*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298439 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #476 στις: Φεβρουάριος 26, 2014, 05:45:34 μμ »
155 αλλά με πολλές δυσκολίες... δεν ημουν απο την αρχη της χρονιας... πάντως στνάδελφε κρητικο;;;; respect.....! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:34:38 »

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #477 στις: Μάρτιος 17, 2014, 11:59:37 μμ »
Συνάδελφοι, μήπως έχετε καμία ενημέρωση για το ποια προσανατολίζονται να είναι η ύλη για την Ιστορία της τρίτης Λυκείου με το καινούριο σύστημα; Θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη από την ισχύουσα λόγω τον τριπλασιασμό των διδακτέων ωρών και φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιθανή και η αλλαγή του βιβλίου...
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #478 στις: Ιούνιος 10, 2014, 09:56:17 πμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι! Έχουμε μάθει κάτι σχετικά με τα σημερινά θέματα;
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:34:38 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #480 στις: Ιούνιος 21, 2014, 01:42:08 μμ »
Σε περίπτωση που δίνεται ως πηγή κάποια εικόνα,είτε είναι φωτογραφία είτε γελοιογραφία κ.λ.π., αρχικά εντοπίζεται το ιστορικό γεγονός στο οποίο αναφέρεται και έπειτα σχολιάζονται τα πρόσωπα Και ό,τι αλλο δείχνει.Στη συσχέτισή τους με τις ιστορικές γνώσεις λογικά δε χρειάζεται να γίνει αυτούσια καταγραφή πληροφοριών απο το σχολικό βιβλίο (όπως κανουμε όταν έχει πηγή-κείμενο),αλλά μια πιο ελεύθερη ερμηνεία των όσων υπάρχουν στην εικόνα με βάση το σχολικό βιβλίο;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #481 στις: Ιούνιος 21, 2014, 02:01:10 μμ »
Κι ακόμη,είναι δυνατόν, σε περίπτωση που δίνεται ως πηγή εικόνα, να απαντήσει κάποιος με τη μέθοδο της παράθεσης;Αναγκαστικά με σύνθεση δεν απαντάμε; ???

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #482 στις: Αύγουστος 05, 2014, 12:07:01 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,

Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με την Ιστορία της Γ Λυκείου στο Νέο Λύκειο; Πώς πάνω κάτω θα κινηθεί η ύλη; Φαντάζομαι ότι η αύξηση των διδακτικών ωρών σημαίνει και αύξηση της ύλης. Η αύξηση αυτή θα είναι καθαρά προσθετική στην ήδη υπάρχουσα ή συζητειται η εξ ολοκλήρου αλλαγή της ύλης;
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος casperini

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #483 στις: Αύγουστος 05, 2014, 08:21:15 μμ »
Νομίζω (δεν είμαι σίγουρη, το τονίζω), οτι ο σχεδιασμός είναι να αλλάξουν όλο το βιβλίο στο οποίο θα εξεταστεί  η γ' θεωρητική του 2016.

Αποσυνδεδεμένος ellitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #484 στις: Σεπτέμβριος 18, 2014, 01:11:07 μμ »
Νομίζω (δεν είμαι σίγουρη, το τονίζω), οτι ο σχεδιασμός είναι να αλλάξουν όλο το βιβλίο στο οποίο θα εξεταστεί  η γ' θεωρητική του 2016.
casperini κοιτωντας ολα τα site δεν βρηκα πουθενα να γράφουν οτι θα αλλαξουν τα βιβλια της ιστοριας κατευθυνσης της γ λυκειου.μηπως γνωρίζει καποιος κατι διαφορετικο γτ τα παιδια θελουν να ξεκινησουν να διαβαζουν και δεν γνωριζω αν θα πρεπει να ξεκινησω απο τα γνωστα η οχι?

Αποσυνδεδεμένος casperini

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #485 στις: Σεπτέμβριος 18, 2014, 02:35:17 μμ »
http://xenesglosses.eu/2014/05/7-402/

Aυτή την είδηση είχα υπ'όψιν μου, τώρα τι θα ισχύσει, δεν ξέρω.
Από τώρα θα διαβάσουν ιστορία για τις πανελλήνιες του 2016;
Ας τελειοποιήσουν το άγνωστο των αρχαίων κι ας πιάσουν μετά γραμματική - συντακτικό στα λατινικά... (γνώμη μου πάντα)

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #486 στις: Σεπτέμβριος 24, 2014, 11:32:11 μμ »
Παιδιά, αν γράψουμε όλη την πρώτη παράγραφο ως ορισμό για την αγροτική μεταρρύθμιση είναι λάθος;;; Αφαιρούνται μόρια; Γιατί μόνο έτσι ολοκληρώνεται η έννοια και φαίνεται και το χρονικό πλαίσιο.

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #487 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 01:13:55 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι λάθος και συμφωνώ ότι όντως έτσι ολοκληρώνεται η έννοια και φαίνεται και το χρονικό πλαίσιο.

Βέβαια υπάρχει και σύντομος ορισμός,που συνήθως είναι δεκτός:

Αγροτική μεταρρύθμιση:Η κατάργηση των μεγάλων ιδιοκτησιών και την κατάτμηση των αξιοποιήσιμων εδαφών σε μικρές παραγωγικές μονάδες, οικογενειακού χαρακτήρα, που ανταποκρίνονταν καλύτερα στις νέες παραγωγικές και κοινωνικές συνθήκες.


Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος vasia (phil-ergo)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #488 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 01:18:27 μμ »
Παιδιά, αν γράψουμε όλη την πρώτη παράγραφο ως ορισμό για την αγροτική μεταρρύθμιση είναι λάθος;;; Αφαιρούνται μόρια; Γιατί μόνο έτσι ολοκληρώνεται η έννοια και φαίνεται και το χρονικό πλαίσιο.

 :) Φέτος που έδωσα ξανά πανελλήνιες για δεύτερο πτυχίο και στους ορισμούς είχε την αγροτική μεταρρύθμιση, έγραψα όλη την παράγραφο και σίγουρα δεν έχασα ούτε ένα μόριο ( νομίζω είχε και άλλους 2 ορισμούς, ενώ συνολικά η άσκηση έπιανε 15 μόρια
--> 5 μόρια/ ο ορισμός ).
i <3 occupational therapy

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #489 στις: Οκτώβριος 01, 2014, 12:27:48 μμ »
Μαίρη και Vasia, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!
Εάν γνωρίζει και κάποιος διορθωτής, αν έχει την καλοσύνη, ας μας πει!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159628
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.