος λογος που ο συλλογος ,λες, ελεγε οτι οι μονιμοι αρκουν, ειναι για να μην βγει η γλωσσα απο τα δημοτικα.Ναι. Και δεν μπορεσουν μετα να μας προσλαβουν εμας η τους ΑΜΩ.Ναι,ναι..τωρα που το σκεφτομαι ετσι ειναι.Τελικα στον πλανητη μου ζουν κι αλλοι εκτος απο εμενα,ετσι να μην νιωθω μοναξια.....
    « Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2011, 02:59:14 μμ από alceste »

     

    Pde.gr, © 2005 - 2014

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 24346
    • Τελευταία: Agronomist84
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 795823
    • Σύνολο θεμάτων: 14212
    • Σε σύνδεση σήμερα: 268
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 15
    Επισκέπτες: 89
    Σύνολο: 104

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.