0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επαναφέρω το θέμα... με την ίδια απορία!
Τα σδε δεν έχουν ύλη,γιατί κάθε σδε έχει τις ιδιομορφίες του. Το παρακολουθούν άνθρωποι διαφόρων ηλικιών,θα δεις κοπέλες 19 ετών,θα δεις και άντρες 55 ετών να είναι στο ίδιο τμήμα.Δεν είναι όπως στο γυμνάσιο,όπου στη β που ξεκινάει η φυσική,όλα τα παιδιά θα έχουν λίγο πολύ τις ίδιες γνώσεις στα μαθηματικά. Στον επιστημονικό γραμματισμό θα διδάξεις φυσικές επιστήμες κατά βούληση. Ανάλογα με το επίπεδο που έχεις και με τα ενδιαφέροντά τους. Στο 1ο μάθημα τους μίλησα για μονάδες μέτρησης που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας (θερμοκρασία,μάζα,όγκο,μήκος,χρόνο) Όταν έγινε η έκρηξη ενός ηφαιστείου με ρώτησαν για αυτό και στο επόμενο μάθημα τους έδωσα εικόνες από την τομή της Γης. Ένα άλλο βράδυ τους έβγαλα έξω και τους έδειξα αστερισμούς λέγοντας 5 πράγματα για τα αστέρια. Σε ένα τμήμα που είχα μόνο γυναίκες κάποια στιγμή τους μίλησα για την εμμηνόπαυση. Εγώ βέβαια στο σδε που πήγα είχα κάποιους μαθητές που μέχρι το τέλος δε μου μίλησαν καν στα ελληνικά! Πάρε πολύμετρα,καλώδια και λαμπάκια και χώρισέ τους σε ομάδες να κάνουν κυκλώματα. Να ξέρεις ότι στο σδε αξιολογούμε τους μαθητές,αλλά δεν τους εξετάζουμε. Τους φακέλους με το υλικό που τους δίναμε δεν τους έπαιρναν καν στο σπίτι. Αν δεις ότι τα βρίσκετε ίσως μπορέσεις να τους δώσεις καμιά άσκηση. Αν δεις και πάνε καλά μπορείς να βαδίσεις πάνω στα σχολικά του γυμνασίου.
Καλό ξεκίνημα λοιπόν! Και αν χρειαστείς και κάτι άλλο εδώ είμαστε!
Δεν έχω ιδέα.