*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 297570 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 14, 2009, 10:51:32 πμ »
κάθε χρόνο στο τέλος της χρονιάς διαπιστώνω ότι στην ιστορία πολλοί μαθητές έχουν πρόβλημα.
Ασ πάρουμε πρώτα το θέμα της αποστήθισης (αναγκαίο κακό) για το πρώτο 50άρι στη βαθμολογία. Εδώ τα πράγματα είναι μάλλον τραγικά για μερικά παιδιά, δε μιλάω για εντελώς άχρηστους μαθητές, μιλάω για τους μέτριους. Αυτούς που διαβάζουν το καθημερινό μάθημα αλλά δεν κάνουν τις επαναλήψεις σε τακτά χρτονικά διαστήματα, με αποτέλεσμα να συγκεντρώνεται μια μεγάλη ύλη που στο τέλος είναι αδύναντον να βγάλουν. Τι κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις; Θα ήθελα τη συμβουλή σας. Εγώ κανονίζω επαναλήψεις τακτικά, αλλά βλέπω ότι δεν αρκούν, γιατί μερικά παιδιά δεν ασχολούνται από μόνα τους και περιμένουν την επανάληψη στο φροντιστήριο. Έλα όμως που δεν αρκεί, γιατί δε θα έβγαινε ποτέ η ύλη. Εσείς τι κάνετε γι αυτές τις περιπτώσεις;
Έπειτα αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα με τις πηγές. Πολλά παιδιά δεν έχουν την κρίση να καταλάβουν τι θέλει η πηγή από το σχολικό βιβλίο ή αν το κάνουν αυτό, αφήνουν εντελώσ ασχολίαστη την πηγή. Εγώ κάνω ιστορία 2 φορές την εβδομάδα  από μία ώρα και μέσα σε αυτές σχολιάζουμε και πηγές. Μήπωσ θα ήταν καλύτερα να προσθέσω ακόμη μια ώρα μόνο για ανάλυση πηγών, προκειμένου να γίνει μια καλύτερη αποδελτίωση της ύλης βασισμένη στις πηγές. Πάντα κατά τη διδασκαλία εξηγώ το μάθημα χωρίζουμε ενότητες και γράφουμε πλαγιότιτλους. Τι άλλο να κάνω;
ΣΟΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:36:30 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 14, 2009, 12:40:20 μμ »
Αυτούς που διαβάζουν το καθημερινό μάθημα αλλά δεν κάνουν τις επαναλήψεις σε τακτά χρτονικά διαστήματα, με αποτέλεσμα να συγκεντρώνεται μια μεγάλη ύλη που στο τέλος είναι αδύναντον να βγάλουν. Τι κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις; Θα ήθελα τη συμβουλή σας. Εγώ κανονίζω επαναλήψεις τακτικά, αλλά βλέπω ότι δεν αρκούν, γιατί μερικά παιδιά δεν ασχολούνται από μόνα τους και περιμένουν την επανάληψη στο φροντιστήριο. Έλα όμως που δεν αρκεί, γιατί δε θα έβγαινε ποτέ η ύλη. Εσείς τι κάνετε γι αυτές τις περιπτώσεις; .........

Έχεις απόλυτο δίκιο, στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό συμβαίνει. Τους λες πολύ απλά ότι αν δε στρώσουν τον κώλο τους κάτω να διαβάσουν δεν πρόκειται να καταφέρουν τίποτα. Το γεγονός ότι εδώ και πολλά χρόνια έχουν δημιουργηθεί 850.000.000 σχολές με αποτέλεσμα κι ο πιο άχρηστος μαθητής (ή μαλλον να το πω πιο κομψά, κι ο πιο αδιάβαστος ) κάπου να περνάει τους έχει κάνει εντελώς τεμπέληδες.
Να τους πεις ότι το να περάσεις στο πανεπιστήμιο θέλει κότσια και δ-ι-ά-β-α-σ-μ-α. Δυστυχώς ό,τι και να κάνουμε δεν μπορούμε να ανοίξουμε το κεφάλι τους και να βάλουμε μέσα γνώσεις. Πρέπει μόνοι να διαβάσουν.
Όσο σκέφτομαι ότι εγώ πέρασα στη Φιλοσοφική κάνοντας φροντιστήριο μόνο 3 ώρες τη βδομάδα αρχαία άγνωστο μόνο τρελαίνομαι. Λατινικά, Ιστορία, Έκθεση, Αρχαία γνωστό διάβαζα μόνη μου. Αγόραζα αναλύσεις και δούλευα μόνη μου. Αυτά δεν μπορούν δηλ ούτε 70 σελίδες Ιστορία να αποστηθίσουν; Έλεος!

Ξέρω δε σε βοήθησα στις απορίες σου, πιο πολύ βρήκα ευκαιρία να ξεσπάσω με αυτά που βλέπω τα τελευταία χρόνια να κάνουν οι μαθητές. Ειλικρινά πάντως, αν ο μαθητής δε διαβάσει εσύ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά...
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 14, 2009, 12:47:54 μμ »
olgalia,εχεις απολυτα δικαιο!!! 18.9 ηθελες για οποιαδηποτε φιλοσοφικη τοτε
.............και αφου ετσι δυστυχως εχουν τα πραγματα αναγκαζομαι να κανω επιλογη: μαθητες που δεν δειχνουν ενδιαφερον για το μαθημα ενω εχω δοκιμασει διαφορετικες τεχνικες,απλα τους παραταω.
βεβαια εγω επειδη δουλευω και εχω σταθερο μισθο εχω αυτη την πολυτελεια να επιλεγω δηλαδη τα μαθηματα.
τελος η παρενθεση, στο θεμα μας τωρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2009, 12:49:36 μμ από Μarkos »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 14, 2009, 02:32:53 μμ »
olgalia μου,
δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ σε αυτά που λες. Τους ξεκαθαρίζω από την αρχή της χρονιάς ότι το προσωπικό διάβασμα είναι το α και το ω, όπως και οι σωστές επαναλήψεις. Μόνο που δεν έχω φτάσει στο σημείο να τους πω πότε θα διαβάσουν και τι, να τους φτιάξω δηλαδή ένα πρόγραμμα για να διαβάζουν σωστά και με σύστημα (παρεπιπτόντως να πω ότι μια φίλη μου το είχε κάνει και αυτό.. ;D ;D). Αλλά τι να πεις σε παιδιά που κάθε φορά που έχουμε μια επανάληψη από ένα κεφάλαιο κάθονται να το βγάλουν μια μέρα πριν, λες και είναι Δημοτικό. Και εγώ θυμάμαι όταν ήμουν μαθήτρια σχεδόν κάθε εβδομάδα αφιέρωνα χρόνο στην επανάληψη της ιστορίας....αλλιώσ δε μαθαίνεται... πώσ να το κάνουμε.¨
Έλα όμωσ που αυτή είναι η δουλειά μας και στις αποτυχίες τους είμαστε οι πρώτοι που φταίμε. Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω με την ιστορία...κάθε χρόνο το ίδιο πρόβλημα.
Βοήθεια ίσως από κάποιον που έχει δουλέψει περισσότερο το μάθημα της ιστορίας. Περιμένω τις απόψεις σας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:36:30 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 14, 2009, 02:58:54 μμ »
ΤΕΤΑ μου, σε καταλαβαίνω απόλυτα...  :-\

1. Μαθητές που δεν μπορούν/δε θέλουν/δεν αφιερώνουν όσο χρόνο πρέπει για να αποστηθίσουν/να μάθουν αυτολεξεί την ιστορία ας μάθουν την ιστορία με δικά τους λόγια. Καλύτερα να τα ξέρουν όλα, όλα όμως, με δικά τους λόγια παρά να τα παρατήσουν, γιατί "στην ιστορία τα θέλουν κατά λέξη κι εγώ δεν μπορώ να τα μάθω".
2. "Ξεσκίστε" τις πηγές του βιβλίου (όχι μόνο τα κείμενα, αλλά και τα σχεδιαγράμματα, τους πίνακες, τους χάρτες) και βγάλε επιπλέον ερωτήσεις σε αυτές. Το καλύτερο σε συνδυασμό με το παραπάνω είναι να "ξεσκίσεις" και τις πηγές των βοηθημάτων και, ασφαλώς, εκείνες των Πανελληνίων, ώστε να δουν ακριβώς το κλίμα στο οποίο τίθενται τα ερωτήματα και το πώς πρέπει να τα αναπτύσσουν.

Ελπίζω να βοήθησα...  :)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 14, 2009, 03:55:07 μμ »
Μπικίνι,
βοήθησες αρκετά. Νομίζεις ότι κόβουν πολύ σε περίπτωση που κάποιος τα αναφέρει με δικά του λόγια (γιατί έχω μια τέτοια περίπτωση φέτος). Δεν αλλοιώνει το περιεχόμενο, απλά μπορεί να ξεχάσει μερικά πράγματα. Θα χάσει δηλαδή το 1/3 της ερώτησης; Λυπάμαι γιατί πρόκειται για περιπτώσεις παιδιών που έχουν διαβάσει σχετικά τουλάχιστον σε καθημερινό επίπεδο και είναι κρίμα έστω κι αυτό το διάβασμα να πάει χαμένο.
Μήπωσ θα ήταν καλύτερο να αφιερώσω μία ώρα επιπλέον (από του χρόνου βέβαια, γιατί αυτή η χρονιά έφυγε) για την ανάλυση των πηγών ή νομίζετε ότι 2 ώρες ιστορία την εβδομάδα είναι αρκετές με ταυτόχρονη ανάλυση των πηγών.
(Γιατί πάντα να νομίζω ότι φταίω εγώ; Αλλά θα μου πεις είναι και καλό, για να βελτιωνόμαστε).

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 14, 2009, 03:55:44 μμ »
Εγω συμφωνω απολυτα με Μαρκο. Αν εχει καποιος την πολυτελεια να επιλεγει μαθητες που ειναι συνειδητοποιημενοι και υπευθυνοι (οσο μπορουν να ειναι σε αυτες τις ηλικιες) και εχουν κυριως διαθεση να προσπαθησουν και να διαβασουν τοτε καλως θα το κανει. Γιατι και ο καθηγητης θελει να βλεπει οτι η δουλεια του πιανει τοπο και τυγχανει εκτιμησης απο τους μαθητες του. Αλλιως αποτελεσμα δε θα υπαρχει και οπως παντα ποιος φταιει στο τελος μονο? Ο καθηγητης.
Οσο για την Ιστορια, αυτο που κανω εγω ειναι συχνες επαναληψεις ,αν το παιδι βλεπω οτι δεν διαβαζει απο μονο του και επισης κριτηρια αξιολογησης σε καθε μαθημα με σωστο-λαθος κτλ. Επισης εχω συγκεντρωσει καπου ξεχωριστα ολους τους ορισμους για καθε κεφαλαιο(π.χ κληριγκ, καποιες Επιτροπές ή Συνθήκες) ώστε να τους διαβασει απο κει πιο ξεκαθαρα και να του μεινουν.
Αλλα οπως ειπαν και καποιοι συναδελφοι πιο πριν χωρις προσωπικο διαβασμα και κοπο δε γινονται και πολλα.

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 14, 2009, 04:03:10 μμ »
γιωτάκι,'όταν λες ότι κάνεις συχνές επαναλήψεις πόσο συχνές εννοείς. Δηλαδή στο τέλος κάθε κεφαλαίου; Και αν τελειώσουμε και 2ο κεφάλαιο πάλι επανάληψη 1 και 2 κεφ.; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη; Με τις συχνές επαναλήψεις δε μένεις πίσω στην ύλη;
Αυτό με τα κριτήρια Σωστό λάθος το κάνω κι εγώ κι εχω παρατηρήσει ότι ακόμη και αν τα παιδιά δεν έχουν αποστηθίσει το μάθημα τα Σωστά Λάθος πάντα τα απαντάνε (είπαμε μιλάμε για τους μέτριους μαθητές! ;) ;)).
Γιατί να μην μπορώ να επιλέξω τους μαθητές μου; Ειδικά στην Ιστορία ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 14, 2009, 04:11:17 μμ »
γιωτάκι,'όταν λες ότι κάνεις συχνές επαναλήψεις πόσο συχνές εννοείς. Δηλαδή στο τέλος κάθε κεφαλαίου; Και αν τελειώσουμε και 2ο κεφάλαιο πάλι επανάληψη 1 και 2 κεφ.; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη; Με τις συχνές επαναλήψεις δε μένεις πίσω στην ύλη;
Αυτό με τα κριτήρια Σωστό λάθος το κάνω κι εγώ κι εχω παρατηρήσει ότι ακόμη και αν τα παιδιά δεν έχουν αποστηθίσει το μάθημα τα Σωστά Λάθος πάντα τα απαντάνε (είπαμε μιλάμε για τους μέτριους μαθητές! ;) ;)).
Γιατί να μην μπορώ να επιλέξω τους μαθητές μου; Ειδικά στην Ιστορία ;D ;D

Διαφωνώ με την επιλογή μαθητών.
Όλοι χρειάζονται τη βοήθειά μας, τόσο οι καλοί όσο και οι λιγότερο καλοί.
Αυτή πιστεύω ότι είναι η μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση του καθηγητή: το 10 να το κάνεις 12, το 12 14 κοκ και όχι το 18 19...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 14, 2009, 04:21:16 μμ »
Μπικίνι,
βοήθησες αρκετά. Νομίζεις ότι κόβουν πολύ σε περίπτωση που κάποιος τα αναφέρει με δικά του λόγια (γιατί έχω μια τέτοια περίπτωση φέτος). Δεν αλλοιώνει το περιεχόμενο, απλά μπορεί να ξεχάσει μερικά πράγματα. Θα χάσει δηλαδή το 1/3 της ερώτησης; Λυπάμαι γιατί πρόκειται για περιπτώσεις παιδιών που έχουν διαβάσει σχετικά τουλάχιστον σε καθημερινό επίπεδο και είναι κρίμα έστω κι αυτό το διάβασμα να πάει χαμένο.
Μήπωσ θα ήταν καλύτερο να αφιερώσω μία ώρα επιπλέον (από του χρόνου βέβαια, γιατί αυτή η χρονιά έφυγε) για την ανάλυση των πηγών ή νομίζετε ότι 2 ώρες ιστορία την εβδομάδα είναι αρκετές με ταυτόχρονη ανάλυση των πηγών.
(Γιατί πάντα να νομίζω ότι φταίω εγώ; Αλλά θα μου πεις είναι και καλό, για να βελτιωνόμαστε).


Δεν ξέρω πόσο "κόβουν" σε περίπτωση που κάποιος τα αναφέρει με δικά του λόγια όλα.
Συμμαθητής μου το 97 που έδινε 4η Δέσμη είχε μάθει την ιστορία με τον τρόπο που ήδη σου ανέφερα (θυμίζω ότι τότε δεν υπήρχαν πηγές). Πηγαίναμε στο ίδιο φροντιστήριο. Έγραψε 14!  :o
Συμμαθήτριά μου της 3η Δέσμης: τα ήξερε αυτολεξεί, αλλά όχι από πού να ξεκινά σε κάθε ερώτηση, ως πού να φτάνει και, βεβαίως, τι χρειάζονταν οι συνδυαστικές ερωτήσεις, για να είναι πλήρεις. Έγραψε 03...  :o

Υ.Γ.: Του χρόνου μην προσθέσεις επιπλέον ώρα για ανάλυση πηγών. Εκτός του ότι τα παιδιά θα διαμαρτυρηθούν, είναι, για μένα, περιττό. Δώσε υλικό να το δουλεύουν σπίτι και σχολίασέ το μαζί τους, ίσως, 1 φορά στις 15 μέρες. Εννοείται, βεβαίως, ότι θα συνεχίζετε να δουλεύετε κάποιες πηγές του βιβλίου μέσα στην τάξη, όπως κάνεις και τώρα, αλλά το βάρος ρίξ' το σε προσωπική δουλειά των παιδιών, άστα να "ψηθούν", να αυτενεργήσουν, να μελετήσουν με την ησυχία τους τον τρόπο γραψίματος καιι απάντησης, να μάθουν να δουλεύουν!...  ;)  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2009, 04:29:27 μμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 14, 2009, 04:21:36 μμ »
γιωτάκι,'όταν λες ότι κάνεις συχνές επαναλήψεις πόσο συχνές εννοείς. Δηλαδή στο τέλος κάθε κεφαλαίου; Και αν τελειώσουμε και 2ο κεφάλαιο πάλι επανάληψη 1 και 2 κεφ.; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη; Με τις συχνές επαναλήψεις δε μένεις πίσω στην ύλη;
Αυτό με τα κριτήρια Σωστό λάθος το κάνω κι εγώ κι εχω παρατηρήσει ότι ακόμη και αν τα παιδιά δεν έχουν αποστηθίσει το μάθημα τα Σωστά Λάθος πάντα τα απαντάνε (είπαμε μιλάμε για τους μέτριους μαθητές! ;) ;)).
Γιατί να μην μπορώ να επιλέξω τους μαθητές μου; Ειδικά στην Ιστορία ;D ;D
Eγώ πάντως που έβαζα επανάληψη στο τέλος κάθε κεφαλαίου δεν είχα κανένα πρόβλημα με το χρονικό περιθώριο της διδακτέας ύλης.Τελείωσα μάλιστα ένα μήνα πριν το deadline και προλάβαμε να κάνουμε επανάληψη και σε ολόκληρη την ύλη ανά 2 κεφάλαια  :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2009, 04:26:50 μμ από Supreme »

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 14, 2009, 05:04:22 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις τόσο κατατοπιστικές προσεγγίσεις σας.
Μπικίνι και όλοι οι υπόλοιποι,
μόνο σε μένα τυχαίνουν μαθητές που δεν ασχολούνται όσο θα έπρεπε με τις εργασίες που έχουν για το σπίτι; ??? ???
Και ενημερώνω και τους γονείς και το μόνο που μου λένε "εμείς βλέπουμε στο σπίτι ότι προσπαθεί". Τα νεύρα μου, τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω...
σας αφήνω γιατί μπαίνω για μάθημα..

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 16, 2009, 11:01:49 πμ »


Διαφωνώ με την επιλογή μαθητών.
Όλοι χρειάζονται τη βοήθειά μας, τόσο οι καλοί όσο και οι λιγότερο καλοί.
Αυτή πιστεύω ότι είναι η μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση του καθηγητή: το 10 να το κάνεις 12, το 12 14 κοκ και όχι το 18 19...
[/quote]

Bikini, συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, αλλά για όλες τις άλλες τάξεις ΠΛΗΝ της Γ'Λυκείου!!! Εκεί που ο στόχος είναι εντελώς συγκεκριμένος και ο τρόπος για να τον πετύχεις επίσης (ΠΟΛΥ προσωπικό διάβασμα, αυτενέργεια κλπ), δεν είναι δίκαιο για τον καθηγητή τελικά να πρέπει να κάνει το 10...17 (γιατί αυτό περιμένουν συνήθως οι γονείς),  -και το άσπρο μαύρο γενικότερα - και μάλιστα με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια για το παιδί, αφού ο καθηγητής κρίνεται και από το "υλικό" (αγαπημένη λέξη!!!) που δίνει:: μιλώντας με γονείς και στο σχολείο ακόμα, έχω την εντύπωση ότι και τον τηλεφωνικό κατάλογο να φωτοτυπούσα και να έδινα στα παιδιά, θα καταξιωνόμουν στη συνείδησή τους ακόμα περισσότερο: όσο πιο παχύ το πάκο με τις φωτοτυπίες, τόσο καλύτερος ο καθηγητής! Λες και το "υλικό" εμφυτεύει τις γνώσεις στο μυαλό του βλασταριού τους με συνοπτικές διαδικασίες!

Οπότε ναι, στη Γ'Λυκείου, που είναι απλά μια κούρσα ράλυ (κακώς μεν, έτσι είναι δε) κι εγώ θα επέλεγα μαθητές αν μπορούσα...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 22, 2009, 11:05:06 πμ »
επιζητουσε την κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης
επειδη μου ειναι δυσκολο να τα αποστηθιζω ετσι ας μου πει καποιος γιατι δεν θυμαμαι με τιποτε τωρα σε ποιον αναφερεται εδω????

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.153 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.